quote:Oh nee he, dit vind ik echt zo typisch Amerikaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:02 schreef BlueCurl het volgende:Tja, kan hij dan niet werk en privé gescheiden houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:51 schreef rembrand20 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke zender?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:51 schreef BlueCurl het volgende:
Vanaaf om 22:00 komt de cross over van las vegas en miami als ik de tv gids zo lees!
quote:Hij heeft wel principes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pimp my Daf!
Ja, het duurde even voordat ik hem herkendequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:56 schreef rembrand20 het volgende:
Ik haal de topics een beetje door elkaar
PS: Speedle is back alive in de zaterdag aflevering![]()
Zo goed had ik het nu ook weer niet bekekenquote:Op zondag 24 april 2005 12:44 schreef BlueCurl het volgende:
Iedereen zag er anders uit gister.
Delko meer een baby face.
Speedle meer openlijker. niet zo urban
Calleigh ook heel anders
Horatio heeft ook meer sproeten in deze aflevering. volgens mij zijn die weggesminkt in alle andere aflevringen!
Yep von ik ook, von speedle en H toch wel het meest verandertquote:Op zondag 24 april 2005 13:55 schreef Nory het volgende:
[..]
Zo goed had ik het nu ook weer niet bekekenMaar vond je Calleigh anders? Volgens mij was ze wel wel ongeveer hetzelfde
![]()
Calleigh vond ik veel spontaner en ze glimlachtequote:Op zondag 24 april 2005 13:55 schreef Nory het volgende:
[..]
Zo goed had ik het nu ook weer niet bekekenMaar vond je Calleigh anders? Volgens mij was ze wel wel ongeveer hetzelfde
![]()
ONMOGELIJK.....quote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef BlueCurl het volgende:
De aflevering van aankomende avond/dinsdag!
Okay Okay de baas maakt ook wel eens een foutje![]()
Ja ik heb er ook een klein stukje van gezien jammer dat ik niet verder kon kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:51 schreef BlueCurl het volgende:
Vanaaf om 22:00 komt de cross over van las vegas en miami als ik de tv gids zo lees!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |