die gaat naar de suzuki dealerquote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je dat MF ding ingeruild ? of particulier verkocht ?![]()
Vast nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 08:48 schreef PatrickM het volgende:
En hopelijk is 'ie dan veel makkelijker aan te kicken (zodat ik nog een keertje op herhaling kan![]()
![]()
)
Daarom kan ik de CR misschien beter op 1 van de 3 dagen ophalen dat Aadje open is.quote:
Volgens het boekje gaat de zuiger maar 7.5 uur mee zelfs.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:16 schreef PatrickM het volgende:
Hoeveel uur moet je inrijden voordat de zuiger is ingelopen? Lijkt mij toch niet dat je 10 uur moet inrijden ofzo terwijl de zuiger maar 50 uur meegaat ongeveer
Ik neem aan dat die 7.5 uur alleen bij wedstrijdgebruik is, anders wordt het een dure hobbiequote:Op vrijdag 8 april 2005 09:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens het boekje gaat de zuiger maar 7.5 uur mee zelfs.![]()
Motorcross Aad schrijft 20-25 uur voor.
Mario2takt op Motor Forum schrijft ongeveer 25-50 uur voor, en user CR500 doet meer dan 100 uur met een zuiger.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hele mooie motor idd
En hij is geeneens rood
quote:
quote:
vrouwenmagneetje hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hele mooie motor idd
En hij is geeneens rood
Klopt, en mengsmering 1:25, maar geen hond die dat volgt, iedereen smeert 1:40..quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:31 schreef PatrickM het volgende:
Ik neem aan dat die 7.5 uur alleen bij wedstrijdgebruik is, anders wordt het een dure hobbie
Het is gewoon zijn kleinere zusje die dat poste.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Hele mooie motor idd
En hij is geeneens rood
Dit stuk volg ik effe niet, hoe kun jij dat nou zeggen met een olie-fobiequote:Op vrijdag 8 april 2005 09:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klopt, en mengsmering 1:25, maar geen hond die dat volgt, iedereen smeert 1:40..
De fabrikant blijft weer lekker aan de veilige kant van de zijlijn.![]()
Dit is een hele andere techniek, gaat er niet om hoe lang olie meegaat/veroudert, maar hoeveel je verbrandt per liter.quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit stuk volg ik effe niet, hoe kun jij dat nou zeggen met een olie-fobie
quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:57 schreef RB het volgende:
S`morgens![]()
Heb net ff de benzinetank leeg gehaald, scheelt mee toch weer een rit naar de pomp![]()
Pic's!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:23 schreef Herr.Flick het volgende:
ff melden hier dat ik vanmiddag m'n nieuwe K kan komen halen...
Was meer als 15 literquote:
Als het goed is krijg ik vandaag telefoontje of ie morgen komt kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:31 schreef RB het volgende:
Luc hoe is het afgelopen met het bod op je zx9r?
Dan is het afscheid ook niet zo zwaarquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Er is wel voldoende interesse. Zelfs de buren
In verhouding tot de aanschafprijs bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:27 schreef RB het volgende:
Was meer als 15 liter
Heb zelfs nog wat in m`n diesel gegooid![]()
Leuke bezigheidstherapie.quote:
Als ik zo doorga dan heb ik elke fiets maar 9 maandquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen alweer 3 motorfietsen verder.![]()
Klopt. Ernstig geval van overlijden. Was al dood voordat de Paus aankondigde dat ie dood ging.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc ik heb mn spulletje van rietvaerder.nl paar weken terug laten verhuizen naar een server van lshosting zelfWant je FTP server was dood geloof ik
Fyquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:23 schreef Patrick281 het volgende:Watje.
Mick Doohan reed gewoon GP races met een gebroken been.![]()
Gisteren wat te fanatiek rondgelopen op winkelcentrumquote:
Tja, niet helemaal waar...quote:
http://One_Punch_Mickey.watjes.info/quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Fyje moet kunnen afzetten en met een houten been lukt dat wel jah
![]()
[..]
Gisteren wat te fanatiek rondgelopen op winkelcentrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |