Dan heb ik nog steeds de Z750quote:Op woensdag 6 april 2005 10:18 schreef Rietvaerder het volgende:
En dan sta je er straks in en dan is je motor verkocht
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:18 schreef ZX9R het volgende:
Speciaal voor Pep:
Die olie zit er nog geen week op!
Pas die arrogante lease bak rijders quote dan even aan.quote:
Met je eigen auto zou je vast veel zuiniger zijn.quote:Voor een criminele stumper, heb ik nog wel een plaatsje op mijn bumper
Ik durf niet eens te zeggen wat voor voorloopauto ik nu heb.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Pas die arrogante lease bak rijders quote dan even aan.![]()
[..]
Met je eigen auto zou je vast veel zuiniger zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat is dit nou weer voor OP ?![]()
wij worden geboycot door Rietvaerder![]()
Bevalt de slopel Corsa Ford Fusion niet dan ?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:30 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te zeggen wat voor voorloopauto ik nu heb.
Zo'n ding daar schaam je je heel erg diep voor. Daar wil je echt niet in gezien worden.
Maar ik moet wel helaas.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:leaseauto rijden en dan nog klagen
Net als die gasten hier…rijden ze een V50 en dan nog 'klagen' dat ze geen S60 rijden
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:34 schreef ZX9R het volgende:
Ik heb het recht om te klagen.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 6 april 2005 10:39 schreef Patrick281 het volgende:
Best nuttige auto ..voor crashproeven.
[afbeelding]
Enige jammere is de belastingbijtelling voor zo'n modelquote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Een Honda ook... maar ja, het is het toch nèt niet![]()
Na oktober 2004 geen reparatie's meer aan gehad.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Kan je beter een Fiero hebben en hem elke 3 weken wegbrengen voor reparaties
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:14 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het rijden is het helemaal waard. Alleen wen je eraan, en als je in een andere auto stapt schrik je zo.
Alle andere auto's voelen als choppers zeg maar.![]()
Wist ik veel dat jullie dat in no-time vol wilden spemmen.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waar was jij tijdens ons jubileum topic?
Volgens mij weet jij niet eens waar je over praatquote:Op woensdag 6 april 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Een Honda ook... maar ja, het is het toch nèt niet![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:20 schreef ZX9R het volgende:
Ach,
Ik kan weer boodschappen doen met de auto.
Hoef ik niet meer met de fiets die zware tassen te sjouwen. Gelukkig.
Maar ik moet zeggen, die Ford rijdt veeeeeeeeeel beter dan een Peugeot 206. Daar krijg ik rugpijn in namelijk.
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
nog nooit op een echte motor gereden![]()
Misschien kan je een CBR600 met highway stepjes nemen.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:25 schreef Rausdouwer het volgende:
O nee, dat is niet helemaal waar. Vrijdag en zaterdag heb ik met veel pijn en moeite toch gereden. Het was desondanks toch heerlijk geweest.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien kan je een CBR600 met highway stepjes nemen.
[afbeelding]
Steken je voeten vooruit bij de kuip.Meer Beenruimte dus.
![]()
![]()
Ford Fietstasquote:Op woensdag 6 april 2005 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
Wat voor onderstel deelt die Fushion?
Ja dat klopt, maar daar begin ik dus echt niet aan.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik had ook al een mooie stoere chopper aangeraden
Ook niet aan een mooie Honda Nighthawk 250?quote:Op woensdag 6 april 2005 11:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar daar begin ik dus echt niet aan.![]()
dan blijft er niets anders over dan een Z750quote:Op woensdag 6 april 2005 11:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar daar begin ik dus echt niet aan.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
dan blijft er niets anders over dan een Z750![]()
Kijk dat lijkt er meer op. Zoiets zal ook best veel schelen denk ik. En zo'n Z750 ziet er wel strak uit en rijdt ook nog eens lekker.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan blijft er niets anders over dan een Z750![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 11:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet eens waar je over praat![]()
nog nooit op een echte motor gereden![]()
quote:
Hmm .. die staat toch goed bekend, maar deze carosserie is wel wat hoger he ivm doorhangen in bochten.quote:
Dat is geen chopper.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:40 schreef ZX9R het volgende:
Ook niet aan een mooie Honda Nighthawk 250?![]()
Kun je samen met Youp gaan rijden.
quote:Beste Stephan,
Naar aanleiding van je sollicitatie voor de functie van medewerker
Bagage/Platform Rotterdam Airport, nodigen wij je hierbij uit voor een
persoonlijk gesprek.
Mijn eerste prioriteit is toch vooral lol hebben op de motor en zo'n Honda Nighthawk 250 leent zich daar niet voor.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ook niet aan een mooie Honda Nighthawk 250?![]()
Kun je samen met Youp gaan rijden.
Er zit altijd nog een beetje kindsheid in de manquote:Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Vrijdavond tot zondagavond moeten jullie het zonder de Godfather doen, dan zit ik in Euro Disney![]()
Hoe ouder hoe gekker heequote:Op woensdag 6 april 2005 11:50 schreef RB het volgende:
[..]
Er zit altijd nog een beetje kindsheid in de manvan tegenwoordig
![]()
quote:
Heb je een nieuwe baanquote:Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Vrijdavond tot zondagavond moeten jullie het zonder de Godfather doen, dan zit ik in Euro Disney![]()
Een 750 is dat.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
een nighthawk is niet echt een kneuzenbak hoor
ziet er best aardig uit
[afbeelding]
is een nighthawkquote:
Motoport heeft ze ook als je de motor voor de werkplaats afgeeft.quote:
Als je een willekeurige toermotor neemt heeft die ook 2 wielen en een wiegframe.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als je die plaatjes van Pepijn en mij vergelijk zit er volgens mij qua frame niet veel verschil in
alleen is het bij de 750 wel iets voller
Dank!quote:Op woensdag 6 april 2005 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Zet hem wel in mn sig voor als jullie hem thuis willen zien
blijkt weer dat Duiters vrouwen beter kunnen rijden/sturen dan engelsenquote:Op woensdag 6 april 2005 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Zet hem wel in mn sig voor als jullie hem thuis willen zien
www.ring-world.nlquote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
Riet, welke site had je toen over de Nordschleife? Wil hem even spammen in een topicje op MF.
Sabina/equote:Op woensdag 6 april 2005 12:20 schreef RB het volgende:
[..]
blijkt weer dat Duiters vrouwen beter kunnen rijden/sturen dan engelsen![]()
![]()
Jij ziet dus de overeenkomst niet ?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je een willekeurige toermotor neemt heeft die ook 2 wielen en een wiegframe.![]()
Hicham houdt het wel even goed vol he.
En de vele verschillen, maar ze zijn familie van mekaar ja.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jij ziet dus de overeenkomst niet ?![]()
Ik heb hem op tv gezien, hebben we hier ook nog een discussie over gehad.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:27 schreef Rietvaerder het volgende:
En toen was de auto van Jeremy kaduuk![]()
Idd, kreeg er gewoon kippenvel vanquote:Op woensdag 6 april 2005 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel even mee rijden.
![]()
quote:ROTTERDAM RACING 2005
Op zondag 7 augustus 2005 zal het centrum van Rotterdam het middelpunt zijn van het grootste autosport evenement dat ooit op Nederlandse bodem heeft plaatsgevonden: Rotterdam Racing 2005. Het hoogtepunt zal de demonstratie met F1-raceauto's zijn.
Belangrijke en aansprekende coureurs hebben reeds hun medewerking toegezegd. Naar verwachting zullen honderdduizenden bezoekers zich langs het 3,5 kilometer lange parcours bevinden.
Daar wil ik heen !quote:
Wij zitten meer in deze sector.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik vind zo'n Nighthawk wel wat hebben hoor...
maar ja, ik ben dan ook een vrouw...
OEHHH !quote:Op woensdag 6 april 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooie huizen in Rotterdam he.
Maar je komt even een appeltaartje snoepen bij Dudoc?![]()
quote:Agenda: 30 april 2005
Eén keer per jaar in rozenburg met de koninginnedag word daar een s.m race gereden.
Maakt helemaal niets uit hoor hier,quote:Op woensdag 6 april 2005 13:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En ik rijd op een Kawasaki 454 ltd.
Niet van mezelf overigens...
Naked rijden.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
de meeste hier zijn alweer overgestapt naar naked rijden
quote:dus dan is de volgende stap naar chopper ook niet zo groot meer![]()
Super Sportsquote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 13:55 schreef Patrick281 het volgende:
En Ralf moet gewoon toch op zaterdag nog niet naar huis rijden.
[..]
Jezelf erbij gezet?quote:er zijn welgeteld maar 5 SS'en hiero
[ Bericht 2% gewijzigd door Mercy_symbol op 06-04-2005 14:05 ]
Niet? Vrouwen kunnen het net zo goed hoor.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aha. Nou ja, ik ben een meisje (vrouw?), en zie mezelf niet op zo'n buikschuiver rijden eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aha. Nou ja, ik ben een meisje (vrouw?), en zie mezelf niet op zo'n buikschuiver rijden eerlijk gezegd
En wat voor gebakje krijg ik vanavondquote:Op woensdag 6 april 2005 13:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OEHHH !
1 appel en 1 chocolade graag !
Heel stoer.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
Nieuw piccie erbij.
[afbeelding]
[afbeelding]
We hadden je in een eerder topic ook al uitgenodigd om gezellig mee te gaan op koninginnedagquote:
I'll take your word for itquote:Op woensdag 6 april 2005 14:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Niet? Vrouwen kunnen het net zo goed hoor.Ik moet zeggen dat zo'n sportieve motor met kuip heel lekker rijdt!
![]()
Voor de rest ben je veel leuker.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:22 schreef Free-Spirit het volgende:
En ik maar denken dat ik je favo dame ben![]()
Klinkt meer als ons favo koffieshopje dan Dudokquote:Op woensdag 6 april 2005 13:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
OEHHH !
1 appel en 1 chocolade graag !
Verschil tussen mannen en vrouwen:quote:Op woensdag 6 april 2005 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
De vrouwen posten veel vaker het woord stoer dan de mannen.
Hebben jullie tegenwoordig ook al testosteron.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:36 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Verschil tussen mannen en vrouwen:
Vrouwen gebruiken het woord stoer, mannen hebben de illusie dat ze het zijn![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
Wij hoeven er in ieder geval niet de nadruk op te leggen, of ons extreem te bewijzen.
Vragen nooit extra zelfbevestiging enzo.
Zeuren niet als we even worden overgeslagen of aangevallen op Fok!
Nou op 1 iemand na dan.
Wij hoeven er in ieder geval niet de nadruk op te leggen, of ons extreem te bewijzen.
Nou op 1 iemand na dan.
Geloof het ookquote:Op woensdag 6 april 2005 14:44 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook allemaal illusie.
![]()
Zal ik maar niet mijn favoriete motor omschrijven.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:46 schreef Rausdouwer het volgende:
Ach ja ik houd gewoon van sexy, stoer en ruig. Misschien dat ik daarom die woorden veelvuldig gebruik. Het is gewoon mijn pretvocabulaire.![]()
![]()
![]()
ik wist niet dat dat hier als ongepast zou worden beschouwd
Is dat zo'n pedaalemmerbrommer met iets te veel chroom?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:56 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Zal ik maar niet mijn favoriete motor omschrijven.
Zouden er een paar totaal op tilt slaan![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Is dat zo'n pedaalemmerbrommer met iets te veel chroom?
quote:
En ik maar denken dat ik die van jou kado krijgquote:Op woensdag 6 april 2005 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In theorie zou ze 3.000 per maand kunnen overhouden om te sparen.![]()
Foto's graagquote:Op woensdag 6 april 2005 15:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Deze is echt geweldig. Met rood erin vind ik 'm denk ik zelfs nog iets mooier. Ook een aantal Benelli's vind ik heel bijzonder.
Nou op 1 iemand na dan.
Jij bent aan die rode V4 gewend.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Deze is echt geweldig. Met rood erin vind ik 'm denk ik zelfs nog iets mooier.
Die laatste zin heb je zeker via CTRL + C gedaanquote:Op woensdag 6 april 2005 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Maaaarrrrrrrrrr hij rijdt werkelijk als een zonnetje! Nog nooit zo lekker gereden![]()
Tja, als je lang met een versleten ketting rijdt dan rijd ie idd veel lekkerder met een nieuwe kettingset, vreemdquote:Op woensdag 6 april 2005 16:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die laatste zin heb je zeker via CTRL + C gedaanheb ik vaker gelezen.
![]()
Je zweerde toch bij kettingspray van Belray.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel een gratis bus kettingspray van Valvoline gehad en geen montagekosten gerekendGeschikte kerel die Bob
Schijnt idd topspul te zijn, maar ik krijg zo mn twijfels na twee kettingsets weg te hebben kunnen gooien na 17000kmquote:Op woensdag 6 april 2005 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zweerde toch bij kettingspray van Belray.
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, wat moest ik dan zegegen toen ie het gaf![]()
"Nee dankje, maar ik zweer bij BellRay"![]()
Helaas niet op droog wegdek geprobeerd, en ook niet van 100 tot 240 km/u.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie was er nu eigenlijk sneller van jullie drie? Die CBR van Raus, Mercy's VFR of Pepijns Beemer? Die CBR toch?
Dat ging echt niet met opzet hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy liet ook zn voorwiel los komen van de grond
Daarom zeg ik t ookquote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat ging echt niet met opzet hoor![]()
toen ik die bocht naderde begon ik al met snelheid verminderen ook omdat ons ijkpunt ( tot waar we zouden rijden ) al voorbij was.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Helaas niet op droog wegdek geprobeerd, en ook niet van 100 tot 240 km/u.
Volgens mij is de Beemer door het koppel van 100 tot 240 km/u duidelijk sneller volgens mij dan de VFR.
Mercy had met het sprintje vanaf nul ook bij de start al 5 meter te pakken doordat hij sneller reageerde, ik durfde de koppeling niet te laten slippen met dit wegdek, de Beemer ging nu al alle kanten op omdat hij het vermogen maar net aan de weg kreeg, en ik haalde toch die paar meter weer in voor de bocht.
Maar daar moesten we stoppen.![]()
Het verschil was op dat korte stukje echter niet dermate groot dat ik mijn reactiesnelheid goed kon maken met een overduidelijk snelheidsverschil, maar verwachte wel sneller en met grotere stappen bij de 240 km/u te zijn..
Was er ook afquote:Op woensdag 6 april 2005 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Een splinternieuwe? Je bent toch van Den Bosch naar de Maasvlakte gereden? Dat moet genoeg zijn om het laagje eraf te rijden
dan had ik zeker een voorsprong moeten hebben.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy liet ook zn voorwiel los komen van de grond
Dat gas los laten deden we bijna tegelijkertijd hoor.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
toen ik die bocht naderde begon ik al met snelheid verminderen ook omdat ons ijkpunt ( tot waar we zouden rijden ) al voorbij was.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
dan had ik zeker een voorsprong moeten hebben.
Kan je nagaan hoe slecht ik optrok, pure rijdersfout ~ langzaam reageren.
Met een FJR1300 of Bandit1200 durf ik het ook wel aanquote:Op woensdag 6 april 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Gixxer 1000 maakt hapklare brokken van ons.![]()
Qua combinatie van accerelatie en sturen ik ook.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Met een FJR1300 of Bandit1200 durf ik het ook wel aan
Met de FJR ook op topquote:Op woensdag 6 april 2005 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Qua combinatie van accerelatie en sturen ik ook.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
wacht maar tot ik een andere motor heb
mijn Flayahayabutsa maakt gehakt van Gixxertjes![]()
Ik heb zo'n ding bekeken en erop gezetenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Toen ik vorig jaar de Beemer kocht heb ik nog even staan twijfelen bij een Hayabusa en een Tuono.
Maar ja ik ging echt voor de cardan aandrijving en de top in afwerking. Been there, done that.
Nu zit ik op de bodem met een kettingaangedreven 2 takt monster zonder enig comfort, snufjes of bescherming, zelfs een startmotor zit er niet op.![]()
Ik niet, want bij maximale achterelatie in alle versnelling tot de 4' de sla ik zo achterover.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:45 schreef Schwarzwalder het volgende:
ik wil ook weleens mee doen met een sprintje!
Het wend wel als je er lang naar kijkt, net zoals het uiterlijk van een cross motor gewenning is voordat je ze mooi gaat vinden.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb zo'n ding bekeken en erop gezetenvoor mij is het geen mooie motor ondanks dat ie de snelste is
ik vind hem groot en lomp eruit zien
![]()
Ik dacht dat je helemaal voor een Z1000 ging.quote:ik heb op de beurs in Den bosch een paar CB1300 bekeken en dat is naar mijn idee een eventuele mooie vervanger van de VFRqua koppel is het zeker een grote upgrade
![]()
Dat wisselt steeds, kom iedere keer een mooiere motor tegenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:56 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht dat je helemaal voor een Z1000 ging.![]()
Dus je koopt een een dag nog een keer the real thing?quote:Op woensdag 6 april 2005 19:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat wisselt steeds, kom iedere keer een mooiere motor tegen![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
ivm 6000km (of jonger dan 6mnd) neem ik aan?Anders moet je de BTW ook betalen..
Tnx wilde het net vragen waarom ie vooruit gezet moest wordenquote:Op woensdag 6 april 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
ivm 6000km (of jonger dan 6mnd) neem ik aan?Anders moet je de BTW ook betalen..
Ik nam zomaar aan dat iedereen dat wel wist.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tnx wilde het net vragen waarom ie vooruit gezet moest worden
Ja vast wel ( die ik nu heb verschaft me op dit moment heel veel plezier )quote:Op woensdag 6 april 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus je koopt een een dag nog een keer the real thing?
[..]
![]()
Ik bedoelde een pendaalemmer als the real thing.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja vast wel ( die ik nu heb verschaft me op dit moment heel veel plezier )![]()
wil toch wel sportief en toerend kunnen rijden,word dus zeker een multifunctionele motor.
Dat had ik graag gedaanquote:Op woensdag 6 april 2005 19:25 schreef PatrickM het volgende:
Ik wil nu ook wel tegen iedereen een sprintje doen met m'n SV hoor![]()
Alleen boven de 130 wordt het wat minder
quote:Op woensdag 6 april 2005 19:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik bedoelde een pendaalemmer als the real thing.![]()
![]()
Dat gaat ie alsnog doenquote:Op woensdag 6 april 2005 19:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat had ik graag gedaanen boven de 130 km/u kon je dan ook wel bijstellen.
![]()
Timon heeft een FIREBLADE - CR500SM - KTM 520, en zegt in dat topic:quote:
dat was de gehele reactie.quote:De Honda CR500! Daar kan geen viertakt tegenop.
quote:Op woensdag 06 april 2005 20:52 schreef mike-500 het volgende:
die cr doet het altijd en die zuigers gaan meer dan 100 uur mee. weet nie alles van een motor blok de rest kan ik wel en ik heb mijn GROTE vriend Timon die wel alles weet
dit is dan waarschijnlijk een van de zeer weinige dingen waarin ik je gelijk moet geven..... dat ding is echt comfortabel, ook voor lange mensen. En het uiterlijk is gewoonquote:Op woensdag 6 april 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je dr op zit zie je toch niet hoe ''groot'' en ''lomp'' ie is..... zo stuurt ie ZEKER niet
Vind de Busa een van de fijnste fietsen qua alles...... zithouding/remmen/stuurgedrag/wegligging/vermogen
Had het al gelezen ja, beetje vreemd verhaal omdat ie blijkbaar ook daar voor de deur al gezeik met de kut husk hadquote:Op woensdag 6 april 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
Waarschuwing voor Makster, Mark, Mark, Mark, Mark, Mark, Mark, Mark
Check ook de topictitel.
Wat heeft ie? D'r moet toch niks worden geamputeerd he?quote:
versleten voorband, versleten ketting, afgegebroken spiegel en daar zette ik net de tank terug na het vervangen van de bougiesquote:Op donderdag 7 april 2005 09:51 schreef Romius het volgende:
[..]
Wat heeft ie? D'r moet toch niks worden geamputeerd he?
Btw zo maar ff een K&N filter bestellen voor de Gix![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 08:44 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
@Pep
kwam deze link tegen misschien intressant voor jou ?
quote:
Wat niet, t'is gewoon een rat bike.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:51 schreef Romius het volgende:
Wat heeft ie? D'r moet toch niks worden geamputeerd he?
quote:
Hoelang heb je met de ketting gedaan ?quote:Op donderdag 7 april 2005 09:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
versleten voorband, versleten ketting, afgegebroken spiegel en daar zette ik net de tank terug na het vervangen van de bougies
deze niet zo lang. De kettingspanner sloeg naar binnen een maand na montage van de nieuwe ketting, dus meteen een knik. Elke rit daarna verergerde het dus (kettingspanner is ook afgebroken trouwens). De vorige ketting zat er vrij lang op. 15K ofzo, maar geloof eerder naar de 20Kquote:Op donderdag 7 april 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoelang heb je met de ketting gedaan ?![]()
I know, maar het is niet alleen het rijden (wat ik dus ook 's winters doe, pekel zuigt), hij staat ook nog eens dag en nacht buiten wegens gebrek aan stalling. Zolang ik een klein jaar doe met een ketting vind ik het prima. Nu was het overigens ook wel de ketting die erop zat toen ik 'm kocht, dus een nieuwe was het niet en de vorige heb ik dus nooit kunnen kijjken hoelang die meeging.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Lang? Das normaal gesproken erg kort.... bij goed onderhoud haal je met zo'n motor makkelijk de 40.000km met een kettingset van een goed merk.
Ik ken een gast die haalde met zijn Fazer1000 met de originele kettingset de 54000km. Ook zat mensen met R1's die de 35000km halen...
De truc is om hem te smeren na elke rit in de regen, bij droog weer rond de 300-500km en nooit te strak spannen
ik had mijn ketting verkloot door hem te strak te spannen hij was nog origineelquote:Op donderdag 7 april 2005 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Lang? Das normaal gesproken erg kort.... bij goed onderhoud haal je met zo'n motor makkelijk de 40.000km met een kettingset van een goed merk.
Ik ken een gast die haalde met zijn Fazer1000 met de originele kettingset de 54000km. Ook zat mensen met R1's die de 35000km halen...
De truc is om hem te smeren na elke rit in de regen, bij droog weer rond de 300-500km en nooit te strak spannen
Zo heb ik de ketting van mijn BMW R11OOS maar gewoon nooit nagekeken.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
je kan beter te laat spannen dan te vroeg is mijn ervaringen gewoon goed en regelmatig smeren
![]()
Jij doet ook altijd erg lang met je kettingsets he.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
In theorie zou het zo moeten jaquote:Op donderdag 7 april 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij doet ook altijd erg lang met je kettingsets he.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een brede Harry, dat ontkende jij laatst toch.
![]()
[..]
Wat niet, t'is gewoon een rat bike.![]()
[..]
Kan je er nog wel van slapen ?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:31 schreef RB het volgende:
Update
Kenteken is binnen
BSM uitlaten komen vanmiddag![]()
Haast nietquote:
Heb ik ingepakt en naar de suzuki dealer gebracht zodat ik Zaterdag mooi weer heb als ik m`n motor ophaalquote:Op donderdag 7 april 2005 12:55 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben de lente kwijt.....
Iemand enig idee waar het seizoen is ?
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:59 schreef RB het volgende:
Heb ik ingepakt en naar de suzuki dealer gebracht zodat ik Zaterdag mooi weer heb als ik m`n motor ophaal![]()
![]()
Als het zaterdag regent laat ik hem mooi staan en wacht ik wel tot het een dag droog isquote:Op donderdag 7 april 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stuurt goed zo'n SV1000, precies tussen de regenbuien door.
Nou ja gelijk een soort ontgroening dus.![]()
Alleen de (met carbon)remblokken set van 67 euro is echt nodig, de rest is min of meer luxe.quote:
Beter.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:16 schreef RB het volgende:
Als het zaterdag regent laat ik hem mooi staan en wacht ik wel tot het een dag droog is![]()
Als ik zolang kan wachten tenminste
heb je dat MF ding ingeruild ? of particulier verkocht ?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:22 schreef RB het volgende:
Dealer belt vandag of morgen als het kentekenbewijs binnen is, kan ik hem meteen overschrijven.
Ben straks tenminste van het motor forum kenteken af![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je dat MF ding ingeruild ? of particulier verkocht ?![]()
het schijnt in de UK ook big buissines te zijnquote:Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
In Amerika, en vast nog wel wat andere landen kan dat he.![]()
Kentekenplaten met Elvis, or whatever.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
zometeen weer gesprekken![]()
er heeft iemand gesolliciteerd met een A rijbewijsben benieuwd of ie nog actief rijd
vond het meteen een voordeel collega met Motor![]()
toch wel moeilijk.....................quote:
quote:
quote:Daaaag ik kom solliciteren....![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Ehhm .. .. eh aangenomen.
Diploma's zijn toch niet belangrijk, je wordt goed inafgewerkt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Ehhm .. .. eh aangenomen.
Diploma's zijn toch niet belangrijk, je wordt goed ingewerkt.![]()
Beter heeft zij / hij / het dan geen tjoppertquote:Op donderdag 7 april 2005 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]is zeker niet een doorslagevend feit hoor
![]()
![]()
als iemand een goeie smaak qua motor heeft vind ik dat wel iets zeggen
quote:Op donderdag 7 april 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter heeft zij / hij / het dan geen tjoppert
Uhhhquote:Op donderdag 7 april 2005 20:49 schreef Makster het volgende:
Tering het is gewoon alweer 7 april !!! ZEVEN fucking april man, echt ziek eigenlijk![]()
Niks specifieks, maar het is alweer bijna half april 2005 !!quote:
Kloptquote:Op donderdag 7 april 2005 21:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks specifieks, maar het is alweer bijna half april 2005 !!
Tijd gaat echt snel !! Dat was mijn enige punt
Jij naar Disneyland dit weekend toch?
die gaat naar de suzuki dealerquote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je dat MF ding ingeruild ? of particulier verkocht ?![]()
Vast nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 08:48 schreef PatrickM het volgende:
En hopelijk is 'ie dan veel makkelijker aan te kicken (zodat ik nog een keertje op herhaling kan![]()
![]()
)
Daarom kan ik de CR misschien beter op 1 van de 3 dagen ophalen dat Aadje open is.quote:
Volgens het boekje gaat de zuiger maar 7.5 uur mee zelfs.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:16 schreef PatrickM het volgende:
Hoeveel uur moet je inrijden voordat de zuiger is ingelopen? Lijkt mij toch niet dat je 10 uur moet inrijden ofzo terwijl de zuiger maar 50 uur meegaat ongeveer
Ik neem aan dat die 7.5 uur alleen bij wedstrijdgebruik is, anders wordt het een dure hobbiequote:Op vrijdag 8 april 2005 09:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens het boekje gaat de zuiger maar 7.5 uur mee zelfs.![]()
Motorcross Aad schrijft 20-25 uur voor.
Mario2takt op Motor Forum schrijft ongeveer 25-50 uur voor, en user CR500 doet meer dan 100 uur met een zuiger.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hele mooie motor idd
En hij is geeneens rood
quote:
quote:
vrouwenmagneetje hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hele mooie motor idd
En hij is geeneens rood
Klopt, en mengsmering 1:25, maar geen hond die dat volgt, iedereen smeert 1:40..quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:31 schreef PatrickM het volgende:
Ik neem aan dat die 7.5 uur alleen bij wedstrijdgebruik is, anders wordt het een dure hobbie
Het is gewoon zijn kleinere zusje die dat poste.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hele mooie motor idd
En hij is geeneens rood
Dit stuk volg ik effe niet, hoe kun jij dat nou zeggen met een olie-fobiequote:Op vrijdag 8 april 2005 09:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt, en mengsmering 1:25, maar geen hond die dat volgt, iedereen smeert 1:40..
De fabrikant blijft weer lekker aan de veilige kant van de zijlijn.![]()
Dit is een hele andere techniek, gaat er niet om hoe lang olie meegaat/veroudert, maar hoeveel je verbrandt per liter.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit stuk volg ik effe niet, hoe kun jij dat nou zeggen met een olie-fobie
quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:57 schreef RB het volgende:
S`morgens![]()
Heb net ff de benzinetank leeg gehaald, scheelt mee toch weer een rit naar de pomp![]()
Pic's!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:23 schreef Herr.Flick het volgende:
ff melden hier dat ik vanmiddag m'n nieuwe K kan komen halen...
Was meer als 15 literquote:
Als het goed is krijg ik vandaag telefoontje of ie morgen komt kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:31 schreef RB het volgende:
Luc hoe is het afgelopen met het bod op je zx9r?
Dan is het afscheid ook niet zo zwaarquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Er is wel voldoende interesse. Zelfs de buren
In verhouding tot de aanschafprijs bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:27 schreef RB het volgende:
Was meer als 15 liter
Heb zelfs nog wat in m`n diesel gegooid![]()
Leuke bezigheidstherapie.quote:
Als ik zo doorga dan heb ik elke fiets maar 9 maandquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen alweer 3 motorfietsen verder.![]()
Klopt. Ernstig geval van overlijden. Was al dood voordat de Paus aankondigde dat ie dood ging.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc ik heb mn spulletje van rietvaerder.nl paar weken terug laten verhuizen naar een server van lshosting zelfWant je FTP server was dood geloof ik
Fyquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:23 schreef Patrick281 het volgende:Watje.
Mick Doohan reed gewoon GP races met een gebroken been.![]()
Gisteren wat te fanatiek rondgelopen op winkelcentrumquote:
Tja, niet helemaal waar...quote:
http://One_Punch_Mickey.watjes.info/quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Fyje moet kunnen afzetten en met een houten been lukt dat wel jah
![]()
[..]
Gisteren wat te fanatiek rondgelopen op winkelcentrum
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:58 schreef RB het volgende:
Als ik zo doorga dan heb ik elke fiets maar 9 maand![]()
Wordt dan wel een dure liefhebberij![]()
Hoezo enthousiast? Kreeg je een kauwgombal uit de automaat?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gisteren wat te fanatiek rondgelopen op winkelcentrum
Dealtje sluiten met leenmogelijkheden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:00 schreef ZX9R het volgende:
Tja, niet helemaal waar...
De broer van een collega van de buurvrouw. Zoiets was het iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |