Ik zit al bij een topper!quote:Op maandag 11 april 2005 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jij bent veel jonger en hebt gewoon meer toekomst
niet doen hoor, wachten op een echte topper
*kijkt uit naar zijn favo-onderdeel in het Kids Club Magazine !quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:
Overigens komen er snel weer vragen van de Kids Club, dit keer aan tong80 dacht ik..
quote:ACFU pakt wederom volle buit
Ook tussen de zware Europacup wedstrijden tegen Real Villa door wist ACFU in de competitie weer de volledige buit te pakken. Dit keer was Zuipschuiten Vooruit het slachtoffer. Het spel van ACFU was niet even mooi als men van hun verwacht is maar dit kan ook niemand hen kwalijk nemen.
Trainer AirRaid liet dezelfde 11 opdraven als afgelopen Donderdag tegen Real Villa. “Never change a winning team”. Al komende donderdag methodmich waarschijnlijk weer de plek van Eiulanden overnemen.
ACFU kwam al na 13 minuten op voorsprong een klutsbal kwam binnen de 16m voor de voeten van Tong80 terecht en deze kon zo de 1-0 binnen tikken.
Voor de rest deden zich niet echt bijzonder veel goede kansen voor in de 1e helft al was Dyalan Dog in de 40minuut kort bij de 2-0 maar doelman Water graaide de bal voor zijn voeten weg.
Zuipschuiten Vooruit bleef in de 2e helft even onmachtig als het in de 1e was. De sterke defensie van ACFU hield elke mogelijke aanval tegen.
Evenals afgelopen donderdag kreeg jonkie Spideyman weer wat speelminuten.
Door de overwinning nadert ACFU nu NOS SC, die zelf verloren van Donderhonden tot op 1 punt. Nummer 3 MicroSoft Tweakers FC staat 5 punten achter op ACFU.
Echter ACFU komt deze 2 ploegen wel nog tegen in de eindfase van de competitie.
ervanuitgaande dat we gewoon in de bekerfinale komen .....quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:42 schreef AirRaid het volgende:
nog te resteren wedstrijden
tikfouten onder voorbehoudquote:AC FOK! United – Real Villa 3-3
scoreverloop
2: 0-1 Figuengerola (Riquelder)
19: 0-2 Riquelder (strafschop)
55: 1-2 VoreG (methodmich)
63: 1-3 Riquelder (vrije trap)
87: 2-3 Dylan Dog (SCH)
90+3: 3-3 Vom 3-3 (Bjoro)
gele kaarten
19: methodmich (ACFU)
19: VoreG (ACFU)
30: di Panna (Real Villa)
rode kaarten
19: Woutertje (ACFU)
70: di Panna (Real Villa)
ACFU
Pekel
FrankyMcG
SCH
The_BoezelaaR (75: Da_Sandman)
Woutertje
Zjroentje
methodmich
Bjoro
Dylan Dog
VoreG (88: Spideyman)
Tong80 (20: Vom)
Real Villa
Reina
Javier Venta Vento Venti
González González
di Panna
Arruana Banana
Senna Marcos
di Bjoro
Sorry (45: Junyentivalenti)
Riquelder
Figuengerola (67: Voorlangs)
José María
ACFU door met pompen of verzuipen voetbal
ACFU is er gister avond in geslaagd de halve finale te bereiken van de UEFA-cup. De 3-3 in eigen huis was genoeg omdat vorige week uit met 3-1 van Real Villa gewonnen werd. Real Villa kwam al snel op een 2-0 voorsprong omdat ACFU te afwachtend voetbal speelde. Al na 2 minuten moest ACFU-doelman pekel de bal uit het net vissen. Figuengerola ontsnapte aan zijn bewaker The_BoezelaaR en kon een voorzet van Riquelder binnenwerken. Nog binnen de 20 minuten werd het al 2-0 voor de Spanjaarden. Een counter van de Spanjaarden werd om zeep geholpen nadat Woutertje de doorgebroken Sorry binnen de 16 meter onderuit leek te halen. Met de nadruk op leek want in de herhaling was te zien dat Sorry zich overduidelijk liet vallen. Toch wees de scheidsrechter naar de stip en kreeg Woutertje de rode kaart te zien. VoreG en methodmich kregen beide geel wegens protesteren. Evens als vorige week (toen pekel een strafschop stopte) nam Riquelder de strafschop, deze keer was het echter wel raak.
Trainer AirRaid greep hierop meteen in en haalde Tong80 uit het veld, Vom kwam erin om de verdediging weer op kracht te helpen. Met Vom en The_BoezelaaR aan de buitenkant en FrankyMCF en SCH in het centrum van de verdediging leek het nu een stuk beter te gaan. Hoewel Real Villa door de man meer situatie vaker de aanval opzocht bleef de verdediging intackt. Zelden kwam ACFU er nog uit om de aanval op te zoeken. Dylan Dog was er in de 38 minuut dicht bij om de 1-2 te maken maar de bal ging net langs de paal.
Na de rust was het wederom Real Villa dat op zoek ging na die o zo belangrijke derde treffer. Maar het was uitgerekend ACFU die het doelpunt maakte. José María leverde knullig de bal in bij Bjoro, die tussen de verdediging en middenveld speelde, en paste de bal snel naar methodmich die snel richting het vijandige doel vertrok. Via een goede counter met de meegekomen VoreG die goed achter de bal bleef bij de voorzet van methodmich kwam de 1-2 op het scorebord. In de 63e minuut maakte Riquelder dan toch de belanrijke 3e treffer voor de spaanse ploeg. Villa rook nu weer bloed en bleef wederom aanvaller, net op het punt dat de verdediging va ACFU leek te barsten maakte di Panna een domme overtreding wat hem zijn 2e gele kaart opleverde. Nu met 10 tegen 10 kreeg ACFU weer wat lucht en Da_Sandman die de uitgeputte FrankyMcG verving kreeg ACFU weer wat lucht. Met nog een kwartier te spelen leek het te gaan uitdraaien op verlengen tot Dylan Dog weer een briljante ingeving kreeg. Een lange bal van SCH werd met een volley vanaf 25m snoei en snoeihard lang Reina gepeerd. Door deze treffer knakte Real Villa doormidden, want nog 2 treffers maken tegen de oersterke defensie van ACFU binnen een paar minuten leek haast onmogelijk. En om de Spanjaarden helemaal af te maken kopte de uitstekend ingevallen Vom in de 3e minuut van de extra tijd nog een corner van Bjoro binnen.
volgende wedstrijd is tegen Friese Knapen, als er dan 3 door gaan gaan jullie paaseieren rapenquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sorry dat er 3 doorgingen, maar de volgende wedstrijd gaat er geen een langs achterin, dat beloof ik alvast![]()
Wat ik me afvraag he trainer, moet ik me richten op een plaats in de verdediging of op het middenveld?quote:
middenveld, maar ik heb bij wedstrijden Jong ACFU en op trainingen gemerkt dat je ook uitstekend (mee) kan verdedigenquote:Op vrijdag 15 april 2005 17:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he trainer, moet ik me richten op een plaats in de verdediging of op het middenveld?
a.s. is de eerskomende vergadering dan zal ik het idee voorstellen.quote:Op woensdag 13 april 2005 15:15 schreef Lionheaad het volgende:
* lionheaad meld zich voor stadionspeaker
Na een tijdje volgen als trouwe (maar stille) supporter van ACFU, meld ik me voor de vacature van stadionspeaker. Lijkt me een zeer aansprekende job.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |