quote:Friese Knapen - AC FOK! United 0-7
5: 0-1 VoreG (Tong80)
12: 0-2 DylanDog (Bjoro)
22: 0-3 VoreG (-)
34: 0-4 Zjroentje (Bjoro)
47: 0-5 methodmich (Tong80)
68: 0-6 Bjoro (-)
79: 0-7 SCH (Poguemahone)
Gele kaarten:
42: Fokke (Friese Knapen)
67: Tieme (Friese Knapen)
86: Folkert (Friese Knapen)
Friese Knapen
Loadewyk
Fokke
Sukke (60: Melchior)
Folkert
Seakele
Edo (60: Meindert)
Wiebe
Wobbe
Foppe
Sybran (23: Ysbert)
Tieme
ACFU
Pekel
Woutertje
FrankyMcG
SCH
Tha_Boezelaar (59: Da_Sandman)
Zrjoentje
Methodmich
Bjoro (76: Poguemahone)
Dylan Dog
VoreG (46: Eilanden)
Tong80
Friese Knapen hopeloos onderuit.
De Frise Knapen hadden gister nix in te brengen tegen het veel sterkere ACFU. Al na een half uur spelen keek de thuisploeg tegen een 0-4 achterstand aan. Het lag er waarschijnlijk aan dat ACFU een vermoeiende week erop had zitten anders kon de score wel een groter zijn uitgevallen.
Binnen de 5 minuten kon VoreG een steekpas van Tong80 al intikken. Zeven minuten later ontfrutselde Bjoro de bal van Fokke en paste deze naar DylanDog die zijn man uitkapte en de bal over de doelman (die te ver uit zijn goal stond) lobte. Tien minuten later kwam kon VoreG wederom een bal intikken nadat een vrije trap van methodmich via de lat voor zijn voeten belande.
In de 34e minuut kwam de ruststand op het bord, deze keer was het Zjroentje die een corner van Bjoro inkopte.
Friese knapen was er tot nu toe nog niet ingeslaagd ook maar één kans te creëren.
Tijdens de rust wisselde ACFU VoreG, die volkomen uitgeput was, voor de frisse Eilanden.
Twee minuten na het fluitsignaal lag de 5e treffer van de wedstrijd al tegen de touwen, deze keer was het methodmicht die van net buiten de 16 de bal op maat van Tong80 kreeg aangespeeld en doelman Loadewyk kansloos liet.
ACFU leek het hierna iets rustiger aan te doen en liet Friese Knapen komen. In de 55e minuut was Tieme kort bij een doelpunt maar pekel tikte de bal over. Tien minuten later kreeg Ysbert, de beste kans op een treffer maar de bal rolde net voorlangs.
Bjoro zette in de 68e minuut de kroon op zijn werk door een vrije trap van ruim 30m oerend hard langs Loadewyk te pegelen. Een kwrtier voor tijd kreeg de man van de wedstrijd dan ook een publiekswissel. Poguemahone maakte zijn rentree bij ACFU.
Met nog 15 minuten op de klok schreeuwde de fanatieke ACFU aanhang om de 10, maar tot zover kwam het niet. SCH maakte nog wel de 0-7 doordat de bal vanuit een vrije trap van Methodmich, via het been van Poguemahone voor zijn voeten kwam.
Als jij ze er nou eens gewoon inschiet is er niets aan de hand hoor !quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat Bjoro vrije trappen neemt hoor... Toch eens mijn zaakwaarnemer langs sturen.
Onderschat Darthuizen echt niet, ze staan bovenaan in de 1e divisie en hebben maar iets van 11 doelpunten tegen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:57 schreef VoreG het volgende:
Is natuurlijk geen echte bekerfinale zo, maar winnen zullen we!
had Real Villa ook al een wedstrijd of 14 geen tegendoelpunt gehadquote:Op donderdag 21 april 2005 11:29 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Onderschat Darthuizen echt niet, ze staan bovenaan in de 1e divisie en hebben maar iets van 11 doelpunten tegen.
daaarin heb je gelijk, maar ik wil niet hebben dat de ploeg onderschat wordt.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had Real Villa ook al een wedstrijd of 14 geen tegendoelpunt gehad
ik spaar je met het oog op de belangrijke wedstrijd tegen NOS SCquote:
Is woutertje ook een mossel ?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor een waterdichte verdediging zou ik heden ten dage maar twee Zeeuwen neerzetten
Dan is het goed!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik spaar je met het oog op de belangrijke wedstrijd tegen NOS SC
zeker omdat het een zwaar seizoen voor je is (geweest)
Nee maar dan halen we TM67 maar even van stalquote:
als hij er dan inkomt voor Wout....klopt het toch weerquote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee maar dan halen we TM67 maar even van stal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |