Neuh.. niks niet, zweterig en woelerig, de overgang misschien al wel zeggen ze hier op mijn werkquote:Op woensdag 13 april 2005 09:55 schreef SCH het volgende:had ik gisteren, wat wasch er dan, had je zorgjesch?
Alweer?quote:Op woensdag 13 april 2005 10:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuh.. niks niet, zweterig en woelerig, de overgang misschien al wel zeggen ze hier op mijn werk
van lezen rust ik niet.....tijdens het luisteren van muziek, lig ik toch nog een beetje te rusten, althans dat idee heb ik!quote:Op woensdag 13 april 2005 10:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik lees dan maar wat - ik weet ook absoluut niet hoe het komt.
Alleen wil N. niet dat ik het licht aandoe, gelukkig slapen wij aan de straatkant bij een lantaarnpaal
nu slapen op de rug de enige optie is......helaasquote:
Misschien ga ik dat nog wel eens doen, de hond uitlaten, maar dan zonder hondquote:Op woensdag 13 april 2005 10:38 schreef Suijk het volgende:
Slapeloze nachten dus.
Ga 's avonds een rondje hardlopen, dan val je om 12 uur als een blok in slaap.
schraap, au, schraap, verdoving en napijn, nu is de pijn verdwenen maar heb ik het gevoel alsof mijn kaak ontwricht is.quote:
Dat is serieus een goed idee, ik moet ook eens gaan beginnen met hardlopen, moet ik trouwens wel eerst sport schoenen kopen... heb alleen nog maar voetbal schoenenquote:Op woensdag 13 april 2005 10:38 schreef Suijk het volgende:
Slapeloze nachten dus.
Ga 's avonds een rondje hardlopen, dan val je om 12 uur als een blok in slaap.
Wat hebben ze precies allemaal gedaan??quote:Op woensdag 13 april 2005 10:48 schreef just me het volgende:
[..]
schraap, au, schraap, verdoving en napijn, nu is de pijn verdwenen maar heb ik het gevoel alsof mijn kaak ontwricht is.
gelukkig heb ik een week om bij te komen
Dat is geen aanrader natuurlijk !quote:Op woensdag 13 april 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:
Dat is serieus een goed idee, ik moet ook eens gaan beginnen met hardlopen, moet ik trouwens wel eerst sport schoenen kopen... heb alleen nog maar voetbal schoenen
Het is zo ontzettend lekker. MP3 spelertje of radio op en een uur vliegt werkelijk voorbij. Scheelt ook wel een beetje waar je woont, ik woon naast een meer, en als ik daar omheen loop, heb ik 3,5 km gelopen. 3 rondjes in een uur is voor mij net te doen.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat is serieus een goed idee, ik moet ook eens gaan beginnen met hardlopen, moet ik trouwens wel eerst sport schoenen kopen... heb alleen nog maar voetbal schoenen
quote:Op woensdag 13 april 2005 10:48 schreef just me het volgende:
schraap, au, schraap, verdoving en napijn, nu is de pijn verdwenen maar heb ik het gevoel alsof mijn kaak ontwricht is.
gelukkig heb ik een week om bij te komen
Ik woon tegen het bos aanquote:Op woensdag 13 april 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend lekker. MP3 spelertje of radio op en een uur vliegt werkelijk voorbij. Scheelt ook wel een beetje waar je woont, ik woon naast een meer, en als ik daar omheen loop, heb ik 3,5 km gelopen. 3 rondjes in een uur is voor mij net te doen.
het grondig reinigen van de worteloppervlakken van alle aanwezige pocketsquote:Op woensdag 13 april 2005 10:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat hebben ze precies allemaal gedaan??
*rilt*quote:Op woensdag 13 april 2005 11:56 schreef just me het volgende:
[..]
het grondig reinigen van de worteloppervlakken van alle aanwezige pockets
en een bacteriologisch onderzoek
![]()
jawel man !!!quote:Op woensdag 13 april 2005 11:47 schreef SCH het volgende:
Bjoortje, ga nou niet tegen me in - dan blijven we vast geen vriendjes meer
Ik ga jou dissen manquote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jawel man !!!
onze liefde kan dit meningsverschilletje toch wel aan ?
lijkt me geil........ ik zit me hier gewoon serieus op te winden van boosheid...maar goed, vanavond weer lekker voetbal op de buis en dat kan Mohammed ook gewoon lekker kijken !quote:
als ze de nul houden zijn ze er....en dat is toch al een aantal keren gelukt dit seizoen ?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Zeeenuuuwachtiig!
hou jij ze nog in bedwang dan jm ?quote:Op woensdag 13 april 2005 12:24 schreef just me het volgende:
waarom DD ??
Ik vond er ook één in mijn werkmailboxquote:Op woensdag 13 april 2005 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb ook een mail van Lucille gekregen
PSV zal wel moeten scoren, nul houden wordt moeilijkquote:Op woensdag 13 april 2005 12:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ze de nul houden zijn ze er....en dat is toch al een aantal keren gelukt dit seizoen ?
zie niet in waarom !quote:Op woensdag 13 april 2005 12:28 schreef pascalheister het volgende:
PSV zal wel moeten scoren, nul houden wordt moeilijk
Geintje...... toch ??quote:Op woensdag 13 april 2005 12:24 schreef just me het volgende:
waarom DD ??
* Bluezz legt Bjoor op accupunctuur-matje en prikt hier en daar wat ontspannings-naaldjesquote:Op woensdag 13 april 2005 12:14 schreef Bjoro het volgende:
lijkt me geil........ ik zit me hier gewoon serieus op te winden van boosheid...maar goed, vanavond weer lekker voetbal op de buis en dat kan Mohammed ook gewoon lekker kijken !
hoor je ze niet gieren danquote:Op woensdag 13 april 2005 12:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hou jij ze nog in bedwang dan jm ?
* appelsientje kijkt naar signquote:Op woensdag 13 april 2005 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Haha Noca, ik zie ineens je sig, lekker makkelijk
Leek me wel even handig jaquote:Op woensdag 13 april 2005 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Haha Noca, ik zie ineens je sig, lekker makkelijk
Dan ga ik echt huilen van gelukquote:Op woensdag 13 april 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk 6-0!
zou wel onwijs gaaf zijn...hoop het echt voor jullie !quote:Op woensdag 13 april 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk 6-0!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |