Als jij ze er nou eens gewoon inschiet is er niets aan de hand hoor !quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:05 schreef methodmich het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat Bjoro vrije trappen neemt hoor... Toch eens mijn zaakwaarnemer langs sturen.
Onderschat Darthuizen echt niet, ze staan bovenaan in de 1e divisie en hebben maar iets van 11 doelpunten tegen.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:57 schreef VoreG het volgende:
Is natuurlijk geen echte bekerfinale zo, maar winnen zullen we!
had Real Villa ook al een wedstrijd of 14 geen tegendoelpunt gehadquote:Op donderdag 21 april 2005 11:29 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Onderschat Darthuizen echt niet, ze staan bovenaan in de 1e divisie en hebben maar iets van 11 doelpunten tegen.
daaarin heb je gelijk, maar ik wil niet hebben dat de ploeg onderschat wordt.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had Real Villa ook al een wedstrijd of 14 geen tegendoelpunt gehad
ik spaar je met het oog op de belangrijke wedstrijd tegen NOS SCquote:
Is woutertje ook een mossel ?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor een waterdichte verdediging zou ik heden ten dage maar twee Zeeuwen neerzetten
Dan is het goed!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik spaar je met het oog op de belangrijke wedstrijd tegen NOS SC
zeker omdat het een zwaar seizoen voor je is (geweest)
Nee maar dan halen we TM67 maar even van stalquote:
als hij er dan inkomt voor Wout....klopt het toch weerquote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee maar dan halen we TM67 maar even van stal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |