is voor gasten met teveel geld en tijd en die niet met een motor rijdenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Kickstarten is voor echte mannen
Arienood zadel ook heh
Wanneer gaan jullie je CBR en VFR inruilen voor een SM?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is voor gasten met teveel geld en tijd en die niet met een motor rijden
kan mijn rekening no: wel geven voor donatie hoor voor dat overtollige geld![]()
rijden en genieten zijn 2 verschillende dingenquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is voor gasten met teveel geld en tijd en die niet met een motor rijden
kan mijn rekening no: wel geven voor donatie hoor voor dat overtollige geld![]()
Ga dan gewoon halverwege je reis s morgens weer naar huisquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:43 schreef Makster het volgende:
[..]
rijden en genieten zijn 2 verschillende dingenTijd heb ik de laatste tijd al helemaal niet meer
![]()
Laat mij nou maar lekker stuntelen met mijn leven![]()
quote:SuperMoto racing School
Supermoto is een relatief nieuwe en zeer spectaculaire vorm van motorsport. Wil jij zelf meedoen aan een Masterclass ? Meld je dan nu aan!!
Details masterclass:
In het programma leer je de eerste beginselen van SuperMoto racen; remmen, driften en correcte lijnen rijden
De Masterclass wordt begeleid door europees en nederlands kampioen Marcel van Drunen
Je rijdt op een van de door ActionPlanet voor SuperMoto geprepareerde off-road motor van 250 of 450cc
Ervaring op het circuit is niet nodig wél een rijbewijs of aantoonbare motorervaring
De masterclass vind plaats in kleine groepen van ten hoogste 6 deelnemers
Het programma van een masterclass duurt circa 4 uur
Er is een masterclass op elke dinsdagavond, andere dagen o.a.
Er wordt afwisselend gereden in de regio Eindhoven of Almere
Deelname aan de Masterclass kost ¤ 245, - per persoon (KNMV leden ¤ 215,-)
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb net op Marktplaats een bod gedaan op een Corbin zadel
![]()
voor de VFR natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow, t is gewoon 24 graden in de schaduw hier
modpowers. Waarom denk je dat ik 'r, ... erm...quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:59 schreef stinkie het volgende:
modpowers. Waarom denk je dat ik 'r, ... erm...laat maar
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:59 schreef stinkie het volgende:
modpowers. Waarom denk je dat ik 'r, ... erm...laat maar
Banned for lifequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door ZX9R op 12-04-2005 15:59:43 ]ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |