tjah moord is 99,9% van de keren erg zinloosquote:Op woensdag 6 april 2005 14:04 schreef rembrand20 het volgende:
Nou dat idee had ik niet...
Maar idd de aflevering was erg goed in elkaar gezet...
Alleen jammer dat het meisje was vermoord terwijl ze de jongen eigenlijk probeerde te beschermen...
Verschrikkelijk dat dit soort dingen echt gebeurenquote:
uhuh. mensen zeggen dat ze beter leven krijgen maar ondertussen voorsex laten werken en mishandellen als ze ook maar iets proberen... ziek gewoon!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:36 schreef rena het volgende:
[..]
Verschrikkelijk dat dit soort dingen echt gebeurenHoe kun je zo met een ander mens omgaan? Ongelovelijk ziek.
Het gebeurt overalquote:
ja, eigelijk zou je zulke mannen zonder verdoving moeten castereren en dan constant laten verkrachten door van die bajesklanten.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:47 schreef rena het volgende:
[..]
Het gebeurt overalVieze mannetjes zijn dat.
De aflevering zat inderdaad goed in elkaar, ook goed dat dit onderwerp eens wordt aangesneden.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:04 schreef rembrand20 het volgende:
Maar idd de aflevering was erg goed in elkaar gezet...
Alleen jammer dat het meisje was vermoord terwijl ze de jongen eigenlijk probeerde te beschermen...
das wel heel toevalligquote:Op donderdag 7 april 2005 10:04 schreef rembrand20 het volgende:
http://www.nu.nl/news/508(...)erhandelaren_op.html
![]()
![]()
staan nog wel meer screencaps op me webserver altijd.. alleen als je ze allemaal kijkt zie je precies hoe de aflevering gaatquote:Op donderdag 7 april 2005 23:07 schreef Dafje33 het volgende:
Doet me aan die fotoromans van vroeger denken!
Een heel verhaal in fotovorm![]()
(een kennisje van mij was daar model voor, ha ha."nu kwaad kijken, hij heeft je belazerd!"
csi: miami is altijd leukquote:Op vrijdag 8 april 2005 13:30 schreef rembrand20 het volgende:
volgens mij gaat het weer een leuke aflevering wroden
uhuh en over anderhalve week heb je een extra lange aflevering met een tsunami/bankovervalquote:
nee. mss, heel mss dat ik wel screencaps maak maar ik wil niet te veel weg geven van de aflevering want het is een iets speciale aflevering!quote:
indeedquote:Op zondag 10 april 2005 02:23 schreef rembrand20 het volgende:
Mmm dan moeten we maar wachten tot de aflevering komt en met een zak chips op de bank gaan hangen
ach de dag komt vanzelfquote:Op zondag 10 april 2005 02:26 schreef rembrand20 het volgende:
Je gaat ons nu toch niet lekker zitten maken he![]()
Ik moet nog 3 dagen wachten
3 dagen? deze avond hoorquote:Op zondag 10 april 2005 02:26 schreef rembrand20 het volgende:
Je gaat ons nu toch niet lekker zitten maken he![]()
Ik moet nog 3 dagen wachten
om het niet weer helemaal te hoeven typen:quote:Op zondag 10 april 2005 15:30 schreef The_S het volgende:
is er een season break in de US?
vanaaf kwam hell night toch op de buis daar? toch niet die tsunami aflevering?quote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Jump het volgende:
CSI MIA sas weer tof
ze mogen wel eens hun ondertiteld nalezen. Enkele belangrijke typfouten, komma vergeten en de tsunamiegolf werd 914 meter hoog opeens
yupz, die afleveringquote:Op maandag 11 april 2005 00:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vanaaf kwam hell night toch op de buis daar? toch niet die tsunami aflevering?
Ach de bovenstaande gebruiker Jump, daar chat ik weleens meequote:Op maandag 11 april 2005 00:27 schreef rembrand20 het volgende:
Jemig begin het bijna freaky te vinden wanneer jij weet wat en wanneer het op de buis komt
maar toch vind ik het soms een beetje freaky hoorquote:Op maandag 11 april 2005 21:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ach de bovenstaande gebruiker Jump, daar chat ik weleens meeen daarvan weet ik wat er in belgie ook op de buis is
![]()
![]()
het staat ook op mijn eigen sitequote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef Jump het volgende:
[..]
maar toch vind ik het soms een beetje freaky hoor![]()
ben ik niet de enigstequote:Op dinsdag 12 april 2005 13:44 schreef Dafje33 het volgende:
Dat is vast al een officiele aandoening: CSI Verslaafde.
(En ik ben er ook één.![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |