Zondag, 20:30, Yorin.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:15 schreef Thrilled het volgende:
wanneer komt CSI:NY nou?? ik kijk elke zender en inet sites af maar kan maa rniet vinden waar het op komt en hoelaat ... :S
psst bittorrentquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:19 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Zondag, 20:30, Yorin.
BlueCurl/The_S source?
Volgens mij is dit de herhaling van afgelopen zondag. Wel vreemd, omdat op de Yorin site vrijdagavond als het uizendmoment staat. Misschien dat er morgen zondag staatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:17 schreef BlueCurl het volgende:
csi ny is nu op tv??? en voor zondag staat ie ook? how weird?
uhuh is herhaling. ben niet zo bij laatste tijd. nogal drukjesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de herhaling van afgelopen zondag. Wel vreemd, omdat op de Yorin site vrijdagavond als het uizendmoment staat. Misschien dat er morgen zondag staat
jah ik vond het ook zo raar want het staat volgens mij niet in mijn gods en ook niet op het internet. staat flodder ofzo... dus ik stond al zo raar te kijken dat ik precies in openingsliedje stuitequote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:40 schreef Dafje33 het volgende:
Ik snapte er ook even niks van, maar het is idd een herhaling. Zondag weer een nieuwe.
Ja, ondertitelingquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:59 schreef IJlien het volgende:
Ja naast CSI LV, CSI Miami en CSI NY... even denken hoor, ik zou t wel leuk vinden als ze ook in andere wereldsteden zouden komen, CSI: Paris ofzo! Maar ja dan heb je weer dat onverstaanbare frans
Iemand goeie suggesties??
het is zo dat er dat er bekend is gemaakt vanuit CBS dat dit jaar geen nieuwe spin off word gecreerdquote:Op zondag 27 maart 2005 23:04 schreef NvM het volgende:
Ik heb ergens in een interview van volgens mij de Nieuwe Revu gelezen dat er niet meer dan deze drie CSI's komen.
En even ot over New York...Ik heb nu 2 afleveringen gezien en ik vond ze beide wat onrealistisch vergeleken met CSI en CSI:Miami.
eenschquote:
Nee, zijn Episodes 13, 15 en 17.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 22:07 schreef Dafje33 het volgende:
Maar die afleveringen zijn toch nog niet hier op tv geweest?
Dat vind ik dus ook! Soms is het ver te zoeken...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 21:51 schreef Dafje33 het volgende:
Op zich vind ik CSI:NY errug goed, geweldige cast, prima donker sfeertje, maar één minpuntje:
Tot nu toe best wel ongeloofwaardige afleveringen!hopelijk wordt dat beter....
gelukkig, want tot nu toe vond ik het maar matig!quote:Op woensdag 30 maart 2005 17:28 schreef BlueCurl het volgende:
de afleveringen worden veel beter.
er zijn meerdere verhalen die ik goed vind! Hier zijn diegene:quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:28 schreef Jeroenus het volgende:
BlueCurl, beste aflevering tot nu toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.that should cover it
[ Bericht 52% gewijzigd door BlueCurl op 30-03-2005 21:53:52 ]
heb geduldquote:Op vrijdag 1 april 2005 09:52 schreef Jump het volgende:
gisteren de aflevering met bouwvakker gezien. vinbd nog steeds dat NY niet kan tippen een MIA of LV
vanaf episode 10 zou het verbeteren volgens een goede bronquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:54 schreef Koenz0r het volgende:
Ik vind dat CSI: NY echt bagger is vergeleken met CSI en CSI Miami..
- Ze laten heel weinig van het onderzoek zien
- Ineens rond het einde komen ze met de boodschap: "Jij bent de dader." en je hebt het einde
- De humor van CSI NY kan niet toppen aan die van de normale CSI
- Enz..
Geef mij maar CSI en CSI Miami en laat CSI NY maar achterwege..
Ik heb de hoop opgegevenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:31 schreef Jump het volgende:
[..]
vanaf episode 10 zou het verbeteren volgens een goede bron
vorige week begon BC ook te flippen (quote:Op vrijdag 1 april 2005 22:51 schreef Dos37 het volgende:
waarom was er vanavond ook een aflevering op hebben ze die film gecanceld ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |