SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't wait to see it!
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:09 schreef BlueCurl het volgende:
OMFG die nieuwe uit amerika... ik ga hem zo zin maar zat ff op CBS site lezen waar ie over ging! EEN HELE GROTE SPOILER>... ik zou hem niet lezen als je de nederlandse serie volgt!Ik kon het niet laten, toch gelezen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't wait to see it!![]()
Maar wow, daar kwamen wij zelfs niet op hier op het forum.......
Pimp my Daf!
haha spijt van ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:48 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten, toch gelezen....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar volgende week I'm hooked
dat was ik al maar toch
edit: ff wat typo's eruit gehaald!
[ Bericht 36% gewijzigd door BlueCurl op 19-04-2005 15:09:11 ]
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:55 schreef BlueCurl het volgende:
sjit hij was goed!Wanneer komt die aflevering hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op naar volgende week I'm hooked
dat was ik al maar toch
edit: ff wat typo's eruit gehaald!
Dit was afl 20. Vanavond komt afl 7 op de Nederlandse tv. Ik zou zeggen, do the math.quote:
na de zomerstop dusquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:00 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dit was afl 20. Vanavond komt afl 7 op de Nederlandse tv. Ik zou zeggen, do the math.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:09 schreef BlueCurl het volgende:
OMFG die nieuwe uit amerika... ik ga hem zo zin maar zat ff op CBS site lezen waar ie over ging! EEN HELE GROTE SPOILER>... ik zou hem niet lezen als je de nederlandse serie volgt!Ik heb het net ook gezien, echt what the hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't wait to see it!Wat een twist
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
indd whaa ik ben benieuwd hoe dit word vervolgd!quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:10 schreef khazad het volgende:
[..]
Ik heb het net ook gezien, echt what the hellWat een twist
Nee, ik wil het graag zien nu ik weet waar het over gaat.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha spijt van ?
nog 1 minuut en ik ga hem kijken![]()
ik sta stijf
tot over 45 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die van vanavond was mooi!
Alleen een beetje nepbeelden bij die vuurtoren....Pimp my Daf!
tegenwoordig kun je ze ook van het internet afhalenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GODVERDOMMMEEE!
Had mn ma a/d band gezeten..heb k alleen de 1e tien minuten en kwas zelf buiten de deur..NEEEE!
okay even uit het blote hoofd...quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:45 schreef wilcod het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar welke episode gaat over de dood van Horatio zijn broer? En is er een site met wat geschiedenis zeg maar, over wat er is gebeurt met/tussen de personages en hun families?
Ik volg CSI: Miami pas een tijdje maar wil wel weten waar ze het over hebben.
nee das 1.23 freaks en tweaks... die iets eerder genoemnde... daar makn we kennis met suzie en tinmans (ray sr.) zijn notitite blok!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:10 schreef wilcod het volgende:
Is 2.08 die episode dat de crime scene(een schuur) opgeblazen wordt en het vermiste meisje(suzie??) onder een hondenhok zit?
ja die twist is echt meesterlijk,quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:10 schreef khazad het volgende:
[..]
Ik heb het net ook gezien, echt what the hellWat een twist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. begrijp ik, kan nie wachten tot er meer over bekend word![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door The_S op 21-04-2005 17:20:10 ]
net zoveel reclame als bij een film..quote:Op woensdag 20 april 2005 08:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
JAAAA
![]()
Ik vond de aflevering top hoor.
Alleen echt jammer van die kl*te reclame
Boeie, ik vind ze leuk samen.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
net zoveel reclame als bij een film..
maaruh tof he dat ie een girlie heb. volgens mij is ze alleen heeeeel wat jonger als hem!
uhuh ze zijn leuk samen!quote:Op woensdag 20 april 2005 09:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Boeie, ik vind ze leuk samen.
Hij glimlachte helemaal......![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat voor eenquote:Op woensdag 20 april 2005 08:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
JAAAA
![]()
Ik vond de aflevering top hoor.
Alleen echt jammer van die kl*te reclame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen reclame op Yorin?????quote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef Nory het volgende:
Leuke aflevering! Alleen ik dacht dat er geen reclame zou zijn ofzo? Volgens mij had ik dat ergens gelezen/gehoord.. Maarja, toch was het wel een goede aflevering!Alleen Miami kan niet tippen aan Las Vegas
ik heb zo'n idee dat yorin niet had bestaan zonder reclame... eveneens met alle andere commerciele zendersquote:Op donderdag 21 april 2005 08:58 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Geen reclame op Yorin?????
Was dat maar zo.... Dan zou het een stuk leuker tv kijken in ieder geval
![]()
I carequote:uhuh! iedereen doet eruit flappen dat ie die of die andere leuker vind... who cares
oepsquote:Op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef BlueCurl het volgende:
THE_S SPOILERTAGS! VERANDER FF JE REACTIE!
quote:Op donderdag 21 april 2005 08:34 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh! iedereen doet eruit flappen dat ie die of die andere leuker vind... who cares![]()
ennuh over H vriendinnetje:Hhhhmmmm, help me even:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
[ Bericht 10% gewijzigd door BlueCurl op 22-04-2005 16:08:15 ]
quote:Oh nee he, dit vind ik echt zo typisch Amerikaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:02 schreef BlueCurl het volgende:Tja, kan hij dan niet werk en privé gescheiden houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:51 schreef rembrand20 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke zender?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:51 schreef BlueCurl het volgende:
Vanaaf om 22:00 komt de cross over van las vegas en miami als ik de tv gids zo lees!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |