Haha, Tja, bij m'n aktiefoto @ bosweg was zijn commentaar: "Zo plat ga ik echt niet..."quote:Op maandag 11 april 2005 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja maar....... maar..... niet iedereen beschikt toch over zulke sublieme rijkwaliteiten als ons hee![]()
kewlquote:Op maandag 11 april 2005 21:29 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM: GPS is gereserveerd voor zaterdag
he guidokequote:Op maandag 11 april 2005 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
http://members.home.nl/j.s.g.rompen/Wheely_Schmetz56.wmv
"idioot!!"
Is dat guidoke van M-F? Dat vind ik een van de grootste misbaksels die er op heel M-F rond looptquote:
neuh hij is wel okequote:Op maandag 11 april 2005 21:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Is dat guidoke van M-F? Dat vind ik een van de grootste misbaksels die er op heel M-F rond loopt
Heb me wel kunnen vermaken...quote:Op maandag 11 april 2005 21:36 schreef Rietvaerder het volgende:
PatM, bijna vergeten, hoe was het in Arcen?
haai dien gezich nutte hollenjerquote:Op maandag 11 april 2005 21:39 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Lig nie te joanke moan echterlijke kloatviòl
Uhhh ja, had spannender gekund dus?quote:Op maandag 11 april 2005 21:41 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb me wel kunnen vermaken...
Vrijdag aangekomen, zaterdags naar Hertog-Jan geweest voor een rondleiding en daarna naar Venlo en 's avonds in de thermaal baden gelegen van Arcen. Zondag zijn de rest naar een likeurstokerij geweest voor een rondleiding en ben ik in het huisje gebleven omdat ik de MotoGP wou zien (en daar heb ik geen spijt van gezien de laatste halve ronde van de wedstrijd met Gibernau en Rossi
)
Vaak wel iddquote:Op maandag 11 april 2005 21:42 schreef PatrickM het volgende:
Hij loopt altijd spullen van andere af te kammen... hou ik niet zo van...
hijs te pro soes ofzo i donnoquote:Op maandag 11 april 2005 21:42 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hij loopt altijd spullen van andere af te kammen... hou ik niet zo van...
Als het 20 graden en een mooi zonnetje had geweest had ik wel gebaald dat ik m'n motor niet bij me had, want dan had ik alleen nog maar in Duitsland gezeten, maar nu met dit weer heb ik me op die manier wel kunnen vermaken...quote:Op maandag 11 april 2005 21:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Uhhh ja, had spannender gekund dus?
Zover ik weet heb ik zaterdag niets aan de hand. Zal morgen ff de zekerheid geven...quote:Op maandag 11 april 2005 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
Er effe tussenuit is altijd leuk, al is het maar met je ouders naar Disneyland
Ey, hoe zeker is het dat we gaan als het lekker weer is? Anders maak ik vast een mooie route en zet ik hem in de GPS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |