quote:Op woensdag 6 april 2005 10:24 schreef Hik het volgende:
Ik heb gewoon Dutchtrain z'n suggestie geknipt...![]()
*schuld doorschuift![]()
* DutchTrain duimtquote:Op woensdag 6 april 2005 15:27 schreef Hik het volgende:
Ok, ik ga zo naar huis...
Duimen jullie?
Ik wordt nu wel een beetje zenuwachtig...![]()
Ja, wij duimen. Op een soort van Nina Brink-wijze.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:27 schreef Hik het volgende:
Ok, ik ga zo naar huis...
Duimen jullie?
Ik wordt nu wel een beetje zenuwachtig...![]()
Pfff...quote:Op woensdag 6 april 2005 18:30 schreef k_man het volgende:
En? En? En? Hoe ging het?
Tapas!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:20 schreef k_man het volgende:
Zullen we volgende keer trouwens eens een sushi-meet doen ipv appeltaart?
Is ook wat internationaler.
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef YPPY het volgende:
Kun je ze niet ook even in Rotterdam af gaan? Is wat dichterbij.
Wanneer hoor je meer Hik?
Morgen heb ik ook een sollicitatiegesprek. 's Ochtends vroeg al, ik zal maar een uur te vroeg vertrekken ivm de spits.
Tapas in Rotterdam... ik zal je op de hoogte houden van mijn lokale onderzoek hier..quote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef YPPY het volgende:
Kun je ze niet ook even in Rotterdam af gaan? Is wat dichterbij.
Wanneer hoor je meer Hik?
Morgen heb ik ook een sollicitatiegesprek. 's Ochtends vroeg al, ik zal maar een uur te vroeg vertrekken ivm de spits.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:26 schreef k_man het volgende:
UIO, je beseft wel dat er een uitgebreid verslag verwacht wordt? Met onderzoeksopzet, meetresultaten en conclusies dus.
"Ik"?!quote:Op donderdag 7 april 2005 19:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Tapas!
Ik ga toch niet voor niks hier in A'dam allerlei tapasbarren af om te kijken of het was is voor een meet?
Ik met éénmaal de lieftallige assistentie van Hik.quote:
Ik voel me helemaal Leontien nu!quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik met éénmaal de lieftallige assistentie van Hik.
Da's een mager scharminkel. Gelukkig hebben we nog ruim dertig tapasbarren te gaan.quote:
Niet persoonlijk, maar gelukkig hebben we iens!quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:58 schreef Dynia het volgende:
mmm...ik heb nooit tapas gegeten...(nee...ik woon niet in een grot...gewoon nooit gedaan...:p) lijkt me wel een leuk iets!
kent iemand een leuk tentje in R'dam?
quote:Ha die Stampert!!
Alles lekker, sluwe advocaat? Hier alles best. Ik heb net eindelijk een
punt gezet achter die fuckstudie, dus helaas is het moment aangebroken om
iemand te vinden die gek genoeg is om mij elke maand een koffer geld in
mijn schoot te werpen. Hoewel ik mij na het mislukken van Plan Stam/Eekhof
advocaten gedesillusioneerd heb afgewend van de juridische praktijk, is
het tijdens mijn scriptie auteursrecht toch weer gaan kriebelen. Bovendien
had ik een 9 voor het werkje, wat mij natuurlijk ook de indruk gaf niet
geheel van talent gespeend te zijn. Nu zag ik bij jullie mooie bazen een
vacature Intellectueel Eigendom. Is die er nog, dat jij weet? ik vind nl.
eigenlijk geen enkel ander rechtsgebied echt interessant, dus als ik de
steven tot de advocatuur wend, moet het wel iets met IE zijn.
Mochten jullie nog op zoek zijn, dan moet ik misschien één dezer dagen
eens een brief in elkaar vlammen!
Met vriendelijke groet,
Reinder Eekstra
Ja, je kunt je tieten niet laten zienquote:Op donderdag 7 april 2005 09:18 schreef Hik het volgende:
Telefonisch solliciteren is érg moeilijk.
Nu ook niet.quote:
Ik wacht op picsquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:01 schreef Hik het volgende:
[..]
Nu ook niet.
En tóch blijf jij terugkomen!
Waarom eigenlijk?![]()
Aggut.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:58 schreef Dynia het volgende:
mmm...ik heb nooit tapas gegeten...(nee...ik woon niet in een grot...gewoon nooit gedaan...:p) lijkt me wel een leuk iets!
kent iemand een leuk tentje in R'dam?
en uiteraard succes met alle sollicitaties!..ben wel benieuwd naar de telefoonsollicitatie...:D Ik verwaacht dat ik die binnenkort ook moet gaan doen namelijk, als ik wat internationale vacatures vind...:)
Gelukkig is er ook FOK!:quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Niet persoonlijk, maar gelukkig hebben we iens!
´quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:54 schreef Vogue het volgende:
Spannend hoor, de sollicitatiesIk hoop voor jullie dat het gaat lukken!
In Tilburg is geloof ik maar 1 tapasbarEn die is ook nog eens slecht
Ik heb een supergaaf project gekregen! Ik moet de hele route tussen Midden-Spanje en Puerto Rico gaan coordineren, we gaan vanuit daar een aantal keer per week fruit naartoe vliegen! Erg leuk, omdat ik alles moet regelen, dus koeltransport, douanedocumenten, phytosanitarian documents, space inboeken bij luchtvaartmaatschappij en het inklaren in Puerto Rico en vervolgens het transport van aldaar naar de afnemer. En ook nog eens alles wat er tussen in zit! Echt erg leuk
En zometeen ga ik mijn auto halen
Bedoel je Casa de Peru? Ik woon er praktisch naast en heb er veel goeds over gehoord, maar ik heb er nooit gegeten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is er iemand in Amsterdam weleens in die Peruaanse eettoko geweest?
bedankt voor de tips,quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben je nog in BsAs Qwerty?
(..)
Wat moet veranderen? De kwaliteit van het voedsel, of dat ik er praktisch naast woon?quote:
Die bedoel ik inderdaad. Je woont er zowat naast maar je bent er nog nooit wezen eten?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bedoel je Casa de Peru? Ik woon er praktisch naast en heb er veel goeds over gehoord, maar ik heb er nooit gegeten.
Er zitten hier zo veel restaurantjes dat het geen doen is om ze allemaal te bezoken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die bedoel ik inderdaad. Je woont er zowat naast maar je bent er nog nooit wezen eten?
Weet je wel wat er zoal op de menukaart staat?quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er zitten hier zo veel restaurantjes dat het geen doen is om ze allemaal te bezoken.
Ik kan zo wel even voor je kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weet je wel wat er zoal op de menukaart staat?
Waar staat dat precies dan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:09 schreef k_man het volgende:
geile snollen?
Ik wistr niet dat dit trollen was....quote:Jij wel ja. Beetje patsen of niet Kman?
1. Hij snapt m'n opmerking direct dus verder communiceren met hem is niet nodig.quote:Op zondag 10 april 2005 00:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga je ook nog effe zeiken tegen K_man dat hij opzettelijk selectief quote om mij een ban aan te smeren?
ik snap er geen bal van dat mn folder niet zichtbaar is op internet. Op mn router staat port forwarding van poort 80 enabled van het juiste interne IP adres (ik werk met statische ip adressen) Op de firewall van de pc staat poort 80 open, de www folder is geshared. Op mn interne netwerk zie ik hem, als ik het ip adres van buiten invoer, dit betekent dat het port forwarden werk. Maar als iemand van buiten klikt krijgt hij een 404 error..quote:Op zondag 10 april 2005 00:53 schreef UIO_AMS het volgende:
volgens mij probeer je iets te zeggen BHFH, maar wat is niet helemaal duidelijk
Het was niet kwaad bedoeldquote:Op zondag 10 april 2005 00:17 schreef UIO_AMS het volgende:
k_man, diego!
nokken met dat gezeik en getrol
zie http://www.petermoore.net/ ; kheb 'm nog niet helemaal gelezen, maar gezien het succes van 'No shitting in the toilet' moet deze ook wel vermakelijk zijn. Het gaat over 'Sophia' een Vespa uit 1961, waarmee hij van Milaan naar Rome rijdt...quote:
gelukkig begint het boek met een top 10 redenen om op reis te gaan, want anders zou je na het lezen van het boek alleen nog maar thuis blijvenof naar België gaan natuurlijk, want dat wordt niet genoemdquote:Op zondag 10 april 2005 14:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, nog een Peter Moore liefhebber!Geweldige schrijver!
Durf je nog naar China, na No shitting in the toilet DutchTrain??
Leuke tandarts trouwens K_man??quote:Out of the Ordinary
Presenter Kate Thornton takes the helm of the second series of Holiday 10 Best. Each week Kate presents a different category of Holiday reports, and counts down the selection to reveal her own destination and indepth report on the number one holiday. Travel experts also contribute with advice and ideas.
This week, Kate Thornton reveals the ten top out of the ordinary Holiday reports. From sailing on a Clipper along the Amalfi Coast to a cowgirl on a ranch in Arizona these holidays all guarantee extraordinary experiences and unforgettable memories. But where is Kate this week?
Bill Odie is de welbekende backyard-wildlife liefhebber. De man wordt lyrisch van huismussen. Hij wordt veel gekarikatureerd op de Engelse zenders.quote:Op zondag 10 april 2005 17:26 schreef k_man het volgende:
Vanavond komt ook iets op BBC2: Bill Odie goes to Iceland. Geen idee wat het is.
Ik heb daar een halve minuut van meegekregen. Maar die man ging heel enthousiast doen over een eend.quote:Op zondag 10 april 2005 17:26 schreef k_man het volgende:
Vanavond komt ook iets op BBC2: Bill Odie goes to Iceland. Geen idee wat het is.
een eendje is toch best lievvvvvvquote:Op zondag 10 april 2005 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb daar een halve minuut van meegekregen. Maar die man ging heel enthousiast doen over een eend.
En toen ik 5 minuten later weer langszapte, deed ie heel erg enthousiast over een paar madeliefjes ofzo.Ik ben afgehaakt.
Holiday viel trouwens ook wel een beetje tegen, 10 reisbestemmingen in 50 minuten werkt namelijk niet echt.
Owja, en Kicken was ook irritant. Beetje vervelend gefilmd. Geef mij dan een zak met geld en een camera mee, maak ik zelf wel leuke filmpjes ofzo.
Gelukkig hebben we zometeen weer Peking Express.En Yorin Travel!
Lief eendje of niet, je gaat toch geen 10 minuten zendtijd besteden aan een of andere stomme eend???? Die man was in bloody IJsland! Geweldig mooi land! Laat dat land zien en maak een Peking Eend klaar ofzo!quote:Op zondag 10 april 2005 21:44 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
een eendje is toch best lievvvvvv![]()
![]()
![]()
Kijk 'ns bij Rabo Vastgoed, die zoeken mensen, in die zin van project managers vastgoed.quote:Op zondag 10 april 2005 17:26 schreef k_man het volgende:
En ik ben niet heel actief op zoek naar een nieuwe baan hoor. Khou wel m'n ogen open.
Een beetjequote:Op zondag 10 april 2005 22:41 schreef Liejannuh het volgende:
Gaat het een beetje met je Dino??![]()
Waar heb je een leuk huis gezien? Belgie geworden?
Hoe zijn je foto's geworden trouwens? En met wat voor camera ben je nu op stap geweest??
Klinkt geweldig!quote:Op zondag 10 april 2005 22:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Een beetje
Belgie staat nog op het programma. Misschien moeten we gewoon op artisticiteit (of zoiets) van de naam selecteren. Sint Genius Rode (of wederom zoiet) lijkt me wel iets
Je moet ook je foto's niet naar de duurste fotograaf brengen die je kunt vinden!quote:Het was de analoge Dynax. Ik geloof dat het de volgende keer digitaal wordt. 50 euro voor 6 rolletjes. Ook de filmontwikkelaars zijn gek geworden. Ik begrijp niet hoe het CPB tot zulke lage inflatiecijfers kan komenBestaat het gemiddelde levensonderhoud tegenwoordig alleen uit mobieltjes en LCD-schermen wellicht?
Ten eerste:quote:Op zondag 10 april 2005 23:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klinkt geweldig!
[..]
Je moet ook je foto's niet naar de duurste fotograaf brengen die je kunt vinden!En het is het CBS, niet het CPB, en ik ga niet over het artikelpakket!
![]()
Niet als je vier maanden geldigheid wilquote:Op zondag 10 april 2005 23:22 schreef Liejannuh het volgende:
886 euro???? Veel man!!!!
Dat moet toch goedkoper kunnen????
Die heb ik in mijn boekenkast liggen. Ontzettend leuk boek van Tony Hawks. Je kan hem wel lenen.quote:Op maandag 11 april 2005 09:20 schreef Hik het volgende:
En over die boeken: ik zag van de week ergens dat verhaal liggen van die man die met zijn koelkast door Ierland reist. Heeft iemand dat gelezen? Lijkt ook wel leuk...
quote:En nu weer een spannende (paar) dag(en) wachten op een telefoontje... [insert duimsmiley]
Wat jij wil.quote:Op maandag 11 april 2005 09:36 schreef Hik het volgende:!
Ik bedoelde duimen als in "hopen", niet als in "goed hè?!"
quote:Op maandag 11 april 2005 05:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
facature's
quote:Op maandag 11 april 2005 10:49 schreef YPPY het volgende:
Heb je nog steeds niet gehoord van die baan Hik? Dat duurt lang, al kan het ook positief zijn dat ze zo twijfelen.
Tja, jullie kletsen zo veel dat je het soms even mist natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:59 schreef Hik het volgende:!
Net telefoontje over de sollicitatie (van het kantoor in NL). Wilden even kwijt dat ze er nog niet uit zijn. Na mijn slechte gevoel na woensdag vind ik dit eigenlijk een heel goed teken. Heb eerlijk gezegd dat het woensdag niet echt lekker ging en ze waren erg meelevend.![]()
Misschien komt er nog een extra gesprek in NL. Vind ik alleen maar prima!![]()
Een harlekijneend ja!quote:Op zondag 10 april 2005 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb daar een halve minuut van meegekregen. Maar die man ging heel enthousiast doen over een eend.
Dit wordt de vuurproef. Waarom is het heel tricky? Logistieke ervaring heb ik wel een beetje, maar niet op dit gebied.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:33 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
´
heb je al logistieke ervaring of wordt dit de vuurproef - en dan met name met perishables ?
is héééél tricky !
F&F mijd ik, aangezien V. daar moderator is.quote:Op maandag 11 april 2005 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja hallo! Ik ben mod van TRV! Niet van Flora & Fauna.
Ben je vanavond op tv??quote:Op maandag 11 april 2005 12:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vanavond eerst naar Voetbal Insite.
Ik wil eigenlijk wel leuk zwaaien of op een andere manier opvallend doen, maar de regels daar zijn dat er niet gezwaaid mag worden en dergelijke.quote:Op maandag 11 april 2005 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ben je vanavond op tv??Ga je leuk zwaaien of kunnen we je herkennen??
![]()
Goede tijd YPPY!!! Was je veel sneller dan de 10 km van pas??
Best wel, daar deed ik 1.13.01 over. Nu dus sneller en een km meer gelopen. Het is wel een stuk makkelijker wanneer je tussen zoveel mensen loopt, dan kun je proberen achter iemand aan te blijven lopen.quote:Op maandag 11 april 2005 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
Goede tijd YPPY!!! Was je veel sneller dan de 10 km van pas??
Niks valt wel op...quote:Op maandag 11 april 2005 14:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen idee, moet nog even kijken wat ik aan ga doen.
Claroquote:
Naakte mannen is wel je ding vandaag hè?quote:
Altijd...quote:Op maandag 11 april 2005 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Naakte mannen is wel je ding vandaag hè?
Nope, is allen Canadaquote:Op zondag 10 april 2005 10:55 schreef jeoren het volgende:
[..]
Zijn dit toevallig foto's genomen langs de Trans Siberische Spoorweg?![]()
Ik heb nog altijd geen goede reden gevonden om naar China te gaan (behalve dan voor die baan die ik vorig jaar net niet kreeg)quote:Op maandag 11 april 2005 10:49 schreef YPPY het volgende:
Leuke boeken in die kast. Alleen China is wel mager vertegenwoordigd.
Gisteren een recordtijd gelopen van 1.07.30 op de 11 km. Niet slecht al zeg ik het zelf.![]()
Volgende meet maar in een nudistenkamp? Naakte mannen volop en Hik kan ongeneerd flirten door haar tieten te showen.quote:Op maandag 11 april 2005 16:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Naakte mannen is wel je ding vandaag hè?
Vanuit China kun je makkelijk doorreizen naar Noord-Korea.quote:Op maandag 11 april 2005 17:54 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb nog altijd geen goede reden gevonden om naar China te gaan (behalve dan voor die baan die ik vorig jaar net niet kreeg)
Wat is die andere vacature voor iets? Niet geschoten is altijd mis, al is het ook niet waar dat je sowieso kansloos bent natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb net gereageert op 2 vacatures(waarvan een waarschijnlijk het borrelpraat verhaal is denk ik) en voor een ben ik denk zowiezo kansloos maar het duurt maar 5 minuten om een email te versturen
P.S. Vacatures en Facturen gaan niet goed samen als je moe bent denk ik
Ik weet niet of jij wel eens gezien hebt wat voor mensen er op zo'n nudistenkamp lopen...quote:Op maandag 11 april 2005 18:35 schreef k_man het volgende:
Volgende meet maar in een nudistenkamp? Naakte mannen volop en Hik kan ongeneerd flirten door haar tieten te showen.
Ik geloof niet dat het k_man om die mensen te doen is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:37 schreef Hik het volgende:
Ik weet niet of jij wel eens gezien hebt wat voor mensen er op zo'n nudistenkamp lopen...![]()
Nooit problemen gehad met Transavia / BasiqAir... gewoon waar voor je geld:)quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Transavia![]()
Dublin trekt me eigenlijk niet zo. Wat gaan jullie eigenlijk doen op 30 april?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik geloof niet dat het k_man om die mensen te doen is.
Klinkt niet verkeerd. Edoch, kdenk dat ik maar even wacht met reisjes. Eerst Jemen maar eens voorbereiden en meemaken. Vanavond de visum formulieren 'ns invullen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:56 schreef DutchTrain het volgende:
oh.. voor de mensen die nog deze maand naar Dublin willen... Dublin is vandaag voor de actieprijs in de 10 euro tiendaagse van www.transavia.com...
ofwel bijvoorbeeld 28 april heen en 1 of 2 mei terug voor 56 euro retour inclusief tax. (perfect om Konninginnenach/dag te vermijden). Wie wil er mee?
Jij zuigt niet, jij hapt en dat is precies waar sommige aandachtsgeile sociaal geïsoleerde pubers op zitten te wachten...quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:23 schreef k_man het volgende:
Strengere eisen voor een importpartner deeltje 4
Jongens, ben ik nou écht zo'n irritant zuigend, jennend kreng?
Mijn oma heeft een betere smaak.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
Ik was nog op zoek naar een hotelletje in Tallinn, maar twijfel nog een beetje of dit mij nu wel aanspreekt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik had in Tallinn wel een super hotel. Goed gelegen, behoorlijk hip ingericht en op elke kamer een pc met gratis internet. Was volgens mij niet eens een erg duur hotel (maar betaald door Djoser).quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
Ik was nog op zoek naar een hotelletje in Tallinn, maar twijfel nog een beetje of dit mij nu wel aanspreekt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Doet me denken aan een bepaalde aflevering van Gilmore Girls (al is dat misschien niet je dingquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:[LaDonn walks through the door carrying the bags, followed by Lorelai and Rory.]
LORELAI: Aghhh!
LADONN: What is it, dear?
LORELAI: Uhh, there's just a lot…
RORY: A lot of flowers.
LORELAI: Yeah, like a ton of flowers.
RORY: A plethora of flowers.
LORELAI: A load of flowers.
LADONN: Thank you! I get so many compliments on this room.
LORELAI: Yeah, are they moving?
LADONN: It looks like it, doesn't it? There's foil in the paper and it gives it that illusion. Isn't it terrific?
LORELAI: Unbelievable.
[LaDonn leaves]
LORELAI: Okay, I think we just found the first room in the history of the world that would've made Liberace say 'Whoa. Step back. No one's that gay.'
Oei. Dat ziet er goed uit. Talinn is één van de vier opties voor onze volgende verkenning, dus dit hotel nemen we zeker mee in onze overwegingen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 20:54 schreef DutchTrain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Weet je nog de naam?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:25 schreef k_man het volgende:
Ik had in Tallinn wel een super hotel. Goed gelegen, behoorlijk hip ingericht en op elke kamer een pc met gratis internet. Was volgens mij niet eens een erg duur hotel (maar betaald door Djoser).
Lekker he, een heel huis?!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:59 schreef Vogue het volgende:
Bevalt prima DutchTrainHéérlijk om wat voor mezelf te hebben, hoewel er nog wel wat aan moet gebeuren. Er moet een nieuw dak op de slaapkamer (lekkage, is aangebouwd) en er moeten nog wat kleinere dingetjes gebeuren, zoals gordijnen, muurversiering e.d. Maar dat laatste ben ik van plan om in Istanbul te kopen. En ik moet nog eetkamerstoelen hebben.
Maar al met al ben ik dik tevreden en de inrichting is ook goed gelukt!
Voornamelijk vanwege de (financiele) verantwoordelijkheden - en je praat over grote bedragen.quote:Op maandag 11 april 2005 13:40 schreef Vogue het volgende:
[..]
Dit wordt de vuurproef. Waarom is het heel tricky? Logistieke ervaring heb ik wel een beetje, maar niet op dit gebied.
Jammer genoeg is de Gunung Tangkuban Prahu nu afgesloten voor publiek. Massieve dubbele krater.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
28 april zit ik in bandung verwacht ik. Ik heb de vorige keren bij meets al het verste gereisd, dus nu is het jullie beurt eens wat verder te reizen Jullie komen dus maar mooi naar Bandung. (ik betaal de appeltaart)
Zie http://www.uniquestay.comquote:Op woensdag 13 april 2005 21:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb het ff voor je nagekeken:
Uniques Stay
Paldiski mnt 3
tel 372 6600700
quote:Rooms & Rates
Bedrooms
77 naturally calming chill-out zones with uniquely refreshing features:
in-room cyber desks, flat screen monitors and keyboards, internet 24/7 no charge
designer walk-in showers or bathrooms
endless coffee & tea
satellite TV/in-room movies
11 unique ZEN rooms and 2 ZEN-apartement with relaxing features:
whirlpool baths
NASA designed gravity free chairs
aromatherapy amenities
body pillows
minibars
Unique rates from only
90 EUR single room/per night
96 EUR double /per night
ZEN rooms only for a 40 EUR supplement per room/ per night
All rates include a full buffet breakfast in our U-Cafe and tax. VAT - subject to change.
Nou dan moeten wij het hier samen maar gezellig maken.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zit in Nederland op 30 april. Had het graag anders gezien, maar helaas is het niet anders.
Rare zin.
Je wil zeggen dat die band die ze laten zien voor de vlucht niet kneuzerig is?quote:Met transavia is trouwens ook niets mis (meer). Vroeger was het nogal kneuzig allemaal, maar sinds ze low cost zijn heb ik best vaak met ze gevlogen en het was altijd prima!
Ik niet!quote:Op woensdag 13 april 2005 21:41 schreef k_man het volgende:
Zo te lezen is het hier rond Koninginnedag uitgestorven. Vrijwel iedereen in het buitenland.
