Nee ik deed recreatie,,. 1ste jaars.. Maar deed een verkoste opleiding.. en ze vinden me er nog niet klaar voor ofzo..quote:Op woensdag 13 april 2005 13:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dammdat is vervelend... echt heel vervelend wat deed je ook al weer precies?
de UU toch?
De rede, te weinig studiepunten ??
Hoe kan dat nou, zo opeens?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
![]()
![]()
Kut kut kut kut school.. Negatief studie advies.. dus stage gaat niet door.. studie is klaar..
![]()
damm dat is echt kut had je het zien aankomen of helemaal niet ??? damm echte eikels.. kan je meteen je toekomst plannen bijstellen... ik weet hoe 't voelt... en dat is echt niet prettig....quote:Op woensdag 13 april 2005 14:03 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee ik deed recreatie,,. 1ste jaars.. Maar deed een verkoste opleiding.. en ze vinden me er nog niet klaar voor ofzo..de homo's
Het is Roellio.. met 2 LLquote:Op woensdag 13 april 2005 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, zo opeens?
Roelio zal w.s. opgelucht adem halen, maar wel kut voor jou, want je had je zo verheugd op die stage.
Edit: je postte net hierboven al een reden.
Nee ik had het niet zien aankomen..quote:Op woensdag 13 april 2005 14:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
damm dat is echt kut had je het zien aankomen of helemaal niet ??? damm echte eikels.. kan je meteen je toekomst plannen bijstellen... ik weet hoe 't voelt... en dat is echt niet prettig....
Laat mij er even buitenquote:Op woensdag 13 april 2005 14:03 schreef Blumchen het volgende:
en ze vinden me er nog niet klaar voor ofzo..de homo's
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:11 schreef Bjoro het volgende:
*geeft nu ff een klein liefaan Blummie !
en een schoudertje op de VBL-meet !
Raden ze je dat wel aan dan en kan dat wel?quote:Op woensdag 13 april 2005 14:16 schreef Blumchen het volgende:
[..]thx Bjoro
Ik ga m misschien maar over doen.. vond het namelijk wel een leuke opleiding
Ik weet niet of ze het aanraden.. maar t kan welquote:Op woensdag 13 april 2005 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Raden ze je dat wel aan dan en kan dat wel?
Maar dat je niet volgend jaar in dezelfde situatie zit.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:19 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het aanraden.. maar t kan wel
Nee precies.quote:Op woensdag 13 april 2005 14:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dat je niet volgend jaar in dezelfde situatie zit.
Nou ik krijg dan veel vrijstelling, omdat ik veel al gehaald heb dit jaarquote:Op woensdag 13 april 2005 14:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar dat je niet volgend jaar in dezelfde situatie zit.
quote:Ajax-talent Sno stapt over naar Feyenoord
Feyenoord heeft de gelederen versterkt met de net achttienjarige Evander Sno. Saillant: de centrale verdediger komt over van Ajax en tekende voor twee seizoenen bij de club uit Rotterdam.
Sno geldt als een groot talent, maar leefde al een tijdje met de Amsterdammers in onmin. Bij die club legde hij onlangs ook een driejarig contract naast zich neer.
'Hij wilde graag naar Feyenoord, dat is een club die hem ontzettend aanspreekt', zegt Henk van Stee, manager jeugdopleiding, op de website van Feyenoord.
Sno zal volgend seizoen gaan spelen in de beloftengroep van de Rotterdammers, een combinatieteam van de A1 en Jong Feyenoord.
Eerder deze week deed Sno al mee met Jong Feyenoord in een oefenduel tegen de VS onder twintig, maar Feyenoord moet Ajax nog toestemming vragen of het de speler met onmiddellijke ingang kan overnemen.
Naar verluidt wil de Amsterdamse club 125.000 euro aan opleidingskosten voor de verdediger zien.
Hmm dan komt het idd helemaal hard aan.. of iemand je een klap in je gezicht geeft..quote:Op woensdag 13 april 2005 14:09 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee ik had het niet zien aankomen..anders kan je je er nog een beetje op instellen enzo..
Het voelt idd niet prettig
Helemaal gemist destijdsquote:Op woensdag 13 april 2005 13:54 schreef rubbereend het volgende:wisten jullie dat niet, dat was echt bijzonder nieuws destijds. Ach als je de hoeveelheid vuurwerk gisteravond zag dan moet iets naar binnen krijgen daar geen probleem zijn
quote:Op woensdag 13 april 2005 14:03 schreef Vom het volgende:
Bloem dat is echt klotehad je te weinig punten of heeft het een andere reden?
Oow en JM had je me vraag nog gelezen in het vorige topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |