SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:18 schreef The_S het volgende:
dit las ik net op tvtome: over de laatste aflevering 324:Ik weet niet hoe of wat maar ik had hem al gelezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
ik kan er niets meer aan toevoegenquote:Op woensdag 11 mei 2005 09:31 schreef Koningin het volgende:
Vond het een goede aflevering, verrassend einde. Laatste scene was natuurlijk
Ik begin steeds meer te wennen aan Wolfe en dat is positief bedoeld.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:51 schreef RuiDaSilva het volgende:
Nadat ik gisteravond 3.22 Vengeance heb gezien, moet ik wel concluderen dat de series steeds beter en beter wordt!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mss omdat ik hem al had gepostquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:19 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe of wat maar ik had hem al gelezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 tip : vergelijk speedle niet met ryan en andersom. ze zijn twee verschillende karakters. De 1 volgt wel de ander op I know.. maar ze zijn gewoon verschillende karakters!
Zie je wel dat ik het allemaal niet meer bij kan houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaquote:Op zaterdag 14 mei 2005 09:43 schreef BlueCurl het volgende:
Zal ik vandaag weer eens screencaps maken?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:12 schreef BlueCurl het volgende:
Aangezien het al op tvtome staat over de season finale... ivm Emily ProcterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En screencaps zijn altijd leuk!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2005 16:50 schreef Nory het volgende:
Ze zijn weer leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |