abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25987924
Kicken!

Nog één keer losgaan
In dit real-life drama draait alles om zeven jonge mensen die gedurende twee maanden een avontuurlijke reis maken door Nieuw-Zeeland. De groep wil op de drempel van het naderende serieuze leven der volwassenen nog een keer losgaan. Het reisverslag wordt vooral gemaakt door groepsgenoot én programmamaakster Ellen, maar ook door de andere groepsleden.

In de hoofdrollen:

en Ellen:

Elke maandagavond om 22.00 op Yorin

Hier jullie commentaar over deze vijf personen die toch wel opvallend veel overeenkomsten vertonen met mensen uit mijn real-life

[ Bericht 12% gewijzigd door DutchTrain op 04-04-2005 22:37:08 ]
pi_25988035
Ik vind het behoorlijk nep overkomen .

Het lijkt nog het meest op een goedkope Finals rip-off...
I was an atheist until I realized I was God
pi_25988149
wat een "bal" zeg,. die mathijs
pi_25988160
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:35 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het behoorlijk nep overkomen .

Het lijkt nog het meest op een goedkope Finals rip-off...
nep???? die commentaren vind ik wel goed... en ja, dat met die camper was natuurlijk in scene gezet, maar ik heb nu al een hekel aan alle hoofdpersonen - en in het bijzonder natuurlijk dat lefgozertje- , dan vind ik dat best wel knap gespeeld
pi_25988207
Ik vond het heel gemaakt overkomen.
  maandag 4 april 2005 @ 22:43:40 #6
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_25988238
Hebben ze ook sex met z'n allen ?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_25988248
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef DutchTrain het volgende:
nep???? die commentaren vind ik wel goed...
Duh, het is een script .

Na dat "ongelukje" van net weet ik het zeker, het is gewoon teren op het succes van Finals en the Blair Witch Project...
  maandag 4 april 2005 @ 22:47:00 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_25988334
Het is gestart als een echte RLS, maar toen het allemaal te saai bleek werd er inderdaad e.e.a. aangestuurd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_25988440
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:47 schreef static het volgende:
Het is gestart als een echte RLS, maar toen het allemaal te saai bleek werd er inderdaad e.e.a. aangestuurd.
Dat e.a.a. ken ik ja...
Volgens bestaat het enige real life gedeelte uit het feit dat er geen decors gebouwd zijn .
  maandag 4 april 2005 @ 22:58:54 #10
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25988684
Vreemd verhaal, iemand die je zwanger hebt gemaakt niet meer kennen????
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_25988698
nou ja, conclusie na aflevering 1; inderdaad e.e.a. gedramatiseerd na afloop. En schapenscheren.. daar blijven we natuurlijk allemaal voor op volgende week

Het begin was veelbelovend, maar het leukste stukje TV van het afgelopen uur was de MacDonalds reclame een klopboor in je Happy Meal en MacBabeWash in de Macdrive

Volgende week verder...
  maandag 4 april 2005 @ 23:06:59 #12
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_25988922
Tis echt verschrikkelijk nep. Ik had gehoopt op een hoger Yorin-Travel gehalte... ben benieuwd of deze serie tot het eind op tv blijft. Lijkt op een afstudeerproject van 7 jongeren.
  maandag 4 april 2005 @ 23:14:36 #13
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_25989125
Volgens mij heb ik nog nooit ZO'N slechte serie gezien (m.u.v alles wat die hoer van een patty brard heeft gemaakt)... M'n ouders waren het aan het kijken en ik ergerde me groen en geel aan de gespeelde emoties, het brakke camerawerk (wat het geheel "realistischer" moet laten lijken ofzo) en die KUT-acteurs...

Ook niet vreemd dat bijna al het personeel in nieuw-zeeland nederlands spreekt en dat mensen die net 24 uur gevlogen hebben fris & monter achter het stuur kruipen.

Verbranden moeten ze deze serie!!! De grootste ellende op tv, na patty's fort!!!
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_25992000
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:14 schreef RedDevil085 het volgende:
het brakke camerawerk
Het moment dat die ene knul bij haar kwam zitten en hij de camera zat was en afpakte...

En dat de camera vervolgens weggelegd wordt en toch nog precies op hun conversatie gericht stond .

+ 5 geloofwaardig .
  dinsdag 5 april 2005 @ 02:15:13 #15
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_25992130
Ik gok dat deze serie het nog 2 uitzendingen uithoudt en dan van de zender geschopt wordt. Dat dit op een commerciele zender als Yorin uitgezonden wordt zeg... ongelooflijk.
  dinsdag 5 april 2005 @ 08:25:08 #16
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_25992985
Ik vroeg me ook af op het gespeeld was. Nat het ongeluk van Mathijs wist ik het zeker. Ook met Iris van de berg, Ellen staat doodleuk te filmen. Ik had allang die camera neer gesmeten en geholpen.. Nee sorry de 2e aflevering kijken is zonde van de tijd!
Sappig !!
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:04:47 #17
23137 Thegeronimo
Ich bun ut mer....
pi_25994143
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:59 schreef DutchTrain het volgende:
nou ja, conclusie na aflevering 1; inderdaad e.e.a. gedramatiseerd na afloop. En schapenscheren.. daar blijven we natuurlijk allemaal voor op volgende week

Het begin was veelbelovend, maar het leukste stukje TV van het afgelopen uur was de MacDonalds reclame een klopboor in je Happy Meal en MacBabeWash in de Macdrive

Volgende week verder...
Die Mcdonalds reclame was zeker stukken beter dan dat hele uur filmische bagger in Nieuw-Zeeland.
Op www.yorin.nl staat al dat het een reis van 7 personen is, waarom beginnen ze dan met 5? Toeval zeker dat die 2 erbij komen.

Ach ja, volgende week zal de TV toch nog wel op Yorin staan, nadat ik Bobo's in de Bush heb gekeken.
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:07:45 #18
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_25995421
wat een SLECHT geacteer zijn... MIJN GÓD... onbeschrijvelijk!
daarnaast: die Mathijs is echt een gast om van te spaugen!
...twijfel je of hij acteur is.. kijk dan nog eens goéd naar die MacItalia commercial!
:: my weblog ::
pi_25996684
Die Iris is dus Caro Lenssen (dochter van Rene Soutendijk)
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:45:04 #20
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25997821
ik vind het heel nep
don't give me that fucking bullshit
pi_25998045
Inderdaad, wat een vreselijk uberwalgelijk programma. In de eerste instantie dacht ik nog dat het zo'n "The Trip" -achtig programma zou zijn, liftend door Nieuw Zeeland enzo.. totdat de andere 3 personen aankwamen en dat mens begon te janken, en dan die bijna botsing met die auto . Het komt erg geacteerd over en het is helemaal niet leuk om naar te kijken. Het hele verhaal is gewoon niet leuk. Jammer.
  dinsdag 5 april 2005 @ 13:39:32 #22
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25999057
Er zijn geen goede acteurs in Nederland, alleen omhooggevallen hockey-eikels en hockey-hoertjes die via via aan een baantje komen. Elitaire honden die geen besef meer hebben van de ranzige inteelt-kliek die de Nederlandse televisie is geworden.

Het niveau van deze bagger ligt nog lager dan de stront die ze tentoonstellen in Nederlandse soaps, en je weet dat je niet lager kan zinken wat betreft acteerwerk en scripts als je zelfs onder Nederlandse soaps uitkomt.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:49:24 #23
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_26000283
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 13:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Er zijn geen goede acteurs in Nederland, alleen omhooggevallen hockey-eikels en hockey-hoertjes die via via aan een baantje komen. Elitaire honden die geen besef meer hebben van de ranzige inteelt-kliek die de Nederlandse televisie is geworden.

Het niveau van deze bagger ligt nog lager dan de stront die ze tentoonstellen in Nederlandse soaps, en je weet dat je niet lager kan zinken wat betreft acteerwerk en scripts als je zelfs onder Nederlandse soaps uitkomt.
Je haalt de woorden uit m'n mond
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:18:35 #24
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26002370
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 13:39 schreef Kugari-Ken het volgende:

ik had het ook niet beter kunnen zeggen AMEN
don't give me that fucking bullshit
  dinsdag 12 april 2005 @ 14:00:32 #25
97934 ASroma
Flamboyant
pi_26170226
het is inderdaad een beetje heel erg brak! Maar omdat het zo ontzettend slecht is, moet je ook weer lachen. Vooral met die Mathijs gister op die quad, dat "ongeluk" dat in scene was gezet zo slecht gedaan, hahahaha. Opzich acteert ie wel goed, echt zo'n kakker die denkt dat ie alles kan en super is. Ik bedoel die kakkers zijn in het echt ook zo, dus tja.

Voor de rest is het natuurlijk een hele slechte serie

ps die Iris is wel een lekkere breezah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')