Doe maar op 28 mei op Schiphol dan...quote:Op donderdag 14 april 2005 09:17 schreef Vogue het volgende:
Zullen we in mei weer eens een keer een meet doen? Ik vind het jammer dat ik er niet bij was in januari
Even ter verduidelijking: ik hou niet van hotdogs. En ik kom 23 mei terug uit Miami.quote:Op donderdag 14 april 2005 10:47 schreef Hik het volgende:
Ik kom pas 28 mei terug uit Cuba...![]()
Hotdogs...zeker op het station met heel veel augurkjes en gedroogde uitjes, na een avondje stappen...
Hotdogs en een atletisch lichaam gaan niet samen.quote:Op donderdag 14 april 2005 11:19 schreef Hik het volgende:
Over twee weken ben ik er al!![]()
Ik vertrek 27 april...
Jemig UIO: géén hot dogs?!![]()
Als je maar wild blijft dansen...quote:Op donderdag 14 april 2005 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
Hotdogs en een atletisch lichaam gaan niet samen.
quote:Ik vertrek trouwens op 5 mei. Het laatste weekend van m'n trip zit ik in Florida. Ik zal wel even zwaaien naar jou en Cuba vanaf Key West.
Tapasmeet in A'dam!quote:Op donderdag 14 april 2005 12:36 schreef DutchTrain het volgende:
zo zo.. iedereen weer druk aan het werk weer deze ochtend zo te zien
een TRVmeet in juli moet wel lukken, dan heb ik nog geen plannen en is de echte TRV'er blijkbaar niet op vakantie..een meet dus met de omschrijving: "neem je zwembroek mee, maar we vertellen niet wat we gaan doen"
quote:Overigens win ik met wie-heeft-de-meeste-vakantieplannen competitie;
Volgende week naar Engeland, dus dan toch maar met K'innedag thuis. In mei naar Barcelona (als ik nog een betaalbare vlucht kan vinden) en een paar dagen Duitsland en dan in juni Stockholm-Riga-Tallinn-Helsinki, waarvoor ik gisteren het laatste hotel geboekt heb... zo'n hotel met sauna, gym en zwembad aan het strand![]()
Nou nog in het najaar een keer naar Istanbul... staat ook al te lang op het verlanglijstje.
in je zwembroek???quote:
Ik heb hier een mooie schone gracht voor de deur. Dus ja. Kom jij maar in je zwembroek.quote:
Heb ik over gehoord. Redelijk duur begreep ik. Maar dan heb je wel een rondvaart natuurlijk.quote:kunnen we beter de tapasboot nemen in Rotterdam
Het is wel al erg vroeg voor een nieuw topic erover. En ik heb nog wat tapasbarretjes te bezoeken voordat ik een advies kan geven.quote:zaterdag 16 juli dus? of biedt er iemand op 23 of 9 juli? Of op een zondag? Of zullen we er meteen een apart topic van maken?
In Amsterdam en iets met tapas![]()
lunch is op:9 ... moet weer eens verder met werk
quote:0 restaurants gevonden.
Geen resultaten gevonden. Probeer een kortere zoekterm, zonder lidwoorden of accenten, of minder criteria.
Hier al eens geweest? http://www.tapascafemegusta.nlquote:Op donderdag 14 april 2005 14:08 schreef Hik het volgende:
In de zomer moet het wel wat met een terras zijn natuurlijk. En lekkere rosé!Maar daar heb jij weer geen mening over natuurlijk...
Zoeken in iens op "Spaans" "Amsterdam" "aan het water/binnenplaats/terras"
[..]![]()
Ja. Mijn vorige woning was daar om de hoek.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:42 schreef Litman het volgende:
Hier al eens geweest? http://www.tapascafemegusta.nl
Heerlijk terras!
![]()
Er gaan drie maaltijden in een dag en half juli is nog zo'n 90 dagen weg... you do the calculatingquote:Op donderdag 14 april 2005 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
En ik heb nog wat tapasbarretjes te bezoeken voordat ik een advies kan geven.
Van die Cohiba's? Waar je bijna een uur op kan paffen en hele kamers mee blauw zet en de volgende dag zo'n rouwe keel van hebt?quote:
Dan ben ik ook op Schiphol.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:22 schreef Hik het volgende:
Doe maar op 28 mei op Schiphol dan...![]()
Ik neem de sigaren mee...![]()
Jij kiest je woningen primair op de nabijheid van restaurants?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja. Mijn vorige woning was daar om de hoek.
Jij viert je verjaardag altijd vrij uitgebreid?!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:43 schreef k_man het volgende:
Ow en ik ben jarig op 12 juli, dus weekend ervoor en erna is lastig ivm een meet.
Onder andere.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:42 schreef k_man het volgende:
Jij kiest je woningen primair op de nabijheid van restaurants?![]()
![]()
Gefeliciteerd en succes... en dan nog een vierde en laatste ronde?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:19 schreef YPPY het volgende:
Whaaaaaaaaaaaa! Woensdagavond de derde ronde van de sollicitatie. Het gaat wel vlug nu.
Spannend!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:19 schreef YPPY het volgende:
Whaaaaaaaaaaaa! Woensdagavond de derde ronde van de sollicitatie. Het gaat wel vlug nu.
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mn sex op de travelmeet topic mag wel dicht overigens... ik was een beetje in een melige bui ...![]()
Sterkte met de sollicitaties!
... ik dacht even dat je reply'de op de laatste opmerking van Hik.. dan zou je voor de 2e keer onbedoeld grappig zijn geweest vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Zo banaal ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:28 schreef DutchTrain het volgende:
... ik dacht even dat je reply'de op de laatste opmerking van Hik.. dan zou je voor de 2e keer onbedoeld grappig zijn geweest vandaag![]()
Succes !quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:32 schreef Hik het volgende:
Hmmmm.... sigaren, baby's... er komt geen eind aan de pret vandaag. Ik houd het voor gezien!
quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:41 schreef Hik het volgende:
Ok, dat was het dan... krijg net telefoon dat het niet doorgaat...
Damn...![]()
Shitquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:41 schreef Hik het volgende:
Damn...![]()
Het is gebruikelijk dat opa & oma en de andere oma rond die tijd allebei een weekendje komen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 08:41 schreef Hik het volgende:
[..]
Jij viert je verjaardag altijd vrij uitgebreid?!![]()
Ai.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:41 schreef Hik het volgende:
Damn...![]()
geen idee, als ik het maar in Bhutan mag doen.quote:
quote:(Bhutan heeft toch in plaats van een Ministerie van Economische Zaken een Ministerie van Happyness ofzo?!Geweldig!
)
Gross National Happiness is belangrijker van Gross National Product.quote:Op zondag 17 april 2005 15:50 schreef Hik het volgende:
(Bhutan heeft toch in plaats van een Ministerie van Economische Zaken een Ministerie van Happyness ofzo?!Geweldig!
)
Heb jij soms stiekem een DVD van mij gestolen?quote:Op zondag 17 april 2005 16:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gross National Happiness is belangrijker van Gross National Product.
Nee, ik ben een voetbalfan.quote:Op zondag 17 april 2005 16:27 schreef Hik het volgende:
Heb jij soms stiekem een DVD van mij gestolen?![]()
Voetbalfans en BNG (bruto nationaal geluk, zoals de Minister van Verkeer en Energie van België - Steve Stevaert - voormalig kroegbaas - het noemde in de discussies over gratis openbaar vervoer) gaan niet samen heb ik vandaag weer eens gemerkt; ik kan de stad niet in of uit omdat er zo nodig 22 personen tegen een balletje aan moeten schoppen op zondagmiddag, waarbij als publiek blijkbaar alle probleemwijken van Nederland en de Tokkies zijn uitgenodigdquote:Op zondag 17 april 2005 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Nee, ik ben een voetbalfan.
Dat gaat wel samen als je fan bent van Bhutanees voetbal.quote:Op zondag 17 april 2005 16:38 schreef DutchTrain het volgende:
Voetbalfans en BNG (bruto nationaal geluk, zoals de Minister van Verkeer en Energie van België - Steve Stevaert - voormalig kroegbaas - het noemde in de discussies over gratis openbaar vervoer) gaan niet samen heb ik vandaag weer eens gemerkt;
Ik hoorde de mededelingen op CS hier. Stelletje idioten.quote:ik kan de stad niet in of uit omdat er zo nodig 22 personen tegen een balletje aan moeten schoppen op zondagmiddag, waarbij als publiek blijkbaar alle probleemwijken van Nederland en de Tokkies zijn uitgenodigd
Goh, beetje snel aangebrand?quote:Op zondag 17 april 2005 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga een visstick eten, dan doe je nog wat nuttigs
1. Ik ga niet over de lengte van een ban. Dat is aan de admins.quote:Op zondag 17 april 2005 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
UIO_AMS heeft er weer werk bij om op te gaan treden tegen een irritante zuigende K_man? Zou die ook een ban krijgen van een maand?
In de reisvoorwaarden staat meestal dat de klant zelf moet beschikken over de juiste reisdocumenten en dat dat dus je eigen verantwoordelijkheid is. Bij veel reisbureaus op internet is deze vraag expliciet opgenomen in de boeking; er staat dan iets van bent u in het bezit van de juiste reisdocumenten ja/nee.quote:Op zondag 17 april 2005 22:22 schreef k_man het volgende:
Vrrijdag wierp zich nog een interessant vraagstuk op. Stel je boekt een groepsreis naar een land waarvoor een visum nodig is. Netjes aanbetaald en alles, maar om een of andere lullige reden krijg je dat visum niet. Wiens risico is dat dan? Krijg je de reissom terug of is het vette pech?
Dus eigen schuld dikke bultquote:In de reisvoorwaarden staat meestal dat de klant zelf moet beschikken over de juiste reisdocumenten en dat dat dus je eigen verantwoordelijkheid is. Bij veel reisbureaus op internet is deze vraag expliciet opgenomen in de boeking; er staat dan iets van bent u in het bezit van de juiste reisdocumenten ja/nee.
Andere reisbureaus voorkomen dit risico door een groepsvisum aan te vragen of het visum voor alle reizigers te regelen; zo weten ze ook meteen wie er eventueel niet meegaan en kunnen ze er voor kiezen om het geld terug te geven en de reis aan iemand anders te verkopen.
Ja, als het iets is wat je redelijkerwijs had kunnen voorzien lijkt me dat je er zelf voor opdraait. Maar anders?quote:Op zondag 17 april 2005 22:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom krijg je dat visum niet? Daar zal het vanaf hangen.
Dit komt me bekend voor; de reisorganisatie regelt het, althans laat het regelen. Maar da's geen garantie dat je het krijgt natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2005 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
Andere reisbureaus voorkomen dit risico door een groepsvisum aan te vragen of het visum voor alle reizigers te regelen; zo weten ze ook meteen wie er eventueel niet meegaan en kunnen ze er voor kiezen om het geld terug te geven en de reis aan iemand anders te verkopen.
Wat is dan de reden dat je geen visum krijgt?quote:Op zondag 17 april 2005 22:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor; de reisorganisatie regelt het, althans laat het regelen. Maar da's geen garantie dat je het krijgt natuurlijk.
Kan van alles zijn. Iemand met jouw achternaam die daar ooit de cel in is gegooid voor spionage of zo. ja twas ook maar een hypothetische discussie die ik daarover had.quote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat is dan de reden dat je geen visum krijgt?
Maak ons maar weer jaloers...quote:Op zondag 17 april 2005 22:47 schreef DutchTrain het volgende:
Oh.. en na allerlei tegenslagen afgelopen vrijdag (geen ander huis, afgezegde date, kapotte fiets etc.) heb ik mezelf niet kunnen weerhouden van het boeken van een retourtje Barcelona...
Even een weekendje vrienden opzoeken daar en een dagje naar Valencia dit keer.
Betekent wel dat jullie nu vrijwel elke twee weken een stedentripreisverslag kunnen verwachten
De algemene voorwaarden van reisorganisaties zijn daar vast wel op berekend, zodat ze er nooit slechter van worden. Tenminste, dat lijkt me.quote:Op zondag 17 april 2005 22:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Iemand met jouw achternaam die daar ooit de cel in is gegooid voor spionage of zo. ja twas ook maar een hypothetische discussie die ik daarover had.
Nee hoor, met de HSL nog geen 3 uur enkele reis, voor 54 euro heb je een dagretour... en het is nog een leuk stukje spoor ook, waarbij je met 220km/h over het strand lijkt te rijden.quote:Op zondag 17 april 2005 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Barcelona - Valencia is overigens een behoorlijk eind voor een weekendje. Maar ik denk dat je terug vliegt vanaf Valencia?
quote:Op zondag 17 april 2005 23:04 schreef DutchTrain het volgende:
HTL #39 - Over Tapas en aangebrande vissticks
Voldoet inderdaad niet aan de 1400% norm (op elke bestemming moet je minimaal 14x de enkele reistijd verblijven om de reistijd in verhouding tot de verblijfstijd goed te maken).quote:Op zondag 17 april 2005 23:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus je bent als alles meezit 6 uur onderweg voor een dag.
Ja dat weet ik ook niet meer, kan ik wel voor je opzoeken, is een soort van TRV-goeroe wijsheidquote:
verder mag je er nog even naar google'en.. .succesquote:Volgens de wet van BreVer (Wet van Behoud van Reistijd en Verplaatsingen) is de mens gemiddeld anderhalf uur onderweg om van A naar B te gaan. Vroeger deed hij dit te voet of met het paard, nu met de wagen, de HST, het vliegtuig, ... We verplaatsen ons steeds sneller en kunnen daardoor grotere afstanden afleggen. Werken en schoollopen gebeuren vaak ver van huis, we maken grote omwegen om bij de beste of de goedkoopste winkels te komen. Om uit te gaan of bij andere vrijetijdsactiviteiten kijken we al helemaal niet op een verplaatsing meer of minder. De gemiddelde Vlaming besteedt één derde van het geld dat hij voor vervoer uitgeeft aan verplaatsingen die met vrijetijdsbesteding te maken hebben!
Dat lukt me in ieder geval niet want voor die tijd ben ik allang verveeld.quote:Ja dat weet ik ook niet meer, kan ik wel voor je opzoeken, is een soort van TRV-goeroe wijsheid
Owquote:Op maandag 18 april 2005 18:19 schreef k_man het volgende:
Jojomen4, dit topic is eigenlijk voor de slowchat. Misschien kun je je vraag beter nog eens stellen in een van de bestaande topics over Zuid Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |