Je geboorte is raar (t)quote:Op woensdag 13 april 2005 12:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Nou, vertel maar eens wat raat is dan...![]()
oh ja ?quote:Op woensdag 13 april 2005 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hier regent het al de hele dag aan 1 stuk door..... en niet zo zachtjes ook...
Damn, en ik ben jullie kant op geweest vandaag.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
in het zuiden was het droogmaar toen we bij Hoogvliet
waren begon het zachtjes te regenen wat later overging in stromende regen
we zijn toen maar richting zuiden gereden waar het weer toch een stuk beter is/was
Van mijn KLX gaat er iig 1,9 liter zonder filter en 2,1 met filter inquote:Op woensdag 13 april 2005 10:28 schreef Makster het volgende:
Tering wouten![]()
![]()
Die gasten moeten aan het gas!
PatM, weet jij hoeveel liter olie er in het blok van de KLX gaat?
Die was al een keer voorbijgekomen, zelfs gisteren nog geloof ik.quote:Op woensdag 13 april 2005 18:29 schreef Rietvaerder het volgende:
En nu een foto van de complete ''motor''?
Dat is niet veelquote:Op woensdag 13 april 2005 18:30 schreef PatrickM het volgende:
Van mijn KLX gaat er iig 1,9 liter zonder filter en 2,1 met filter in
quote:
Cool tnxquote:Op woensdag 13 april 2005 19:00 schreef Patrick281 het volgende:
Zwoel reclamefilmpje.
Aftrappen moet je dat ding!![]()
Ga je weer mensen SM's proberen te smeren?quote:Op woensdag 13 april 2005 18:51 schreef Patrick281 het volgende:
Zeer nice en betrouwbaar.
Heb je toen dat reclamefilmpje van het ding nog gezien?
Ik doe altijd gelijk shift-del bij jouw mails, 9 vd 10 keer onzinquote:Op woensdag 13 april 2005 18:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die was al een keer voorbijgekomen, zelfs gisteren nog geloof ik.![]()
Zitten in je mail, wil de motor niet teveel exposure geven hier.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:20 schreef Makster het volgende:
[..]
Klonk zeker goed, wat een geluid gek. Nog een paar keer langs mijn ouder huis gecrossed en mijn moeder zag me uit het raam en zei dat ik voor aap ree op die SM. Betekend dus dat het helemaal goed zat![]()
Als dat slaat op dat plaatselijke stukje doorweekt... ik twijfel of ik het beter had... ik had op die plek een heel aquarium!!quote:Op woensdag 13 april 2005 17:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
blabla...
het ruitje op de CBR is voor mij eigenlijk veel te laagdus aan het einde van de tank was het plaatselijk een beetje doorweekt
Raus had het toch wel een stuk beter
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:18 schreef PatrickM het volgende:
FMX is een beetje een burgertrutten SM wannabee...
Wel mooi, maar heeft twee gigantisch grote nadelen.
Te weinig vermogen ('t is op 2 of 4 kw na een 25 kw'er) i.c.m. te hoog gewicht (rond de 170 kg).
Het is ook geen SM, maar een Funmoto! Gewoon in een modern jasje vanwege die supermotard hipe, maar verder niet om te proberen ook volledig een SM te zijn en het dan niet te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2005 19:18 schreef PatrickM het volgende:
FMX is een beetje een burgertrutten SM wannabee...
Wel mooi, maar heeft twee gigantisch grote nadelen.
Te weinig vermogen ('t is op 2 of 4 kw na een 25 kw'er) i.c.m. te hoog gewicht (rond de 170 kg).
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Als dat slaat op dat plaatselijke stukje doorweekt... ik twijfel of ik het beter had... ik had op die plek een heel aquarium!!![]()
Ieder een eigen compiequote:Op woensdag 13 april 2005 19:29 schreef ZX9R het volgende:
@Mercy en Raus:
Hebben jullie 2 compu's in huis en zitten jullie gezellig naast elkaar te fokken?
Of zijn jullie gewoon heel snel met het in en uitloggen?
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:29 schreef ZX9R het volgende:
@Mercy en Raus:
Hebben jullie 2 compu's in huis en zitten jullie gezellig naast elkaar te fokken?
Of zijn jullie gewoon heel snel met het in en uitloggen?
quote:Op woensdag 13 april 2005 19:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Het is ook geen SM, maar een Funmoto! Gewoon in een modern jasje vanwege die supermotard hipe, maar verder niet om te proberen ook volledig een SM te zijn en het dan niet te zijn.![]()
Nou vond niks aan het weer vandaagquote:Op woensdag 13 april 2005 19:58 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens wel heerlijk weer om op m'n SV te rijden
Echt niet! Die Yammie is wel kickequote:Op woensdag 13 april 2005 19:53 schreef PatrickM het volgende:
't is gewoon een SM wannabee... (net als de Yamaha XT660X)
PatM heeft gelijk, die Yam is gewoon te groot en te zwaar.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt niet! Die Yammie is wel kickeHad die in Turkije gehuurd toen we daar op vakantie waren
Rijd best cool, en is ook wel iets cools van te maken
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:20 schreef Makster het volgende:
Nou de kogel is door de kerk, ben sinds vandaag officieus SM rijder![]()
![]()
![]()
Gewoon in het gebruikershandleiding van m'n KLXquote:Op woensdag 13 april 2005 20:20 schreef Makster het volgende:
Nou de kogel is door de kerk, ben sinds vandaag officieus SM rijder![]()
![]()
![]()
Vrijdag kentekens overschrijven en dan in de avond de bikes ruilen![]()
@ PatM thanks voor de info.
Heb je een werkplaats handboek, zo nee waar heb je die info gevonden?
Heeee piccie stond er net nog niet, supermooie uitvoering zo.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt niet! Die Yammie is wel kickeHad die in Turkije gehuurd toen we daar op vakantie waren
Rijd best cool, en is ook wel iets cools van te maken
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 april 2005 20:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
PatM heeft gelijk, die Yam is gewoon te groot en te zwaar.
Ziet er goed uit, optisch tunen maakt hem nog mooier maar je kan aan die andere zaken gewoon weinig doen..
[..]Feli
feest!
gebak!
bier!
chicks!
![]()
Ligt er maar net aan wat voor een motor je gaat kopen en wat voor verzekering. En ook hoe handig je zelf ben. Als je een brik gaat rijden en zelf handig ben kan je voor heel weinig fatsoenlijk rondrijden. Ben je niet handig en koop je een nieuwe motor kost het een hoop geldquote:Op woensdag 13 april 2005 20:33 schreef Sport_Life het volgende:
Vraagje: Wat kost een motor bij jullie ongeveer per maand? (20 jaar, klein rbw dus) Dus gewoon de maandelijkse kosten, brandstof (2x in de week n avondje toeren), wegenbelasting, verzekering, reperaties (gemiddeld) etc.
Ik ben aan het berekenen of ik naast mn kamerhuur etc volgend jaar nog een brommer kan rijden. Een kennis raadt het aan te doen, maar ik twijfel of ik het financieel ga redden
.
Dat kan aardig varierenquote:Op woensdag 13 april 2005 20:33 schreef Sport_Life het volgende:
Vraagje: Wat kost een motor bij jullie ongeveer per maand? (20 jaar, klein rbw dus) Dus gewoon de maandelijkse kosten, brandstof (2x in de week n avondje toeren), wegenbelasting, verzekering, reperaties (gemiddeld) etc.
Ik ben aan het berekenen of ik naast mn kamerhuur etc volgend jaar nog een brommer kan rijden. Een kennis raadt het aan te doen, maar ik twijfel of ik het financieel ga redden
.
Fatsoenlijk rondrijden op een rat bike gaat niet.quote:Op woensdag 13 april 2005 20:45 schreef PatrickM het volgende:
Als je een brik gaat rijden en zelf handig ben kan je voor heel weinig fatsoenlijk rondrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |