Zondag, 20:30, Yorin.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:15 schreef Thrilled het volgende:
wanneer komt CSI:NY nou?? ik kijk elke zender en inet sites af maar kan maa rniet vinden waar het op komt en hoelaat ... :S
psst bittorrentquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:19 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Zondag, 20:30, Yorin.
BlueCurl/The_S source?
Volgens mij is dit de herhaling van afgelopen zondag. Wel vreemd, omdat op de Yorin site vrijdagavond als het uizendmoment staat. Misschien dat er morgen zondag staatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:17 schreef BlueCurl het volgende:
csi ny is nu op tv??? en voor zondag staat ie ook? how weird?
uhuh is herhaling. ben niet zo bij laatste tijd. nogal drukjesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de herhaling van afgelopen zondag. Wel vreemd, omdat op de Yorin site vrijdagavond als het uizendmoment staat. Misschien dat er morgen zondag staat
jah ik vond het ook zo raar want het staat volgens mij niet in mijn gods en ook niet op het internet. staat flodder ofzo... dus ik stond al zo raar te kijken dat ik precies in openingsliedje stuitequote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:40 schreef Dafje33 het volgende:
Ik snapte er ook even niks van, maar het is idd een herhaling. Zondag weer een nieuwe.
Ja, ondertitelingquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:59 schreef IJlien het volgende:
Ja naast CSI LV, CSI Miami en CSI NY... even denken hoor, ik zou t wel leuk vinden als ze ook in andere wereldsteden zouden komen, CSI: Paris ofzo! Maar ja dan heb je weer dat onverstaanbare frans
Iemand goeie suggesties??
het is zo dat er dat er bekend is gemaakt vanuit CBS dat dit jaar geen nieuwe spin off word gecreerdquote:Op zondag 27 maart 2005 23:04 schreef NvM het volgende:
Ik heb ergens in een interview van volgens mij de Nieuwe Revu gelezen dat er niet meer dan deze drie CSI's komen.
En even ot over New York...Ik heb nu 2 afleveringen gezien en ik vond ze beide wat onrealistisch vergeleken met CSI en CSI:Miami.
eenschquote:
Nee, zijn Episodes 13, 15 en 17.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:07 schreef Dafje33 het volgende:
Maar die afleveringen zijn toch nog niet hier op tv geweest?
Dat vind ik dus ook! Soms is het ver te zoeken...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:51 schreef Dafje33 het volgende:
Op zich vind ik CSI:NY errug goed, geweldige cast, prima donker sfeertje, maar één minpuntje:
Tot nu toe best wel ongeloofwaardige afleveringen!hopelijk wordt dat beter....
gelukkig, want tot nu toe vond ik het maar matig!quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:28 schreef BlueCurl het volgende:
de afleveringen worden veel beter.
er zijn meerdere verhalen die ik goed vind! Hier zijn diegene:quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:28 schreef Jeroenus het volgende:
BlueCurl, beste aflevering tot nu toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.that should cover it
[ Bericht 52% gewijzigd door BlueCurl op 30-03-2005 21:53:52 ]
heb geduldquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:52 schreef Jump het volgende:
gisteren de aflevering met bouwvakker gezien. vinbd nog steeds dat NY niet kan tippen een MIA of LV
vanaf episode 10 zou het verbeteren volgens een goede bronquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:54 schreef Koenz0r het volgende:
Ik vind dat CSI: NY echt bagger is vergeleken met CSI en CSI Miami..
- Ze laten heel weinig van het onderzoek zien
- Ineens rond het einde komen ze met de boodschap: "Jij bent de dader." en je hebt het einde
- De humor van CSI NY kan niet toppen aan die van de normale CSI
- Enz..
Geef mij maar CSI en CSI Miami en laat CSI NY maar achterwege..
Ik heb de hoop opgegevenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:31 schreef Jump het volgende:
[..]
vanaf episode 10 zou het verbeteren volgens een goede bron
vorige week begon BC ook te flippen (quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef Dos37 het volgende:
waarom was er vanavond ook een aflevering op hebben ze die film gecanceld ofzo
we zijn helderziendquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:42 schreef IJlien het volgende:
Hey ik ben misschien dom maar hoe weten jullie al wat er gaat gebeuren en dat het vanaf episode 10 beter wordt enzo.. heb ik iets gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op maandag 4 april 2005 17:55 schreef Dafje33 het volgende:
Hm, vond het verhaal weer zozo:
NIET LEZEN ALS JE NOG MOET KIJKEN!!hoe vond je het verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk of stom/goed of slecht?
Nou, eerlijk gezegd vond ik het verhaal gewoon slecht!quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:56 schreef BlueCurl het volgende:
hoe vond je het verhaal?
leuk of stom/goed of slecht?
jah het is ook niet mijn favoriet. mijn mams vroeg nog welke aflevering het was...toen ik keek vroeg ze of we samen wilde gaan kijken.. heb ik toch maar nee gezegd en ben ik verder gegaan met mijn forumpje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:14 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd vond ik het verhaal gewoon slecht!![]()
Maar er zit potentie genoeg in, ze zijn voor mijn gevoel nog aan het "warmdraaien" voor het echte werk!![]()
nopz. is weer ff paar weken niks! csi, csi: miami en WaT worden ook steeds een week of twee weken onderbroken!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:13 schreef Jeroenus het volgende:
Is er weer een break want er zijn al weken geen nieuwe afleveringen uitgekomen?
vanaaf las vegas (zie eigen topicquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:01 schreef IJlien het volgende:
Vanavond weer!!!!!!!!!!! Hooray!
Wat is het nou eigenlijk wat zo leuk is aan CSI? Wat is de X factor? (ulgh, sorry voor t woord)
de one-lines zijn indd ook wel leukquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:18 schreef Dafje33 het volgende:
De aantrekkingskracht van de CSI's (LV, Mi, NY) is voor mij het bewijs! En zoals Grissom zegt, bewijs liegt niet!=Grissom...)
Gewoon ouderwets speurwerk geholpen door de moderne techiek en electronica.![]()
Plot van de volgende aflevering van donderdag/zondag (be/nl).quote:Een overval in Chinatown loopt helemaal uit de hand wanneer een veiligheidsagent doodgeschoten wordt en zijn collega het vuur opent op een gastank waardoor twee van de overvallers levend verbrand worden. Stella moet de zaak onderzoeken en ontdekt dat de zaak verdacht veel te maken heeft met een ontvoering van een bankdirecteur.
Dat was volgens mij CSI: Las Vegasquote:Op maandag 11 april 2005 01:33 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag wel gaaf, vooral de uitkomt van de 'katten moord' vond ik wel onverwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah dat ik hem echt niet leuk vind. en te ver doorgedachtquote:Op zondag 17 april 2005 17:56 schreef Dafje33 het volgende:
Iemand iets over de afl. van vanaaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Jammer, nu krijg ik al weer minder zin om te kijken. Heb hem opgenomen.quote:Op zondag 17 april 2005 19:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah dat ik hem echt niet leuk vind. en te ver doorgedacht![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
12 is echt![]()
De humor begint er langzaam maar niet te obvious in te komen..
Eindelijk raakt de cast een beetje op elkaar in gespeeld,en die laatste scene was erg vermakelijk!komt in een latere aflevering meer over personal life van danny! maar gaak niet vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie je vanzelf wel
![]()
mijn mening hoeft de jouwe niet te zijnquote:Op maandag 18 april 2005 08:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Jammer, nu krijg ik al weer minder zin om te kijken. Heb hem opgenomen.
quote:Op maandag 18 april 2005 09:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
komt in een latere aflevering meer over personal life van danny! maar gaak niet vertellenzie je vanzelf wel
quote:Op maandag 18 april 2005 09:06 schreef BlueCurl het volgende:
komt in een latere aflevering meer over personal life van danny! maar gaak niet vertellenzie je vanzelf wel
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:44 schreef Dafje33 het volgende:
Bedankt, ik wist het niet uit mijn blote hoofd!![]()
Maar dat hoeft niet als je een BlueCurl op het CSI forum hebt zitten.....![]()
![]()
![]()
ik vind engels helemaal niet tof. zo bekaktquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:46 schreef The_S het volgende:
ik vind dat dna vrouwtje uit het lab wel een leuk engels accentje spreken
Ow Tanglewood is zo'n goede aflevering! wat vond je ervan?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga nu 1x13 Tanglewood afkijken
Moet zeggen dat je wel merkt dat het seizoen een stuk sterker is dan bv t eerste Miami seizoen
uhuh nog een paar weken en merkt duidelijk verschil!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:37 schreef Dafje33 het volgende:
En het gaat nóg beter worden, als ik de spoilers hier lees.![]()
als we op msn zouden zitten had ik ({) gedaan... maaruh nu lijkt:quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:33 schreef Jump het volgende:
bah, vt4 heeft weer op het laatste moment hun programmering aangepast. Wist niet dat CSI NY gisteren drie kwartier vroeger begon
enkel het laatste deeltje gezien
De honderdste zal nog wel heel lang duren......we zijn pas bij afl. 7 of 8 hier in nederland.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:12 schreef IJlien het volgende:
oww die smilie is lieffff!! Where did you get it!
ben benieuwd naar de 100ste aflevering maandag! Time flies..
uhuh nog zo'n 92 tegaan hier in nederlandquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:49 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
De honderdste zal nog wel heel lang duren......we zijn pas bij afl. 7 of 8 hier in nederland.![]()
Oh je bedoelt, denk ik, de Las Vegas afleveringen......![]()
[fluistermode] Da's een ander topic! [/fluistermode]
ik vind der ook niet top. maar vanaf de eerst aankomende aflevering die je gaat kijken zal denk ik je mening iets veranderenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vind Vanessa Ferlito (Alden Burn) alleen waardeloos!
(Maar dat zal me door de mannelijke lezers/posters hier niet in dank worden afgenomen)
haha, daar heb je zeker gelijk inquote:Op donderdag 28 april 2005 23:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind der ook niet top. maar vanaf de eerst aankomende aflevering die je gaat kijken zal denk ik je mening iets veranderen
vond deze al stukken beter dan de vorigequote:Die van aaankomende zondag is erg leuk overigens... de eerste goede aflevering (vind ik dan) hierna word het alleen maar beter!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef Dafje33 het volgende:
Dan zit ik zondagavond weer gewoon lekker voor de TV, jullie zien wel dat ik jullie gewoon op je woord geloof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 01-05-2005 14:58:15 ]You know when you close your eyes and wish for something?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Ik 'kan' m nog niet zien..want ik heb 17 nog niet binnequote:Op maandag 2 mei 2005 03:05 schreef Jeroenus het volgende:
Aflevering 20 is ook weer goed zeg, een hoop persoonlijke dingen er in.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:43 schreef rembrand20 het volgende:
Dus ik hoop dat het beter wordt dan kunnen we weer echt op de bank gaan hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 a.s. woensdag lijkt me ERG sterk!You know when you close your eyes and wish for something?
Officer Blue was aflevering 9 jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
we hebben 9 net gehad toch zondag?
denk dat 13 nog NET word uitgezonden..meestal 2e week van juni stopt alles...
Life and Cooking stopt op 5 juni...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Officer Blue was aflevering 9 ja
Gaan ze echt zolang door? Tweede week van juni zou precies goed zijn want de 3e ga ik op vakantie![]()
Die aflevering komt zaterdag op TVquote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef BlueCurl het volgende:
weten jullie trouwens dat danny Messer een gastrol heb gehad in CSI LV?
CSI - Thumpy G - Revenge Is Best Served Cold (2002)
das s03e01 voor degene die dat niet even bloot uit het hoofd weten
dat mag toch wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
mag ik even mededelen dat zut opp je pc staan en downloaden en daar over praten op fok niet is toegestaan! kan mij voor de rest weinig boeien maar mocht je een keer een ban krijgen
ennuh die van volgende week op de tv... vind ik zo'n goede aflevering! van mij werd csi boeiend vanaf 9 die dus afgelopen zondag opde buis is geweest!
quote:Het plaatsen van links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar.
Hij's halverwege met binnenhalen hier.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:36 schreef Jeroenus het volgende:
21 is dus by far de beste aflevering tot nu toe.
De laatste...neehééé?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij's halverwege met binnenhalen hier.
Ik ben ZOOO benieuwd.
Volgende week de laatste toch?
Is er al iets bekend over het volgende seizoen qua uitzenddata?
Zou wel weer september worden![]()
van dit seizoen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:35 schreef Nory het volgende:
Nu al de laatste aflevering van CSI: New York?Beetje vreemd, ze zijn nog maar net begonnen
![]()
Heb je 21 inmiddels gezien?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
van dit seizoen.
Er komen er nog 2...
NEEE hij is TE langzaamquote:
quote:
belgiėquote:
Hoever zijn ze daar?quote:
is nu de aflevering die zondag op tv is in nederland.quote:
#10 Tri-Borough dus?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:21 schreef Jump het volgende:
[..]
is nu de aflevering die zondag op tv is in nederland.
En zondagt is het CSI MIA die dan de dinsdag in Nederland getoont word
quote:Een slaapwandelaarster wordt aangetroffen naast het lijk van een andere vrouw. Het CSI-team probeert te achterhalen hoe de vork aan de steel zit...
haha arme jijquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:49 schreef Jump het volgende:
pff, screencaps nemen van gewone tv is irritant. als je shcoon beeld ziet is het al voorbij tegen je cap genomen hebt. plus dat er dan nog eens megagrote spoilers opstaan van de ondertiteling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je eigenlijk iedereen die nu op Yorin kijkt en zeurt dat het nix is deze aflevering moet laten zien.....You know when you close your eyes and wish for something?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MET Michael Clarke Duncan uit The Green Mile:
You know when you close your eyes and wish for something?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en vanaaf bij CSI herhalingen is Carmine Gio-nogwat, Danny uit NY te zien in CSI:LV... hij heeft daar een gastrol als straatracer! Is wel tof om hem daar te zien!
seizoen 2 van csi New York?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet jij al iets over het nieuwe seizoen?
Kan nergens iets vinden behalve dat er weer 23 episodes zijn besteld...
Ja..quote:
nee geen idee nog wanneer die zomerstop begint. volgens mij is dat elk jaar midden/eind juni als vroege zomervakantie ingaat van basisschool...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..
Word het weer in september uitgezonden?
En al nieuws over wanneer Yorin de zomerstop ingaat?
Het 2e seizoen was sowieso besteld door CBS: weer 23 afleveringenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee geen idee nog wanneer die zomerstop begint. volgens mij is dat elk jaar midden/eind juni als vroege zomervakantie ingaat van basisschool...
dan eind september als alle scholen weer begonnen zijn weer verder met normale programmering!
ik neem aan dat csi ny gewoon zijn tweede seizoen krijg... loop een beetje achter. zal binnenkort weer eens gaan neuzen op amerikaanse forums, tv sites e.d. en als dat zo is dat gewoon eind september/begin october daar weer op de buis!
tssk nieteens 24quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het 2e seizoen was sowieso besteld door CBS: weer 23 afleveringen![]()
*knuff*quote:
nee, we zijn geen klonen van elkaar hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*leuk zo 2 accounts?*
En ikweet het niet... dit seizoen zijn het er ook 23...
wat kan je als laatst herinnerenquote:Op zondag 8 mei 2005 21:49 schreef Charmian het volgende:
Ok, het is me weer gelukt om voor de ontknoping (tijdens de reclame dus) in slaap te vallen.
Iemand die me het hoe, wie en waarom wil en kan vertellen?
nee aflevering van afgelopen avondquote:Op zondag 8 mei 2005 22:50 schreef rembrand20 het volgende:
Mmmm jullie zijn al een aflevering verder, dit maar ff niet meer volgen
Dat zeg ik, csi:ny kijk ik altijd op vrijdag avondquote:
Mmmm zondag avond moet ik altijd sociaal zijn tegenover de familie !!!quote:Op maandag 9 mei 2005 00:27 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en waarom kijk je niet op de zondag aaf?
Z'r had haar kind verloren bij een auto ongeluk enkele jaren daarvoor, toen ze deze probeerden te redden werd zijn hard ook op precies dezelfde wijze gereanimeerd.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:31 schreef Charmian het volgende:
Werd het nog bekend gemaakt waarom die slaapwandelaarster met d'r hand in de borst van die vermoorde vrouw zat?
Ah ik zat er dus toch niet helemaal naast met mijn veronderstelling. Bedankt voor de aanvullingquote:Op maandag 9 mei 2005 12:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Z'r had haar kind verloren bij een auto ongeluk enkele jaren daarvoor, toen ze deze probeerden te redden werd zijn hard ook op precies dezelfde wijze gereanimeerd.
uhu, maar is meestal wel op zo'n manier dat ze de dader of een belangrijke link zo vinden. Idem met de aflevering van Miami morgen waar ze de dader in een bepaalde perimeter zoeken. zal j emorgen wel zienquote:Op maandag 9 mei 2005 19:32 schreef Dafje33 het volgende:
Yup, effe niet gekeken toen ze de lens uit dat oog haalden.![]()
Wel goed gebracht met die slaapwandelende vrouw, alleen jammer dat ze net deden of ze die weerspiegeling van haar oog zo scherp konden maken dat ze de basketballer zagen![]()
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 19:33 schreef Jump het volgende:
[..]
uhu, maar is meestal wel op zo'n manier dat ze de dader of een belangrijke link zo vinden. Idem met de aflevering van Miami morgen waar ze de dader in een bepaalde perimeter zoeken. zal j emorgen wel zien
[ Bericht 26% gewijzigd door The_S op 09-05-2005 23:51:01 ]
uhuh leuke afleveringquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vannacht de voorlaatste van dit seizoen
Wel met Michael Clarke Duncan
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:21 schreef BlueCurl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Van wie is trouwens het beginlied van NY?And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Het waren er dan ook maar 2.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef Koningin het volgende:
Leuke aflevering
Alleen 3 moorden in 1 aflevering vind ik wat veel....
Volgens mij de week er op pas, komende week met een fietser die tijdens zijn route wordt neergestoken.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:40 schreef BlueCurl het volgende:
Ik vond dit echt een mindere aflevering!
volgende week TangleWood!Daar heb ik echt zin in om die weer eens te zien
uhuh dat zeg ik! deze week fietser (zondag) en de week erna Tanglewood...quote:Op maandag 16 mei 2005 16:28 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Volgens mij de week er op pas, komende week met een fietser die tijdens zijn route wordt neergestoken.
quote:Op maandag 16 mei 2005 00:53 schreef DJ_Jazzy_Jeff het volgende:
[..]
The Who - Baba O'Riley (Teenage Wasteland)
't is maar hoe je het leestquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh dat zeg ik! deze week fietser (zondag) en de week erna Tanglewood...
het is een goedequote:
oh die vond k echt GEWELDIGquote:Op zondag 22 mei 2005 18:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Tvp:
Vanavond de aflevering Recycling
Mac onderzoekt de moord op een hondentrainer. Al snel zijn verschillende honden-eigenaren verdacht. Ondertussen onderzoeken Stella en Danny de moord op een fietser die is neergestoken in de straten van Manhattan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat ik nu niet elke donderdag uit kan kijken naar een nieuwe CSI NY tot september
You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op maandag 23 mei 2005 07:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
23:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat ik nu niet elke donderdag uit kan kijken naar een nieuwe CSI NY tot septemberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is een toffe afleveringquote:Op zondag 29 mei 2005 01:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Tvp
Zondag: 20.30u - CSI New York: 1.13 Tanglewood
"When a man is beaten to death with a baseball bat in a park, Mac and Stella are introduced to a group of young gang members called the Tanglewood Boys -- young men who kill for sport and not business. Mac and Stella's case complicates when a convenience store clerk is shot dead and the murder is also gang related. Meanwhile, Danny and Aiden investigate a hit and run accident that leads them to an illegal massage parlor."
(de beschrijving op de site van Yorin is wel erg kort)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgende week weer CSI, da's mooi, want ik had me al voorbereid op een zomerstop, gelukkig nog 1 weekje erbij![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:29 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zo! Dat was dus bij far de beste aflevering van het seizoen tot nu toe!![]()
Ik zal mijn bevindingen even in de spoilertags zetten, voor het geval mensen het nog moeten zien:Yep, ook ik hoop dat hier een vervolg op komt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgende week weer CSI, da's mooi, want ik had me al voorbereid op een zomerstop, gelukkig nog 1 weekje erbij![]()
En nog voor de zomer!Pimp my Daf!
Wat is het laatste dat je gezien hebt?quote:Op maandag 30 mei 2005 09:06 schreef Koningin het volgende:
Ik ben gisteravond halverwege in slaap gevallen...![]()
Kan iemand mij vertellen hoe het afgelopen is??
as far as i knowquote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 18:04 schreef Jump het volgende:
Op Tanglewood komt er volgens men goed ingelichte bron in het eerste seizoen geen vervolg meer op
Neem aan van welquote:Op zondag 5 juni 2005 18:32 schreef Stienn het volgende:
Komt het na de zomerstop wel terug dan ? Jah toch?
Je weet dat het komtquote:Op zondag 5 juni 2005 23:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat lijk in die stortbak, ik schrok me rot toen opeens dat hoofd in beeld kwam![]()
heb je nog geen reactie gehad op je vraag dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:35 schreef Dafje33 het volgende:
Zolang loopt CSI:NY nog niet in Nederland, hopelijk is dat de reden dat ze wat langer met nieuwe afl. doorgaan.
Als er nog meer mensen reageren naar publieksvoorlichting, dan krijg je op een gegeven moment wel bericht denk ik.![]()
Lees ik dan goed dat ze voorlopig doorgaan met nieuwe CSI:NY?quote:Wanneer komt het programma over U2?
Chris Zegers goes U2 is te zien op zondag 19 juni om 21:25 uur. Let op; hierdoor komen de nieuwe afleveringen van CSI New York een week later..
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:32 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
die kon ik nog net zien voordat ik op vakantie ging, nu vervalt die dus en moet ik na zondag tot halverwege juli wachten voordat de 3 daaropvolgenden kan zien
(als er 3 komen)
Ach na ja ... ik ga op vakantie naar Amerika, misschien kan ik nog een re-run zien daar (mocht ik op dat tijdstip in m'n hotelkamer zitten, ik ga er niet heen om persé re-runs te kijken daar)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:20 schreef Dafje33 het volgende:
[..]Ja, je kunt niet alles hebben iin het leven
![]()
Ik ben hem aan het opnemenquote:Op zondag 12 juni 2005 11:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vanavond aflevering 15 van seizoen 1:
"When a bride and the doves that were to be released at her ceremony collapse moments before the wedding, Mac and Danny investigate their mysterious deaths. Although the team is anxious to perform an autopsy on the bride, Dr. Hawkes is impeded by the victim’s father, who requests that the body be blessed by a rabbi first. Meanwhile, Stella, Aiden and Det. Flack discover the handless body of an ex-con at a Staten Island monastery that is rumored to be haunted by monks who were once murdered there."
Ik zal wel weer niet hebben zitten opletten, maar waarom hadtie dat nou gedaan? Gewoon een vluchtpoging?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:04 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hele leuke aflevering, die bruidsjurk was wel lachen ... alleen die man die z'n hand eraf beet ... jek![]()
Platgedrukt ook niet echt, inderdaad jammer dat er weer zo'n zomerprogrammering komt.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:51 schreef rena het volgende:
Wat een afleveringLijkt me niet echt fijn, bondage
En nu komt het niet meer
![]()
dat snapte ik dus ook niet helemaal, hij moest daar gaan graven omdat hem wijs was gemaakt dat er iets lag begraven. alleen de handboeien en afgebeten hand snap ik niet..quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zal wel weer niet hebben zitten opletten, maar waarom hadtie dat nou gedaan? Gewoon een vluchtpoging?
omdat sterven door uidroging/verhongering ws het enige alternatief was..hij werd achtergelaten op een plek waar geen hond komt.... dus dan bijt je je eigen hand afquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zal wel weer niet hebben zitten opletten, maar waarom hadtie dat nou gedaan? Gewoon een vluchtpoging?
Net als een dier dat gevangen zit...brrrr.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:17 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat sterven door uidroging/verhongering ws het enige alternatief was..hij werd achtergelaten op een plek waar geen hond komt.... dus dan bijt je je eigen hand af
maar je zag hem zelf ook nog graven, dus dan zat ie niet in de boeienquote:Op zondag 19 juni 2005 22:17 schreef milagro het volgende:
[..]
omdat sterven door uidroging/verhongering ws het enige alternatief was..hij werd achtergelaten op een plek waar geen hond komt.... dus dan bijt je je eigen hand af
Volgens mij was dat voordattie in de boeien zat, hij moest dus nog door die gast neergemept worden.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
maar je zag hem zelf ook nog graven, dus dan zat ie niet in de boeien![]()
De week erna moet het er gewoon weer zijn als het goed is!quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:32 schreef rena het volgende:
NY gaat niet doorVolgende week om 20.30 komt er een of andere film.
Echt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
De week erna moet het er gewoon weer zijn als het goed is!
quote:Op woensdag 22 juni 2005 13:01 schreef BlueCurl het volgende:
Dafje: heb je nu al antwoord? want dan zal ik ook weer eens gaan mailen. was toch over wanneer nieuwe afleveringen kwamen (nu dus enkel van lv&mia nu ny gewoon door aan het gaan is!)
Eens zien of ik dan antwoord krijgen zo niet dan zal ik eens herhalingsmailtjes gaan sturen
ik stuurde zaterdg aaf een mailtje en kreeg er zojuist al 1 terugquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:52 schreef BlueCurl het volgende:
ik moet toch echt eens een mailtje gaan maken
stomme publieke vorlichting van RTL.. krijg net een mailtje met dat ze NY aan het uitzenden zijn momenteel... de nieuwe afleveringen... en ik maar zoeken in de gids!quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:48 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Er wordt helemaal niks meer uitgezonden (van CSI: NY), 't keert vanaf 8 september (donderdag) weer terug op RTL 5.
ik heb ookhet hele eerste seizoen al gezien... maar vond het ook al zo vreemd dat ik het niet in de gids kon vinden en ik zou het ook vreemd vinden als ze het midden in de zomer zouden uitzenden vanwege kijkcijfers enzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vreemde mensen daar ... zou heel raar zijn als ik t gemist hebt (niet dat het zo'n groot probleem is aangezien ik het hele seizoen inmiddels gezien heb, maar toch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de serie zal verlaten
quote:Op maandag 1 augustus 2005 18:19 schreef CrazyDaisy85 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:48 schreef BlueCurl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:43 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat er heeel veel mensen zijn die het te donker vinden zo'n 99% denk ik... daar ben ik er ook 1 van.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:58 schreef rena het volgende:
Niet kijken, niet kijken. Al die spoilers![]()
Ik vind dat donkere juist wel leuk aan NY, ik snap niet wat er mis mee is, daardoor onderscheid NY zich juist.
Ik heb nogal moeite met het mortuariumquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:06 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
In het begin vond ik het leuk ... maar als je nu het verschil bekijkt tussen de eerste en de laatste aflevering is het verschil qua kleur wel erg groot ... eigenlijk vrij onnatuurlijk zelfs dat blauwe filter. Ik vind het zo wel goed. Zolang ze wel wat typische New Yorkse dingen erin gooien blijft het toch wel een eigen show.
Seizoen 2quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:51 schreef Jump het volgende:
Hopelijk zenden ze de rest van seizoen 2 terug uit op VT4. Enkel de eerste 12 afleeringen gezien
Ik bedoel seizoen 1 dusquote:
Das gewoon een duur en groot doek dat je zietquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben benieuwd hoe "echt" het nieuwe mortuarium en lab eruit ziet, aangezien je de skyline van NY ziet..maar t wel in LA word opgenomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |