Goede morgen, ik is wakker....quote:Op woensdag 13 april 2005 07:47 schreef SCH het volgende:
Hallo is u wakker?
Ja, maar ze was niet zo bijzonder hoor. Ik heb betere gehad.quote:
Wie dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 08:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar ze was niet zo bijzonder hoor. Ik heb betere gehad.
Ja, die ken jij toch niet, mannetje-van-de-verkeerde-kant!quote:
OpSCHepperquote:Op woensdag 13 april 2005 09:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, die ken jij toch niet, mannetje-van-de-verkeerde-kant!
*HIPS*quote:Op woensdag 13 april 2005 09:19 schreef Bjoro het volgende:
Hebben we al een rondje Port genomen op Cootje ?
Ik neem een advocaatjequote:Op woensdag 13 april 2005 09:19 schreef Bjoro het volgende:
Hebben we al een rondje Port genomen op Cootje ?
Zul je zien dat vanavond in een schril contrast komt te staan met gisteren.quote:
Ja mooi he... dan zou het helemaal mooi zijn als PSV gewoon gaat winnnequote:Op woensdag 13 april 2005 09:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zul je zien dat vanavond in een schril contrast komt te staan met gisteren.
Léquipe kraakt vandaag PSV af tot op de bodem trouwens.
maar misschien laat Co ons morgenavond wel smullenquote:Op woensdag 13 april 2005 09:37 schreef Bluezz het volgende:
Oh die Cootje, das geen lekker broodje
hoe ging het JM ?
Dat had ik ook vannacht.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:Goedemorgen
Wakker worden voordat je wekker gaat is niet tof
Typisch Frans, arrogante kut kikkers zijn het.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:30 schreef pfaf het volgende:
Léquipe kraakt vandaag PSV af tot op de bodem trouwens.
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had ik ook vannacht.
van 1 tot 3 slapen en van 3 tot 6 uur wakker liggen %*^**(&_%$#_)(
Niet slapen voordat je wekker gaat is ook geen aanraderquote:Op woensdag 13 april 2005 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:Goedemorgen
Wakker worden voordat je wekker gaat is niet tof
Dus golfer is wel uitgeput nuquote:Op woensdag 13 april 2005 09:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had ik ook vannacht.
..... en van 3 tot 6 uur wakker liggen %*^**(&_%$#_)(
ik heb het al een week ...... ga ik om een uurtje of 11 naar bed slaap ik van 1 tot 3 en dan tot 6 uur wakker liggen en dan van 6 tot 7.15u weer slapen om vervolgens door de wekker gewekt wordenquote:Op woensdag 13 april 2005 09:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat had ik ook vannacht.
van 1 tot 3 slapen en van 3 tot 6 uur wakker liggen %*^**(&_%$#_)(
Ach, dan kan je alvast wennenquote:Op woensdag 13 april 2005 09:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ben verdomme al gebroken voordat het kind op de wereld is !
Hey ik heb ook zo''n gebroken slaapschemaquote:Op woensdag 13 april 2005 09:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb het al een week ...... ga ik om een uurtje of 11 naar bed slaap ik van 1 tot 3 en dan tot 6 uur wakker liggen en dan van 6 tot 7.15u weer slapen om vervolgens door de wekker gewekt worden
ik ben verdomme al gebroken voordat het kind op de wereld is !
Ik heb sinds kort mijn MP3 speler maar op mijn nachtkastje liggen, probeer ik me een beetje in slaap te laten zingen ....... niet dat het helpt maar het is minder saai en vervelend dan het gesnurk van mijn moppie !quote:Op woensdag 13 april 2005 10:05 schreef SCH het volgende:
Hey ik heb ook zo''n gebroken slaapschema
ben de laatste tijd rond 5 uur wakker en kijk dan vrolijk de wereld in
Ik lees dan maar wat - ik weet ook absoluut niet hoe het komt.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort mijn MP3 speler maar op mijn nachtkastje liggen, probeer ik me een beetje in slaap te laten zingen ....... niet dat het helpt maar het is minder saai en vervelend dan het gesnurk van mijn moppie !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |