tjah moord is 99,9% van de keren erg zinloosquote:Op woensdag 6 april 2005 14:04 schreef rembrand20 het volgende:
Nou dat idee had ik niet...
Maar idd de aflevering was erg goed in elkaar gezet...
Alleen jammer dat het meisje was vermoord terwijl ze de jongen eigenlijk probeerde te beschermen...
Verschrikkelijk dat dit soort dingen echt gebeurenquote:
uhuh. mensen zeggen dat ze beter leven krijgen maar ondertussen voorsex laten werken en mishandellen als ze ook maar iets proberen... ziek gewoon!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:36 schreef rena het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat dit soort dingen echt gebeurenHoe kun je zo met een ander mens omgaan? Ongelovelijk ziek.
Het gebeurt overalquote:
ja, eigelijk zou je zulke mannen zonder verdoving moeten castereren en dan constant laten verkrachten door van die bajesklanten.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:47 schreef rena het volgende:
[..]
Het gebeurt overalVieze mannetjes zijn dat.
De aflevering zat inderdaad goed in elkaar, ook goed dat dit onderwerp eens wordt aangesneden.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:04 schreef rembrand20 het volgende:
Maar idd de aflevering was erg goed in elkaar gezet...
Alleen jammer dat het meisje was vermoord terwijl ze de jongen eigenlijk probeerde te beschermen...
das wel heel toevalligquote:Op donderdag 7 april 2005 10:04 schreef rembrand20 het volgende:
http://www.nu.nl/news/508(...)erhandelaren_op.html
![]()
![]()
staan nog wel meer screencaps op me webserver altijd.. alleen als je ze allemaal kijkt zie je precies hoe de aflevering gaatquote:Op donderdag 7 april 2005 23:07 schreef Dafje33 het volgende:
Doet me aan die fotoromans van vroeger denken!
Een heel verhaal in fotovorm![]()
(een kennisje van mij was daar model voor, ha ha."nu kwaad kijken, hij heeft je belazerd!"
csi: miami is altijd leukquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:30 schreef rembrand20 het volgende:
volgens mij gaat het weer een leuke aflevering wroden
uhuh en over anderhalve week heb je een extra lange aflevering met een tsunami/bankovervalquote:
nee. mss, heel mss dat ik wel screencaps maak maar ik wil niet te veel weg geven van de aflevering want het is een iets speciale aflevering!quote:
indeedquote:Op zondag 10 april 2005 02:23 schreef rembrand20 het volgende:
Mmm dan moeten we maar wachten tot de aflevering komt en met een zak chips op de bank gaan hangen
ach de dag komt vanzelfquote:Op zondag 10 april 2005 02:26 schreef rembrand20 het volgende:
Je gaat ons nu toch niet lekker zitten maken he![]()
Ik moet nog 3 dagen wachten
3 dagen? deze avond hoorquote:Op zondag 10 april 2005 02:26 schreef rembrand20 het volgende:
Je gaat ons nu toch niet lekker zitten maken he![]()
Ik moet nog 3 dagen wachten
om het niet weer helemaal te hoeven typen:quote:Op zondag 10 april 2005 15:30 schreef The_S het volgende:
is er een season break in de US?
vanaaf kwam hell night toch op de buis daar? toch niet die tsunami aflevering?quote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Jump het volgende:
CSI MIA sas weer tof
ze mogen wel eens hun ondertiteld nalezen. Enkele belangrijke typfouten, komma vergeten en de tsunamiegolf werd 914 meter hoog opeens
yupz, die afleveringquote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vanaaf kwam hell night toch op de buis daar? toch niet die tsunami aflevering?
Ach de bovenstaande gebruiker Jump, daar chat ik weleens meequote:Op maandag 11 april 2005 00:27 schreef rembrand20 het volgende:
Jemig begin het bijna freaky te vinden wanneer jij weet wat en wanneer het op de buis komt
maar toch vind ik het soms een beetje freaky hoorquote:Op maandag 11 april 2005 21:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ach de bovenstaande gebruiker Jump, daar chat ik weleens meeen daarvan weet ik wat er in belgie ook op de buis is
![]()
![]()
het staat ook op mijn eigen sitequote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef Jump het volgende:
[..]
maar toch vind ik het soms een beetje freaky hoor![]()
ben ik niet de enigstequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:44 schreef Dafje33 het volgende:
Dat is vast al een officiele aandoening: CSI Verslaafde.
(En ik ben er ook één.![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ennuh als ik ooit tijd heb zal ik toch wel screencaps maken van de ultra lange tsunami aflevering! maar ben erg druk. word opzijn vroegst zaterdag pas![]()
die is tof, hebben ze vorige week uitgezonden op vt4 (omgewisseld met hell night). maar vind het soms weer wat te ver gezochtquote:Op woensdag 13 april 2005 00:34 schreef hydraulix het volgende:
Oeh, ben benieuwd volgende week! Met een Tsunami (uh oh...)
Begin het steeds leuker te vinden CSI Miami! Eerst vond ik het geen stukken minder dan Las Vegas, maar nu vind ik het echt leuk!
lijkt me welquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:19 schreef Dafje33 het volgende:
Komt die aankomende dinsdag hier op de buis?
ik hoop voor je dat de stroomkabel er dan ook in magquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:57 schreef Dafje33 het volgende:
Dan mag ik iedereen hier in huis wel inlichten dat de tv van mij is dinsdagavond!
jah zij is echt coolquote:Op zondag 17 april 2005 13:42 schreef mrkanarie het volgende:
ze zijn weer mooi hoor!Ik hou van caps met Emily Procter erin!
in de veronica gids staan van half 9 tot 10 uur csi miami. anderhalf uur is er dus voor!quote:Op maandag 18 april 2005 09:00 schreef Koningin het volgende:
BlueCurl![]()
Ik ben erg benieuwd naar de aflevering van dinsdag!!
Doet Yorin deze in 2 weken uitzenden of gewoon 1 keer, maar dan langer?
42-46 minuten ergensquote:Op maandag 18 april 2005 12:42 schreef rembrand20 het volgende:
Hoelang zou een normale aflevering duren dan ??? iets van 40 min?
zie het andersom.. je kijkt dan ook een geheel uur csi: miamiquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:33 schreef foksuk1981 het volgende:
ik ga dus naar bijna een half uur reclame zitten kijken...... lekker is dat
Daarom koop ik dus de deeveedees......... daar zitten geen commercial breaks in en als ik dan effe wat te drinken moet pakken zet ik hem wel op pauzequote:Op dinsdag 19 april 2005 08:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zie het andersom.. je kijkt dan ook een geheel uur csi: miami![]()
is maar 1/3 reclame hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:23 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Daarom koop ik dus de deeveedees......... daar zitten geen commercial breaks in en als ik dan effe wat te drinken moet pakken zet ik hem wel op pauze![]()
Maar goed.... dat wordt vanaaf dus tussen de reclame door CSI Miami kijken
De slogan van Yorin is: Hier zie je alle(s) reclame'squote:Op dinsdag 19 april 2005 10:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is maar 1/3 reclame hoorcsi miami is nog in de meerderheid! ennuh er kunnen zoiezo nog 5 minuten reclame vanaf
want laatste reclame kijkt toch niemand meer...
[gemierenneuk]
dus dan heb je al 64 minuten csi en 21 minuten reclame!
dat scheelt
[/gemierenneuk]
En die 21 minuten neem je wel op..... zonde van die tijd op de videobandquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*goed dat ik t topic nog even zag staan, ik moest mn videorecorder nog inprogammeren!*
en 21 minuten reclame?
Da's best veel!
ach de band duurt 3 uurquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:39 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
En die 21 minuten neem je wel op..... zonde van die tijd op de videoband![]()
ach normaal kijk je 43 minuten csi en 12 minuten raclamequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*goed dat ik t topic nog even zag staan, ik moest mn videorecorder nog inprogammeren!*
en 21 minuten reclame?
Da's best veel!
Dus in de laatste 20 minuten komt er 9 minuten reclame bijquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach normaal kijk je 43 minuten csi en 12 minuten raclame![]()
tja, zo verdienen hun geld he...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dus in de laatste 20 minuten komt er 9 minuten reclame bij![]()
Das voor elke 2 minuten een minuut reclame........![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't wait to see it!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:09 schreef BlueCurl het volgende:
OMFG die nieuwe uit amerika... ik ga hem zo zin maar zat ff op CBS site lezen waar ie over ging! EEN HELE GROTE SPOILER>... ik zou hem niet lezen als je de nederlandse serie volgt!Ik kon het niet laten, toch gelezen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't wait to see it!![]()
Maar wow, daar kwamen wij zelfs niet op hier op het forum.......
Pimp my Daf!
haha spijt van ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, toch gelezen....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar volgende week I'm hooked
dat was ik al maar toch
edit: ff wat typo's eruit gehaald!
[ Bericht 36% gewijzigd door BlueCurl op 19-04-2005 15:09:11 ]
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:55 schreef BlueCurl het volgende:
sjit hij was goed!Wanneer komt die aflevering hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar volgende week I'm hooked
dat was ik al maar toch
edit: ff wat typo's eruit gehaald!
Dit was afl 20. Vanavond komt afl 7 op de Nederlandse tv. Ik zou zeggen, do the math.quote:
na de zomerstop dusquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:00 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dit was afl 20. Vanavond komt afl 7 op de Nederlandse tv. Ik zou zeggen, do the math.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:09 schreef BlueCurl het volgende:
OMFG die nieuwe uit amerika... ik ga hem zo zin maar zat ff op CBS site lezen waar ie over ging! EEN HELE GROTE SPOILER>... ik zou hem niet lezen als je de nederlandse serie volgt!Ik heb het net ook gezien, echt what the hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't wait to see it!Wat een twist
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
indd whaa ik ben benieuwd hoe dit word vervolgd!quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:10 schreef khazad het volgende:
[..]
Ik heb het net ook gezien, echt what the hellWat een twist
Nee, ik wil het graag zien nu ik weet waar het over gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha spijt van ?
nog 1 minuut en ik ga hem kijken![]()
ik sta stijf
tot over 45 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die van vanavond was mooi!
Alleen een beetje nepbeelden bij die vuurtoren....Pimp my Daf!
tegenwoordig kun je ze ook van het internet afhalenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GODVERDOMMMEEE!
Had mn ma a/d band gezeten..heb k alleen de 1e tien minuten en kwas zelf buiten de deur..NEEEE!
okay even uit het blote hoofd...quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:45 schreef wilcod het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar welke episode gaat over de dood van Horatio zijn broer? En is er een site met wat geschiedenis zeg maar, over wat er is gebeurt met/tussen de personages en hun families?
Ik volg CSI: Miami pas een tijdje maar wil wel weten waar ze het over hebben.
nee das 1.23 freaks en tweaks... die iets eerder genoemnde... daar makn we kennis met suzie en tinmans (ray sr.) zijn notitite blok!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:10 schreef wilcod het volgende:
Is 2.08 die episode dat de crime scene(een schuur) opgeblazen wordt en het vermiste meisje(suzie??) onder een hondenhok zit?
ja die twist is echt meesterlijk,quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:10 schreef khazad het volgende:
[..]
Ik heb het net ook gezien, echt what the hellWat een twist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begrijp ik, kan nie wachten tot er meer over bekend word![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door The_S op 21-04-2005 17:20:10 ]
net zoveel reclame als bij een film..quote:Op woensdag 20 april 2005 08:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
JAAAA
![]()
Ik vond de aflevering top hoor.
Alleen echt jammer van die kl*te reclame
Boeie, ik vind ze leuk samen.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
net zoveel reclame als bij een film..
maaruh tof he dat ie een girlie heb. volgens mij is ze alleen heeeeel wat jonger als hem!
uhuh ze zijn leuk samen!quote:Op woensdag 20 april 2005 09:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Boeie, ik vind ze leuk samen.
Hij glimlachte helemaal......![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat voor eenquote:Op woensdag 20 april 2005 08:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
JAAAA
![]()
Ik vond de aflevering top hoor.
Alleen echt jammer van die kl*te reclame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
Geen reclame op Yorin?????quote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef Nory het volgende:
Leuke aflevering! Alleen ik dacht dat er geen reclame zou zijn ofzo? Volgens mij had ik dat ergens gelezen/gehoord.. Maarja, toch was het wel een goede aflevering!Alleen Miami kan niet tippen aan Las Vegas
ik heb zo'n idee dat yorin niet had bestaan zonder reclame... eveneens met alle andere commerciele zendersquote:Op donderdag 21 april 2005 08:58 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Geen reclame op Yorin?????
Was dat maar zo.... Dan zou het een stuk leuker tv kijken in ieder geval
![]()
I carequote:uhuh! iedereen doet eruit flappen dat ie die of die andere leuker vind... who cares
oepsquote:Op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef BlueCurl het volgende:
THE_S SPOILERTAGS! VERANDER FF JE REACTIE!
quote:Op donderdag 21 april 2005 08:34 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh! iedereen doet eruit flappen dat ie die of die andere leuker vind... who cares![]()
ennuh over H vriendinnetje:Hhhhmmmm, help me even:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
[ Bericht 10% gewijzigd door BlueCurl op 22-04-2005 16:08:15 ]
quote:Oh nee he, dit vind ik echt zo typisch Amerikaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:02 schreef BlueCurl het volgende:Tja, kan hij dan niet werk en privé gescheiden houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:51 schreef rembrand20 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke zender?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:51 schreef BlueCurl het volgende:
Vanaaf om 22:00 komt de cross over van las vegas en miami als ik de tv gids zo lees!
quote:Hij heeft wel principes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pimp my Daf!
Ja, het duurde even voordat ik hem herkendequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:56 schreef rembrand20 het volgende:
Ik haal de topics een beetje door elkaar
PS: Speedle is back alive in de zaterdag aflevering![]()
Zo goed had ik het nu ook weer niet bekekenquote:Op zondag 24 april 2005 12:44 schreef BlueCurl het volgende:
Iedereen zag er anders uit gister.
Delko meer een baby face.
Speedle meer openlijker. niet zo urban
Calleigh ook heel anders
Horatio heeft ook meer sproeten in deze aflevering. volgens mij zijn die weggesminkt in alle andere aflevringen!
Yep von ik ook, von speedle en H toch wel het meest verandertquote:Op zondag 24 april 2005 13:55 schreef Nory het volgende:
[..]
Zo goed had ik het nu ook weer niet bekekenMaar vond je Calleigh anders? Volgens mij was ze wel wel ongeveer hetzelfde
![]()
Calleigh vond ik veel spontaner en ze glimlachtequote:Op zondag 24 april 2005 13:55 schreef Nory het volgende:
[..]
Zo goed had ik het nu ook weer niet bekekenMaar vond je Calleigh anders? Volgens mij was ze wel wel ongeveer hetzelfde
![]()
ONMOGELIJK.....quote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef BlueCurl het volgende:
De aflevering van aankomende avond/dinsdag!
Okay Okay de baas maakt ook wel eens een foutje![]()
Ja ik heb er ook een klein stukje van gezien jammer dat ik niet verder kon kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:51 schreef BlueCurl het volgende:
Vanaaf om 22:00 komt de cross over van las vegas en miami als ik de tv gids zo lees!
heb ze zojuist gezien, maar ik heb blijkbaar iets gemist want heb niks van foutje omgemerktquote:
Dat zeg ik....quote:Op zondag 24 april 2005 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
dat foutje was meer die gezichtsuitdrukking van hemgeen foutje in aflevering
heb hem op dvdquote:Op maandag 25 april 2005 23:18 schreef Dafje33 het volgende:
Even voor de liefhebbers onder ons:
Morgenavond SBS6, 20.30 uur, Proof of life met David Caruso.
(Ik vond het een geweldige film)
hahaha hijs in poof of life wel een jack-ass hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, hier ook de DVD!![]()
![]()
Kun je lekker tussen twee zenders switchen om Horatio en Dino te zien![]()
Dat was inderdaad lachen ja. Ik had iets heel anders verwacht....quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:34 schreef mrkanarie het volgende:
was wel een leuke aflevering, toen alexx dat laken van dat lichaam afhaalde en toen er bleek dat hij geen hoofd meer had; zag hem kijken!
is niet ergquote:Op donderdag 28 april 2005 11:00 schreef rembrand20 het volgende:
Wat me opvalt is dat CSI:Miami veel meer actie heeft dan CSI:LV.
H. loopt elke week wel 1 of 2 keer met een getrokken pistool, heb get grissom nog nooit zien doen
wel grissom trok zijn pistool ook een keer, toen was greg nog zo bang en verstopte zichquote:Op donderdag 28 april 2005 11:00 schreef rembrand20 het volgende:
Wat me opvalt is dat CSI:Miami veel meer actie heeft dan CSI:LV.
H. loopt elke week wel 1 of 2 keer met een getrokken pistool, heb get grissom nog nooit zien doen
Okay 1 keer danquote:Op donderdag 28 april 2005 15:18 schreef The_S het volgende:
[..]
wel grissom trok zijn pistool ook een keer, toen was greg nog zo bang en verstopte zich
O ja dat bedoel ik ook niet maar wat ik meer bedoel is dat CSI:Miami toch anders is dan LV.quote:
dat is nog niet in nederland op de buis geweestquote:Op donderdag 28 april 2005 15:18 schreef The_S het volgende:
[..]
wel grissom trok zijn pistool ook een keer, toen was greg nog zo bang en verstopte zich
CSI:LV is meer labratten zonder politie werk. Miami csi's zijn ook daadwerkelijk politie agenten en die van LV niet! dat geeft ook een andere sfeer! En dat houd ook in dat in Miami diverse keer actie is en bij LV niet want die csi's houden zich daarmee niet bezig!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:19 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
O ja dat bedoel ik ook niet maar wat ik meer bedoel is dat CSI:Miami toch anders is dan LV.
Ja heb eigenlijk geen idee hoe ik het moet uitleggen![]()
in seizoen 1 word grissom toch nergeslagen als ie met een serial killer wilt praten geloof ik! maar hij droeg ook nooit een wapen en nu wel.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef Nory het volgende:
Ik zie Grissom ook nog niet zo snel een wapen trekken en een crimineel in zn eigen huis achtervolgen
Ohja, oeps.. Ik haal ze nog wel eens door elkaar.quote:hmmz we zitten in csi miami topic
En heb je hem opgenomen voor me :pquote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:12 schreef BlueCurl het volgende:
lol ik heb weer wel een video recorder en gebruik hem nooit
Ik schrok ook, alhoewel het natuurlijk wel een beetje te voorspellen was......quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:15 schreef rena het volgende:
Ik schrok me dood bij het beginstukDraai je je om, hangt er ineens een lijk voor je gezicht
![]()
kwas al bezig maar ik moest eten van me mamsquote:Op zondag 8 mei 2005 19:11 schreef Jump het volgende:
in het juiste topic:
oei oei, nog 1 uur en nog geen screencaps
* Jump gaat BC eens wakker schudden
Ik heb er geen last vanquote:Op maandag 9 mei 2005 09:48 schreef Koningin het volgende:
Ik kan niet alle foto's zien.....zitten een paar kruisjes tussen.....
die film was overdagquote:Op maandag 9 mei 2005 09:44 schreef rembrand20 het volgende:
Nope niet gezien !!
Zondagavond is voor mij een slechte avond voor televisie
uhuh af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op en zo een aflevering doorquote:Op maandag 9 mei 2005 19:23 schreef Dafje33 het volgende:
Je ziet H toch regelmatig zonder zonnebril?![]()
omg, iddquote:Op maandag 9 mei 2005 23:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op, af, op en zo een aflevering door
okay ik ben melig
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:21 schreef rembrand20 het volgende:
OOOOO waarom heb ik nou die spoilers zitten lezen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:05 schreef The_S het volgende:
woei, ik kan nie wachten, en ik denkik denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef rena het volgende:
Die spoilersIk ga ze niet lezen
Hou me tegen!
Leuke aflevering vanavond![]()
Gewoon over de spoilers heen kijken, net of je ze niet zietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:27 schreef Dafje33 het volgende:
Oké, ik kon het niet laten, ik heb ze wel gelezen!
![]()
Maar kan nou niet wachten tot ze hier op de buis komen.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:18 schreef The_S het volgende:
dit las ik net op tvtome: over de laatste aflevering 324:Ik weet niet hoe of wat maar ik had hem al gelezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
ik kan er niets meer aan toevoegenquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:31 schreef Koningin het volgende:
Vond het een goede aflevering, verrassend einde. Laatste scene was natuurlijk
Ik begin steeds meer te wennen aan Wolfe en dat is positief bedoeld.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:51 schreef RuiDaSilva het volgende:
Nadat ik gisteravond 3.22 Vengeance heb gezien, moet ik wel concluderen dat de series steeds beter en beter wordt!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mss omdat ik hem al had gepostquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:19 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe of wat maar ik had hem al gelezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 tip : vergelijk speedle niet met ryan en andersom. ze zijn twee verschillende karakters. De 1 volgt wel de ander op I know.. maar ze zijn gewoon verschillende karakters!
Zie je wel dat ik het allemaal niet meer bij kan houden.quote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:43 schreef BlueCurl het volgende:
Zal ik vandaag weer eens screencaps maken?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:12 schreef BlueCurl het volgende:
Aangezien het al op tvtome staat over de season finale... ivm Emily ProcterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En screencaps zijn altijd leuk!![]()
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:50 schreef Nory het volgende:
Ze zijn weer leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat is de 2e 90 minuten durende aflevering Nothing To Lose genaamd. Het is aflevering 16 en dinsdag gaan we aflevering 11 te zien krijgen op de tv.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
BTW: Ik kan me een tijd geleden een artikel herinneren in de Nieuwe Revu over een aflevering van Miami waarin de lijkschouwster [ben ff dr naam kwijt] word gekidnapt..
Is die al geweest in NL?
Miami is nou net de CSI die ik niet altijd (tot mijn spijt) consequent volg...
ze zullen deze middag uitzonderlijk offline zijn tot rond 18 uur (schat ik)quote:
Vorig jaar hebben we ook een vrij lange zomerstop gehad. Daarna kwamen volgens mij alleen herhalingen tot maart, toen gingen ze weer verder met waar ze voor de zomer gestopt waren.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:37 schreef rembrand20 het volgende:
Mmm ik heb geen idee heb iig nog niks gezien over een zomerstop !
als het later is zal het rond 22uur pas zijn, maar dan is miami al gedaan in NLquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:20 schreef Jump het volgende:
[..]
ze zullen deze middag uitzonderlijk offline zijn tot rond 18 uur (schat ik)
ik altijd laptop meteen terug plaatsen als ik weer vanuit school ben...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:42 schreef Jump het volgende:
[..]
als het later is zal het rond 22uur pas zijn, maar dan is miami al gedaan in NL
ik had in feite niks anders verwacht hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik altijd laptop meteen terug plaatsen als ik weer vanuit school ben...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:09 schreef Jump het volgende:
[..]
ik had in feite niks anders verwacht hoor![]()
ik moet nog kijken. was vandaag ff wat vantussen gekomen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef The_S het volgende:
damn wat is 323 smerig, van die hak moorden
dat is mijn sitequote:Op woensdag 18 mei 2005 13:50 schreef Jump het volgende:
http://213.93.96.133/pages/csimiami/default_epi.asp
Overzichtje van de afleveringen. Weet je direct welke aflevering welke nummer heeft
serieus ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |