quote:Beste Stephan,
Naar aanleiding van je sollicitatie voor de functie van medewerker
Bagage/Platform Rotterdam Airport, nodigen wij je hierbij uit voor een
persoonlijk gesprek.
Mijn eerste prioriteit is toch vooral lol hebben op de motor en zo'n Honda Nighthawk 250 leent zich daar niet voor.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:40 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ook niet aan een mooie Honda Nighthawk 250?![]()
Kun je samen met Youp gaan rijden.
Er zit altijd nog een beetje kindsheid in de manquote:Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Vrijdavond tot zondagavond moeten jullie het zonder de Godfather doen, dan zit ik in Euro Disney![]()
Hoe ouder hoe gekker heequote:Op woensdag 6 april 2005 11:50 schreef RB het volgende:
[..]
Er zit altijd nog een beetje kindsheid in de manvan tegenwoordig
![]()
quote:
Heb je een nieuwe baanquote:Op woensdag 6 april 2005 11:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Vrijdavond tot zondagavond moeten jullie het zonder de Godfather doen, dan zit ik in Euro Disney![]()
Een 750 is dat.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
een nighthawk is niet echt een kneuzenbak hoor
ziet er best aardig uit
[afbeelding]
is een nighthawkquote:
Motoport heeft ze ook als je de motor voor de werkplaats afgeeft.quote:
Als je een willekeurige toermotor neemt heeft die ook 2 wielen en een wiegframe.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als je die plaatjes van Pepijn en mij vergelijk zit er volgens mij qua frame niet veel verschil in
alleen is het bij de 750 wel iets voller
Dank!quote:Op woensdag 6 april 2005 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Zet hem wel in mn sig voor als jullie hem thuis willen zien
blijkt weer dat Duiters vrouwen beter kunnen rijden/sturen dan engelsenquote:Op woensdag 6 april 2005 12:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Zet hem wel in mn sig voor als jullie hem thuis willen zien
www.ring-world.nlquote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
Riet, welke site had je toen over de Nordschleife? Wil hem even spammen in een topicje op MF.
Sabina/equote:Op woensdag 6 april 2005 12:20 schreef RB het volgende:
[..]
blijkt weer dat Duiters vrouwen beter kunnen rijden/sturen dan engelsen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |