Misschien wil ze dan gelijk een ritje.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef hollander172 het volgende:
Dus alleen als je een alfa oid rijd krijg je hem omhoog?
Ik hoop niet dat je vriendin meelurkt hier.![]()
Veel pijn vandaagquote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus alleen als je een alfa oid rijd krijg je hem omhoog?
Ik hoop niet dat je vriendin meelurkt hier.![]()
Hij moet van Almere naar Amsterdam rijden. MJ28PB of zoiets.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:30 schreef Romius het volgende:
He Pepijn, begon het kenteken van je oude Beemer met iets MF-TT ofzo? Ik dacht dat vanochtend te zien in de file toen er een dezelfde Beemer voorbij scheurde![]()
ga je over disney land lullenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan ze over koekblikken zitten lullen
Waar moeten we het anders over hebben???quote:Op donderdag 14 april 2005 13:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaan ze over koekblikken zitten lullen
Hahahhahahahhaquote:Op donderdag 14 april 2005 13:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ga je over disney land lullen
Preciesquote:Op donderdag 14 april 2005 13:54 schreef Makster het volgende:
Hahahhahahahha
Misschien kom reetsmeerder zijn passie voor wagens wel opgang als ie er in mag rijden. Krijg je het omgekeerde effect als bij jou.Jjij van blik naar bike en Reet van bike naar blik
hoop t niet voor emquote:Op donderdag 14 april 2005 13:54 schreef Makster het volgende:
Hahahhahahahha
Misschien kom reetsmeerder zijn passie voor wagens wel opgang als ie er in mag rijden. Krijg je het omgekeerde effect als bij jou.Jjij van blik naar bike en Reet van bike naar blik
Waar? Toch niet 2 pages lang, heb alleen gezegd dat ik terug was en heb een linkje met foto's gepostquote:Op donderdag 14 april 2005 13:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ga je over disney land lullen
Ga jij je mond eens spoelenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahhahahahha
Wat moet ik er mee..... kost klauwen met geld en tja, en danquote:Op donderdag 14 april 2005 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoop t niet voor em![]()
ben benieuwd of ie zijn B uberhaupt nog gaat halen
quote:Op donderdag 14 april 2005 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
Vroeger was ik nog erger dan Luc qua motorsmaakbeperking.![]()
misschien als er ooit aanhang komt die niet alles met motor wil doenquote:Op donderdag 14 april 2005 13:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoop t niet voor em![]()
ben benieuwd of ie zijn B uberhaupt nog gaat halen
Kids, etc .. en wel verdomt handig als je idd met je meissie weg wil op zaterdagavond etc.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien als er ooit aanhang komt die niet alles met motor wil doen![]()
![]()
mijn eerste 2 auto's waren in alles behalve benzinegebruik goedkoper dan de motor, en de benzine viel weg tegen de restquote:Op donderdag 14 april 2005 14:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat moet ik er mee..... kost klauwen met geld en tja, en danBeetje te duur alleen maar omdat ''het wel makkelijk is"
Sowiezo wat nieuw is, is lekker.quote:Op donderdag 14 april 2005 13:54 schreef Makster het volgende:
Hahahhahahahha
hebbe ze pechquote:Op donderdag 14 april 2005 14:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien als er ooit aanhang komt die niet alles met motor wil doen![]()
![]()
Kids heb ik nietquote:Op donderdag 14 april 2005 14:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kids, etc .. en wel verdomt handig als je idd met je meissie weg wil op zaterdagavond etc.![]()
Spulletjes verhuizen voor het nieuwe toko'tje als hij alleen of samen gaat wonen, gaat werken en in de winter langere afstanden moet rijden, enz, enz ........
Spreek voor jezelfquote:Op donderdag 14 april 2005 14:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sowiezo wat nieuw is, is lekker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |