quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:29 schreef Youp het volgende:
[..]
ooooh dan
hier nog wat leuks voor de beginnende SM sterveling
http://www.supermotardnederland.nl/techniek/introductie.htm
quote:De beste positie voor een wheely is achterop het zadel, juist die positie die typerend is voor overstappende supersport rijders die het licht hebben gezien en totaal verkeerd is voor het nemen van bochten.
quote:Als je echter eenmaal doorhebt hoe je een wheelie kunt maken met een tweetakt kan dit meer voldoening geven dan een grote stamper die iedereen los krijgt. De geur van mengsmering, het gejengel in je oren, het verre gejank van sirenes.
ik denk dat dat wel meevaltquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee Mark, leuk voor je als het is wat je wiltSucces ook enzo.
Maar ik denk alleen dat alle SM-mannen hier binnen een half jaar er op uitgekeken zijn
Mooie velgjes hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
Eerste bocht ging anders omdat ik ging hangen maarja moet dat dus vooral niet doen heb ik wel gemerkt, gewoon dat ding schuin pleuren en gaaaannn![]()
MAar het is dus een KLX650R uit 1996.
Bos einddemper met DB killer, Exel Taksago velgen met goede BT banden eronder. Ketting tandwielen ok, verder zag ie er netjes uit. Reedt goed en na 1 keer kicken ok. Volgens mij ook aangepaste voorvork enzo, gewoon een leuk ding.
Idd!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
Denk ook wel dat ik het moet doen.....
Kan ik misschien zaterdag wel ff naar de bosweg ermee
Hoe zat dat trouwens met olie. Full nooit mengen met half maar als er half in heeft gezeten maakt het niet uit als je alles ververst en er full in pleurt toch?
Ge moe eerst es uwe rijtoestemming toe gezegd krijgequote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef Youp het volgende:
[..]
Ge moe nie oordele over wa anderen moete doen of late
vullen met dat gene wat de dealer aangeeft of in de werkplaatshandleiding staatquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:50 schreef Makster het volgende:
Denk ook wel dat ik het moet doen.....
Kan ik misschien zaterdag wel ff naar de bosweg ermee
Hoe zat dat trouwens met olie. Full nooit mengen met half maar als er half in heeft gezeten maakt het niet uit als je alles ververst en er full in pleurt toch?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:54 schreef Youp het volgende:
[..]
vullen met dat gene wat de dealer aangeeft of in de werkplaatshandleiding staat
ik geen toestemming nodig hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ge moe eerst es uwe rijtoestemming toe gezegd krijge
Ik zeg niet wat anderen moeten doen, ik zeg gewoon dat ik denk dat ze spijt krijgen....
En waar kan ik zo een Werkplatshandboek online vinden danquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:54 schreef Youp het volgende:
[..]
vullen met dat gene wat de dealer aangeeft of in de werkplaatshandleiding staat
wie zegt dat ik gewoon door het verkeer rijquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Toch geld zat als je een kind invalide rijdt he![]()
online is ook wel wat te vinden (google enzo) of MF natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:02 schreef Makster het volgende:
[..]
En waar kan ik zo een Werkplatshandboek online vinden dan
Staat er niet gewoon ergens info op het net ofzo?
Ikkuh soek me het apelazurus man....quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:04 schreef Youp het volgende:
[..]
online is ook wel wat te vinden (google enzo) of MF natuurlijk
Assie ut zelluf maar gelof hequote:Op dinsdag 12 april 2005 23:03 schreef Youp het volgende:
[..]
wie zegt dat ik gewoon door het verkeer rij
ik rij door de straat (maar dat mag niet meer van moeders, te veel HERRIE) en eventueel over wt landweggetjes (verhard)
LOLquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:13 schreef Youp het volgende:
hier nog wat leuks
http://images.fok.nl/upload/050412_111978_vanwie.JPG
wie is het?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |