Volgens mij heb ik iets gemist.....quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
![]()
![]()
Kut kut kut kut school.. Negatief studie advies.. dus stage gaat niet door.. studie is klaar..
![]()
dammquote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
![]()
![]()
Kut kut kut kut school.. Negatief studie advies.. dus stage gaat niet door.. studie is klaar..
![]()
Pinkstermaandagquote:Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is vervelend zeg Bloem! Balen joh!
Wat is er op 16 Mei? Ik ben mijn planning aan het maken, maar dan schijn ik vrij te hebben. Is er dan wat bijzonders?
Pinkpopquote:Op woensdag 13 april 2005 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is vervelend zeg Bloem! Balen joh!
Wat is er op 16 Mei? Ik ben mijn planning aan het maken, maar dan schijn ik vrij te hebben. Is er dan wat bijzonders?
Ik merk dat altijd de dag van te vorenquote:Op woensdag 13 april 2005 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja. Hehe.. Ben niet zo thuis in die dingen
klote zegquote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 13:27 schreef Blumchen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nooit gewetenquote:Eenzelfde straf kreeg de club dat seizoen nadat een scooter uit frustratie vanaf de tweede ring naar beneden werd gegooid in de wedstrijd tegen Atalanta. Opmerkelijk genoeg raakte niemand gewond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |