quote:zuiger komt morgen hopenlijk binnen dan moeten ze hem nog slijpen
donderdag komt dan de zuiger (edit: cylinder schat) geslepen terug en moet hij in elkaar gezet worden
dus vrijdag eind van de dag pas klaar (op voorwaarde dat de zuiger er morgen bij zit)
Tja je moet er wel wat voor over hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:22 schreef PatrickM het volgende:
SuperMotard met een lange adem?
een CR500 om de ca. 50 uur zuiger wissel
een willekeurige Husky elke 1500 km olie wisselen + grote kans op brekende klepstelen![]()
Ach ja is een begin.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
zit al een uur op marktplaats te kijken wat er zo allemaal is aan veredelde crossbrommertjes
en vind deze wel iets hebben
[afbeelding]
leuk kleurtje en aardig prijsje ook
beetje nostalgievond deze vroeger ook tof
Hoe gaat het met Raus, al iets bekend?quote:Op maandag 11 april om 16:08 schreef Rausdouwer het volgende: Ik heb gehoord dat ik morgen al naar het ziekenhuis kan i.p.v. 11 mei.Ik ben dus reuze blij. Hopelijk komt er ook wat uit, maar ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in. In het bloed was tot nu toe namelijk niets te zien en ik denk dat ze het vooral van de bloedtests moeten hebben. Maar hopelijk komt er toch wat uit en ben ik snel van het hele gedoe af. En kan ik weer lekker motorrijden.
![]()
![]()
over ongeveer 2 weken krijgt ze de uitslagquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:44 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Raus, al iets bekend?
Er is nog niet zo veel duidelijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:44 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Raus, al iets bekend?
Artsen een onbegrijpelijk volk, zelfs met voor de in leken vertaalde versie vaak niet te volgenquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:55 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Er is nog niet zo veel duidelijk(maar daar had ik ook niet op gerekend). Vandaag is mijn knie leeggehaald (vocht eruit; klinkt allemaal even vies). Dit wordt getest. Ik heb een ontstekingsremmende vloeistof in mijn knie ingespoten gekregen dus als het goed is moet ik steeds beter kunnen lopen e.d.
![]()
Verder werd er bloed geprikt en nog een rontgenfoto van mijn longen gemaakt. Het zou reuma kunnen zijn, maar het kan ook een virus zijn. Van de ene kant zegt de reumatoloog dat het reuma zou kunnen zijn en dat als ze niets vinden ik gewoon aan de medicijnen ga (logisch) en van de andere kant zijn er te weinig aanwijzingen om reuma vast te kunnen stellen en denkt de reumatoloog zelfs dat de kans groot is dat het iets anders is. Heel vaag dus. Ik vind het ook heel vervelend dat ze zulke snelle conclusies trekken. In dat geval hoop ik maar dat er in het bloed, vocht of op de foto iets te zien is.
![]()
Ja inderdaad vaak heel onbegrijpelijk. Gelukkig heb ik al veel bijgeleerd en stel ik vragen veel directer om dichter bij een voor mij begrijpelijk antwoord te komen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:08 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Artsen een onbegrijpelijk volk, zelfs met voor de in leken vertaalde versie vaak niet te volgen
Toch klinkt het alsof ze het grondig onderzoeken
Nu maar hopen dat er iets uit rolt en je weer snel beter bent
En ga je nu film kijken, of op Marktplaats neuzelen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
zit al een uur op marktplaats te kijken wat er zo allemaal is aan veredelde crossbrommertjes
Hier staat geen helm van de Lidl bij.quote:08-04-05
Op de prachtige motorsportaccommodatie in Berghem werd vorige week de eerste Supermoto Persdag van de KNMV gehouden. Tijdens deze presentatie van het komend seizoen waren meer dan dertig belangstellen aanwezig en zij konden eveneens kennis maken met de Yamaha Supermoto Racing School. In Berghem waren o.a. Marcel van Drunen en Remy van Rees als de twee sterkste Supermotorijders van Nederland aanwezig. Beide rijders gaven voor de aanwezige pers, inclusief een camerateam van het tv-programma MotorXperience, enkele spectaculaire demo’s, terwijl Joey Maessen met een Yamaha Quod ook een stevige duit in het zakje deed.
In het kader van de Racing School gaf Marcel van Drunen tekst en uitleg over de rijtechniek met een Supermoto-machine aan diverse belangstellenden, die daarna zelf een poging mochten wagen op het circuit. Daar werd dankbaar gebruik van maakt en op deze ontspannen, educatieve wijze kwam deze spectaculaire vorm van motorsport goed onder de aandacht. Wie meer wil weten over de programma’s van de Racing School en aan de Yamaha Supermoto talentenjacht wil deelnemen, kan contact opnemen met Jack Simons van Action Planet, tel. 020-4160680, of bezoek de website www.actionplanet.nl.
Het ONK Supermoto 2005 gaat op 30 april in Lelystad van start en dit spectaculaire kampioenschap wordt financieel gesteund door Maxxis banden, Yamaha, IXS en Xeramic.
quote:Nieuws Maxxiscup 2005
04-03-05
Deelname:
Evenals voorgaande jaren kan alleen aan de Maxxis cup worden deelgenomen indien de motor voor en achter van de Maxxis Goldspeed Supermoto banden is voorzien. Deelname is gratis !*
Naast een algemene prijsverlaging per set Maxxis Goldspeed Supermoto banden van ¤ 295, - ( incl btw en mont. ) naar ¤ 275, -, wordt het in het seizoen 2005 mogelijk om bij deelname aan een manche van de MAXXIS cup, een set Maxxis Goldspeed banden per wedstrijddag / weekend** tegen een speciale prijs te kopen. Deze prijs is ¤ 250, - incl btw en mont. Van deze aanbieding kan alleen op de wedstrijddag / weekend gebruik worden gemaakt.
* Gesponsorde rijders zijn uitgesloten van deelname of rijden buiten mededinging mee.
** Twee wedstrijden in een een weekend worden tot één uitslag samengevoegd en gelden als één wedstrijd. Dus
één set banden tegen de speciale prijs.
Inschrijven: In tegenstelling tot voorgaande jaren, dient men zich niet meer bij de MAXXIS GOLDSPEED service truck in te schrijven.
Dit dient met ingang van 2005 te gebeuren ‘s- ochtends direct bij aankomst op de wedstrijddag tijdens het aanmelden / inschrijven bij de wedstrijdorganisatie.
Uiteraard zal de Maxxis Service truck en het Maxxis personeel bij alle races aanwezig zijn.
Prijzen:
T.a.v. voorgaande jaren ongewijzigd. Per dag / weekend een complete set voor de winnaar, een achterband voor de tweede en een voorband voor de derde plek. Tevens zal er wederom onder de overige deelnemers per wedstrijd een voor en een achterband worden verloot. De puntentelling voor de grote Maxxis 2005 cup is ongewijzigd.
Prijsuitreiking:
De prijsuitreiking zal door de KNMV gebeuren zoals gewoonlijk aan het einde van de dag. Aan de winnaars zal een “Cheque” worden overhandigd die bij de Maxxis service truck kan worden ingewisseld. Deze cheque blijft het gehele seizoen geldig. Door de winnaar zal de verloting van de voor en achterband worden gedaan.
Indien de winnaars ( zowel van de race als van de loting ) niet bij de prijsuitreiking aanwezig zijn vervalt het recht op de gewonnen banden. Uiteraard blijven de verdiende punten gewoon meetellen voor de eindstand.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:10 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering, wat een KLAPPEN komen er uit ding. echt NIET normaal en dan zat nu de DB killer er nog in![]()
In principe zijn we het eens over een gelijke oversteek, ik die SM hij mijn ZXR.
De SM zag er goed uit, wel wat kale plekken op het frame maar verder prima. Draaide gelijk, klonk soepel en zag er netjes uit.
Zaten Excel verlgen onder, verchromde met goede banden. BT's voor 120 achter 150. Moet uiteraard nog wel wat aan gesjonnieviced worden maar dat komt wel goed![]()
Motor komt uit 96 en heeft ??? kilomter gelopen![]()
Klonk zeker goed, wat een geluid gek. Nog een paar keer langs mijn ouder huis gecrossed en mijn moeder zag me uit het raam en zei dat ik voor aap ree op die SM. Betekend dus dat het helemaal goed zatquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Alleen die kale plekken.
Nog Pic's gemaakt? Hoe wist je dat die te koop stond, alleen via de sportschool, wat is zijn vraagprijs?
En .. ehh.. je weet het zeker dat je er mee door wil gaan?![]()
![]()
Ik hoop dat die Husk morgen ook een succes is..
Haha!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Klonk zeker goed, wat een geluid gek. Nog een paar keer langs mijn ouder huis gecrossed en mijn moeder zag me uit het raam en zei dat ik voor aap ree op die SM. Betekend dus dat het helemaal goed zat![]()
Ja plekken zagen er een beetje vreemd uit maar niks boeiends, frame is officieel paars en wil het zo ie zo zwart laten coaten
En ook pic gemaakt maar helaas met mijn telefoon, maar zo is hij ongeveer
[afbeelding]
Zit wel een kilometerteller op maar geen snelheidsmeter, naja kan er zo een fiets compie op pleuren natuurlijk. Knipperlichten..... nooit vsn gehoord
Of ik het zeker weet..... mijn gevoel zegt 3dubbel ja, nu ng even met mijn verstand denken. Echt het rijdt TOTAAL anders, mee o zo tof !!![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef PatrickM het volgende:
Zwart laten coaten is juist zonde. Paarse frame is juist een statement van de KLX
Coolquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:16 schreef Youp het volgende:
holay, net weer 2 uur les gehad... nu dus 5 uur in totaal... volgende les word mn examen ingedeeld
nou goed hij had het nog nooit meegemaakt dat iemand de 1e keer een langzame slalom in reed (dus stapvoets) en hem de eerste keer ook meteen goed uitvoerde...quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Coolwat vond de rijschoolhouder dus van je rijkunsten.
Was hij verbaast?![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:34 schreef Youp het volgende:
oja ik moet er wel bijzeggen dat ik weer op een CB500 reed
Paars, tja leuk als je met je roze pakkie op een SM zit maar als ik de optie heb voor zwart coaten dan wist ik het welquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:23 schreef PatrickM het volgende:
Zwart laten coaten is juist zonde. Paarse frame is juist een statement van de KLX
Yup, hij vond mijn wel lui. Ik vroeg heb je hem boven de 9000 gehad, nee dat niet zegtie. I kzeg stap weer op dan ga naar de N3 en trek hem door.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha!![]()
![]()
Maar als je nog wat aan dat frame moet doen enzo mag hij toch nog wel iets bijbetalen voor jouw perfecte fiets?
En ik heb ook geen snelheidsmeter, kilometerteller, knipperlichten enz.
Bij Motorcross Aad zeiden ze dat knippers vanaf 1996 verplicht zijn. Misschien nog net niet hoop ik voor je.
Maar jullie hebben beide op elkaars motor gereden dus!
Juustquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:28 schreef Patrick281 het volgende:
Zijn toch ook een beetje "naar eigen smaak" ingerichte machines.![]()
quote:Stap op een supermoto en voel die adrenaline!
Ben je gek op supermoto's? Zou je het liefst zelf op een supermoto het circuit over scheuren? Dat kan nu met de speciale Supermoto- programma's van Action Planet.
--------------------------------------------------------------------------------
Supermoto is een relatief nieuwe, spectaculaire vorm van motorsport. Bij deze motorsportklasse race je met motoren die een combinatie vormen tussen offroad- en crossmotoren.
Er wordt gereden op een circuit dat deels uit asfalt en deels uit gravel bestaat. Hier in Nederland is het nog een relatief onbekende sport, maar in de omliggende landen is het razend populair.
Reden te meer om eens kennis te maken met Supermoto. Dat kan bij ActionPlanet! Dit bedrijf organiseert verscheidene cursussen voor beginners tot gevorderden bij de Yamaha Supermoto Racing School.
Cursussen
Deze worden ondersteund door de KNMV. De cursussen worden begeleid door de Nederlands-en Europees kampioen, Marcel van Drunen. De Racing School stelt voor de deelnemers motoren van Yamaha ter beschikking en ook beschermende kleding is aanwezig.
De cursus wordt gegeven op drie verschillende niveaus. Het laagste niveau is Experience. Deze is bedoeld voor de beginnende, maar sportieve motorrijders zonder enige circuit-ervaring. Daarna komt de Masterclass, waarin wat dieper wordt in gegaan op de stof en meer wordt geoefend.
De Racing School stelt geen eisen aan deelnemers van deze twee cursussen. Je moet wel in het bezit zijn van een motorrijbewijs.
Daarnaast is er nog een cursus voor de gevorderde rijder, in de vorm van de Racecursus. Deze is ideaal voor motorrijders die graag Supermoto- wedstrijden willen gaan rijden. De cursussen gaan halverwege mei van start.
valt reuze mee... t is een wegmotor he, geen crosser... hij voelt lekker stabiel aan en je kan er nog heel goed mee gooienquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt geweldig
en die CB500 moet wel lomp en zwaar aanvoelen of valt het mee?
![]()
Ik ben benieuwd of we het ook een keer live mogen zien al die rijkunsten.![]()
Zelf had ik wel wat moeite met die speciale verrichtingen, maar goed ik had ook nog niet eens een scooter bereden.![]()
quote:
Dusquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:48 schreef Youp het volgende:
trouwens in de tijd dat jij je bijzondere verrichtingen deed waren het er nog een stuk minder en zat het gewoon in 1 examen.. ik moet 2 exames doen
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:59 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Rijdt echt totaal anders man zo een SM, eerste bocht net ging toch net ander dan ik in gedachten had
Ik denk dat ik verkocht ben......![]()
Zou het morgen laten weten maar dit is nu echt DE shit man![]()
kost wel t dubbelequote:Op dinsdag 12 april 2005 21:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dusals je verrichtingen wat minder gingen had je gelijk vrees voor het rijden.
![]()
Nu kan jestapsgewijs het papiertje halen.
![]()
wedden dat hij achterop het zadel zat?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Die Mark.
![]()
Zondag twijfelde je nog als dikke stront, 2 dagen later..![]()
Maar hoezo ging je eerste bocht anders?
Komt allemaal de veiligheid ten goede.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:02 schreef Youp het volgende:
kost wel t dubbeleen 7 verrichtingen is wat anders als 3.... geld innen, dat is het enige wat ze willen daar
Nog nooit last van gehad.quote:
ik zie pep al gaan.. helemaal achterop het zadel in de bocht beetje op t gas hop hop voorwiel van de grondquote:
leuk materiaal maar bedenk je wel dat hij redelijk zwaar is voor een SM en dat hij ook wat underpowered is..quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Eerste bocht ging anders omdat ik ging hangen maarja moet dat dus vooral niet doen heb ik wel gemerkt, gewoon dat ding schuin pleuren en gaaaannn![]()
MAar het is dus een KLX650R uit 1996.
Bos einddemper met DB killer, Exel Taksago velgen met goede BT banden eronder. Ketting tandwielen ok, verder zag ie er netjes uit. Reedt goed en na 1 keer kicken ok. Volgens mij ook aangepaste voorvork enzo, gewoon een leuk ding.
I know maar das misschien maar juist goed ook om te beginnenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:21 schreef Youp het volgende:
[..]
leuk materiaal maar bedenk je wel dat hij redelijk zwaar is voor een SM en dat hij ook wat underpowered is..maar natuurlijk wel leuk om te beginnen
ooooh danquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
I know maar das misschien maar juist goed ook om te beginnen
Maar net al bij 1 keer flink op het gas in de 2 en HOP gelijk het voorwiel een hupsje de lucht in![]()
nok af met die teringherriequote:Op dinsdag 12 april 2005 22:31 schreef Rietvaerder het volgende:
LIJPE MOCRO FLAVOUR!!!!!!!!!!!
Het is lijp hoor, officieel, maar het liedje heet idd leipeMaar volgens de Van Dale is het lijpe
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:29 schreef Youp het volgende:
[..]
ooooh dan
hier nog wat leuks voor de beginnende SM sterveling
http://www.supermotardnederland.nl/techniek/introductie.htm
quote:De beste positie voor een wheely is achterop het zadel, juist die positie die typerend is voor overstappende supersport rijders die het licht hebben gezien en totaal verkeerd is voor het nemen van bochten.
quote:Als je echter eenmaal doorhebt hoe je een wheelie kunt maken met een tweetakt kan dit meer voldoening geven dan een grote stamper die iedereen los krijgt. De geur van mengsmering, het gejengel in je oren, het verre gejank van sirenes.
ik denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Mark, leuk voor je als het is wat je wiltSucces ook enzo.
Maar ik denk alleen dat alle SM-mannen hier binnen een half jaar er op uitgekeken zijn
Mooie velgjes hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Eerste bocht ging anders omdat ik ging hangen maarja moet dat dus vooral niet doen heb ik wel gemerkt, gewoon dat ding schuin pleuren en gaaaannn![]()
MAar het is dus een KLX650R uit 1996.
Bos einddemper met DB killer, Exel Taksago velgen met goede BT banden eronder. Ketting tandwielen ok, verder zag ie er netjes uit. Reedt goed en na 1 keer kicken ok. Volgens mij ook aangepaste voorvork enzo, gewoon een leuk ding.
Idd!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
Denk ook wel dat ik het moet doen.....
Kan ik misschien zaterdag wel ff naar de bosweg ermee
Hoe zat dat trouwens met olie. Full nooit mengen met half maar als er half in heeft gezeten maakt het niet uit als je alles ververst en er full in pleurt toch?
Ge moe eerst es uwe rijtoestemming toe gezegd krijgequote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef Youp het volgende:
[..]
Ge moe nie oordele over wa anderen moete doen of late
vullen met dat gene wat de dealer aangeeft of in de werkplaatshandleiding staatquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
Denk ook wel dat ik het moet doen.....
Kan ik misschien zaterdag wel ff naar de bosweg ermee
Hoe zat dat trouwens met olie. Full nooit mengen met half maar als er half in heeft gezeten maakt het niet uit als je alles ververst en er full in pleurt toch?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:54 schreef Youp het volgende:
[..]
vullen met dat gene wat de dealer aangeeft of in de werkplaatshandleiding staat
ik geen toestemming nodig hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ge moe eerst es uwe rijtoestemming toe gezegd krijge
Ik zeg niet wat anderen moeten doen, ik zeg gewoon dat ik denk dat ze spijt krijgen....
En waar kan ik zo een Werkplatshandboek online vinden danquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:54 schreef Youp het volgende:
[..]
vullen met dat gene wat de dealer aangeeft of in de werkplaatshandleiding staat
wie zegt dat ik gewoon door het verkeer rijquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Toch geld zat als je een kind invalide rijdt he![]()
online is ook wel wat te vinden (google enzo) of MF natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
[..]
En waar kan ik zo een Werkplatshandboek online vinden dan
Staat er niet gewoon ergens info op het net ofzo?
Ikkuh soek me het apelazurus man....quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:04 schreef Youp het volgende:
[..]
online is ook wel wat te vinden (google enzo) of MF natuurlijk
Assie ut zelluf maar gelof hequote:Op dinsdag 12 april 2005 23:03 schreef Youp het volgende:
[..]
wie zegt dat ik gewoon door het verkeer rij
ik rij door de straat (maar dat mag niet meer van moeders, te veel HERRIE) en eventueel over wt landweggetjes (verhard)
LOLquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:13 schreef Youp het volgende:
hier nog wat leuks
http://images.fok.nl/upload/050412_111978_vanwie.JPG
wie is het?!
quote:
Doeiquote:Op woensdag 13 april 2005 09:39 schreef PatrickM het volgende:
Is de politie op motorjacht ofzo?
Er stond op de A4 een meisje met Kawa ZX-R 750 o.i.d. met de wout erachter. Meisje zat gedesullisioneerd op de vangrail. Zo snel ik kon zien heeft ze geen schuiver ofzo gemaakt. Dus waarschijnlijk aangehouden voor geluid of snelheidrare plek overigens om stil te gaan staan. Was op de linkerrijstrook aan het einde op de verdrijvingsvlak
En even later toen ik weer naar huis ging net was er een motoragent aan de andere kant van de weg die m'n Kawa uitgebreid zat te bestuderen in de momenten dat ik voorbij kwam...
Hunting season is geloof ik nu echt weer voor geopend verklaard door der Polizei
Heb heel de winter geen last gehad met de wouten, maar ik vrees nu wel het ergste
Overigens zit ik nu thuis omdat m'n gasnaald blijft hangen (kabel moet of gesmeerd of vervangen worden) en de benzine rijkelijk uit m'n vlotteroverloop stroomt als 'ie rechtop staat. Op m'n werk lag er net een plas benzine onder, en thuis blijft het gewoon droogDus nu de SV onder de hoes vandaan gehaald en die maar even als woon/werk motor inzetten
Lijkt mij wel wat voor die brommerstuntende maat van jou die ook op de meet in Grûnn was.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
In theorie een afspraak om 13:00 bij Eindhoven voor de Husk..
Raar raar raar, ik zal je is vertellen wat raat isquote:Op woensdag 13 april 2005 11:51 schreef ondeugend het volgende:
Ik zeg niets over die rare SM's hoor.... ik doe alleen een tvp.
Nou, vertel maar eens wat raat is dan...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Raar raar raar, ik zal je is vertellen wat raat is
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nou, vertel maar eens wat raat is dan...![]()
Geef ons eens een goede raadquote:Op woensdag 13 april 2005 12:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Raar raar raar, ik zal je is vertellen wat raat is
Je geboorte is raar (t)quote:Op woensdag 13 april 2005 12:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nou, vertel maar eens wat raat is dan...![]()
oh ja ?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier regent het al de hele dag aan 1 stuk door..... en niet zo zachtjes ook...
Damn, en ik ben jullie kant op geweest vandaag.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
in het zuiden was het droogmaar toen we bij Hoogvliet
waren begon het zachtjes te regenen wat later overging in stromende regen
we zijn toen maar richting zuiden gereden waar het weer toch een stuk beter is/was
Van mijn KLX gaat er iig 1,9 liter zonder filter en 2,1 met filter inquote:Op woensdag 13 april 2005 10:28 schreef Makster het volgende:
Tering wouten![]()
![]()
Die gasten moeten aan het gas!
PatM, weet jij hoeveel liter olie er in het blok van de KLX gaat?
Die was al een keer voorbijgekomen, zelfs gisteren nog geloof ik.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
En nu een foto van de complete ''motor''?
Dat is niet veelquote:Op woensdag 13 april 2005 18:30 schreef PatrickM het volgende:
Van mijn KLX gaat er iig 1,9 liter zonder filter en 2,1 met filter in
quote:
Cool tnxquote:Op woensdag 13 april 2005 19:00 schreef Patrick281 het volgende:
Zwoel reclamefilmpje.
Aftrappen moet je dat ding!![]()
Ga je weer mensen SM's proberen te smeren?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:51 schreef Patrick281 het volgende:
Zeer nice en betrouwbaar.
Heb je toen dat reclamefilmpje van het ding nog gezien?
Ik doe altijd gelijk shift-del bij jouw mails, 9 vd 10 keer onzinquote:Op woensdag 13 april 2005 18:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die was al een keer voorbijgekomen, zelfs gisteren nog geloof ik.![]()
Zitten in je mail, wil de motor niet teveel exposure geven hier.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Klonk zeker goed, wat een geluid gek. Nog een paar keer langs mijn ouder huis gecrossed en mijn moeder zag me uit het raam en zei dat ik voor aap ree op die SM. Betekend dus dat het helemaal goed zat![]()
Als dat slaat op dat plaatselijke stukje doorweekt... ik twijfel of ik het beter had... ik had op die plek een heel aquarium!!quote:Op woensdag 13 april 2005 17:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
blabla...
het ruitje op de CBR is voor mij eigenlijk veel te laagdus aan het einde van de tank was het plaatselijk een beetje doorweekt
Raus had het toch wel een stuk beter
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:18 schreef PatrickM het volgende:
FMX is een beetje een burgertrutten SM wannabee...
Wel mooi, maar heeft twee gigantisch grote nadelen.
Te weinig vermogen ('t is op 2 of 4 kw na een 25 kw'er) i.c.m. te hoog gewicht (rond de 170 kg).
Het is ook geen SM, maar een Funmoto! Gewoon in een modern jasje vanwege die supermotard hipe, maar verder niet om te proberen ook volledig een SM te zijn en het dan niet te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:18 schreef PatrickM het volgende:
FMX is een beetje een burgertrutten SM wannabee...
Wel mooi, maar heeft twee gigantisch grote nadelen.
Te weinig vermogen ('t is op 2 of 4 kw na een 25 kw'er) i.c.m. te hoog gewicht (rond de 170 kg).
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als dat slaat op dat plaatselijke stukje doorweekt... ik twijfel of ik het beter had... ik had op die plek een heel aquarium!!![]()
Ieder een eigen compiequote:Op woensdag 13 april 2005 19:29 schreef ZX9R het volgende:
@Mercy en Raus:
Hebben jullie 2 compu's in huis en zitten jullie gezellig naast elkaar te fokken?
Of zijn jullie gewoon heel snel met het in en uitloggen?
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:29 schreef ZX9R het volgende:
@Mercy en Raus:
Hebben jullie 2 compu's in huis en zitten jullie gezellig naast elkaar te fokken?
Of zijn jullie gewoon heel snel met het in en uitloggen?
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is ook geen SM, maar een Funmoto! Gewoon in een modern jasje vanwege die supermotard hipe, maar verder niet om te proberen ook volledig een SM te zijn en het dan niet te zijn.![]()
Nou vond niks aan het weer vandaagquote:Op woensdag 13 april 2005 19:58 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens wel heerlijk weer om op m'n SV te rijden
Echt niet! Die Yammie is wel kickequote:Op woensdag 13 april 2005 19:53 schreef PatrickM het volgende:
't is gewoon een SM wannabee... (net als de Yamaha XT660X)
PatM heeft gelijk, die Yam is gewoon te groot en te zwaar.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt niet! Die Yammie is wel kickeHad die in Turkije gehuurd toen we daar op vakantie waren
Rijd best cool, en is ook wel iets cools van te maken
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:20 schreef Makster het volgende:
Nou de kogel is door de kerk, ben sinds vandaag officieus SM rijder![]()
![]()
![]()
Gewoon in het gebruikershandleiding van m'n KLXquote:Op woensdag 13 april 2005 20:20 schreef Makster het volgende:
Nou de kogel is door de kerk, ben sinds vandaag officieus SM rijder![]()
![]()
![]()
Vrijdag kentekens overschrijven en dan in de avond de bikes ruilen![]()
@ PatM thanks voor de info.
Heb je een werkplaats handboek, zo nee waar heb je die info gevonden?
Heeee piccie stond er net nog niet, supermooie uitvoering zo.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt niet! Die Yammie is wel kickeHad die in Turkije gehuurd toen we daar op vakantie waren
Rijd best cool, en is ook wel iets cools van te maken
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
PatM heeft gelijk, die Yam is gewoon te groot en te zwaar.
Ziet er goed uit, optisch tunen maakt hem nog mooier maar je kan aan die andere zaken gewoon weinig doen..
[..]Feli
feest!
gebak!
bier!
chicks!
![]()
Ligt er maar net aan wat voor een motor je gaat kopen en wat voor verzekering. En ook hoe handig je zelf ben. Als je een brik gaat rijden en zelf handig ben kan je voor heel weinig fatsoenlijk rondrijden. Ben je niet handig en koop je een nieuwe motor kost het een hoop geldquote:Op woensdag 13 april 2005 20:33 schreef Sport_Life het volgende:
Vraagje: Wat kost een motor bij jullie ongeveer per maand? (20 jaar, klein rbw dus) Dus gewoon de maandelijkse kosten, brandstof (2x in de week n avondje toeren), wegenbelasting, verzekering, reperaties (gemiddeld) etc.
Ik ben aan het berekenen of ik naast mn kamerhuur etc volgend jaar nog een brommer kan rijden. Een kennis raadt het aan te doen, maar ik twijfel of ik het financieel ga redden
.
Dat kan aardig varierenquote:Op woensdag 13 april 2005 20:33 schreef Sport_Life het volgende:
Vraagje: Wat kost een motor bij jullie ongeveer per maand? (20 jaar, klein rbw dus) Dus gewoon de maandelijkse kosten, brandstof (2x in de week n avondje toeren), wegenbelasting, verzekering, reperaties (gemiddeld) etc.
Ik ben aan het berekenen of ik naast mn kamerhuur etc volgend jaar nog een brommer kan rijden. Een kennis raadt het aan te doen, maar ik twijfel of ik het financieel ga redden
.
Fatsoenlijk rondrijden op een rat bike gaat niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:45 schreef PatrickM het volgende:
Als je een brik gaat rijden en zelf handig ben kan je voor heel weinig fatsoenlijk rondrijden.
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:42 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Kunnen we samen kicken tot we een ons wegen
En ik moet leren kick met rechtsquote:Op woensdag 13 april 2005 20:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ondanks dat het goed gaat kan het soms nog voorkomen.
Vanmiddag gezien dat zo'n viertakt ook heel gemakkelijk verzuipt.
En het was niet het pakje zachtje boter waar Yoep over sprak.![]()
Als ik hem koop moet ik opnieuw leren kicken met links.![]()
Ik zag mij al staan op de Bosweg terwijl iedereen weg wil rijden.![]()
quote:
Thanksquote:
Ik ook nietquote:
Heh?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Thanks![]()
Waarom merk ik een cynische ondertoon?
Tis ook niet dat ik het je misgunde toen je een bandit kocht :=
Zodat we elkaar weer kunnen blocken na 10minuten?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ook niet. (maar laten we het daar maar niet over hebben of kom op msn ofzo :p)
Bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zodat we elkaar weer kunnen blocken na 10minuten?
Egniequote:Op woensdag 13 april 2005 21:10 schreef Youp het volgende:
prrrt prrrt...
* Youp net stukkie gereden
oh wat blaast dat apparaat
Auto is veel duurder in de wegenbelasting, zuipt wat meer, en volgens mij is de verzekering ook hoger.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:06 schreef Sport_Life het volgende:
Maar t valt dus wel mee, vriend van me heeft n auto en die betaald 200 per maand en rijdt niet eens zo heel vaak.
Ik ben ook eigenlijk links, maar rechts voelt beter als je dat wel geoefend hebt/gewend bent..quote:Op woensdag 13 april 2005 20:59 schreef Makster het volgende:
En ik moet leren kick met rechts
Liever doe ik het met links aangezien ik ook links ben / was met voetbal
Goeie shit zo een SM, wordt nog een spannende tijd deze zomer
Uiteraard heequote:
egwel..quote:
ik kickte mn CR500 met links... en de KTM heeft het kickpedaal links zitten ipv rechts zoals de honda.. maar ook nu kick ik weer met links... nu kan ik op de motor blijven zitten (en ik ben rechts normaalgesproken)quote:Op woensdag 13 april 2005 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Auto is veel duurder in de wegenbelasting, zuipt wat meer, en volgens mij is de verzekering ook hoger.![]()
[..]
Ik ben ook eigenlijk links, maar rechts voelt beter als je dat wel geoefend hebt/gewend bent..
Zo ging ik ook op gitaarles, gelijk met rechts begonnen, andersom voelt nu raar.![]()
Dat kicken is ook een compleet nieuwe beweging die je motorisch even eigen moet maken.
Dus het maakt niet uit met welke kant je begint.![]()
Maak je borst maar nat.![]()
Mok ok nog kopen, zo een fiets computertie. Is wel makkelijk enzoquote:Op woensdag 13 april 2005 21:19 schreef Youp het volgende:
[..]
egwel..
ik bleek net 123 gereden te hebben op een weggetje van 2 meter breed met enorm slecht asfalt
bij 110 keek ik niet meer en lette ik alleen nog maar op alles wat voor me was... en toen ik na de hand op mn v-max keek van het tellertje (onthoud ie) stond daar 123km/h
Zag het net staanquote:Op woensdag 13 april 2005 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_15/OFF06.HTM
DIE
Maar daarentegen zijn de onderhoudsintervallen van de meeste auto' s lager, zoniet vele malen lager dan die van een motor. Bovendien doe je met een auto zomaar 40.000 km met een set banden op je aangedreven as. En dat is zomaar een set of 5 motorbanden. Waarbij een set motorbanden net zo duur is als 4 banden voor een auto. en waar je bij een auto gemiddeld tegenwoordig elke 15.000 km een beurt nodig heeft en sinds een paar jaar zijn er zelfs auto' s met intervallen van 30.000 km. En de meeste motoren zijn de intervallen 6.000 km (BMW's 10.000 km)quote:Op woensdag 13 april 2005 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Auto is veel duurder in de wegenbelasting, zuipt wat meer, en volgens mij is de verzekering ook hoger.![]()
Mooie theorie..quote:Op woensdag 13 april 2005 21:33 schreef PatrickM het volgende:
Maar daarentegen zijn de onderhoudsintervallen van de meeste auto' s lager, zoniet vele malen lager dan die van een motor. Bovendien doe je met een auto zomaar 40.000 km met een set banden op je aangedreven as. En dat is zomaar een set of 5 motorbanden. Waarbij een set motorbanden net zo duur is als 4 banden voor een auto. en waar je bij een auto gemiddeld tegenwoordig elke 15.000 km een beurt nodig heeft en sinds een paar jaar zijn er zelfs auto' s met intervallen van 30.000 km. En de meeste motoren zijn de intervallen 6.000 km (BMW's 10.000 km)
Vertel.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:33 schreef Makster het volgende:
Draadloos werkt dus niet op een motor lees ik net![]()
Mja zo'n viertakt schijnt wat gevoelig te zijn met het gashandel.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:16 schreef Makster het volgende:
Kick komt veel bij kijken, lees hele shit over naar compressie trappen en dan door slag en een flinke trap en dan ok. En dan gas dicht, choke open bla bla bla
Gewoon trappen en gaan is mijn idee
En wat is dan de lol hier van?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja zo'n viertakt schijnt wat gevoelig te zijn met het gashandel.![]()
Die Husk vanmiddag liep ook gelijk nat als je even iets verkeerd deed.![]()
Dat hele gedoe met de compressie hendel snapte ik ook niet.![]()
De CR is gewoon punt opzoeken en goed en snel trappen.
Viertakt starten is hogere wetenschap en procedure volgen.
Dan schijnen ze uiteindelijk wel makkelijkere starters te zijn.
weurstquote:Op woensdag 13 april 2005 21:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mja zo'n viertakt schijnt wat gevoelig te zijn met het gashandel.![]()
Die Husk vanmiddag liep ook gelijk nat als je even iets verkeerd deed.![]()
Dat hele gedoe met de compressie hendel snapte ik ook niet.![]()
De CR is gewoon punt opzoeken en goed en snel trappen.
Viertakt starten is hogere wetenschap en procedure volgen.
Dan schijnen ze uiteindelijk wel makkelijkere starters te zijn.
quote:Op woensdag 13 april 2005 21:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En wat is dan de lol hier van?Ben je dan stoer ofzo, hoe langer het duurt hoe stoerder je bent
Watta?quote:
Al hang je tegenwoordig ook al in SM & Cross rond Makster.quote:Starten is idd gewoon een truc die je moet leren. In het begin deed ik het met mijn KTM ook fout, ik zette de kickstarter op de compressie...flinke jens...niet lopen. Zo werk je je wel in het zweet
Wat jb37 zegt hierboven klopt precies. Eerst choken, een keer door de compressie trappen, dan tegen de compressie aanzetten, met compressiehendel net door de compressie heenzetten en een kleine ferme trap en hij loopt. Als je het trucje kent is het echt heel simpel. Springen (zoals op een CR500) is echt niet nodig, echt heel simpel.
Mwa, zo vertel je het niet andersquote:Op woensdag 13 april 2005 22:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lol, het is een vereiste om te starten, niets meer en niets minder.
![]()
t is gewoon stoerquote:Op woensdag 13 april 2005 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mwa, zo vertel je het niet anders
Mij lijkt het toch een aardige irritante klus, jij vindt het blijkbaar stoer
Met een kickstart heb je nooit geen echte ploffen en steekvlammen omdat je niet kan doorstartenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:12 schreef Youp het volgende:
[..]
t is gewoon stoerwat moet je met zo'n dom knopje...
IEIEIEIEIEIEIEIEIE prrrt broem... nou nou![]()
quote:Op woensdag 13 april 2005 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Mwa, zo vertel je het niet anders
Mij lijkt het toch een aardige irritante klus, jij vindt het blijkbaar stoer
Als je voorbij de uitlaatpoort komt met de zuiger kan je best ploffen en knallen.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:17 schreef PatrickM het volgende:
Met een kickstart heb je nooit geen echte ploffen en steekvlammen omdat je niet kan doorstarten
quote:Voorlopige programma "MotoPort Rockanje Classic" 21 mei 2005
08:00 tot 09.30 - Inschrijving, keuring motoren etc., keuring circuit
09:30 tot 10.00 - Rijdersbespreking / baco-instructie en uitzetten baco's
10:00 tot 12:00 - Training CRT + Rockanje klasse
12.00 tot 12:15 - Eerste demo supermoto
12:15 tot 13:10 - Pauze (met pauze evenement, voorwoord burgemeester/wethouder en raceorganisatie)
13.10 tot 13:30 - Tweede demo supermoto
13:30 tot 15:30 - Eerste manche CRT + Rockanje klasse
15:30 tot 15:40 - Wisselen gasten Badhotel evt vertrek deelnemers supermoto
15:40 tot 17:40 - Tweede manche
- Afsluiting evenement
als hij de 1e keer niet start en je trapt de 2e keer en hij start nog niet maar maakt wel 1 slag zeg maar dan krijg je ook een enorme knal uit de uitlaat omdat de hete uitlaatgassen het onverbande mengsel in de uitlaat doet onstekenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Met een kickstart heb je nooit geen echte ploffen en steekvlammen omdat je niet kan doorstarten
Ghe ghe en als ik voor de deur start klinkt er via de huizen aan de overkant echt zo'n echo met die knal.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:24 schreef Youp het volgende:
als hij de 1e keer niet start en je trapt de 2e keer en hij start nog niet maar maakt wel 1 slag zeg maar dan krijg je ook een enorme knal uit de uitlaat omdat de hete uitlaatgassen het onverbande mengsel in de uitlaat doet onsteken
heerlijk hequote:Op woensdag 13 april 2005 22:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ghe ghe en als ik voor de deur start klinkt er via de huizen aan de overkant echt zo'n echo met die knal.![]()
Nee, ik maak niet graag herrie.![]()
ja dat mis ik wel aan die KTM... is gewoon trappen op een pakje boter... je hebt de hele werkslag, uitlaatslag en inlaatslag om op gang te komen.. dan vlieg je zo door die compressie heenquote:Op woensdag 13 april 2005 22:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
![]()
en je weet ook gelijk dat hij bijna gaat starten, 1-2 trapjes verder loopt'ie wel.
![]()
Ach, een keertje langzaam rijden met gezellige mensen kan ook leuk zijn hoor...quote:Op woensdag 13 april 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met je nieuwe rijstijl wordt dat vast een hele saaie dag door die anderen.![]()
Dan wil ik geen commentaar horen die avond.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:36 schreef PatrickM het volgende:
Ach, een keertje langzaam rijden met gezellige mensen kan ook leuk zijn hoor...
Een collega van mij heeft een VT1100C sjoppert, maar die rijd meestal 150 km p/h op de A4
Andere collega rijdt wel wat rustiger maar pakt nog steeds wel lekker de bochten waardoor het niet supersaai wordt
Ik heb de volste vertrouwen erin dat het leuk wordt ondanks dat het niet zo hard zal gaanquote:Op woensdag 13 april 2005 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan wil ik geen commentaar horen die avond.![]()
![]()
Dat zal ik nog wel merken, even zo 2-3 trapjes lukte mij niet met die Husk.quote:Op woensdag 13 april 2005 22:34 schreef Youp het volgende:
ja dat mis ik wel aan die KTM... is gewoon trappen op een pakje boter... je hebt de hele werkslag, uitlaatslag en inlaatslag om op gang te komen.. dan vlieg je zo door die compressie heen
ja.. maar decompressie is toch wel makkelijkquote:Op woensdag 13 april 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat zal ik nog wel merken, even zo 2-3 trapjes lukte mij niet met die Husk.![]()
Maar had die decompressie handel ook niet gebruikt, maar zonder zou ook moeten werken.![]()
Wie was dat dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 22:51 schreef PatrickM het volgende:
Was vorig jaar wel lachen. Waren we aangesloten bij degene die de rit elk jaar uitzet. De beste kerel rijdt een FJR (misschien wel lid van de FJR club). "Mja, ik heb maar rustig aangedaan aangezien ik niet weet hoe iedereen rijdt". Zat best aardig de gang in
Is niet vergelijkbaar met de BMW club![]()
![]()
Geen flauw idee. Werkt op lokatie Wilgenplas (ergens om en nabij Rotterdam).quote:
quote:
Was idd een discussie tussen ons maar ik ben inmiddels ook al weer bijna 4 maanden rookvrijquote:Op woensdag 13 april 2005 21:01 schreef Makster het volgende:
JA LUC..... kan me ooit nog is een discussie herrinderen toch![]()
ik heb nog de hoop dat die kawasjaak nog wel es een Z1000 aanschaftquote:Op donderdag 14 april 2005 08:36 schreef ZX9R het volgende:
Oh ja,
Gefeliciteerd Mark, met de aanschaf van een SM
Thanksquote:Op donderdag 14 april 2005 08:36 schreef ZX9R het volgende:
Oh ja,
Gecondoleerd Mark, met de aanschaf van een SM
Moggûh
En dat gaat ook ZEKER nog is gebeuren, alleen tje de cashflow hehquote:Op donderdag 14 april 2005 08:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb nog de hoop dat die kawasjaak nog wel es een Z1000 aanschaft
ik zou die CR eruit doen en voor het geld dat je gereserveerd had voor die husk + verkoop CR = KTM aanschaffenquote:Op donderdag 14 april 2005 08:50 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Ik ben er nog niet uit over de Husk, wel/niet/wel/niet/wel.
![]()
![]()
Ik zou die CR er ook uit doen en samen met het gereserveerde geld weer een echte motor kopenquote:Op donderdag 14 april 2005 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zou die CR eruit doen en voor het geld dat je gereserveerd had voor die husk + verkoop CR = KTM aanschaffen
Verlangde juist sterk naar de CRquote:Op donderdag 14 april 2005 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik zou die CR eruit doen en voor het geld dat je gereserveerd had voor die husk + verkoop CR = KTM aanschaffen
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:13 schreef Makster het volgende:
Die Luc heh
Echt goed hoe iemand zo een afkeer kan opwekken tegen SM´s![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 08:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zou die CR er ook uit doen en samen met het gereserveerde geld weer een echte motor kopen
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb zelfs al een Black Ninja rijder in een Nissan gespot, en een andere in een Ford nogwat.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
Zal het is doorlezen als ik wat meer tijd heb, heb het tering druk maar toch zit ik hier te kuttenquote:Op donderdag 14 april 2005 09:34 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, je zal het ook vanzelf wel zienmaar nog intresse in dit topic?
Index > Off/Allroads & SM > SM circuit rijden voor beginners?
Kosten voor de hele dag ca. 75 euro.
Zeg collega.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Zal het is doorlezen als ik wat meer tijd heb, heb het tering druk maar toch zit ik hier te kutten![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 09:35 schreef ZX9R het volgende:Zelfs een soldaat in het leger kan weigeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel opvallend dat de SM jongens allemaal mooie/apart auto's rijden, Alfa,klassieke BMW, Pontijak.
Bedenk mij nu net, heb jij een trekhaak? Kunnen we samen vlammen die dag, en relaxed heen en terug rijden.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:37 schreef Makster het volgende:
Zal het is doorlezen als ik wat meer tijd heb, heb het tering druk maar toch zit ik hier te kutten![]()
neuhhquote:Op donderdag 14 april 2005 09:28 schreef Patrick281 het volgende:
Motorrijden is een hype, en gaat vanzelf over.
geheel vrijwillige keuzequote:Ik heb zelfs al een Black Ninja rijder in een Nissan gespot![]()
![]()
tis ook allemaal kick - t blijven motoren - maar SS is het gewoonquote:Op donderdag 14 april 2005 09:35 schreef Makster het volgende:
En is een hype slecht?
Zolang we er maar gelukkig van worden toch?
Omdat er hier zoveel geblaat wordt zal ik mijn keuze wat toelichtenHet is vrij simpel:
1 Ik wil iets anders, ben een beetje uitgekeken op de ZXR.
2 Ik heb het momenteel ook wel een beetje gezien met Supersports (blijf ze kick vinden dat zo ie zo)
3 Ik zou ook graag een motor met een ander motorkarakter willen
4 SM vindt ik uber PORNO
5 Al het andere, behalve SM en SS (enkele naked´s uitgezonderd vind ik RUK)
Wat blijft er dan over, juist ja![]()
300 kicks verderquote:Vergeet bijna te zeggen, echte mannen kicken voor ze rijden![]()
![]()
quote:
Ruikt commercieel.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:49 schreef ZX9R het volgende:
hé. psssst...
minibike kopen?
[TK] zeer mooie minibike
quote:Op donderdag 14 april 2005 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
SM is het gewoonde eigenschappen, de zithouding, de sound, de looks, etc. etc. etc.
![]()
![]()
De mijne ook.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:07 schreef Makster het volgende:![]()
![]()
Die alfa van mijn kan trouwens absurd hard dooor de bocht
Hey, de prefecte voor bij mijn moto, zelfs de goede kleur.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:49 schreef ZX9R het volgende:
hé. psssst...
minibike kopen?
[TK] zeer mooie minibike
euh ik denk dat je bedoelde SLEUTELBAKKENquote:Op donderdag 14 april 2005 09:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zelfs een soldaat in het leger kan weigeren.![]()
Wel opvallend dat de SM jongens allemaal mooie/apart auto's rijden, Alfa,klassieke BMW, Pontijak.
Net als een SM dus.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
euh ik denk dat je bedoelde SLEUTELBAKKEN![]()
en ik spreek uit ervaring![]()
morreguh trouwens
vast welquote:Op donderdag 14 april 2005 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net als een SM dus.![]()
Nou ja Ford Fiesta rijden kunnen we altijd nog als we 80 zijn.![]()
![]()
tis stoerder om stil te staan met je alfa dan om daadwerkelijk te rijden met je grijze muis autoquote:Op donderdag 14 april 2005 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dat kunnen we over voorgenoemde bakken niet zeggen he![]()
Ik denk dat ik iets andere rijeigenschappen vereis in een auto dan jij.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Fordje kost niet veel in onderhoud, is bijna nieuw,heeft een hele goede wegligging en rijd verder erg zuinig ook
dus wat willen we nog meer ?
en op losse achteruitna is er nog helemaal niets aan stuk gegaan
![]()
en dat kunnen we over voorgenoemde bakken niet zeggen he![]()
Patrick en ik gaan naar de Ardennen als het weer goed isquote:Op donderdag 14 april 2005 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat gaat er zaterdag eigenlijk gebeuren?
HEEquote:Op donderdag 14 april 2005 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net als een SM dus.![]()
Nou ja Ford Fiesta rijden kunnen we altijd nog als we 80 zijn.![]()
![]()
aaaaaah is dat hetquote:Op donderdag 14 april 2005 10:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis stoerder om stil te staan met je alfa dan om daadwerkelijk te rijden met je grijze muis auto![]()
euh ik denk het nietquote:Op donderdag 14 april 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets andere rijeigenschappen vereis in een auto dan jij.![]()
![]()
Zelfs de moderne leasebakken van de directie waar ik de afgelopen maanden in heb gereden vind ik waardeloze dweilbakken.
Inmiddels rij ik alweer 5 maanden vrij en blij.
En de auto lag 1.000 euro onder de normale prijs, dus ik had wel wat verwacht.
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
euh ik denk het niet
heb zelf ook verschillende auto's gehad die qua wegligging onovertroffen waren
maar tegenwoordig zijn er overal zoveel drempels dat het gewoon niet leuk meer is om een strak sturende/verende auto te hebben, dus dan maar een concessie doen en een iets minder stoer imago rijden, maar wel met comfort en betrouwbaarheid![]()
Net zoiets als Honda dusquote:Op donderdag 14 april 2005 11:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar tegenwoordig zijn er overal zoveel drempels dat het gewoon niet leuk meer is om een strak sturende/verende auto te hebben, dus dan maar een concessie doen en een iets minder stoer imago rijden, maar wel met comfort en betrouwbaarheid![]()
als je net zo zit in je auto als op je motor schéééf dan kan ik me dat wel voorstellen jahquote:Op donderdag 14 april 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
Kreeg last van mijn rug in de voormalige leasebakken Opel Vectra's, Mitsubishi Carisma's..
Gatver, alsjebieft geen Mitsubitiequote:
Sterf jij. NU!quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
iets minder stoer.
![]()
![]()
Als ik al in die maatstaven denk, dat doen jullie allemaal gelijk.
het is gewoon een gevoel wat ik met die auto heb.
En qua stoelen is die Fiero echt top, heb gisteren genoten die rit heen en terug.
Prima reisauto ook.![]()
Kreeg last van mijn rug in de voormalige leasebakken Opel Vectra's, Mitsubishi Carisma's..![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als je net zo zit in je auto als op je motor schéééf dan kan ik me dat wel voorstellen jah
auto: comfort en betrouwbaarheid is het belangrijkste
motor = passie
En zonder clipjes die gemakkelijk los kunnen zie ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Romius het volgende:
Ik ga ook maar aan de SM, iedereen doet dat hier![]()
[afbeelding]
FOOOUUUUTTTTquote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als je net zo zit in je auto als op je motor schéééf dan kan ik me dat wel voorstellen jah
auto: comfort en betrouwbaarheid is het belangrijkste
motor = passie
Damn, de auto is slechts vervoer en geen passie, lekker saai inderdaad als je 200 kilometer moet rijden, of zoals OPM iedere dag uren in het ding zit.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:24 schreef Makster het volgende:
FOOOUUUUTTTT![]()
Gemotoriseerd vervoer is een gevoel. Zowel bij de auto als bij de motor. Als ik het gevoel heb dan doe ik het. Ik had ook ipv de Alfa een uhh nissanofzo kunnen kopen, maar hee het enige wat ik dan voel is een slappe lul in mijn broek
Zelfde met de motor, tis puur het gevoel, ik heb SS nu wel even gezien en mijn gevoel zegt SM
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je net zo zit in je auto als op je motor schéééf dan kan ik me dat wel voorstellen jah
Voordat ik ging motorrijden was auto idd mijn passie, maar dat was toch een andere passie dan met motorrijden. Sinds motorrijden is de auto opgeschoven in de ranglijst en nu voornamelijk belangrijk om van A naar B te gaan, maar wel met een lekker muziekjequote:Op donderdag 14 april 2005 12:24 schreef Makster het volgende:
FOOOUUUUTTTT![]()
Gemotoriseerd vervoer is een gevoel. Zowel bij de auto als bij de motor. Als ik het gevoel heb dan doe ik het. Ik had ook ipv de Alfa een uhh nissanofzo kunnen kopen, maar hee het enige wat ik dan voel is een slappe lul in mijn broek
Zelfde met de motor, tis puur het gevoel, ik heb SS nu wel even gezien en mijn gevoel zegt SM
Das weer een andere passiequote:Passie vind je terug als je aan het neuken ben
Urenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:30 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, de auto is slechts vervoer en geen passie, lekker saai inderdaad als je 200 kilometer moet rijden, of zoals OPM iedere dag uren in het ding zit.![]()
Daarom zei ik, velgen en vering mogen wel vervangen wordenquote:En zoveel onbetrouwbaarder zijn onze auto's nou ook weer niet, ben er nog altijd mee thuisgekomen, en iedere seconde is puur genieten van de rijeigenschappen, de rest voelt allemaal aan als een oude matras.
Dat sucktquote:Ik heb een scheve schouder door een los sleutelbeen ja.
![]()
![]()
Dus alleen als je een alfa oid rijd krijg je hem omhoog?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:24 schreef Makster het volgende:
Gemotoriseerd vervoer is een gevoel. Zowel bij de auto als bij de motor. Als ik het gevoel heb dan doe ik het. Ik had ook ipv de Alfa een uhh nissanofzo kunnen kopen, maar hee het enige wat ik dan voel is een slappe lul in mijn broek
Ik heb Precies hetzelfdequote:Op donderdag 14 april 2005 12:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Voordat ik ging motorrijden was auto idd mijn passie, maar dat was toch een andere passie dan met motorrijden. Sinds motorrijden is de auto opgeschoven in de ranglijst en nu voornamelijk belangrijk om van A naar B te gaan, maar wel met een lekker muziekje
[..]
Misschien wil ze dan gelijk een ritje.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef hollander172 het volgende:
Dus alleen als je een alfa oid rijd krijg je hem omhoog?
Ik hoop niet dat je vriendin meelurkt hier.![]()
Veel pijn vandaagquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus alleen als je een alfa oid rijd krijg je hem omhoog?
Ik hoop niet dat je vriendin meelurkt hier.![]()
Hij moet van Almere naar Amsterdam rijden. MJ28PB of zoiets.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:30 schreef Romius het volgende:
He Pepijn, begon het kenteken van je oude Beemer met iets MF-TT ofzo? Ik dacht dat vanochtend te zien in de file toen er een dezelfde Beemer voorbij scheurde![]()
ga je over disney land lullenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan ze over koekblikken zitten lullen
Waar moeten we het anders over hebben???quote:Op donderdag 14 april 2005 13:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan ze over koekblikken zitten lullen
Hahahhahahahhaquote:Op donderdag 14 april 2005 13:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ga je over disney land lullen
Preciesquote:Op donderdag 14 april 2005 13:54 schreef Makster het volgende:
Hahahhahahahha
Misschien kom reetsmeerder zijn passie voor wagens wel opgang als ie er in mag rijden. Krijg je het omgekeerde effect als bij jou.Jjij van blik naar bike en Reet van bike naar blik
hoop t niet voor emquote:Op donderdag 14 april 2005 13:54 schreef Makster het volgende:
Hahahhahahahha
Misschien kom reetsmeerder zijn passie voor wagens wel opgang als ie er in mag rijden. Krijg je het omgekeerde effect als bij jou.Jjij van blik naar bike en Reet van bike naar blik
Waar? Toch niet 2 pages lang, heb alleen gezegd dat ik terug was en heb een linkje met foto's gepostquote:Op donderdag 14 april 2005 13:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ga je over disney land lullen
Ga jij je mond eens spoelenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahhahahahha
Misschien kom reetsmeerder zijn passie voor wagens wel opgang als ie er in mag rijden. Krijg je het omgekeerde effect als bij jou.Jjij van blik naar bike en Reet van bike naar blik
Wat moet ik er mee..... kost klauwen met geld en tja, en danquote:Op donderdag 14 april 2005 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoop t niet voor em![]()
ben benieuwd of ie zijn B uberhaupt nog gaat halen
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
Vroeger was ik nog erger dan Luc qua motorsmaakbeperking.![]()
misschien als er ooit aanhang komt die niet alles met motor wil doenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoop t niet voor em![]()
ben benieuwd of ie zijn B uberhaupt nog gaat halen
Kids, etc .. en wel verdomt handig als je idd met je meissie weg wil op zaterdagavond etc.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien als er ooit aanhang komt die niet alles met motor wil doen![]()
![]()
mijn eerste 2 auto's waren in alles behalve benzinegebruik goedkoper dan de motor, en de benzine viel weg tegen de restquote:Op donderdag 14 april 2005 14:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat moet ik er mee..... kost klauwen met geld en tja, en danBeetje te duur alleen maar omdat ''het wel makkelijk is"
Sowiezo wat nieuw is, is lekker.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:54 schreef Makster het volgende:
Hahahhahahahha
Misschien kom reetsmeerder zijn passie voor wagens wel opgang als ie er in mag rijden. Krijg je het omgekeerde effect als bij jou.Jjij van blik naar bike en Reet van bike naar blik
hebbe ze pechquote:Op donderdag 14 april 2005 14:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien als er ooit aanhang komt die niet alles met motor wil doen![]()
![]()
Kids heb ik nietquote:Op donderdag 14 april 2005 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kids, etc .. en wel verdomt handig als je idd met je meissie weg wil op zaterdagavond etc.![]()
Spulletjes verhuizen voor het nieuwe toko'tje als hij alleen of samen gaat wonen, gaat werken en in de winter langere afstanden moet rijden, enz, enz ........
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 14 april 2005 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sowiezo wat nieuw is, is lekker.![]()
*markeert topic*quote:Op donderdag 14 april 2005 14:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Kids heb ik nietVoorlopig woon ik hier nog wel effe, ga volgend jaar studeren dus weer OV.
Nee, de komende 5 jaar heb ik er echt geen behoefte aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |