quote:
Doeiquote:Op woensdag 13 april 2005 09:39 schreef PatrickM het volgende:
Is de politie op motorjacht ofzo?
Er stond op de A4 een meisje met Kawa ZX-R 750 o.i.d. met de wout erachter. Meisje zat gedesullisioneerd op de vangrail. Zo snel ik kon zien heeft ze geen schuiver ofzo gemaakt. Dus waarschijnlijk aangehouden voor geluid of snelheidrare plek overigens om stil te gaan staan. Was op de linkerrijstrook aan het einde op de verdrijvingsvlak
En even later toen ik weer naar huis ging net was er een motoragent aan de andere kant van de weg die m'n Kawa uitgebreid zat te bestuderen in de momenten dat ik voorbij kwam...
Hunting season is geloof ik nu echt weer voor geopend verklaard door der Polizei
Heb heel de winter geen last gehad met de wouten, maar ik vrees nu wel het ergste
Overigens zit ik nu thuis omdat m'n gasnaald blijft hangen (kabel moet of gesmeerd of vervangen worden) en de benzine rijkelijk uit m'n vlotteroverloop stroomt als 'ie rechtop staat. Op m'n werk lag er net een plas benzine onder, en thuis blijft het gewoon droogDus nu de SV onder de hoes vandaan gehaald en die maar even als woon/werk motor inzetten
Lijkt mij wel wat voor die brommerstuntende maat van jou die ook op de meet in Grûnn was.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2005 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
In theorie een afspraak om 13:00 bij Eindhoven voor de Husk..
Raar raar raar, ik zal je is vertellen wat raat isquote:Op woensdag 13 april 2005 11:51 schreef ondeugend het volgende:
Ik zeg niets over die rare SM's hoor.... ik doe alleen een tvp.
Nou, vertel maar eens wat raat is dan...quote:Op woensdag 13 april 2005 12:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Raar raar raar, ik zal je is vertellen wat raat is
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nou, vertel maar eens wat raat is dan...![]()
Geef ons eens een goede raadquote:Op woensdag 13 april 2005 12:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Raar raar raar, ik zal je is vertellen wat raat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |