quote:Op woensdag 13 april 2005 20:42 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Kunnen we samen kicken tot we een ons wegen
En ik moet leren kick met rechtsquote:Op woensdag 13 april 2005 20:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ondanks dat het goed gaat kan het soms nog voorkomen.
Vanmiddag gezien dat zo'n viertakt ook heel gemakkelijk verzuipt.
En het was niet het pakje zachtje boter waar Yoep over sprak.![]()
Als ik hem koop moet ik opnieuw leren kicken met links.![]()
Ik zag mij al staan op de Bosweg terwijl iedereen weg wil rijden.![]()
quote:
Thanksquote:
Ik ook nietquote:
Heh?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Thanks![]()
Waarom merk ik een cynische ondertoon?
Tis ook niet dat ik het je misgunde toen je een bandit kocht :=
Zodat we elkaar weer kunnen blocken na 10minuten?quote:Op woensdag 13 april 2005 21:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik ook niet. (maar laten we het daar maar niet over hebben of kom op msn ofzo :p)
Bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zodat we elkaar weer kunnen blocken na 10minuten?
Egniequote:Op woensdag 13 april 2005 21:10 schreef Youp het volgende:
prrrt prrrt...
* Youp net stukkie gereden
oh wat blaast dat apparaat
Auto is veel duurder in de wegenbelasting, zuipt wat meer, en volgens mij is de verzekering ook hoger.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:06 schreef Sport_Life het volgende:
Maar t valt dus wel mee, vriend van me heeft n auto en die betaald 200 per maand en rijdt niet eens zo heel vaak.
Ik ben ook eigenlijk links, maar rechts voelt beter als je dat wel geoefend hebt/gewend bent..quote:Op woensdag 13 april 2005 20:59 schreef Makster het volgende:
En ik moet leren kick met rechts
Liever doe ik het met links aangezien ik ook links ben / was met voetbal
Goeie shit zo een SM, wordt nog een spannende tijd deze zomer
Uiteraard heequote:
egwel..quote:
ik kickte mn CR500 met links... en de KTM heeft het kickpedaal links zitten ipv rechts zoals de honda.. maar ook nu kick ik weer met links... nu kan ik op de motor blijven zitten (en ik ben rechts normaalgesproken)quote:Op woensdag 13 april 2005 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Auto is veel duurder in de wegenbelasting, zuipt wat meer, en volgens mij is de verzekering ook hoger.![]()
[..]
Ik ben ook eigenlijk links, maar rechts voelt beter als je dat wel geoefend hebt/gewend bent..
Zo ging ik ook op gitaarles, gelijk met rechts begonnen, andersom voelt nu raar.![]()
Dat kicken is ook een compleet nieuwe beweging die je motorisch even eigen moet maken.
Dus het maakt niet uit met welke kant je begint.![]()
Maak je borst maar nat.![]()
Mok ok nog kopen, zo een fiets computertie. Is wel makkelijk enzoquote:Op woensdag 13 april 2005 21:19 schreef Youp het volgende:
[..]
egwel..
ik bleek net 123 gereden te hebben op een weggetje van 2 meter breed met enorm slecht asfalt
bij 110 keek ik niet meer en lette ik alleen nog maar op alles wat voor me was... en toen ik na de hand op mn v-max keek van het tellertje (onthoud ie) stond daar 123km/h
Zag het net staanquote:Op woensdag 13 april 2005 21:23 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_15/OFF06.HTM
DIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |