Was een extra toetje op zaterdag, niet achteraanhobbel voorstel.quote:Op maandag 11 april 2005 12:21 schreef RB het volgende:
@Pep
Ben nu voorzien van een andere fiets, hoef dus niet meer naar motoport A`dam![]()
En daarbij heb ik niet zin om achter jullie aan te hobbelen![]()
Werk in uitvoering ?quote:Op maandag 11 april 2005 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom is de pic van de Fok! MC offline.
En ik mis het vorige deeltje.
Wacht eens op je bankstelquote:Op maandag 11 april 2005 12:41 schreef Makster het volgende:
Wat een KUT topictitel zeg !!
Bepaal zelf wel of het gezellig is JA![]()
Don't shoot the messengerquote:Op maandag 11 april 2005 12:22 schreef RB het volgende:
Hicham waarom nou weer een smiley achter m`n naam in de OP![]()
Kunnen ze nooit betalen johquote:Op maandag 11 april 2005 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
Misschien kunnen ze Hicham inhuren ofzo?
Ben er pas 2 uur mee bezig ofzoquote:
Lekker weertje om binnen te zitten en te moeten wachten.quote:Op maandag 11 april 2005 12:49 schreef Makster het volgende:
Ben er pas 2 uur mee bezig ofzo
Gelukkig is het kut wer, scheelt weer
Het lijkt me best oké, maar ik hoef met koniginnedag niet het geijkte te doen wat de doorsnee nederlander doet.quote:Op maandag 11 april 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was een extra toetje op zaterdag, niet achteraanhobbel voorstel.![]()
Maar so be it.![]()
Heb je nu al weer een nieuwe motor?quote:
Je hoeft mij niet te overtuigen hoorquote:Op maandag 11 april 2005 12:32 schreef Rietvaerder het volgende:
@Mercy
Ja, die kleding heeft een keurmerk. Maar ik ken zat producten met een keurmerk en heel snel kapot gingen. Waarschijnlijk voldoet die LIDL kleding net aan het keurmerk, gewoon heel minimaal dus..... DENK ik hoor
Het is een mega motorevenement met races midden in de bebouwde kom, echt doorsnee Nederlands.quote:Op maandag 11 april 2005 13:07 schreef RB het volgende:
Het lijkt me best oké, maar ik hoef met koniginnedag niet het geijkte te doen wat de doorsnee nederlander doet.![]()
Dan zit ik liever op de motor
quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik mag aannemen dat er nog veel meer dat soort merken zijn die dat doen en het kan zomaar zijn dat zo'n merk bij de Lidl te koop ligt,
Lars Hollander was hem al vroeger voor jouw tijdquote:Op maandag 11 april 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
Dat was jij toch al ?
En nu gaan jullie GVD terug in de hosts file
Latersz
Those were the days, WTF happend lately?quote:Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lars Hollander was hem al vroeger voor jouw tijd, maar kwam niet al te vaak en toen kreeg ik de titel van Riet.
Voordat Mercy kwam zat hij altijd op mij en Hollander te vitten bij de vrijdagmiddag en doordeweek rel.
Auto kapot, motor kapot....quote:Op maandag 11 april 2005 13:55 schreef stinkie het volgende:
Auto weg voor APK, word ik gebeld, ding is praktisch total loss, bodemplaat hangt er zo'n beetje los onder
Heb ik laatst ook gedaan.quote:Op maandag 11 april 2005 13:57 schreef hollander172 het volgende:
Zat nog even te twijfelen vrijdag of ik hier zou komen rellen met een kloontje maar de registratie was me even teveel werk.
Rijden jullie alles helemaal op...quote:Op maandag 11 april 2005 13:55 schreef stinkie het volgende:
Auto weg voor APK, word ik gebeld, ding is praktisch total loss, bodemplaat hangt er zo'n beetje los onder
Klonen heb ik nog zat en daar is zonder uitzondering al flink mee gerelt. (niet hier overigens.quote:Op maandag 11 april 2005 14:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Heb ik laatst ook gedaan.
Alleen kloontje is al weer verwijderd door yvonne![]()
hij is verwijdert omdat hij echt heel erg hinderlijk was....quote:Op maandag 11 april 2005 14:08 schreef hollander172 het volgende:
Hoe is jouw kloon ontdekt cq waarom is ie verwijdert?
hihihi..quote:Op maandag 11 april 2005 14:12 schreef ZX9R het volgende:
[..]
hij is verwijdert omdat hij echt heel erg hinderlijk was....
Maar dan ook echt hinderlijk!![]()
Ah, het was de brommergek~scooterfreak, whatever, sneller op het klaverblad enzo.quote:
quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 14:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, het was de brommergek~scooterfreak, whatever, sneller op het klaverblad enzo.![]()
[..]
Manke Nelis, zonder brillepootje.
![]()
quote:
nou ja, kapot, hij rijd nog prima, alleen komt niet dor apk heen met die bodemplaat. Mag nog tot de 14e op de weg en met wat mazzel heb ik de onderdelen van de soes dan binnen dus zit ik iig niet zonder vervoerquote:Op maandag 11 april 2005 14:02 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Auto kapot, motor kapot....
het zit je ook niet mee hè?
Was het maar woensdagggggggggg.quote:Op maandag 11 april 2005 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Was het maar woensdagggggggggg.![]()
![]()
Ik ben toe aan een vrije dag, en nieuwsgierig naar de Husk, CR ophalen enz, enz.
als het opdeze manier gaat wel jaquote:Op maandag 11 april 2005 14:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rijden jullie alles helemaal op...![]()
Maar ja dat wordt dus alweer de toegangskaartjes voor de Ska band verhogen.
Uiteindelijk betalen wij het dus.![]()
En jij beweegt je ook voort op 2 wielen bij een totaal gebrek aan een kreukelzone.quote:Op maandag 11 april 2005 15:16 schreef stinkie het volgende:
als het opdeze manier gaat wel jatotall loss rijden zuigt. Das de derde wagen al die ik crash, waarvan er 1 niet van mij was :p
Welke dag gaat uw voorkeur naar uit??quote:Op maandag 11 april 2005 15:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
...dit weekend wel boswegje doen
sowwyquote:Op maandag 11 april 2005 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En jij beweegt je ook voort op 2 wielen bij een totaal gebrek aan een kreukelzone.
Gelukkig ging ik aan de kant toen je mij vorig jaar inhaalde op het Kleinpolderplein.
Je had mij ook helemaal niet gezien bleek achteraf.![]()
Slicks, goedkoop te krijgen tweedehands met een paar rondjes circuit erop, en profiel even zelf snijden.quote:Op maandag 11 april 2005 16:19 schreef PatrickM het volgende:
Zag in deel 202 nog even iets over twee verschillende soorten banden?
Ik ga als m'n BT-45 achterband op is, de Avon AM24 Gripmaster er om laten leggen die nog steeds in de schuur ligt. Ideale combinatie... een BT-45 on-road band voor en een AM24 semi off-road band achter![]()
3 sets voor 100 euroquote:Op maandag 11 april 2005 16:29 schreef PatrickM het volgende:
Gaat niet erg opschieten met woon/werk verkeer... elke week andere banden om moeten leggen![]()
zaterdagquote:Op maandag 11 april 2005 15:29 schreef Patrick281 het volgende:
Welke dag gaat uw voorkeur naar uit??
we zouden elkaar chasenquote:Moet wel de CR klaar zijn, of een Husk hebben.![]()
Jaja wel deze Honda he!quote:Op maandag 11 april 2005 16:16 schreef Patrick281 het volgende:
Doktorsadvies: u mag geen supersport Honda CBR600 meer rijden, dan komt alles goed.
Wel deze Honda.
Nu met gratis trapje om erop te klimmen..
ik vond deze wel iets voor haarquote:Op maandag 11 april 2005 16:16 schreef Patrick281 het volgende:
Doktorsadvies: u mag geen supersport Honda CBR600 meer rijden, dan komt alles goed.
Wel deze Honda.
Nu met gratis trapje om erop te klimmen..
Ik ga er van uit dat het door gaat idd.quote:Op maandag 11 april 2005 16:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zaterdag
we zouden elkaar chasenik op me ZXR, jij op je CR...
quote:Op maandag 11 april 2005 17:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vond deze wel iets voor haar![]()
[afbeelding]
Wtf? Waar hebbie ut nou weer over....quote:Op maandag 11 april 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
Fix die foto's ff even in je home directory.
Of mail hem even, dan verander ik de link wel.![]()
![]()
Zeg niet dat het troep is, zeg dat ik er niet blindelings op vertrouw dat het ook daadwerkelijk mijn leven beschermd...... denk dat dit gewoon gezonde argwaan is en dat jullie gewoon naief zijnquote:Op maandag 11 april 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
en als jij het niet vertrouwd is jou goed recht, maar ik vind niet dat je al bij voorbaat kan zeggen dat het troep is, zonder het zelf beoordeeld of in handen gehad te hebben![]()
De foto in de OP.quote:Op maandag 11 april 2005 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wtf? Waar hebbie ut nou weer over....
Heb ik nie meerquote:Op maandag 11 april 2005 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De foto in de OP.![]()
http://members.chello.nl/amridder/FokMC.jpg
Ik ga skatennnnnnnnn.
niet naiver dan er van uitgaan dat duur per definitie veiliger isquote:Op maandag 11 april 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeg niet dat het troep is, zeg dat ik er niet blindelings op vertrouw dat het ook daadwerkelijk mijn leven beschermd...... denk dat dit gewoon gezonde argwaan is en dat jullie gewoon naief zijn
quote:Op maandag 11 april 2005 17:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het door gaat idd.![]()
[..]
Cool, wel even andere uitlaat, komt standaard 34 pk uit.
ik denk dat het eerder met vooroordelen te maken heeftquote:Op maandag 11 april 2005 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeg niet dat het troep is, zeg dat ik er niet blindelings op vertrouw dat het ook daadwerkelijk mijn leven beschermd...... denk dat dit gewoon gezonde argwaan is en dat jullie gewoon naief zijn
Pics ?quote:Op maandag 11 april 2005 17:52 schreef PatrickM het volgende:
Zo, ik heb een leren pak
Evolution jas en Difi broek (met kneesliders)
Kleur: zwart, grijs en zilver...
Quanta kosta? ¤ 200,-
Enne, zit als gegoten...
* PatrickM moet alleen ff een paar kilotjes afvallen om het teletubbiegevoel in de jas kwijt te raken![]()
![]()
Ga ik het nogmaals zeggen...... zeg niet dat duur per definitie veiliger isquote:Op maandag 11 april 2005 17:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
niet naiver dan er van uitgaan dat duur per definitie veiliger is
Dat zien jullie wel weer op de volgende meetquote:Op maandag 11 april 2005 18:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu nog pics van jezelf IN het pak he
Mede daarom laat ik 'm nu maar even staan...quote:Op maandag 11 april 2005 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
t Is zo donker...
Redelijk lekker weer dan (d.w.z. weinig kans op regen en enigzins acceptabele temperatuurquote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Hmmm...
quote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef Youp het volgende:
hoe vaak meeten jullie nou eigenlijk?
t word tijd voor een bmw
Zeg toch niksquote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Redelijk lekker weer dan (d.w.z. weinig kans op regen en enigzins acceptabele temperatuur)
quote:Op maandag 11 april 2005 18:43 schreef PatrickM het volgende:
Hier een paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had weinig keus... was het pak van m'n zwager (en hij heeft geen motor meer, dus kon ik 'm overnemen als 'ie goed zatquote:
Vertel...quote:Op maandag 11 april 2005 18:57 schreef PatrickM het volgende:
Het kan zo veranderen helaas (of gelukkig als het gunstig uitpakt)
Lijkt Luc zijn pak wel.quote:Op maandag 11 april 2005 18:43 schreef PatrickM het volgende:
Hier een paar pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorig jaar tel ik 11-12 meetings waar ik geweest ben als ik zo de mapjes bekijk. Best veel.quote:Op maandag 11 april 2005 18:55 schreef Youp het volgende:
hoe vaak meeten jullie nou eigenlijk?
t word tijd voor mn rbw
quote:Op maandag 11 april 2005 10:25 schreef Billy the kid het volgende:
Vervangen doe je als de compressie daalt. Hierdoor lopen de prestaties terug (druk in de verbrandingsruimte lekt weg langs de zuiger), verder niets.
Kapotlopen gebeurt bij een vastloper en dat as bijna altijd het gevolg van te hoge temperatuur (te arm mengsel, te veel wrijving door oliegebrek of nieuwe zuiger/cylinder die nog niet goed zijn ingelopen) of een vreemd voorwerp in de motor.
quote:Op zaterdag 09 april 2005 02:07 schreef boldor het volgende:
mmm... we kunnen wel een gebroken kleppen club beginnen.
Ik heb in de winter een TE610 gekocht uit 98 bij een particulier. 3 weken geleden dacht ik slim te zijn door een husky dealer een beurt te laten geven aan die motor waaronder kleppen stellen.
Ik had ook nog geen 30km gereden en reed nog een extra rondje over het industrieterrein toen mijn klep afbrak en deuken in mijn zuiger sloeg. Kost me een nieuwe zuiger en kleppen, incl. arbeid die kon er niet vanaf .... het kon namelijk niet aan hem liggen. De kosten zijn ingeschat rond de 800, terwijl ik dezelfde dag 300 had neergetikt voor de beurt (ivm startproblemen en nieuwe keerringen in de voorpoot).
Dat weekend werd het ook nog eens 23 graden, zonnetje erbij maar geen motor. Wel een kater. Succes in ieder geval. Mijn mening is dat die dealers doen alsof het heel normaal is. Crossers rijden toch ook elk seizoen op 2 motoren
Hij heeft volgens mij een Richa combi...quote:
Tja, je kan niet alles hebben in het levenquote:wat slaap jij in een smal bedje.
Pssstquote:Op maandag 11 april 2005 20:09 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij een Richa combi...
Mijn jas is een Evolution en broek is een Difi
[..]
Tja, je kan niet alles hebben in het leven![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Wou je nog naar de Ardennen zaterdag of zondag?Vandaag voor het eerst zelf met de 276C gereden en hij werkt toppieeeeeeeeeeeeee
Had ook ons ook precies voor de deur bij het hotel vlakbij Disneyland afgezetenMet de optie vermijd tolwegen natuurlijk
Goh, we zijn het eens met elkaar eensquote:Op maandag 11 april 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Stomme SM dingen,
lijkt mij meer sleutelen en reparaties dan echt rijden
en dat noemt zich Die-hard motorrijders ?
Ach ja karakter eist zo zijn tol he.quote:Op maandag 11 april 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Stomme SM dingen,
Ik niet.quote:en dat noemt zich Die-hard motorrijders ?
Stukjequote:Op maandag 11 april 2005 20:38 schreef PatrickM het volgende:
Zaterdag kunnen we best eens een stukje sturen
karakter met een korte actieradiusquote:Op maandag 11 april 2005 21:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja karakter eist zo zijn tol he.
Veel vermogen bij een laag gewicht en extreme handelbaarheid, het zijn ook eigenlijk wedstrijdmachines.
Snelweg apparatuur is het niet.
[..]
Ik niet.![]()
![]()
En niet te vergeten een houten reet na 35km, extreem (alles extreem hequote:Op maandag 11 april 2005 21:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
karakter met een korte actieradius![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En niet te vergeten een houten reet na 35km, extreem (alles extreem he) veel onderhoud (bij de 2-takts dan vooral) en slapende handen en voeten van al het getril
Ja heel leuk hoor voor extreme mooi weer rijders
Klopt, kort en explosief presteren.quote:
Nouja, maximaal een kilometer of 600 a 700 op 1 dagquote:
OPM wilde naar de Bosweg komen, dus als jullie met zijn allen gaan toeren en ter afsluiting een rondje daar langs rijden?quote:Op maandag 11 april 2005 20:38 schreef PatrickM het volgende:
Zaterdag kunnen we best eens een stukje sturen
700 is wel redelijk te doen.quote:Op maandag 11 april 2005 21:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nouja, maximaal een kilometer of 600 a 700 op 1 dag
Trouwens, wat we ook kunnen doen (bedacht ik me van dit weekend) is met een man/vrouw of 4 een huisje huren op een bungalowpark (bijvoorbeeld http://www.kleinvink.nl/ned/bungalowpark_01.htm of dichter bij Maastricht) en daar een lang weekend in de buurt gaan rijden
Boswegquote:Op maandag 11 april 2005 21:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OPM wilde naar de Bosweg komen, dus als jullie met zijn allen gaan toeren en ter afsluiting een rondje daar langs rijden?![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 21:17 schreef Rietvaerder het volgende:
BoswegAls ik daar ben is mn motor nog niet eens warm
Ik zat meer aan de Ardennen of Nord-Eifel (Ring) te denken
Ja maar....... maar..... niet iedereen beschikt toch over zulke sublieme rijkwaliteiten als ons heequote:Op maandag 11 april 2005 21:20 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens wel grappig. M'n zwager had de knee-slider bijna recht op de knieen gezet i.p.v. de zijkant... heb dus even zijn fout hersteld en de sliders op de juiste plaats gezetBeschadigingen die op de sliders zitten is puur van stoten tegen een muur of deur etc.
M'n zwager had ook een schaamrand van een cm of twee op z'n achterband![]()
Ik zal mijn schaamranden wel even met schuurpapier bewerken voordat ik mijn neus weer vertoon.quote:Op maandag 11 april 2005 21:20 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens wel grappig. M'n zwager had de knee-slider bijna recht op de knieen gezet i.p.v. de zijkant... heb dus even zijn fout hersteld en de sliders op de juiste plaats gezetBeschadigingen die op de sliders zitten is puur van stoten tegen een muur of deur etc.
M'n zwager had ook een schaamrand van een cm of twee op z'n achterband![]()
quote:
Hoe weet jij dat.quote:Op maandag 11 april 2005 21:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Aan de ephedra jij !
Haha, Tja, bij m'n aktiefoto @ bosweg was zijn commentaar: "Zo plat ga ik echt niet..."quote:Op maandag 11 april 2005 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja maar....... maar..... niet iedereen beschikt toch over zulke sublieme rijkwaliteiten als ons hee![]()
kewlquote:Op maandag 11 april 2005 21:29 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM: GPS is gereserveerd voor zaterdag
he guidokequote:Op maandag 11 april 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
http://members.home.nl/j.s.g.rompen/Wheely_Schmetz56.wmv
"idioot!!"
Is dat guidoke van M-F? Dat vind ik een van de grootste misbaksels die er op heel M-F rond looptquote:
neuh hij is wel okequote:Op maandag 11 april 2005 21:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is dat guidoke van M-F? Dat vind ik een van de grootste misbaksels die er op heel M-F rond loopt
Heb me wel kunnen vermaken...quote:Op maandag 11 april 2005 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, bijna vergeten, hoe was het in Arcen?
haai dien gezich nutte hollenjerquote:Op maandag 11 april 2005 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lig nie te joanke moan echterlijke kloatviòl
Uhhh ja, had spannender gekund dus?quote:Op maandag 11 april 2005 21:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb me wel kunnen vermaken...
Vrijdag aangekomen, zaterdags naar Hertog-Jan geweest voor een rondleiding en daarna naar Venlo en 's avonds in de thermaal baden gelegen van Arcen. Zondag zijn de rest naar een likeurstokerij geweest voor een rondleiding en ben ik in het huisje gebleven omdat ik de MotoGP wou zien (en daar heb ik geen spijt van gezien de laatste halve ronde van de wedstrijd met Gibernau en Rossi
)
Vaak wel iddquote:Op maandag 11 april 2005 21:42 schreef PatrickM het volgende:
Hij loopt altijd spullen van andere af te kammen... hou ik niet zo van...
hijs te pro soes ofzo i donnoquote:Op maandag 11 april 2005 21:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hij loopt altijd spullen van andere af te kammen... hou ik niet zo van...
Als het 20 graden en een mooi zonnetje had geweest had ik wel gebaald dat ik m'n motor niet bij me had, want dan had ik alleen nog maar in Duitsland gezeten, maar nu met dit weer heb ik me op die manier wel kunnen vermaken...quote:Op maandag 11 april 2005 21:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhhh ja, had spannender gekund dus?
Zover ik weet heb ik zaterdag niets aan de hand. Zal morgen ff de zekerheid geven...quote:Op maandag 11 april 2005 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Er effe tussenuit is altijd leuk, al is het maar met je ouders naar Disneyland
Ey, hoe zeker is het dat we gaan als het lekker weer is? Anders maak ik vast een mooie route en zet ik hem in de GPS
quote:Op maandag 11 april 2005 22:57 schreef PatrickM het volgende:
Hier trouwens nog ff een pic van die foto van de bosweg:
[afbeelding]
Blijf het grappig vinden dat je met de SV zo makkelijk supersports in bochten eruit trekt![]()
* PatrickM gaat nu echt![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:27 schreef bwt het volgende:
Ik heb het inmiddels al een paarkeer gelezen en voorbij zien komen.
Wat en Waar is toch die Bosweg bocht?????
Dat dacht ik in eerste instantie ook al!quote:
Damn, jij bent goed bezig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:40 schreef Makster het volgende:
Goeie smorgens, aders vernuekte ik gisteren ff mijn computer optimaal, even met mijn teen over de aan / uit knop van mijn stekkerdoos en KLAAAPPP, helemaal niks meer. Denk voeding doorgebrand, maar heb gisteren gelijk een nieuwe gehaald![]()
En vanavond kijken naar een KLX 650 R Super Motard![]()
![]()
![]()
Misschien ruilen tegen mijn ZXR, we zullen zien![]()
Kan je nagaan hoe ik moest kijken met mijn jampotjes.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:36 schreef ZX9R het volgende:
Dat dacht ik in eerste instantie ook al!
Moest ff goed kijken.
Goedemorgen btw.
In de regio wil ik wel meekijkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 08:40 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Daar heb je het alquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In de regio wil ik wel meekijkenDen Helder is mij wat ver.
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:40 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Misschien ruilen tegen mijn ZXR, we zullen zien![]()
Moet ook niet de hele avond duren.quote:
Dat is het zelfs voor mij niet eens!quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:32 schreef Patrick281 het volgende:
Moet ook niet de hele avond duren.Uurtje 1 tot 2 hoogstens.
![]()
Den Helder is al heen terug 3 uur rijden..
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet ook niet de hele avond duren.Uurtje 1 tot 2 hoogstens.
![]()
Den Helder is al heen terug 3 uur rijden..
Mwah, valt wel mee.quote:
OMGquote:
En dat dus 2 keer.quote:De snelste route naar de Baptistenkerk van postcode 3193vc naar postcode 1781ba over 152.7 km in ongeveer 1 uur en 52 minuten.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
als ik vanuit Den Bosch vertrek doe ik er ook maar hoogstens 2 uur over
![]()
erg functioneel zo'n SM hoor![]()
Dit is het beoogde motorpark.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je je BMW maar niet moeten verkopen....
Let maar op, binnen een half jaar hebben jullie weer een echte motorEn Makster krijgt binnen 3 mnd spijt
quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:03 schreef bwt het volgende:
Zo'n SM lijkt mij ook niet echt een lekkere toerbuffel of zo. Leuk om ff een rondje om de kerk (moskee) te doen, maar op een langere afstand toch wel vermoeiend lijkt mij.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:05 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waar je even normaal op naar Den Helder kunt
Ja hallo dat is wel van het ene uiterste in het andere hequote:
Riet vroeg om een optimaal motorvervoer naar Den Helder.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja hallo dat is wel van het ene uiterste in het andere he![]()
van een totaal niet praktisch ding naar een ex politie toerbak![]()
Of een R1100S bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Riet vroeg om een optimaal motorvervoer naar Den Helder.![]()
![]()
Mooie avatar heb je Mercy.
Dan de K1200S?quote:
Kijk maar naar Herr Flick@Fok!quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan de K1200S?
(Als die nu echt geleverd kan gaan worden)
en weer terug gebracht toch.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kijk maar naar Herr Flick@Fok!![]()
Die heeft hem had vorige week opgehaald.
Zijn al lang te leveren toch? Zag er vorige week nog 1 rijden in Frankrijkquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dan de K1200S?
(Als die nu echt geleverd kan gaan worden)
quote:
Lijkt er op of je je avatar ergens anders moet gaan onderbrengen......................quote:This domain has been banned!
But YOU can still use ImaggeShack!
die heb al weer even hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Riet vroeg om een optimaal motorvervoer naar Den Helder.![]()
![]()
Mooie avatar heb je Mercy.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Laten we eerlijk zijn, vergeleken met de Eifel, Alpen, Dolomieten, Vogezen etc etc etc is Nederland toch geen HOL aan om te rijden.....
En tja, zie daar maar eens te komen met een SM in die landen om echt te sturen
Dusquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zelfs naar de SPM meet in Kockengen kwamen er al deelnemers met de auto, en de KTM op de aanhangwagen.
![]()
Ik was een held volgens de eigenaar van MotorXtrra om met een CR500 te durven rijden, en dan ook nog helemaal daar naar toe te komen op het ding.![]()
![]()
Vorig jaar is Fok! ook al een keer gebanned voor 24 uur, maar hij doet het nu pas sinds vandaag niet meer.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
die heb al weer even hoor![]()
en is ook al helemaal uitgebreid besproken een paar topics terug![]()
Eh, snapte gewoon niet wat dat met mijn post te maken hadquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je betoog klopt 100%, niets wat we nog niet wisten.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Eh, snapte gewoon niet wat dat met mijn post te maken had
Vaag
quote:En tja, zie daar maar eens te komen met een SM in die landen om echt te sturen
quote:Zelfs naar de SPM meet in Kockengen kwamen er al deelnemers met de auto, en de KTM op de aanhangwagen.
Ik was een held volgens de eigenaar van MotorXtrra om met een CR500 te durven rijden, en dan ook nog helemaal daar naar toe te komen op het ding.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tielenaren zijn reserve brabo's dus
En mij maar steeds de schuld geven van het feit dat die auto zo raar deed.quote:Op maandag 11 april 2005 15:16 schreef stinkie het volgende:
als het opdeze manier gaat wel jatotall loss rijden zuigt. Das de derde wagen al die ik crash, waarvan er 1 niet van mij was :p
Kijk Yvonne eens lief aan en doe een verzoek voor een ban.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En mij maar steeds de schuld geven van het feit dat die auto zo raar deed.
Ik ben tot op het bot gekrenkt...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ABN spreken ze niet echtRaus komt volgens mij uit Belgie zelfs.
Nijmegen is zelfs een tyfus eind met de auto reetjequote:Op dinsdag 12 april 2005 11:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ja, als Nijmegen als een "tyfuseind" op een ZXR400 vind, vraag ik me af hoe ver je Nijmegen op een SM vindt
Waar staat die KLX ergens?
Ah, nou, ben toch wel benieuwdquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Nijmegen is zelfs een tyfus eind met de auto reetje
KLX staat in sterrenburg, van een maat van de sportschool
Mark neemt een Corbin zadel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ja, als Nijmegen als een "tyfuseind" op een ZXR400 vind, vraag ik me af hoe ver je Nijmegen op een SM vindt
Waar staat die KLX ergens?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En mij maar steeds de schuld geven van het feit dat die auto zo raar deed.
Ik ben tot op het bot gekrenkt...
Tss, ik ben een keer met de trapfiets naar Nijmegen geweestquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mark neemt een Corbin zadel.![]()
![]()
[afbeelding]
Jij kent vast nog wel meer uitingsvormen van een ban.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:35 schreef hollander172 het volgende:
Kijk Yvonne eens lief aan en doe een verzoek voor een ban.
iew, fietsen,,,,,, wordt je moe vanquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tss, ik ben een keer met de trapfiets naar Nijmegen geweestMet school een keer
WHAT THE HELL is dat joh? Kan je onderweg poepen ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Ja, wat denk jij dan. Met een SM kan je niet zomaar stoppen, dan valt ie stil en moet je weer een anderhalf gaan staan te kickstartenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:08 schreef Makster het volgende:
[..]
WHAT THE HELL is dat joh? Kan je onderweg poepen ofzo![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Een arienood zadelquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Que?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij kent vast nog wel meer uitingsvormen van een ban.![]()
Kickstarten is voor echte mannenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij dan. Met een SM kan je niet zomaar stoppen, dan valt ie stil en moet je weer een anderhalf gaan staan te kickstarten
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Kickstarten is voor echte mannen
Arienood zadel ook heh
Waarom moest ik bij deze post gelijk aan de SM-heren hier denkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Oh, de een laat zich meer dan de ander meeslepen, en de een heeft ook meer vrienden dan de ander, dus verschil genoeg. Maar zelfs mensen die zichzelf geen groepsmensen vinden kleden zich niet helemaal wereldvreemd, en nemen ten minste een beetje de moeite om sociaal geaccepteerd te worden (hetzij door klasgenoten, door collega's, etc).
Dus iedereen wordt wel in meer of mindere mate beinvloed.
is voor gasten met teveel geld en tijd en die niet met een motor rijdenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Kickstarten is voor echte mannen
Arienood zadel ook heh
Wanneer gaan jullie je CBR en VFR inruilen voor een SM?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is voor gasten met teveel geld en tijd en die niet met een motor rijden
kan mijn rekening no: wel geven voor donatie hoor voor dat overtollige geld![]()
rijden en genieten zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is voor gasten met teveel geld en tijd en die niet met een motor rijden
kan mijn rekening no: wel geven voor donatie hoor voor dat overtollige geld![]()
Ga dan gewoon halverwege je reis s morgens weer naar huisquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:43 schreef Makster het volgende:
[..]
rijden en genieten zijn 2 verschillende dingenTijd heb ik de laatste tijd al helemaal niet meer
![]()
Laat mij nou maar lekker stuntelen met mijn leven![]()
quote:SuperMoto racing School
Supermoto is een relatief nieuwe en zeer spectaculaire vorm van motorsport. Wil jij zelf meedoen aan een Masterclass ? Meld je dan nu aan!!
Details masterclass:
In het programma leer je de eerste beginselen van SuperMoto racen; remmen, driften en correcte lijnen rijden
De Masterclass wordt begeleid door europees en nederlands kampioen Marcel van Drunen
Je rijdt op een van de door ActionPlanet voor SuperMoto geprepareerde off-road motor van 250 of 450cc
Ervaring op het circuit is niet nodig wél een rijbewijs of aantoonbare motorervaring
De masterclass vind plaats in kleine groepen van ten hoogste 6 deelnemers
Het programma van een masterclass duurt circa 4 uur
Er is een masterclass op elke dinsdagavond, andere dagen o.a.
Er wordt afwisselend gereden in de regio Eindhoven of Almere
Deelname aan de Masterclass kost ¤ 245, - per persoon (KNMV leden ¤ 215,-)
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb net op Marktplaats een bod gedaan op een Corbin zadel
![]()
voor de VFR natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow, t is gewoon 24 graden in de schaduw hier
modpowers. Waarom denk je dat ik 'r, ... erm...quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:59 schreef stinkie het volgende:
modpowers. Waarom denk je dat ik 'r, ... erm...laat maar
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:59 schreef stinkie het volgende:
modpowers. Waarom denk je dat ik 'r, ... erm...laat maar
Banned for lifequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ZX9R op 12-04-2005 15:59:43 ]ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
Gewoon bij een motordealer in zijn regio.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:50 schreef Makster het volgende:
Weet iemand waar Youssef zijn ZXR 25 kw heeft laten maken en hoeveel hem dat gekost heeft?
Waar de hell is hij eigenlijk![]()
Uiteraard heb ik zat onderhandelingsruimte maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:11 schreef Patrick281 het volgende:
Geen idee, anders had ik dat wel vermeld.
Leek mij een kleine ingreep, prijs had hij niet gepost..
En wat maakt dat uit, jij hebt onderhandelingsruimte zat.![]()
iddquote:Op maandag 11 april 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Stomme SM dingen,
en dat noemt zich Die-hard motorrijders ?
Ik vind 1 machien in iedergeval goed genoeg en duur zat.quote:iddbest leuke dingen voor erbij maar ik ben blijkbaar niet de enige die niet meegaat met de SM-hype
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie je CBR en VFR inruilen voor een SM?![]()
meer als een klusprojectje voor erbij zal het idd niet worden. Hoewel die aderlating van de auto er waarschijnlijk wel voor zal zorgen dat er helemaal geen andere motor aankomt binnenkortquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
iddbest leuke dingen voor erbij maar ik ben blijkbaar niet de enige die niet meegaat met de SM-hype
jawelquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy, jij woont toch niet in de Graafsewijk?
Geintje hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jawelwij kunnen gewoon de auto parkeren zonder dat ie op slot moet
plantjes kopen![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddbest leuke dingen voor erbij maar ik ben blijkbaar niet de enige die niet meegaat met de SM-hype
een echte die-hard motorrijder heeft gesprokenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
Hype ook echt hehquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
Ik heb geen SMquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom moest ik bij deze post gelijk aan de SM-heren hier denken
Eerst Patrick, toen Pepijn en nu Mark
Volgens mij kan het pas bij ZXR400's vanaf 98 ofzo... officieel dan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:04 schreef Makster het volgende:
Aha, en wat heeft hem dat dan gekost?
Ook niet onbelangrijk
No thanksquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jawelwij kunnen gewoon de auto parkeren zonder dat ie op slot moet
plantjes kopen![]()
Ahquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Geintje hoor
wij wonen aan de andere kant van de stad![]()
Heb je er 1 gezien heb je ze allemaal gezienquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoeveel heb jij er al in het echt gezien.
![]()
![]()
welgeteld 1quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:04 schreef Patrick281 het volgende:En hoeveel heb jij er al in het echt gezien.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
een echte die-hard motorrijder heeft gesproken![]()
![]()
quote:
quote:En echte motorrijders kick voro ze beginnen![]()
Iddquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik spreek je na 300 kicks en dan nog niet starten verder wel
en na de zoveelste gemiste meets omdat het kreng stuk is of naar de garage moet of net terug is van de garage en nog ingereden moet wordenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik spreek je na 300 kicks en dan nog niet starten verder wel
Nou idd, krijg haast de neiging om op Marktplaats naar een SM te gaan zoekenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
wow Riet je zei het al maar volgens mij zijn wij het voor het eerst een eens met elkaar![]()
En dan maar zeggen dat jij in een klein wereldje woontquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Of omdat het net 50km van zn huis is
Bosweg of Maasvlakte moet nog net lukken maar dan houd het echt op
die negeren we gewoonquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Morgen... hm..
60% kans op neerslag, 20% op zon
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
En dan maar zeggen dat jij in een klein wereldje woont![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nou idd, krijg haast de neiging om op Marktplaats naar een SM te gaan zoeken
Nou dat mag in de krant, kleffe lui.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
wow Riet je zei het al maar volgens mij zijn wij het voor het eerst een eens met elkaar![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
word er morgen nog toevallig ergens gereden ?
wij zijn er helemaal klaar voor
Kan het niet helpen, in de crosswereld is een CR500 tha bomb.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het een beetje hypocriet van je
eerst alleen maar Honda afkraken e.d en later zelf een Honda crossbrommer kopen en dan is ineens Honda wel tha bomb
daarom heb ik hem ook gekochtquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
Over het algemeen is Honda de Opel van de motorwerelddat is algemeen bekend.
![]()
Mwa, dat was maar een beetje dollen hoor volgens mij, met dat Hondaquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het een beetje hypocriet van je
eerst alleen maar Honda afkraken e.d en later zelf een Honda crossbrommer kopen en dan is ineens Honda wel tha bomb
how howquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
Maar wat is dit voor een discussieik probeer niemand iets aan te praten ofzo.
![]()
Jullie zijn gek op (semi)supersport machines , toermotoren en dan ga je maar al het andere afkraken?
maar of je een supersport kunt bijhouden op de bosweg zal zaterdag blijkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn gewone toffe speelfietsen
Een die hard motorrijder sleuteld juist wel aan zijn motorquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daarom heb ik hem ook gekochtik wil rijden niet sleutelen
]quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar of je een supersport kunt bijhouden op de bosweg zal zaterdag blijken
Heb jij ook al van die lijpe mocro flavourquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Een die hard motorrijder sleuteld juist wel aan zijn motor
Even uitstellen tot na mijn racecursus.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar of je een supersport kunt bijhouden op de bosweg zal zaterdag blijken
Wat een kutzmoezjuhsquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Even uitstellen tot na mijn racecursus.![]()
Zoals het er nu uitziet kan ik de CR pas donderdag ophalen.![]()
ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
]
Weet ik wel zeker
Maar in mijn geval is zo'n ding absoluut niet praktisch..... [b] ik vind persoonlijk dat het fietsen zijn voor ER BIJ.... niet als primaire motor[/sub]
Of leipe?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ze hebben het iig nog niet binnen deze club gebracht, maar k weet zeker dat als Ali B in de Fok!MC zat dat hij ons zeker wel lijpe mocro flavour gebracht had
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:01 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mwa, dat was maar een beetje dollen hoor volgens mij, met dat Honda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |