quote:
En ik maar denken dat ik die van jou kado krijgquote:Op woensdag 6 april 2005 15:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In theorie zou ze 3.000 per maand kunnen overhouden om te sparen.![]()
Foto's graagquote:Op woensdag 6 april 2005 15:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Deze is echt geweldig. Met rood erin vind ik 'm denk ik zelfs nog iets mooier. Ook een aantal Benelli's vind ik heel bijzonder.
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
Wij hoeven er in ieder geval niet de nadruk op te leggen, of ons extreem te bewijzen.
Vragen nooit extra zelfbevestiging enzo.
Zeuren niet als we even worden overgeslagen of aangevallen op Fok!
Nou op 1 iemand na dan.
Jij bent aan die rode V4 gewend.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:40 schreef Rausdouwer het volgende:
Deze is echt geweldig. Met rood erin vind ik 'm denk ik zelfs nog iets mooier.
Die laatste zin heb je zeker via CTRL + C gedaanquote:Op woensdag 6 april 2005 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Maaaarrrrrrrrrr hij rijdt werkelijk als een zonnetje! Nog nooit zo lekker gereden![]()
Tja, als je lang met een versleten ketting rijdt dan rijd ie idd veel lekkerder met een nieuwe kettingset, vreemdquote:Op woensdag 6 april 2005 16:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die laatste zin heb je zeker via CTRL + C gedaanheb ik vaker gelezen.
![]()
Je zweerde toch bij kettingspray van Belray.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel een gratis bus kettingspray van Valvoline gehad en geen montagekosten gerekendGeschikte kerel die Bob
Schijnt idd topspul te zijn, maar ik krijg zo mn twijfels na twee kettingsets weg te hebben kunnen gooien na 17000kmquote:Op woensdag 6 april 2005 16:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je zweerde toch bij kettingspray van Belray.
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, wat moest ik dan zegegen toen ie het gaf![]()
"Nee dankje, maar ik zweer bij BellRay"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |