die gaat naar de suzuki dealerquote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je dat MF ding ingeruild ? of particulier verkocht ?![]()
Vast nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 08:48 schreef PatrickM het volgende:
En hopelijk is 'ie dan veel makkelijker aan te kicken (zodat ik nog een keertje op herhaling kan![]()
![]()
)
Daarom kan ik de CR misschien beter op 1 van de 3 dagen ophalen dat Aadje open is.quote:
Volgens het boekje gaat de zuiger maar 7.5 uur mee zelfs.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:16 schreef PatrickM het volgende:
Hoeveel uur moet je inrijden voordat de zuiger is ingelopen? Lijkt mij toch niet dat je 10 uur moet inrijden ofzo terwijl de zuiger maar 50 uur meegaat ongeveer
Ik neem aan dat die 7.5 uur alleen bij wedstrijdgebruik is, anders wordt het een dure hobbiequote:Op vrijdag 8 april 2005 09:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens het boekje gaat de zuiger maar 7.5 uur mee zelfs.![]()
Motorcross Aad schrijft 20-25 uur voor.
Mario2takt op Motor Forum schrijft ongeveer 25-50 uur voor, en user CR500 doet meer dan 100 uur met een zuiger.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hele mooie motor idd
En hij is geeneens rood
quote:
quote:
vrouwenmagneetje hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hele mooie motor idd
En hij is geeneens rood
Klopt, en mengsmering 1:25, maar geen hond die dat volgt, iedereen smeert 1:40..quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:31 schreef PatrickM het volgende:
Ik neem aan dat die 7.5 uur alleen bij wedstrijdgebruik is, anders wordt het een dure hobbie
Het is gewoon zijn kleinere zusje die dat poste.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hele mooie motor idd
En hij is geeneens rood
Dit stuk volg ik effe niet, hoe kun jij dat nou zeggen met een olie-fobiequote:Op vrijdag 8 april 2005 09:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt, en mengsmering 1:25, maar geen hond die dat volgt, iedereen smeert 1:40..
De fabrikant blijft weer lekker aan de veilige kant van de zijlijn.![]()
Dit is een hele andere techniek, gaat er niet om hoe lang olie meegaat/veroudert, maar hoeveel je verbrandt per liter.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit stuk volg ik effe niet, hoe kun jij dat nou zeggen met een olie-fobie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |