quote:Hij heeft wel principes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pimp my Daf!
Ja, het duurde even voordat ik hem herkendequote:Op zaterdag 23 april 2005 21:56 schreef rembrand20 het volgende:
Ik haal de topics een beetje door elkaar
PS: Speedle is back alive in de zaterdag aflevering![]()
Zo goed had ik het nu ook weer niet bekekenquote:Op zondag 24 april 2005 12:44 schreef BlueCurl het volgende:
Iedereen zag er anders uit gister.
Delko meer een baby face.
Speedle meer openlijker. niet zo urban
Calleigh ook heel anders
Horatio heeft ook meer sproeten in deze aflevering. volgens mij zijn die weggesminkt in alle andere aflevringen!
Yep von ik ook, von speedle en H toch wel het meest verandertquote:Op zondag 24 april 2005 13:55 schreef Nory het volgende:
[..]
Zo goed had ik het nu ook weer niet bekekenMaar vond je Calleigh anders? Volgens mij was ze wel wel ongeveer hetzelfde
![]()
Calleigh vond ik veel spontaner en ze glimlachtequote:Op zondag 24 april 2005 13:55 schreef Nory het volgende:
[..]
Zo goed had ik het nu ook weer niet bekekenMaar vond je Calleigh anders? Volgens mij was ze wel wel ongeveer hetzelfde
![]()
ONMOGELIJK.....quote:Op zondag 24 april 2005 18:02 schreef BlueCurl het volgende:
De aflevering van aankomende avond/dinsdag!
Okay Okay de baas maakt ook wel eens een foutje![]()
Ja ik heb er ook een klein stukje van gezien jammer dat ik niet verder kon kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:51 schreef BlueCurl het volgende:
Vanaaf om 22:00 komt de cross over van las vegas en miami als ik de tv gids zo lees!
heb ze zojuist gezien, maar ik heb blijkbaar iets gemist want heb niks van foutje omgemerktquote:
Dat zeg ik....quote:Op zondag 24 april 2005 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
dat foutje was meer die gezichtsuitdrukking van hemgeen foutje in aflevering
heb hem op dvdquote:Op maandag 25 april 2005 23:18 schreef Dafje33 het volgende:
Even voor de liefhebbers onder ons:
Morgenavond SBS6, 20.30 uur, Proof of life met David Caruso.
(Ik vond het een geweldige film)
hahaha hijs in poof of life wel een jack-ass hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, hier ook de DVD!![]()
![]()
Kun je lekker tussen twee zenders switchen om Horatio en Dino te zien![]()
Dat was inderdaad lachen ja. Ik had iets heel anders verwacht....quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:34 schreef mrkanarie het volgende:
was wel een leuke aflevering, toen alexx dat laken van dat lichaam afhaalde en toen er bleek dat hij geen hoofd meer had; zag hem kijken!
is niet ergquote:Op donderdag 28 april 2005 11:00 schreef rembrand20 het volgende:
Wat me opvalt is dat CSI:Miami veel meer actie heeft dan CSI:LV.
H. loopt elke week wel 1 of 2 keer met een getrokken pistool, heb get grissom nog nooit zien doen
wel grissom trok zijn pistool ook een keer, toen was greg nog zo bang en verstopte zichquote:Op donderdag 28 april 2005 11:00 schreef rembrand20 het volgende:
Wat me opvalt is dat CSI:Miami veel meer actie heeft dan CSI:LV.
H. loopt elke week wel 1 of 2 keer met een getrokken pistool, heb get grissom nog nooit zien doen
Okay 1 keer danquote:Op donderdag 28 april 2005 15:18 schreef The_S het volgende:
[..]
wel grissom trok zijn pistool ook een keer, toen was greg nog zo bang en verstopte zich
O ja dat bedoel ik ook niet maar wat ik meer bedoel is dat CSI:Miami toch anders is dan LV.quote:
dat is nog niet in nederland op de buis geweestquote:Op donderdag 28 april 2005 15:18 schreef The_S het volgende:
[..]
wel grissom trok zijn pistool ook een keer, toen was greg nog zo bang en verstopte zich
CSI:LV is meer labratten zonder politie werk. Miami csi's zijn ook daadwerkelijk politie agenten en die van LV niet! dat geeft ook een andere sfeer! En dat houd ook in dat in Miami diverse keer actie is en bij LV niet want die csi's houden zich daarmee niet bezig!quote:Op donderdag 28 april 2005 16:19 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
O ja dat bedoel ik ook niet maar wat ik meer bedoel is dat CSI:Miami toch anders is dan LV.
Ja heb eigenlijk geen idee hoe ik het moet uitleggen![]()
in seizoen 1 word grissom toch nergeslagen als ie met een serial killer wilt praten geloof ik! maar hij droeg ook nooit een wapen en nu wel.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:46 schreef Nory het volgende:
Ik zie Grissom ook nog niet zo snel een wapen trekken en een crimineel in zn eigen huis achtervolgen
Ohja, oeps.. Ik haal ze nog wel eens door elkaar.quote:hmmz we zitten in csi miami topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |