Gewoon bij een motordealer in zijn regio.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:50 schreef Makster het volgende:
Weet iemand waar Youssef zijn ZXR 25 kw heeft laten maken en hoeveel hem dat gekost heeft?
Waar de hell is hij eigenlijk![]()
Uiteraard heb ik zat onderhandelingsruimte maar ik vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:11 schreef Patrick281 het volgende:
Geen idee, anders had ik dat wel vermeld.
Leek mij een kleine ingreep, prijs had hij niet gepost..
En wat maakt dat uit, jij hebt onderhandelingsruimte zat.![]()
iddquote:Op maandag 11 april 2005 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Stomme SM dingen,
lijkt mij meer sleutelen en reparaties dan echt rijden
en dat noemt zich Die-hard motorrijders ?
Ik vind 1 machien in iedergeval goed genoeg en duur zat.quote:iddbest leuke dingen voor erbij maar ik ben blijkbaar niet de enige die niet meegaat met de SM-hype
quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie je CBR en VFR inruilen voor een SM?![]()
meer als een klusprojectje voor erbij zal het idd niet worden. Hoewel die aderlating van de auto er waarschijnlijk wel voor zal zorgen dat er helemaal geen andere motor aankomt binnenkortquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
iddbest leuke dingen voor erbij maar ik ben blijkbaar niet de enige die niet meegaat met de SM-hype
jawelquote:Op dinsdag 12 april 2005 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy, jij woont toch niet in de Graafsewijk?
Geintje hoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jawelwij kunnen gewoon de auto parkeren zonder dat ie op slot moet
plantjes kopen![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddbest leuke dingen voor erbij maar ik ben blijkbaar niet de enige die niet meegaat met de SM-hype
een echte die-hard motorrijder heeft gesprokenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
Hype ook echt hehquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
Ik heb geen SMquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom moest ik bij deze post gelijk aan de SM-heren hier denken
Eerst Patrick, toen Pepijn en nu Mark
Volgens mij kan het pas bij ZXR400's vanaf 98 ofzo... officieel dan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:04 schreef Makster het volgende:
Aha, en wat heeft hem dat dan gekost?
Ook niet onbelangrijk
No thanksquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jawelwij kunnen gewoon de auto parkeren zonder dat ie op slot moet
plantjes kopen![]()
Ahquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Geintje hoor
wij wonen aan de andere kant van de stad![]()
Heb je er 1 gezien heb je ze allemaal gezienquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoeveel heb jij er al in het echt gezien.
![]()
![]()
welgeteld 1quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:04 schreef Patrick281 het volgende:En hoeveel heb jij er al in het echt gezien.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
een echte die-hard motorrijder heeft gesproken![]()
![]()
quote:
quote:En echte motorrijders kick voro ze beginnen![]()
Iddquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik spreek je na 300 kicks en dan nog niet starten verder wel
en na de zoveelste gemiste meets omdat het kreng stuk is of naar de garage moet of net terug is van de garage en nog ingereden moet wordenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik spreek je na 300 kicks en dan nog niet starten verder wel
Nou idd, krijg haast de neiging om op Marktplaats naar een SM te gaan zoekenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
wow Riet je zei het al maar volgens mij zijn wij het voor het eerst een eens met elkaar![]()
En dan maar zeggen dat jij in een klein wereldje woontquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Of omdat het net 50km van zn huis is
Bosweg of Maasvlakte moet nog net lukken maar dan houd het echt op
die negeren we gewoonquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Morgen... hm..
60% kans op neerslag, 20% op zon
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
En dan maar zeggen dat jij in een klein wereldje woont![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nou idd, krijg haast de neiging om op Marktplaats naar een SM te gaan zoeken
Nou dat mag in de krant, kleffe lui.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
wow Riet je zei het al maar volgens mij zijn wij het voor het eerst een eens met elkaar![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
word er morgen nog toevallig ergens gereden ?
wij zijn er helemaal klaar voor
Kan het niet helpen, in de crosswereld is een CR500 tha bomb.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het een beetje hypocriet van je
eerst alleen maar Honda afkraken e.d en later zelf een Honda crossbrommer kopen en dan is ineens Honda wel tha bomb
daarom heb ik hem ook gekochtquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
Over het algemeen is Honda de Opel van de motorwerelddat is algemeen bekend.
![]()
Mwa, dat was maar een beetje dollen hoor volgens mij, met dat Hondaquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het een beetje hypocriet van je
eerst alleen maar Honda afkraken e.d en later zelf een Honda crossbrommer kopen en dan is ineens Honda wel tha bomb
how howquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
Maar wat is dit voor een discussieik probeer niemand iets aan te praten ofzo.
![]()
Jullie zijn gek op (semi)supersport machines , toermotoren en dan ga je maar al het andere afkraken?
maar of je een supersport kunt bijhouden op de bosweg zal zaterdag blijkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zijn gewone toffe speelfietsen
Een die hard motorrijder sleuteld juist wel aan zijn motorquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daarom heb ik hem ook gekochtik wil rijden niet sleutelen
]quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar of je een supersport kunt bijhouden op de bosweg zal zaterdag blijken
Heb jij ook al van die lijpe mocro flavourquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Een die hard motorrijder sleuteld juist wel aan zijn motor
Even uitstellen tot na mijn racecursus.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar of je een supersport kunt bijhouden op de bosweg zal zaterdag blijken
Wat een kutzmoezjuhsquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Even uitstellen tot na mijn racecursus.![]()
Zoals het er nu uitziet kan ik de CR pas donderdag ophalen.![]()
ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
]
Weet ik wel zeker
Maar in mijn geval is zo'n ding absoluut niet praktisch..... [b] ik vind persoonlijk dat het fietsen zijn voor ER BIJ.... niet als primaire motor[/sub]
Of leipe?quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ze hebben het iig nog niet binnen deze club gebracht, maar k weet zeker dat als Ali B in de Fok!MC zat dat hij ons zeker wel lijpe mocro flavour gebracht had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |