Jij ziet dus de overeenkomst niet ?quote:Op woensdag 6 april 2005 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je een willekeurige toermotor neemt heeft die ook 2 wielen en een wiegframe.![]()
Hicham houdt het wel even goed vol he.
En de vele verschillen, maar ze zijn familie van mekaar ja.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
Jij ziet dus de overeenkomst niet ?![]()
Ik heb hem op tv gezien, hebben we hier ook nog een discussie over gehad.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:27 schreef Rietvaerder het volgende:
En toen was de auto van Jeremy kaduuk![]()
Idd, kreeg er gewoon kippenvel vanquote:Op woensdag 6 april 2005 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel even mee rijden.
![]()
quote:ROTTERDAM RACING 2005
Op zondag 7 augustus 2005 zal het centrum van Rotterdam het middelpunt zijn van het grootste autosport evenement dat ooit op Nederlandse bodem heeft plaatsgevonden: Rotterdam Racing 2005. Het hoogtepunt zal de demonstratie met F1-raceauto's zijn.
Belangrijke en aansprekende coureurs hebben reeds hun medewerking toegezegd. Naar verwachting zullen honderdduizenden bezoekers zich langs het 3,5 kilometer lange parcours bevinden.
Daar wil ik heen !quote:
Wij zitten meer in deze sector.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik vind zo'n Nighthawk wel wat hebben hoor...
maar ja, ik ben dan ook een vrouw...
OEHHH !quote:Op woensdag 6 april 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooie huizen in Rotterdam he.
Maar je komt even een appeltaartje snoepen bij Dudoc?![]()
quote:Agenda: 30 april 2005
Eén keer per jaar in rozenburg met de koninginnedag word daar een s.m race gereden.
Maakt helemaal niets uit hoor hier,quote:Op woensdag 6 april 2005 13:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En ik rijd op een Kawasaki 454 ltd.
Niet van mezelf overigens...
Naked rijden.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
de meeste hier zijn alweer overgestapt naar naked rijden
quote:dus dan is de volgende stap naar chopper ook niet zo groot meer![]()
Super Sportsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |