Wat heeft ie? D'r moet toch niks worden geamputeerd he?quote:
versleten voorband, versleten ketting, afgegebroken spiegel en daar zette ik net de tank terug na het vervangen van de bougiesquote:Op donderdag 7 april 2005 09:51 schreef Romius het volgende:
[..]
Wat heeft ie? D'r moet toch niks worden geamputeerd he?
Btw zo maar ff een K&N filter bestellen voor de Gix![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 08:44 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
@Pep
kwam deze link tegen misschien intressant voor jou ?
quote:
Wat niet, t'is gewoon een rat bike.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:51 schreef Romius het volgende:
Wat heeft ie? D'r moet toch niks worden geamputeerd he?
quote:
Hoelang heb je met de ketting gedaan ?quote:Op donderdag 7 april 2005 09:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
versleten voorband, versleten ketting, afgegebroken spiegel en daar zette ik net de tank terug na het vervangen van de bougies
deze niet zo lang. De kettingspanner sloeg naar binnen een maand na montage van de nieuwe ketting, dus meteen een knik. Elke rit daarna verergerde het dus (kettingspanner is ook afgebroken trouwens). De vorige ketting zat er vrij lang op. 15K ofzo, maar geloof eerder naar de 20Kquote:Op donderdag 7 april 2005 10:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoelang heb je met de ketting gedaan ?![]()
I know, maar het is niet alleen het rijden (wat ik dus ook 's winters doe, pekel zuigt), hij staat ook nog eens dag en nacht buiten wegens gebrek aan stalling. Zolang ik een klein jaar doe met een ketting vind ik het prima. Nu was het overigens ook wel de ketting die erop zat toen ik 'm kocht, dus een nieuwe was het niet en de vorige heb ik dus nooit kunnen kijjken hoelang die meeging.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Lang? Das normaal gesproken erg kort.... bij goed onderhoud haal je met zo'n motor makkelijk de 40.000km met een kettingset van een goed merk.
Ik ken een gast die haalde met zijn Fazer1000 met de originele kettingset de 54000km. Ook zat mensen met R1's die de 35000km halen...
De truc is om hem te smeren na elke rit in de regen, bij droog weer rond de 300-500km en nooit te strak spannen
ik had mijn ketting verkloot door hem te strak te spannen hij was nog origineelquote:Op donderdag 7 april 2005 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Lang? Das normaal gesproken erg kort.... bij goed onderhoud haal je met zo'n motor makkelijk de 40.000km met een kettingset van een goed merk.
Ik ken een gast die haalde met zijn Fazer1000 met de originele kettingset de 54000km. Ook zat mensen met R1's die de 35000km halen...
De truc is om hem te smeren na elke rit in de regen, bij droog weer rond de 300-500km en nooit te strak spannen
Zo heb ik de ketting van mijn BMW R11OOS maar gewoon nooit nagekeken.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
je kan beter te laat spannen dan te vroeg is mijn ervaringen gewoon goed en regelmatig smeren
![]()
Jij doet ook altijd erg lang met je kettingsets he.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
In theorie zou het zo moeten jaquote:Op donderdag 7 april 2005 10:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij doet ook altijd erg lang met je kettingsets he.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 10:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een brede Harry, dat ontkende jij laatst toch.
![]()
[..]
Wat niet, t'is gewoon een rat bike.![]()
[..]
Kan je er nog wel van slapen ?quote:Op donderdag 7 april 2005 11:31 schreef RB het volgende:
Update
Kenteken is binnen
BSM uitlaten komen vanmiddag![]()
Haast nietquote:
Heb ik ingepakt en naar de suzuki dealer gebracht zodat ik Zaterdag mooi weer heb als ik m`n motor ophaalquote:Op donderdag 7 april 2005 12:55 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben de lente kwijt.....
Iemand enig idee waar het seizoen is ?
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:59 schreef RB het volgende:
Heb ik ingepakt en naar de suzuki dealer gebracht zodat ik Zaterdag mooi weer heb als ik m`n motor ophaal![]()
![]()
Als het zaterdag regent laat ik hem mooi staan en wacht ik wel tot het een dag droog isquote:Op donderdag 7 april 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Stuurt goed zo'n SV1000, precies tussen de regenbuien door.
Nou ja gelijk een soort ontgroening dus.![]()
Alleen de (met carbon)remblokken set van 67 euro is echt nodig, de rest is min of meer luxe.quote:
Beter.quote:Op donderdag 7 april 2005 13:16 schreef RB het volgende:
Als het zaterdag regent laat ik hem mooi staan en wacht ik wel tot het een dag droog is![]()
Als ik zolang kan wachten tenminste
heb je dat MF ding ingeruild ? of particulier verkocht ?quote:Op donderdag 7 april 2005 13:22 schreef RB het volgende:
Dealer belt vandag of morgen als het kentekenbewijs binnen is, kan ik hem meteen overschrijven.
Ben straks tenminste van het motor forum kenteken af![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb je dat MF ding ingeruild ? of particulier verkocht ?![]()
het schijnt in de UK ook big buissines te zijnquote:Op donderdag 7 april 2005 13:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
In Amerika, en vast nog wel wat andere landen kan dat he.![]()
Kentekenplaten met Elvis, or whatever.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 14:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
zometeen weer gesprekken![]()
er heeft iemand gesolliciteerd met een A rijbewijsben benieuwd of ie nog actief rijd
vond het meteen een voordeel collega met Motor![]()
toch wel moeilijk.....................quote:
quote:
quote:Daaaag ik kom solliciteren....![]()
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Ehhm .. .. eh aangenomen.
Diploma's zijn toch niet belangrijk, je wordt goed inafgewerkt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 16:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[..]
Ehhm .. .. eh aangenomen.
Diploma's zijn toch niet belangrijk, je wordt goed ingewerkt.![]()
Beter heeft zij / hij / het dan geen tjoppertquote:Op donderdag 7 april 2005 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]is zeker niet een doorslagevend feit hoor
![]()
![]()
als iemand een goeie smaak qua motor heeft vind ik dat wel iets zeggen
quote:Op donderdag 7 april 2005 20:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter heeft zij / hij / het dan geen tjoppert
Uhhhquote:Op donderdag 7 april 2005 20:49 schreef Makster het volgende:
Tering het is gewoon alweer 7 april !!! ZEVEN fucking april man, echt ziek eigenlijk![]()
Niks specifieks, maar het is alweer bijna half april 2005 !!quote:
Kloptquote:Op donderdag 7 april 2005 21:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks specifieks, maar het is alweer bijna half april 2005 !!
Tijd gaat echt snel !! Dat was mijn enige punt
Jij naar Disneyland dit weekend toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |