ik spaar je met het oog op de belangrijke wedstrijd tegen NOS SCquote:
Is woutertje ook een mossel ?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor een waterdichte verdediging zou ik heden ten dage maar twee Zeeuwen neerzetten
Dan is het goed!quote:Op donderdag 21 april 2005 14:42 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik spaar je met het oog op de belangrijke wedstrijd tegen NOS SC
zeker omdat het een zwaar seizoen voor je is (geweest)
Nee maar dan halen we TM67 maar even van stalquote:
als hij er dan inkomt voor Wout....klopt het toch weerquote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee maar dan halen we TM67 maar even van stal
en dan de vrije trappen van Bjoro ....... ze kunnen de borst natmakenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Stugge Friezen met nuchtere Zeeuwen..
Die verdediging die staat hoor!
Alsof dat uitmaakt. Nummer 10 neemt de vrije trappen, al gaan ze allemaal het stadion uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als jij ze er nou eens gewoon inschiet is er niets aan de hand hoor !
Je hebt dit seizoen volgens mij 2 x gescoord uit een vrije trap, de rest heeft een erg hoog Edwin de Graaf gehalte !
Helaas isLionheaad dacht ik inmiddels al aangenomen. Staat teminste in het topic van het tweedequote:Op zondag 24 april 2005 19:44 schreef Dos37 het volgende:
Hej ik wil wel stadion speaker worden
Stadionspeaker: VACATURE
heb er wel ervaring mee
owk jammer ik hou het in de gatenquote:Op zondag 24 april 2005 19:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helaas isLionheaad dacht ik inmiddels al aangenomen. Staat teminste in het topic van het tweede
(wegens verstrijken van editduur kun je dit niet lezen in de OP)
Het is natuulijk leuker als teamquote:Op zondag 24 april 2005 19:55 schreef AirRaid het volgende:
misschien wil Lionhead wel samenwerken
ps de verslagen van de wedstrijden komen er morgen avond aan
Ik ben voor samenwerking...quote:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 25 april 2005 09:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik ben voor samenwerking...
Anders zit ik ook maar zo alleen....![]()
Het is alleen verboden om te roken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |