nep???? die commentaren vind ik wel goed... en ja, dat met die camper was natuurlijk in scene gezet, maar ik heb nu al een hekel aan alle hoofdpersonen - en in het bijzonder natuurlijk dat lefgozertje- , dan vind ik dat best wel knap gespeeldquote:Op maandag 4 april 2005 22:35 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het behoorlijk nep overkomen.
Het lijkt nog het meest op een goedkope Finals rip-off...
Duh, het is een scriptquote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef DutchTrain het volgende:
nep???? die commentaren vind ik wel goed...
Dat e.a.a. ken ik ja...quote:Op maandag 4 april 2005 22:47 schreef static het volgende:
Het is gestart als een echte RLS, maar toen het allemaal te saai bleek werd er inderdaad e.e.a. aangestuurd.
Het moment dat die ene knul bij haar kwam zitten en hij de camera zat was en afpakte...quote:Op maandag 4 april 2005 23:14 schreef RedDevil085 het volgende:
het brakke camerawerk
Die Mcdonalds reclame was zeker stukken beter dan dat hele uur filmische bagger in Nieuw-Zeeland.quote:Op maandag 4 april 2005 22:59 schreef DutchTrain het volgende:
nou ja, conclusie na aflevering 1; inderdaad e.e.a. gedramatiseerd na afloop. En schapenscheren.. daar blijven we natuurlijk allemaal voor op volgende week![]()
Het begin was veelbelovend, maar het leukste stukje TV van het afgelopen uur was de MacDonalds reclame een klopboor in je Happy Meal en MacBabeWash in de Macdrive
Volgende week verder...
Je haalt de woorden uit m'n mondquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Er zijn geen goede acteurs in Nederland, alleen omhooggevallen hockey-eikels en hockey-hoertjes die via via aan een baantje komen. Elitaire honden die geen besef meer hebben van de ranzige inteelt-kliek die de Nederlandse televisie is geworden.
Het niveau van deze bagger ligt nog lager dan de stront die ze tentoonstellen in Nederlandse soaps, en je weet dat je niet lager kan zinken wat betreft acteerwerk en scripts als je zelfs onder Nederlandse soaps uitkomt.
ik had het ook niet beter kunnen zeggen AMENquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Er zijn geen goede acteurs in Nederland, alleen omhooggevallen hockey-eikels en hockey-hoertjes die via via aan een baantje komen. Elitaire honden die geen besef meer hebben van de ranzige inteelt-kliek die de Nederlandse televisie is geworden.
Het niveau van deze bagger ligt nog lager dan de stront die ze tentoonstellen in Nederlandse soaps, en je weet dat je niet lager kan zinken wat betreft acteerwerk en scripts als je zelfs onder Nederlandse soaps uitkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |