Helaas niet op droog wegdek geprobeerd, en ook niet van 100 tot 240 km/u.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie was er nu eigenlijk sneller van jullie drie? Die CBR van Raus, Mercy's VFR of Pepijns Beemer? Die CBR toch?
Dat ging echt niet met opzet hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy liet ook zn voorwiel los komen van de grond
Daarom zeg ik t ookquote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat ging echt niet met opzet hoor![]()
toen ik die bocht naderde begon ik al met snelheid verminderen ook omdat ons ijkpunt ( tot waar we zouden rijden ) al voorbij was.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Helaas niet op droog wegdek geprobeerd, en ook niet van 100 tot 240 km/u.
Volgens mij is de Beemer door het koppel van 100 tot 240 km/u duidelijk sneller volgens mij dan de VFR.
Mercy had met het sprintje vanaf nul ook bij de start al 5 meter te pakken doordat hij sneller reageerde, ik durfde de koppeling niet te laten slippen met dit wegdek, de Beemer ging nu al alle kanten op omdat hij het vermogen maar net aan de weg kreeg, en ik haalde toch die paar meter weer in voor de bocht.
Maar daar moesten we stoppen.![]()
Het verschil was op dat korte stukje echter niet dermate groot dat ik mijn reactiesnelheid goed kon maken met een overduidelijk snelheidsverschil, maar verwachte wel sneller en met grotere stappen bij de 240 km/u te zijn..
Was er ook afquote:Op woensdag 6 april 2005 18:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Een splinternieuwe? Je bent toch van Den Bosch naar de Maasvlakte gereden? Dat moet genoeg zijn om het laagje eraf te rijden
dan had ik zeker een voorsprong moeten hebben.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Mercy liet ook zn voorwiel los komen van de grond
Dat gas los laten deden we bijna tegelijkertijd hoor.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
toen ik die bocht naderde begon ik al met snelheid verminderen ook omdat ons ijkpunt ( tot waar we zouden rijden ) al voorbij was.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
dan had ik zeker een voorsprong moeten hebben.
Kan je nagaan hoe slecht ik optrok, pure rijdersfout ~ langzaam reageren.
Met een FJR1300 of Bandit1200 durf ik het ook wel aanquote:Op woensdag 6 april 2005 18:27 schreef Patrick281 het volgende:
Gixxer 1000 maakt hapklare brokken van ons.![]()
Qua combinatie van accerelatie en sturen ik ook.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Met een FJR1300 of Bandit1200 durf ik het ook wel aan
Met de FJR ook op topquote:Op woensdag 6 april 2005 18:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Qua combinatie van accerelatie en sturen ik ook.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 18:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
wacht maar tot ik een andere motor heb
mijn Flayahayabutsa maakt gehakt van Gixxertjes![]()
Ik heb zo'n ding bekeken en erop gezetenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Toen ik vorig jaar de Beemer kocht heb ik nog even staan twijfelen bij een Hayabusa en een Tuono.
Maar ja ik ging echt voor de cardan aandrijving en de top in afwerking. Been there, done that.
Nu zit ik op de bodem met een kettingaangedreven 2 takt monster zonder enig comfort, snufjes of bescherming, zelfs een startmotor zit er niet op.![]()
Ik niet, want bij maximale achterelatie in alle versnelling tot de 4' de sla ik zo achterover.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:45 schreef Schwarzwalder het volgende:
ik wil ook weleens mee doen met een sprintje!
Het wend wel als je er lang naar kijkt, net zoals het uiterlijk van een cross motor gewenning is voordat je ze mooi gaat vinden.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik heb zo'n ding bekeken en erop gezetenvoor mij is het geen mooie motor ondanks dat ie de snelste is
ik vind hem groot en lomp eruit zien
![]()
Ik dacht dat je helemaal voor een Z1000 ging.quote:ik heb op de beurs in Den bosch een paar CB1300 bekeken en dat is naar mijn idee een eventuele mooie vervanger van de VFRqua koppel is het zeker een grote upgrade
![]()
Dat wisselt steeds, kom iedere keer een mooiere motor tegenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:56 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht dat je helemaal voor een Z1000 ging.![]()
Dus je koopt een een dag nog een keer the real thing?quote:Op woensdag 6 april 2005 19:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dat wisselt steeds, kom iedere keer een mooiere motor tegen![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
ivm 6000km (of jonger dan 6mnd) neem ik aan?Anders moet je de BTW ook betalen..
Tnx wilde het net vragen waarom ie vooruit gezet moest wordenquote:Op woensdag 6 april 2005 19:05 schreef Rietvaerder het volgende:
ivm 6000km (of jonger dan 6mnd) neem ik aan?Anders moet je de BTW ook betalen..
Ik nam zomaar aan dat iedereen dat wel wist.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tnx wilde het net vragen waarom ie vooruit gezet moest worden
Ja vast wel ( die ik nu heb verschaft me op dit moment heel veel plezier )quote:Op woensdag 6 april 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus je koopt een een dag nog een keer the real thing?
[..]
![]()
Ik bedoelde een pendaalemmer als the real thing.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja vast wel ( die ik nu heb verschaft me op dit moment heel veel plezier )![]()
wil toch wel sportief en toerend kunnen rijden,word dus zeker een multifunctionele motor.
Dat had ik graag gedaanquote:Op woensdag 6 april 2005 19:25 schreef PatrickM het volgende:
Ik wil nu ook wel tegen iedereen een sprintje doen met m'n SV hoor![]()
Alleen boven de 130 wordt het wat minder
quote:Op woensdag 6 april 2005 19:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik bedoelde een pendaalemmer als the real thing.![]()
![]()
Dat gaat ie alsnog doenquote:Op woensdag 6 april 2005 19:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat had ik graag gedaanen boven de 130 km/u kon je dan ook wel bijstellen.
![]()
Timon heeft een FIREBLADE - CR500SM - KTM 520, en zegt in dat topic:quote:
dat was de gehele reactie.quote:De Honda CR500! Daar kan geen viertakt tegenop.
quote:Op woensdag 06 april 2005 20:52 schreef mike-500 het volgende:
die cr doet het altijd en die zuigers gaan meer dan 100 uur mee. weet nie alles van een motor blok de rest kan ik wel en ik heb mijn GROTE vriend Timon die wel alles weet
dit is dan waarschijnlijk een van de zeer weinige dingen waarin ik je gelijk moet geven..... dat ding is echt comfortabel, ook voor lange mensen. En het uiterlijk is gewoonquote:Op woensdag 6 april 2005 18:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je dr op zit zie je toch niet hoe ''groot'' en ''lomp'' ie is..... zo stuurt ie ZEKER niet
Vind de Busa een van de fijnste fietsen qua alles...... zithouding/remmen/stuurgedrag/wegligging/vermogen
Had het al gelezen ja, beetje vreemd verhaal omdat ie blijkbaar ook daar voor de deur al gezeik met de kut husk hadquote:Op woensdag 6 april 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
Waarschuwing voor Makster, Mark, Mark, Mark, Mark, Mark, Mark, Mark
Check ook de topictitel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |