we zijn helderziendquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:42 schreef IJlien het volgende:
Hey ik ben misschien dom maar hoe weten jullie al wat er gaat gebeuren en dat het vanaf episode 10 beter wordt enzo.. heb ik iets gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op maandag 4 april 2005 17:55 schreef Dafje33 het volgende:
Hm, vond het verhaal weer zozo:
NIET LEZEN ALS JE NOG MOET KIJKEN!!hoe vond je het verhaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk of stom/goed of slecht?
Nou, eerlijk gezegd vond ik het verhaal gewoon slecht!quote:Op dinsdag 5 april 2005 08:56 schreef BlueCurl het volgende:
hoe vond je het verhaal?
leuk of stom/goed of slecht?
jah het is ook niet mijn favoriet. mijn mams vroeg nog welke aflevering het was...toen ik keek vroeg ze of we samen wilde gaan kijken.. heb ik toch maar nee gezegd en ben ik verder gegaan met mijn forumpje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:14 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd vond ik het verhaal gewoon slecht!![]()
Maar er zit potentie genoeg in, ze zijn voor mijn gevoel nog aan het "warmdraaien" voor het echte werk!![]()
nopz. is weer ff paar weken niks! csi, csi: miami en WaT worden ook steeds een week of twee weken onderbroken!quote:Op donderdag 7 april 2005 09:13 schreef Jeroenus het volgende:
Is er weer een break want er zijn al weken geen nieuwe afleveringen uitgekomen?
vanaaf las vegas (zie eigen topicquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:01 schreef IJlien het volgende:
Vanavond weer!!!!!!!!!!! Hooray!
Wat is het nou eigenlijk wat zo leuk is aan CSI? Wat is de X factor? (ulgh, sorry voor t woord)
de one-lines zijn indd ook wel leukquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:18 schreef Dafje33 het volgende:
De aantrekkingskracht van de CSI's (LV, Mi, NY) is voor mij het bewijs! En zoals Grissom zegt, bewijs liegt niet!=Grissom...)
Gewoon ouderwets speurwerk geholpen door de moderne techiek en electronica.![]()
Plot van de volgende aflevering van donderdag/zondag (be/nl).quote:Een overval in Chinatown loopt helemaal uit de hand wanneer een veiligheidsagent doodgeschoten wordt en zijn collega het vuur opent op een gastank waardoor twee van de overvallers levend verbrand worden. Stella moet de zaak onderzoeken en ontdekt dat de zaak verdacht veel te maken heeft met een ontvoering van een bankdirecteur.
Dat was volgens mij CSI: Las Vegasquote:Op maandag 11 april 2005 01:33 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag wel gaaf, vooral de uitkomt van de 'katten moord' vond ik wel onverwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jah dat ik hem echt niet leuk vind. en te ver doorgedachtquote:Op zondag 17 april 2005 17:56 schreef Dafje33 het volgende:
Iemand iets over de afl. van vanaaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Jammer, nu krijg ik al weer minder zin om te kijken. Heb hem opgenomen.quote:Op zondag 17 april 2005 19:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah dat ik hem echt niet leuk vind. en te ver doorgedacht![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
12 is echt![]()
De humor begint er langzaam maar niet te obvious in te komen..
Eindelijk raakt de cast een beetje op elkaar in gespeeld,en die laatste scene was erg vermakelijk!komt in een latere aflevering meer over personal life van danny! maar gaak niet vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie je vanzelf wel
![]()
mijn mening hoeft de jouwe niet te zijnquote:Op maandag 18 april 2005 08:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Jammer, nu krijg ik al weer minder zin om te kijken. Heb hem opgenomen.
quote:Op maandag 18 april 2005 09:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
komt in een latere aflevering meer over personal life van danny! maar gaak niet vertellenzie je vanzelf wel
quote:Op maandag 18 april 2005 09:06 schreef BlueCurl het volgende:
komt in een latere aflevering meer over personal life van danny! maar gaak niet vertellenzie je vanzelf wel
quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:44 schreef Dafje33 het volgende:
Bedankt, ik wist het niet uit mijn blote hoofd!![]()
Maar dat hoeft niet als je een BlueCurl op het CSI forum hebt zitten.....![]()
![]()
![]()
ik vind engels helemaal niet tof. zo bekaktquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:46 schreef The_S het volgende:
ik vind dat dna vrouwtje uit het lab wel een leuk engels accentje spreken
Ow Tanglewood is zo'n goede aflevering! wat vond je ervan?quote:Op donderdag 21 april 2005 10:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga nu 1x13 Tanglewood afkijken
Moet zeggen dat je wel merkt dat het seizoen een stuk sterker is dan bv t eerste Miami seizoen
uhuh nog een paar weken en merkt duidelijk verschil!quote:Op donderdag 21 april 2005 19:37 schreef Dafje33 het volgende:
En het gaat nóg beter worden, als ik de spoilers hier lees.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |