nep???? die commentaren vind ik wel goed... en ja, dat met die camper was natuurlijk in scene gezet, maar ik heb nu al een hekel aan alle hoofdpersonen - en in het bijzonder natuurlijk dat lefgozertje- , dan vind ik dat best wel knap gespeeldquote:Op maandag 4 april 2005 22:35 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het behoorlijk nep overkomen.
Het lijkt nog het meest op een goedkope Finals rip-off...
Duh, het is een scriptquote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef DutchTrain het volgende:
nep???? die commentaren vind ik wel goed...
Dat e.a.a. ken ik ja...quote:Op maandag 4 april 2005 22:47 schreef static het volgende:
Het is gestart als een echte RLS, maar toen het allemaal te saai bleek werd er inderdaad e.e.a. aangestuurd.
Het moment dat die ene knul bij haar kwam zitten en hij de camera zat was en afpakte...quote:Op maandag 4 april 2005 23:14 schreef RedDevil085 het volgende:
het brakke camerawerk
Die Mcdonalds reclame was zeker stukken beter dan dat hele uur filmische bagger in Nieuw-Zeeland.quote:Op maandag 4 april 2005 22:59 schreef DutchTrain het volgende:
nou ja, conclusie na aflevering 1; inderdaad e.e.a. gedramatiseerd na afloop. En schapenscheren.. daar blijven we natuurlijk allemaal voor op volgende week![]()
Het begin was veelbelovend, maar het leukste stukje TV van het afgelopen uur was de MacDonalds reclame een klopboor in je Happy Meal en MacBabeWash in de Macdrive
Volgende week verder...
Je haalt de woorden uit m'n mondquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Er zijn geen goede acteurs in Nederland, alleen omhooggevallen hockey-eikels en hockey-hoertjes die via via aan een baantje komen. Elitaire honden die geen besef meer hebben van de ranzige inteelt-kliek die de Nederlandse televisie is geworden.
Het niveau van deze bagger ligt nog lager dan de stront die ze tentoonstellen in Nederlandse soaps, en je weet dat je niet lager kan zinken wat betreft acteerwerk en scripts als je zelfs onder Nederlandse soaps uitkomt.
ik had het ook niet beter kunnen zeggen AMENquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Er zijn geen goede acteurs in Nederland, alleen omhooggevallen hockey-eikels en hockey-hoertjes die via via aan een baantje komen. Elitaire honden die geen besef meer hebben van de ranzige inteelt-kliek die de Nederlandse televisie is geworden.
Het niveau van deze bagger ligt nog lager dan de stront die ze tentoonstellen in Nederlandse soaps, en je weet dat je niet lager kan zinken wat betreft acteerwerk en scripts als je zelfs onder Nederlandse soaps uitkomt.
Nee.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef ASroma het volgende:
ik denk dat het een beetje spot is op de echte real-life. Want als dit serieus bedoelt is, is het wel heel zielig. Neem Bijvoorbeeld die Ellen, die loopt de hele tijd te zeiken is nooit positief, na ja iedereen kent wel zijn persoon in zijn omgeving. En die Kim zo'n onzeker type dat alle doet wat gevraagd wordt.
Cut was een trieste bedoening, het was een uitermate zwak aftreksel van het succes dat ze eerder al geboekt hadden met Finals. Cuts had net als Kicken, een verschrikkelijk slecht script, en ongeloofwaardige acteurs.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:28 schreef Lucyfurr het volgende:
Oops!
Ford Alpha was idd geen BNN. (wat kan jij goed jaartallen onthouden, google?)
Maar wat betreft de andere 2, voorlopers van dit programma en stukken beter. Punt.
Het wordt anders wel zo uitgelegd. ("Ik ben NAAM MUTS en maak een docu over jongeren" blabla)quote:Op dinsdag 19 april 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
Het is toch ook helemaal niet de bedoeling dat mensen denken dat het echt is?
haha, ik vind het ook leuk! tuurlijk is het een raar verhaal en slaat het nergens op maar het kijkt gewoon heerlijk weg en echt ik vind het gewoon leuk!quote:
OMG tot vandaag (ik heb het gister voor het eerst gezienquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:01 schreef lily het volgende:
Die Iris is dus Caro Lenssen (dochter van Rene Soutendijk)
Ik hoop toch van ganser harte dat er niet echt van die personen als Matthijs bestaanquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:14 schreef moussy het volgende:
[..]
OMG tot vandaag (ik heb het gister voor het eerst gezien) dacht ik dat het echt was
ik heb meteen geen medelijden meer met Kim pfieuw.. *opgelucht is*
ja hoor, helaas, ze bestaan...quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop toch van ganser harte dat er niet echt van die personen als Matthijs bestaan
Gelukkig is dķt nepquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
Dat is toch niet normaal, dat iemand zo z'n vriendin loopt te pushen
bronquote:De cast bestaat uit Dorien Haan, Mark van Eeuwen, Zdenly Anton, Anjali Taneja, Arie Rustenburg, Olly de Jeu en Caro Lenssen. Voor bijna alle acteurs is het optreden in deze serie een debuut voor het grote publiek. Alleen Caro Lenssen was eerder al te zien in onder meer de films ‘Cloaca’ en ‘Stille Nacht’ en de NET 5-televisieserie ‘Meiden Van De Wit’.
Ja, dat dit nep is weet ikquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Gelukkig is dķt nep
De andere namen van de cast....
[..]
bron
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:55 schreef Kontiki het volgende:
Ach tenminste 1 goede acteur +O
quote:Op zondag 24 april 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Goh, net als (bijna) iedereen dus. Petje af hoor..
quote:YORIN Zondag 1 mei
17:40 Yorin design
18:10 Kicken!
19:05 De farm
Oh dus jij vind programma's pas leuk als je weet wat voor programma de makers zelf willen maken?... Knap lastig want vaak weten ze dat zelf niet eens. Kijk maar naar films, iedereen loopt bij "goeie" films altijd te filosoferen over de plot. Dan is het klote voor je dat je moet wachten op een statement van de makers voordat jij weet of je de film leuk vond.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:07 schreef ASroma het volgende:
dus het is een humoristisch programma? als dat zo is, dan is het inderdaad een leuk programma om te kijken. Maar als men met deze serie een serieuze poging doet tot proffesionele televisie, is het een knap staaltje van onkunde, echt heel slecht in dat geval.
Ik hoop voor de programma makers dat dit als een soort van "grap is bedoelt.
Ik geef toe dat mijn verhaal niet Heel duidelijk is, maar dat zeg ik zeker niet. Je heb mijn verhaal waarschijnlijk half gelezen....quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:39 schreef Kontiki het volgende:
Frizzel, ik snap niet zo goed wat je wil zeggen... Omdat mensen realisme willen moeten ze Buffy gaan kijken? WTF?
Jij valt volgens mij exact binnen de doelgroep van het programmaquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:45 schreef frizzel het volgende:
[..]
Ik geef toe dat mijn verhaal niet Heel duidelijk is, maar dat zeg ik zeker niet. Je heb mijn verhaal waarschijnlijk half gelezen....
Misschien wel:) maar op welke doelgroep is dit programma gericht denk je?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij valt volgens mij exact binnen de doelgroep van het programma.
Zwakbegaafde tmf-smsers e.d.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:04 schreef frizzel het volgende:
[..]
Misschien wel:) maar op welke doelgroep is dit programma gericht denk je?
Helemaal mee eens, zit vaak goeie humor inquote:Op woensdag 20 april 2005 10:51 schreef kavorka het volgende:
Matthijs is mijn held in deze leuke serie! Dat toontje en zijn gedrag is schitterend om naar te kijken..
Uiteraard is alles nep, dat is nu wel bekend, maar dat maakt het niet minder om naar te kijken!
edit: ik zag matthijs dernet zelfs in een McDonalds-reclame
niet mee eens, en dat ben ik ook niet,quote:
Het heeft inderdaad wel iets weg van The Office (ook een geniale serie), hoewel het bij The Office er wel heel dik bovenop ligt dat het allemaal nep is, ondanks de documentairevorm waarin het is gebracht.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef frizzel het volgende:
Ik vergelijk dit programma trouwens met "The Office" wat ook heel gaaf is!
Nooit gezien.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het meer op Finals en Cut! lijken..
idd, ook heel nederlands.quote:
wordt ook iemand wakkerquote:Op maandag 9 mei 2005 23:09 schreef MatiCe het volgende:
Volgens mij is het allemaal geacteerde bullshit
Die Iris is wel lekker ja!quote:Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef xstatic1975 het volgende:
Irisje mjammie mjammie"5 weken zonder sex begint nu echt vervelend te worden"
Iets zegt me dat ze dat in het echt nooit zou zeggen.
En btw wat kan mij het rotten dat het nep is, het is grappig om te zien
Ja dat zag ik ook wel, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
In dat ravijn, dat was echt hilarisch, met het gooien van die appel, maar dat stuk waarop die Kim lag daar kon ze zoals ik het zag echt makkelijk op gaan zitten ipv zo debiel te liggen, maar dat leek misschien zo.
Nou ben ik benieuwd of die Iris en Nick wat gaan krijgen met elkaar. Volgende week ziet Iris een leuke jongen ofzo, en dan krijgen ze allemaal ruzie met zo'n hele groep jongens en daarmee gaan ze op de vuist.
Die met die grote tieten! Ja! Is er dan helemaal niks meer echt?quote:Op maandag 16 mei 2005 23:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Iris lijkt op dat meisje uit Summerbase op tmf. Kyra ofzo?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Your mothers should have been beaten with oars when they were pregnant with you!
This program makes baby jesus cry a little on the inside!
Kill the abomination before it spreads! Kill it NOW!
Ik HAAT Kicken
ze zei :quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:57 schreef Redux het volgende:
Kut, ik miste net het stukje waarin dat meisje die 5 jongens wegstuurde. Wat zei ze nou precies tegen die lui waardoor ze ineens weggingen en later heel relaxed waren?
ja dat was het, helaasquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:25 schreef Kontiki het volgende:
Ik kan er niet meer naar kijken. Gisteren zapte ik er heel even langs...
*zap*
- Iris kijkt naar jongens aan de overkant'
"Hee kijk die jongens daar"
"Iris, niet doen joh"
"Ah joh, ze zijn leuk toch?"
"Niet doen Iris, kom op"
"Ah kom op, ze zijn leuk"
"Iris, niet doen"
"Ah joh, die ene met die pet is leuk"
"Iris niet doen, doorlopen kom op"
"Ah joh kom op ze zijn leuk"
*zap*
Hoogstaande dialogen...
gewoon geen dialoog en kim en iris alleen maar laten strippenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:11 schreef Redux het volgende:
[..]Hoe wou jij daar een hoogstaande dialoog neerzetten dan?
Misschien is ie er wel gewoon echt eentje!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef ASroma het volgende:
mathijs was weer super, die kerl weet hoe die een kakker moet spelen, prachtig~!
22:00quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef ForumGek het volgende:
Waarom heet ik nou ook Matthijs....
Maar kicken is tof ! Ookal is het nep, maakt me neit zo uit, het is gewoon leuk om naar te kijken. Verstand op nul. Wanneer komt het nou precies? Maandag avond 22:30?
Irisquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:58 schreef miki het volgende:
Wie lag daar trouwens in de duinen met die jongen met dat lange haar?
Volgende week om 21.50 omdat Bobo's in The Bush niet meer komt.quote:
euh... er lopen zeker 2 meisjes rond die eerder dingen op tv hebben gedaan....die ene is olgesn mij uit be a moviestar gekikt, en een andere zat in een of andere serie geloof ik...quote:Op maandag 4 april 2005 22:47 schreef static het volgende:
Het is gestart als een echte RLS, maar toen het allemaal te saai bleek werd er inderdaad e.e.a. aangestuurd.
maar Stille Nacht is ook eenkutfilmquote:Op maandag 30 mei 2005 01:11 schreef Svensational het volgende:
Je bedoelt waarschijk Caro Lenssen, uit oa. Meiden van de Wit, Cloaca en Stille Nacht.
[afbeelding]
Je "maar" en je "ook" begrijp ik niet helemaalquote:Op maandag 30 mei 2005 08:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar Stille Nacht is ook eenkutfilm
oh gut meneer wist al eerder dat de serie nep was,.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoel je nou??? Dat de serie nep is? Nou, daar ben je dan al gauw achter.
En gisteren zat Kim idd in de telefilm On Stage.
Ik en de rest van Nederlandquote:Op maandag 30 mei 2005 15:27 schreef brokkepiloot het volgende:
[..]
oh gut meneer wist al eerder dat de serie nep was,.![]()
![]()
Ik had em inderdaad allang op z'n bek geslagen godsammequote:Op maandag 30 mei 2005 22:11 schreef Remzz het volgende:
Prachtige wat een lul die Matthijs is.
Haha idd ook lekker geloofwaardig gewoon blijven filmen als die Amerikanen achter je aan zitten.quote:Op maandag 30 mei 2005 22:25 schreef Kipman het volgende:
Nou, als ik zo'n vakantie had, was ik meteen op het vliegtuig naar NL gestapt!
das jouw probleemquote:Op maandag 30 mei 2005 09:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je "maar" en je "ook" begrijp ik niet helemaal
oke, dat de verkrachter van utrecht een klootzak is, daar ben ik helemaal mee eens, maar ga geen 2 uur durende film over hem maken, das teveel eer. daarna werken ze 1,5 uur naar het plot toe, en dan vernaggelen ze het gewoon in 5 minuten. dat vind ik op zich een gemisquote:En het het is helemaal geen kutfilm
Wie is dat in je avaquote:
ja en dan haar tieten dicht tegen ej aan drukken zekerquote:
Ze gingen raften...een groepje Amerikaanse jongens was ook aan het raften...vervolgens ging Matthijs (die dus dronken was) die Amerikanen uitmaken voor flikker, de Amerikanen maakten hem uit voor Goudlokjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:27 schreef klossie het volgende:
heeft iemand een kleine sammenvatting voor me, heb het gemist en kan het zondag ook niet kijken... grrrr. kan het nl. niet helemaal opmaken uit de laatste posts...
WOW, danki! Wel een beetje erg heftig ja... Ben benieuwd naar de volgende keer dan...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:23 schreef miki het volgende:
[..]
Ze gingen raften...een groepje Amerikaanse jongens was ook aan het raften...vervolgens ging Matthijs (die dus dronken was) die Amerikanen uitmaken voor flikker, de Amerikanen maakten hem uit voor Goudlokje![]()
Ze waren op weg naar één of andere hut waar een jacuzzi e.d. in zou zitten, komen ze daar, is het één of andere bouwkeet inclusief gore kussens en muizenkeutels. Gaan buiten zitten, waar dronken Matthijs buiten in slaap valt. Volgende morgen vinden de anderen een amerikaanse vlag op Matthijs met 'See You Later' (oid) erop. Ze maken dat ze wegkomen en gaan weer de rivier op. Daar komen ze uiteindelijk in een bos terecht, waar ze in gevecht komen met die Amerikanen. Matthijs wordt in elkaar gestampt, en de meiden worden aangerand (vooral Iris). Dan gaan ze aangifte doen...
En dan was het
Vond het ook een heftige aflevering, maar iets té naar mijn idee.
Vind de hele serie trouwens wel leuk om naar te kijken. Jammer dat ik weet dat het nep is, anders was het misschien nóg leuker![]()
Maar wat zij allemaal meemaken in een vakantie...dat maakt niemand mee...beetje ongeloofwaardigvolgende week Matthijs verdwenen..
![]()
lekker snelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef luukskywalker het volgende:
http://www.rtl.nl/experie(...)g_viewing_kicken.xml
Ja? En? Dat is al een tijdje geledenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef luukskywalker het volgende:
http://www.rtl.nl/experie(...)g_viewing_kicken.xml
weet iemand al waar het was, is dat gezegd danwel kenbaar geworden?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef klossie het volgende:
in welk deel van nieuw zeeland zaten de laatste aflevering? dat miste ik en het zag er daar wel heel chill uit!!!
btw was een colle aflevering, beetje voorspelbaar maar toch nog leuk, hoop een vervolg seizoen maar ben bang dat dat er niet in zit... het is natuurlijk wel een afgerond geheel zo...
Ik kwam al zappend terecht op het einde zo ongeveer, heb het wel afgekeken, puur om te zien hoe die gast daar in dat bubbelbad lag en iedereen o zo kwaad op hem werd!quote:Op zondag 12 juni 2005 21:42 schreef Douwe het volgende:
Ben ik de enige die ook de herhaling weer heeft gekeken?
Wat een lul is het ookquote:Op maandag 13 juni 2005 00:28 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik kwam al zappend terecht op het einde zo ongeveer, heb het wel afgekeken, puur om te zien hoe die gast daar in dat bubbelbad lag en iedereen o zo kwaad op hem werd!
Vind wel dat ie dat karakter heel erg goed heeft neergezet!quote:
Jaaaa, dat hij daar zat met die champagne... geweldig, die blikquote:Op maandag 13 juni 2005 00:28 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik kwam al zappend terecht op het einde zo ongeveer, heb het wel afgekeken, puur om te zien hoe die gast daar in dat bubbelbad lag en iedereen o zo kwaad op hem werd!
Ik mag dan wel kicken kijken maar ik wil wel een beetje niveau!quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Matthijs, de held van de 1e serie, zit vanaf morgen in GTST!
Mijn vrouw werd gek!quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Matthijs, de held van de 1e serie, zit vanaf morgen in GTST!
Whehequote:Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Mijn vrouw werd gek!
Ze schreewde hard de tuin in (voor wifi ) die kakker uit Kicken zit in GTST, de hele buurt weet het nu
![]()
Denk dat hij de zoon (of iets in de geest) gaat spelen vangoodold (badold) Frits van Houten!quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:04 schreef ASroma het volgende:
jammer dat mathijs zichzelf tot dat niveau moet verlagen.......tenzij die natuurlijk het ballerige kakkertype met een grote lepel humor en sarcasme gaat spelen, maar GTST kennende zal dat wel niet zo zijn
jammer mathijs heel jammer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |