als we op msn zouden zitten had ik ({) gedaan... maaruh nu lijkt:quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:33 schreef Jump het volgende:
bah, vt4 heeft weer op het laatste moment hun programmering aangepast. Wist niet dat CSI NY gisteren drie kwartier vroeger begon
enkel het laatste deeltje gezien
De honderdste zal nog wel heel lang duren......we zijn pas bij afl. 7 of 8 hier in nederland.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:12 schreef IJlien het volgende:
oww die smilie is lieffff!! Where did you get it!
ben benieuwd naar de 100ste aflevering maandag! Time flies..
uhuh nog zo'n 92 tegaan hier in nederlandquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:49 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
De honderdste zal nog wel heel lang duren......we zijn pas bij afl. 7 of 8 hier in nederland.![]()
Oh je bedoelt, denk ik, de Las Vegas afleveringen......![]()
[fluistermode] Da's een ander topic! [/fluistermode]
ik vind der ook niet top. maar vanaf de eerst aankomende aflevering die je gaat kijken zal denk ik je mening iets veranderenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vind Vanessa Ferlito (Alden Burn) alleen waardeloos!
(Maar dat zal me door de mannelijke lezers/posters hier niet in dank worden afgenomen)
haha, daar heb je zeker gelijk inquote:Op donderdag 28 april 2005 23:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind der ook niet top. maar vanaf de eerst aankomende aflevering die je gaat kijken zal denk ik je mening iets veranderen
vond deze al stukken beter dan de vorigequote:Die van aaankomende zondag is erg leuk overigens... de eerste goede aflevering (vind ik dan) hierna word het alleen maar beter!
quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:36 schreef Dafje33 het volgende:
Dan zit ik zondagavond weer gewoon lekker voor de TV, jullie zien wel dat ik jullie gewoon op je woord geloof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 01-05-2005 14:58:15 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Ik 'kan' m nog niet zien..want ik heb 17 nog niet binnequote:Op maandag 2 mei 2005 03:05 schreef Jeroenus het volgende:
Aflevering 20 is ook weer goed zeg, een hoop persoonlijke dingen er in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:43 schreef rembrand20 het volgende:
Dus ik hoop dat het beter wordt dan kunnen we weer echt op de bank gaan hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 a.s. woensdag lijkt me ERG sterk!You know when you close your eyes and wish for something?
Officer Blue was aflevering 9 jaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
we hebben 9 net gehad toch zondag?
denk dat 13 nog NET word uitgezonden..meestal 2e week van juni stopt alles...
Life and Cooking stopt op 5 juni...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Officer Blue was aflevering 9 ja
Gaan ze echt zolang door? Tweede week van juni zou precies goed zijn want de 3e ga ik op vakantie![]()
Die aflevering komt zaterdag op TVquote:Op maandag 18 april 2005 23:10 schreef BlueCurl het volgende:
weten jullie trouwens dat danny Messer een gastrol heb gehad in CSI LV?
CSI - Thumpy G - Revenge Is Best Served Cold (2002)
das s03e01 voor degene die dat niet even bloot uit het hoofd weten
dat mag toch wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:10 schreef BlueCurl het volgende:
mag ik even mededelen dat zut opp je pc staan en downloaden en daar over praten op fok niet is toegestaan! kan mij voor de rest weinig boeien maar mocht je een keer een ban krijgen
ennuh die van volgende week op de tv... vind ik zo'n goede aflevering! van mij werd csi boeiend vanaf 9 die dus afgelopen zondag opde buis is geweest!
quote:Het plaatsen van links naar illegale zaken als warez, mp3's, simlocks etc of links daarnaar.
Hij's halverwege met binnenhalen hier.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:36 schreef Jeroenus het volgende:
21 is dus by far de beste aflevering tot nu toe.
De laatste...neehééé?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij's halverwege met binnenhalen hier.
Ik ben ZOOO benieuwd.
Volgende week de laatste toch?
Is er al iets bekend over het volgende seizoen qua uitzenddata?
Zou wel weer september worden![]()
van dit seizoen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:35 schreef Nory het volgende:
Nu al de laatste aflevering van CSI: New York?Beetje vreemd, ze zijn nog maar net begonnen
![]()
Heb je 21 inmiddels gezien?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
van dit seizoen.
Er komen er nog 2...
NEEE hij is TE langzaamquote:
quote:
belgiėquote:
Hoever zijn ze daar?quote:
is nu de aflevering die zondag op tv is in nederland.quote:
#10 Tri-Borough dus?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:21 schreef Jump het volgende:
[..]
is nu de aflevering die zondag op tv is in nederland.
En zondagt is het CSI MIA die dan de dinsdag in Nederland getoont word
quote:Een slaapwandelaarster wordt aangetroffen naast het lijk van een andere vrouw. Het CSI-team probeert te achterhalen hoe de vork aan de steel zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |