Ja.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Eh, snapte gewoon niet wat dat met mijn post te maken had
Vaag
quote:En tja, zie daar maar eens te komen met een SM in die landen om echt te sturen
quote:Zelfs naar de SPM meet in Kockengen kwamen er al deelnemers met de auto, en de KTM op de aanhangwagen.
Ik was een held volgens de eigenaar van MotorXtrra om met een CR500 te durven rijden, en dan ook nog helemaal daar naar toe te komen op het ding.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:14 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tielenaren zijn reserve brabo's dus
En mij maar steeds de schuld geven van het feit dat die auto zo raar deed.quote:Op maandag 11 april 2005 15:16 schreef stinkie het volgende:
als het opdeze manier gaat wel jatotall loss rijden zuigt. Das de derde wagen al die ik crash, waarvan er 1 niet van mij was :p
Kijk Yvonne eens lief aan en doe een verzoek voor een ban.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En mij maar steeds de schuld geven van het feit dat die auto zo raar deed.
Ik ben tot op het bot gekrenkt...
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ABN spreken ze niet echtRaus komt volgens mij uit Belgie zelfs.
Nijmegen is zelfs een tyfus eind met de auto reetjequote:Op dinsdag 12 april 2005 11:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ja, als Nijmegen als een "tyfuseind" op een ZXR400 vind, vraag ik me af hoe ver je Nijmegen op een SM vindt
Waar staat die KLX ergens?
Ah, nou, ben toch wel benieuwdquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Nijmegen is zelfs een tyfus eind met de auto reetje
KLX staat in sterrenburg, van een maat van de sportschool
Mark neemt een Corbin zadel.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou ja, als Nijmegen als een "tyfuseind" op een ZXR400 vind, vraag ik me af hoe ver je Nijmegen op een SM vindt
Waar staat die KLX ergens?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En mij maar steeds de schuld geven van het feit dat die auto zo raar deed.
Ik ben tot op het bot gekrenkt...
Tss, ik ben een keer met de trapfiets naar Nijmegen geweestquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mark neemt een Corbin zadel.![]()
![]()
[afbeelding]
Jij kent vast nog wel meer uitingsvormen van een ban.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:35 schreef hollander172 het volgende:
Kijk Yvonne eens lief aan en doe een verzoek voor een ban.
iew, fietsen,,,,,, wordt je moe vanquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tss, ik ben een keer met de trapfiets naar Nijmegen geweestMet school een keer
WHAT THE HELL is dat joh? Kan je onderweg poepen ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Ja, wat denk jij dan. Met een SM kan je niet zomaar stoppen, dan valt ie stil en moet je weer een anderhalf gaan staan te kickstartenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:08 schreef Makster het volgende:
[..]
WHAT THE HELL is dat joh? Kan je onderweg poepen ofzo![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Een arienood zadelquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Que?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij kent vast nog wel meer uitingsvormen van een ban.![]()
Kickstarten is voor echte mannenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij dan. Met een SM kan je niet zomaar stoppen, dan valt ie stil en moet je weer een anderhalf gaan staan te kickstarten
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Kickstarten is voor echte mannen
Arienood zadel ook heh
Waarom moest ik bij deze post gelijk aan de SM-heren hier denkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Oh, de een laat zich meer dan de ander meeslepen, en de een heeft ook meer vrienden dan de ander, dus verschil genoeg. Maar zelfs mensen die zichzelf geen groepsmensen vinden kleden zich niet helemaal wereldvreemd, en nemen ten minste een beetje de moeite om sociaal geaccepteerd te worden (hetzij door klasgenoten, door collega's, etc).
Dus iedereen wordt wel in meer of mindere mate beinvloed.
is voor gasten met teveel geld en tijd en die niet met een motor rijdenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Kickstarten is voor echte mannen
Arienood zadel ook heh
Wanneer gaan jullie je CBR en VFR inruilen voor een SM?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is voor gasten met teveel geld en tijd en die niet met een motor rijden
kan mijn rekening no: wel geven voor donatie hoor voor dat overtollige geld![]()
rijden en genieten zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is voor gasten met teveel geld en tijd en die niet met een motor rijden
kan mijn rekening no: wel geven voor donatie hoor voor dat overtollige geld![]()
Ga dan gewoon halverwege je reis s morgens weer naar huisquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:43 schreef Makster het volgende:
[..]
rijden en genieten zijn 2 verschillende dingenTijd heb ik de laatste tijd al helemaal niet meer
![]()
Laat mij nou maar lekker stuntelen met mijn leven![]()
quote:SuperMoto racing School
Supermoto is een relatief nieuwe en zeer spectaculaire vorm van motorsport. Wil jij zelf meedoen aan een Masterclass ? Meld je dan nu aan!!
Details masterclass:
In het programma leer je de eerste beginselen van SuperMoto racen; remmen, driften en correcte lijnen rijden
De Masterclass wordt begeleid door europees en nederlands kampioen Marcel van Drunen
Je rijdt op een van de door ActionPlanet voor SuperMoto geprepareerde off-road motor van 250 of 450cc
Ervaring op het circuit is niet nodig wél een rijbewijs of aantoonbare motorervaring
De masterclass vind plaats in kleine groepen van ten hoogste 6 deelnemers
Het programma van een masterclass duurt circa 4 uur
Er is een masterclass op elke dinsdagavond, andere dagen o.a.
Er wordt afwisselend gereden in de regio Eindhoven of Almere
Deelname aan de Masterclass kost ¤ 245, - per persoon (KNMV leden ¤ 215,-)
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb net op Marktplaats een bod gedaan op een Corbin zadel
![]()
voor de VFR natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow, t is gewoon 24 graden in de schaduw hier
modpowers. Waarom denk je dat ik 'r, ... erm...quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:59 schreef stinkie het volgende:
modpowers. Waarom denk je dat ik 'r, ... erm...laat maar
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:59 schreef stinkie het volgende:
modpowers. Waarom denk je dat ik 'r, ... erm...laat maar
Banned for lifequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ZX9R op 12-04-2005 15:59:43 ]ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |