SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ennuh als ik ooit tijd heb zal ik toch wel screencaps maken van de ultra lange tsunami aflevering! maar ben erg druk. word opzijn vroegst zaterdag pas![]()
die is tof, hebben ze vorige week uitgezonden op vt4 (omgewisseld met hell night). maar vind het soms weer wat te ver gezochtquote:Op woensdag 13 april 2005 00:34 schreef hydraulix het volgende:
Oeh, ben benieuwd volgende week! Met een Tsunami (uh oh...)
Begin het steeds leuker te vinden CSI Miami! Eerst vond ik het geen stukken minder dan Las Vegas, maar nu vind ik het echt leuk!
lijkt me welquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:19 schreef Dafje33 het volgende:
Komt die aankomende dinsdag hier op de buis?
ik hoop voor je dat de stroomkabel er dan ook in magquote:Op zaterdag 16 april 2005 18:57 schreef Dafje33 het volgende:
Dan mag ik iedereen hier in huis wel inlichten dat de tv van mij is dinsdagavond!
jah zij is echt coolquote:Op zondag 17 april 2005 13:42 schreef mrkanarie het volgende:
ze zijn weer mooi hoor!Ik hou van caps met Emily Procter erin!
in de veronica gids staan van half 9 tot 10 uur csi miami. anderhalf uur is er dus voor!quote:Op maandag 18 april 2005 09:00 schreef Koningin het volgende:
BlueCurl![]()
Ik ben erg benieuwd naar de aflevering van dinsdag!!
Doet Yorin deze in 2 weken uitzenden of gewoon 1 keer, maar dan langer?
42-46 minuten ergensquote:Op maandag 18 april 2005 12:42 schreef rembrand20 het volgende:
Hoelang zou een normale aflevering duren dan ??? iets van 40 min?
zie het andersom.. je kijkt dan ook een geheel uur csi: miamiquote:Op dinsdag 19 april 2005 07:33 schreef foksuk1981 het volgende:
ik ga dus naar bijna een half uur reclame zitten kijken...... lekker is dat
Daarom koop ik dus de deeveedees......... daar zitten geen commercial breaks in en als ik dan effe wat te drinken moet pakken zet ik hem wel op pauzequote:Op dinsdag 19 april 2005 08:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zie het andersom.. je kijkt dan ook een geheel uur csi: miami![]()
is maar 1/3 reclame hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 09:23 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Daarom koop ik dus de deeveedees......... daar zitten geen commercial breaks in en als ik dan effe wat te drinken moet pakken zet ik hem wel op pauze![]()
Maar goed.... dat wordt vanaaf dus tussen de reclame door CSI Miami kijken
De slogan van Yorin is: Hier zie je alle(s) reclame'squote:Op dinsdag 19 april 2005 10:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is maar 1/3 reclame hoorcsi miami is nog in de meerderheid! ennuh er kunnen zoiezo nog 5 minuten reclame vanaf
want laatste reclame kijkt toch niemand meer...
[gemierenneuk]
dus dan heb je al 64 minuten csi en 21 minuten reclame!
dat scheelt
[/gemierenneuk]
En die 21 minuten neem je wel op..... zonde van die tijd op de videobandquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*goed dat ik t topic nog even zag staan, ik moest mn videorecorder nog inprogammeren!*
en 21 minuten reclame?
Da's best veel!
ach de band duurt 3 uurquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:39 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
En die 21 minuten neem je wel op..... zonde van die tijd op de videoband![]()
ach normaal kijk je 43 minuten csi en 12 minuten raclamequote:Op dinsdag 19 april 2005 11:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*goed dat ik t topic nog even zag staan, ik moest mn videorecorder nog inprogammeren!*
en 21 minuten reclame?
Da's best veel!
Dus in de laatste 20 minuten komt er 9 minuten reclame bijquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ach normaal kijk je 43 minuten csi en 12 minuten raclame![]()
tja, zo verdienen hun geld he...quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:31 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Dus in de laatste 20 minuten komt er 9 minuten reclame bij![]()
Das voor elke 2 minuten een minuut reclame........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |