vast welquote:Op donderdag 14 april 2005 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net als een SM dus.![]()
Nou ja Ford Fiesta rijden kunnen we altijd nog als we 80 zijn.![]()
![]()
tis stoerder om stil te staan met je alfa dan om daadwerkelijk te rijden met je grijze muis autoquote:Op donderdag 14 april 2005 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
en dat kunnen we over voorgenoemde bakken niet zeggen he![]()
Ik denk dat ik iets andere rijeigenschappen vereis in een auto dan jij.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Fordje kost niet veel in onderhoud, is bijna nieuw,heeft een hele goede wegligging en rijd verder erg zuinig ook
dus wat willen we nog meer ?
en op losse achteruitna is er nog helemaal niets aan stuk gegaan
![]()
en dat kunnen we over voorgenoemde bakken niet zeggen he![]()
Patrick en ik gaan naar de Ardennen als het weer goed isquote:Op donderdag 14 april 2005 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat gaat er zaterdag eigenlijk gebeuren?
HEEquote:Op donderdag 14 april 2005 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net als een SM dus.![]()
Nou ja Ford Fiesta rijden kunnen we altijd nog als we 80 zijn.![]()
![]()
aaaaaah is dat hetquote:Op donderdag 14 april 2005 10:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis stoerder om stil te staan met je alfa dan om daadwerkelijk te rijden met je grijze muis auto![]()
euh ik denk het nietquote:Op donderdag 14 april 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets andere rijeigenschappen vereis in een auto dan jij.![]()
![]()
Zelfs de moderne leasebakken van de directie waar ik de afgelopen maanden in heb gereden vind ik waardeloze dweilbakken.
Inmiddels rij ik alweer 5 maanden vrij en blij.
En de auto lag 1.000 euro onder de normale prijs, dus ik had wel wat verwacht.
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
euh ik denk het niet
heb zelf ook verschillende auto's gehad die qua wegligging onovertroffen waren
maar tegenwoordig zijn er overal zoveel drempels dat het gewoon niet leuk meer is om een strak sturende/verende auto te hebben, dus dan maar een concessie doen en een iets minder stoer imago rijden, maar wel met comfort en betrouwbaarheid![]()
Net zoiets als Honda dusquote:Op donderdag 14 april 2005 11:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar tegenwoordig zijn er overal zoveel drempels dat het gewoon niet leuk meer is om een strak sturende/verende auto te hebben, dus dan maar een concessie doen en een iets minder stoer imago rijden, maar wel met comfort en betrouwbaarheid![]()
als je net zo zit in je auto als op je motor schéééf dan kan ik me dat wel voorstellen jahquote:Op donderdag 14 april 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
Kreeg last van mijn rug in de voormalige leasebakken Opel Vectra's, Mitsubishi Carisma's..
Gatver, alsjebieft geen Mitsubitiequote:
Sterf jij. NU!quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
iets minder stoer.
![]()
![]()
Als ik al in die maatstaven denk, dat doen jullie allemaal gelijk.
het is gewoon een gevoel wat ik met die auto heb.
En qua stoelen is die Fiero echt top, heb gisteren genoten die rit heen en terug.
Prima reisauto ook.![]()
Kreeg last van mijn rug in de voormalige leasebakken Opel Vectra's, Mitsubishi Carisma's..![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als je net zo zit in je auto als op je motor schéééf dan kan ik me dat wel voorstellen jah
auto: comfort en betrouwbaarheid is het belangrijkste
motor = passie
En zonder clipjes die gemakkelijk los kunnen zie ik.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:47 schreef Romius het volgende:
Ik ga ook maar aan de SM, iedereen doet dat hier![]()
[afbeelding]
FOOOUUUUTTTTquote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als je net zo zit in je auto als op je motor schéééf dan kan ik me dat wel voorstellen jah
auto: comfort en betrouwbaarheid is het belangrijkste
motor = passie
Damn, de auto is slechts vervoer en geen passie, lekker saai inderdaad als je 200 kilometer moet rijden, of zoals OPM iedere dag uren in het ding zit.quote:Op donderdag 14 april 2005 12:24 schreef Makster het volgende:
FOOOUUUUTTTT![]()
Gemotoriseerd vervoer is een gevoel. Zowel bij de auto als bij de motor. Als ik het gevoel heb dan doe ik het. Ik had ook ipv de Alfa een uhh nissanofzo kunnen kopen, maar hee het enige wat ik dan voel is een slappe lul in mijn broek
Zelfde met de motor, tis puur het gevoel, ik heb SS nu wel even gezien en mijn gevoel zegt SM
quote:Op donderdag 14 april 2005 11:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voordat ik ging motorrijden was auto idd mijn passie, maar dat was toch een andere passie dan met motorrijden. Sinds motorrijden is de auto opgeschoven in de ranglijst en nu voornamelijk belangrijk om van A naar B te gaan, maar wel met een lekker muziekjequote:Op donderdag 14 april 2005 12:24 schreef Makster het volgende:
FOOOUUUUTTTT![]()
Gemotoriseerd vervoer is een gevoel. Zowel bij de auto als bij de motor. Als ik het gevoel heb dan doe ik het. Ik had ook ipv de Alfa een uhh nissanofzo kunnen kopen, maar hee het enige wat ik dan voel is een slappe lul in mijn broek
Zelfde met de motor, tis puur het gevoel, ik heb SS nu wel even gezien en mijn gevoel zegt SM
Das weer een andere passiequote:Passie vind je terug als je aan het neuken ben
Urenquote:Op donderdag 14 april 2005 12:30 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, de auto is slechts vervoer en geen passie, lekker saai inderdaad als je 200 kilometer moet rijden, of zoals OPM iedere dag uren in het ding zit.![]()
Daarom zei ik, velgen en vering mogen wel vervangen wordenquote:En zoveel onbetrouwbaarder zijn onze auto's nou ook weer niet, ben er nog altijd mee thuisgekomen, en iedere seconde is puur genieten van de rijeigenschappen, de rest voelt allemaal aan als een oude matras.
Dat sucktquote:Ik heb een scheve schouder door een los sleutelbeen ja.
![]()
![]()
Dus alleen als je een alfa oid rijd krijg je hem omhoog?quote:Op donderdag 14 april 2005 12:24 schreef Makster het volgende:
Ik heb Precies hetzelfdequote:Op donderdag 14 april 2005 12:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Voordat ik ging motorrijden was auto idd mijn passie, maar dat was toch een andere passie dan met motorrijden. Sinds motorrijden is de auto opgeschoven in de ranglijst en nu voornamelijk belangrijk om van A naar B te gaan, maar wel met een lekker muziekje
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |