abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25987924
Kicken!

Nog één keer losgaan
In dit real-life drama draait alles om zeven jonge mensen die gedurende twee maanden een avontuurlijke reis maken door Nieuw-Zeeland. De groep wil op de drempel van het naderende serieuze leven der volwassenen nog een keer losgaan. Het reisverslag wordt vooral gemaakt door groepsgenoot én programmamaakster Ellen, maar ook door de andere groepsleden.

In de hoofdrollen:

en Ellen:

Elke maandagavond om 22.00 op Yorin

Hier jullie commentaar over deze vijf personen die toch wel opvallend veel overeenkomsten vertonen met mensen uit mijn real-life

[ Bericht 12% gewijzigd door DutchTrain op 04-04-2005 22:37:08 ]
pi_25988035
Ik vind het behoorlijk nep overkomen .

Het lijkt nog het meest op een goedkope Finals rip-off...
I was an atheist until I realized I was God
pi_25988149
wat een "bal" zeg,. die mathijs
pi_25988160
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:35 schreef kastanova het volgende:
Ik vind het behoorlijk nep overkomen .

Het lijkt nog het meest op een goedkope Finals rip-off...
nep???? die commentaren vind ik wel goed... en ja, dat met die camper was natuurlijk in scene gezet, maar ik heb nu al een hekel aan alle hoofdpersonen - en in het bijzonder natuurlijk dat lefgozertje- , dan vind ik dat best wel knap gespeeld
pi_25988207
Ik vond het heel gemaakt overkomen.
  maandag 4 april 2005 @ 22:43:40 #6
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_25988238
Hebben ze ook sex met z'n allen ?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_25988248
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef DutchTrain het volgende:
nep???? die commentaren vind ik wel goed...
Duh, het is een script .

Na dat "ongelukje" van net weet ik het zeker, het is gewoon teren op het succes van Finals en the Blair Witch Project...
  maandag 4 april 2005 @ 22:47:00 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_25988334
Het is gestart als een echte RLS, maar toen het allemaal te saai bleek werd er inderdaad e.e.a. aangestuurd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_25988440
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:47 schreef static het volgende:
Het is gestart als een echte RLS, maar toen het allemaal te saai bleek werd er inderdaad e.e.a. aangestuurd.
Dat e.a.a. ken ik ja...
Volgens bestaat het enige real life gedeelte uit het feit dat er geen decors gebouwd zijn .
  maandag 4 april 2005 @ 22:58:54 #10
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_25988684
Vreemd verhaal, iemand die je zwanger hebt gemaakt niet meer kennen????
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_25988698
nou ja, conclusie na aflevering 1; inderdaad e.e.a. gedramatiseerd na afloop. En schapenscheren.. daar blijven we natuurlijk allemaal voor op volgende week

Het begin was veelbelovend, maar het leukste stukje TV van het afgelopen uur was de MacDonalds reclame een klopboor in je Happy Meal en MacBabeWash in de Macdrive

Volgende week verder...
  maandag 4 april 2005 @ 23:06:59 #12
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_25988922
Tis echt verschrikkelijk nep. Ik had gehoopt op een hoger Yorin-Travel gehalte... ben benieuwd of deze serie tot het eind op tv blijft. Lijkt op een afstudeerproject van 7 jongeren.
  maandag 4 april 2005 @ 23:14:36 #13
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_25989125
Volgens mij heb ik nog nooit ZO'N slechte serie gezien (m.u.v alles wat die hoer van een patty brard heeft gemaakt)... M'n ouders waren het aan het kijken en ik ergerde me groen en geel aan de gespeelde emoties, het brakke camerawerk (wat het geheel "realistischer" moet laten lijken ofzo) en die KUT-acteurs...

Ook niet vreemd dat bijna al het personeel in nieuw-zeeland nederlands spreekt en dat mensen die net 24 uur gevlogen hebben fris & monter achter het stuur kruipen.

Verbranden moeten ze deze serie!!! De grootste ellende op tv, na patty's fort!!!
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_25992000
quote:
Op maandag 4 april 2005 23:14 schreef RedDevil085 het volgende:
het brakke camerawerk
Het moment dat die ene knul bij haar kwam zitten en hij de camera zat was en afpakte...

En dat de camera vervolgens weggelegd wordt en toch nog precies op hun conversatie gericht stond .

+ 5 geloofwaardig .
  dinsdag 5 april 2005 @ 02:15:13 #15
64864 Pimpelmees
da mende nie
pi_25992130
Ik gok dat deze serie het nog 2 uitzendingen uithoudt en dan van de zender geschopt wordt. Dat dit op een commerciele zender als Yorin uitgezonden wordt zeg... ongelooflijk.
  dinsdag 5 april 2005 @ 08:25:08 #16
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_25992985
Ik vroeg me ook af op het gespeeld was. Nat het ongeluk van Mathijs wist ik het zeker. Ook met Iris van de berg, Ellen staat doodleuk te filmen. Ik had allang die camera neer gesmeten en geholpen.. Nee sorry de 2e aflevering kijken is zonde van de tijd!
Sappig !!
  dinsdag 5 april 2005 @ 10:04:47 #17
23137 Thegeronimo
Ich bun ut mer....
pi_25994143
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:59 schreef DutchTrain het volgende:
nou ja, conclusie na aflevering 1; inderdaad e.e.a. gedramatiseerd na afloop. En schapenscheren.. daar blijven we natuurlijk allemaal voor op volgende week

Het begin was veelbelovend, maar het leukste stukje TV van het afgelopen uur was de MacDonalds reclame een klopboor in je Happy Meal en MacBabeWash in de Macdrive

Volgende week verder...
Die Mcdonalds reclame was zeker stukken beter dan dat hele uur filmische bagger in Nieuw-Zeeland.
Op www.yorin.nl staat al dat het een reis van 7 personen is, waarom beginnen ze dan met 5? Toeval zeker dat die 2 erbij komen.

Ach ja, volgende week zal de TV toch nog wel op Yorin staan, nadat ik Bobo's in de Bush heb gekeken.
  dinsdag 5 april 2005 @ 11:07:45 #18
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_25995421
wat een SLECHT geacteer zijn... MIJN GÓD... onbeschrijvelijk!
daarnaast: die Mathijs is echt een gast om van te spaugen!
...twijfel je of hij acteur is.. kijk dan nog eens goéd naar die MacItalia commercial!
:: my weblog ::
pi_25996684
Die Iris is dus Caro Lenssen (dochter van Rene Soutendijk)
  dinsdag 5 april 2005 @ 12:45:04 #20
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25997821
ik vind het heel nep
don't give me that fucking bullshit
pi_25998045
Inderdaad, wat een vreselijk uberwalgelijk programma. In de eerste instantie dacht ik nog dat het zo'n "The Trip" -achtig programma zou zijn, liftend door Nieuw Zeeland enzo.. totdat de andere 3 personen aankwamen en dat mens begon te janken, en dan die bijna botsing met die auto . Het komt erg geacteerd over en het is helemaal niet leuk om naar te kijken. Het hele verhaal is gewoon niet leuk. Jammer.
  dinsdag 5 april 2005 @ 13:39:32 #22
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_25999057
Er zijn geen goede acteurs in Nederland, alleen omhooggevallen hockey-eikels en hockey-hoertjes die via via aan een baantje komen. Elitaire honden die geen besef meer hebben van de ranzige inteelt-kliek die de Nederlandse televisie is geworden.

Het niveau van deze bagger ligt nog lager dan de stront die ze tentoonstellen in Nederlandse soaps, en je weet dat je niet lager kan zinken wat betreft acteerwerk en scripts als je zelfs onder Nederlandse soaps uitkomt.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 5 april 2005 @ 15:49:24 #23
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_26000283
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 13:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Er zijn geen goede acteurs in Nederland, alleen omhooggevallen hockey-eikels en hockey-hoertjes die via via aan een baantje komen. Elitaire honden die geen besef meer hebben van de ranzige inteelt-kliek die de Nederlandse televisie is geworden.

Het niveau van deze bagger ligt nog lager dan de stront die ze tentoonstellen in Nederlandse soaps, en je weet dat je niet lager kan zinken wat betreft acteerwerk en scripts als je zelfs onder Nederlandse soaps uitkomt.
Je haalt de woorden uit m'n mond
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  dinsdag 5 april 2005 @ 17:18:35 #24
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_26002370
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 13:39 schreef Kugari-Ken het volgende:

ik had het ook niet beter kunnen zeggen AMEN
don't give me that fucking bullshit
  dinsdag 12 april 2005 @ 14:00:32 #25
97934 ASroma
Flamboyant
pi_26170226
het is inderdaad een beetje heel erg brak! Maar omdat het zo ontzettend slecht is, moet je ook weer lachen. Vooral met die Mathijs gister op die quad, dat "ongeluk" dat in scene was gezet zo slecht gedaan, hahahaha. Opzich acteert ie wel goed, echt zo'n kakker die denkt dat ie alles kan en super is. Ik bedoel die kakkers zijn in het echt ook zo, dus tja.

Voor de rest is het natuurlijk een hele slechte serie

ps die Iris is wel een lekkere breezah
pi_26170911
is het nou reallife of niet? ik zoek eigenlijk degene die beweert van wel! het is zelfs in de media niet echt duidelijk geworden... maar wat ASroma zegt, het is er zelfs grappig door... hoewel het met het paard wel echt zielig was maar ja ook weer zo nep met dat schot...
Carpe diem
pi_26170970
Shite-serie, maar er werd op voorhand al niets anders verwacht (door iedereen behalve de zender in kwestie).
Wordt duidelijk voortijdig van de buis gehaald.
  dinsdag 12 april 2005 @ 14:36:30 #28
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26171000
Debiel script, en nog debielere acteurs.

Kicken is gewoon een debiel trieste serie.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:06:54 #29
97934 ASroma
Flamboyant
pi_26171760
ik denk dat het een beetje spot is op de echte real-life. Want als dit serieus bedoelt is, is het wel heel zielig. Neem Bijvoorbeeld die Ellen, die loopt de hele tijd te zeiken is nooit positief, na ja iedereen kent wel zijn persoon in zijn omgeving. En die Kim zo'n onzeker type dat alle doet wat gevraagd wordt.
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:28:25 #30
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26172303
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef ASroma het volgende:
ik denk dat het een beetje spot is op de echte real-life. Want als dit serieus bedoelt is, is het wel heel zielig. Neem Bijvoorbeeld die Ellen, die loopt de hele tijd te zeiken is nooit positief, na ja iedereen kent wel zijn persoon in zijn omgeving. En die Kim zo'n onzeker type dat alle doet wat gevraagd wordt.
Nee.

Dat zou inhouden dat de makers van dit wangedrocht nog iets van intelligentie bezaten. Ik weiger dat te geloven, dat is ketterse propaganda, een vuile leugen waar zelfs de duivel nog van zou blozen.

Het script is echt van het niveau waterige stront, het is zo slecht in elkaar gezet dat je bijna niet weet waar je moet beginnen met afkraken en afzeiken. Zelfs met je verstand op nul erger je je nog aan de meest debiele verhaallijnen die er lopen.

Als ik Jezus was, dan zou ik mijn super-Jezus-krachten gebruiken om terug in de tijd te reizen en ervoor zorgen dat de makers van dit programma nooit geboren zouden worden, daarna gebruik ik mijn super-Jezus-krachten om mezelf in een neger te veranderen. En dan, als ik een super-jezus-neger ben, dan geef ik het meest coole feestje ooit, en iedereen is uitgenodigd, behalve jij dan, want jij vond Kicken nog ergens in de verte eigenschappen hebben die het noemen waard waren.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_26172406
Voorlopers 'Ford Alpha', 'Cut' en 'Finals' (allen BNN) waren volgens hetzelfde principe (fake real-life) alleen vele malen beter dan deze crap.
M.a.w. zo innovatief is het dus ook weer allemaal niet.
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:25:49 #32
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_26173589
Fort Alpha stamt uit 1996 en BNN bestaat pas sinds 1998.

Fort Alpha werd door de Tros gemaakt, en was een doodgewone serie over het leven op een school die voorheen uit twee scholen bestond. Het was een serie die zich richtte op jongeren.

Geen real-life soap, en geen BNN.

BNN is overigens maar een middelmatige zender met slechte programma's.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_26173643
Oops!
Ford Alpha was idd geen BNN. (wat kan jij goed jaartallen onthouden, google?)
Maar wat betreft de andere 2, voorlopers van dit programma en stukken beter. Punt.
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:36:28 #34
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_26173805
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 16:28 schreef Lucyfurr het volgende:
Oops!
Ford Alpha was idd geen BNN. (wat kan jij goed jaartallen onthouden, google?)
Maar wat betreft de andere 2, voorlopers van dit programma en stukken beter. Punt.
Cut was een trieste bedoening, het was een uitermate zwak aftreksel van het succes dat ze eerder al geboekt hadden met Finals. Cuts had net als Kicken, een verschrikkelijk slecht script, en ongeloofwaardige acteurs.

Finals was alleen in de beginfase leuk omdat het toen nog vrij experimenteel was, toen ze eenmaal begonnen te reageren op de aandacht die ze van het publiek en de media kregen, veranderde Finals in een zeer zwak product, het had haar eigen concept achter gelaten om commercieel succes te boeken, daarmee gingen ze dan ook ten onder.

Als je iets opstelt met een zekere tijdslimiet, dan gaat het bergafwaarts zodra je voorbij de grens bent geraakt. Finals zakte snel in elkaar nadat de hoofdpersonen hun 'finals' hadden gehaald.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_26174308
-edit-

Laat maar, ik begrijp dat je 'Kicken' ook niet al te leuk vindt (en terecht).
pi_26199426
Dit is echt de meest kansloze serie die ik ooit in mijn leven heb gezien. Aan de ene kant nodigd
het uit om je tv uit het raam te pleuren, maar uit nieuwschierigheid wil ik toch alle afleveringen zien.
Je blijft toch op het eind van elke aflevering zitten met de vraag: Kan het nog slechter? Ik heb trouwens het idee dat die Matthijs niet eens acteert, hij is volgensmij gewoon altijd al zo'n kansloze hockey stumpert geweest...
er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze post
  woensdag 13 april 2005 @ 17:37:10 #37
15777 la.femme.nikita
pi_26200163
@ Nitro: AMEN!

persoonlijk kan ik er niet bij dat EEN programma ZO VEEL irritatie bij me opwerkt... Blóeeedddd onder mijn nagels vandaan kan halen... UNBELIEVABLE!
pi_26335536
Wat een neppe zooi zeg. Slechte acteurs, en wanneer leren ze in televisieland nou eens dat je bij een ruzie niet meteen "godverdomme, jij klootzak" roept en een klap wil uitdelen.
Alleen die 'Matthijs' vind ik best aardig acteren, ik heb in ieder geval een hekel aan hem :R

Ze lopen wel met camera's rond, maar Ik heb ook het idee dat alles wordt gefilmd door een professionele cameraman, want de kaders e.d. zijn wel goed. Te goed voor een 'real life' soap die gefilmd zou moeten zijn door onervaren twintigers.
pi_26335888
Ja idd viel mij ook al op is naam mijn idee te goed gefilmt. Ik vind ze nog wel redelijk acteren ahoewel je wel kunt zien dat het nep is wat ik minder bij Finals had.
Wel vind ik het verhaal erg slecht.
pi_26337770
Geweldige serie. En wat is die Matthijs een lul zeg

En Iris is
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_26337911
Oh, ik ben de enige, blijkt
pi_26338075
Ik heb het gister gezien toevallig en wat is dįt slecht zeg! Wie gelooft dat het echt is, moet wel een heel naief persoon zijn.
Die super neppe ruzies, lompe verhalen, echt...het slaat als een vlag op een strontschuit.
Back in business.
pi_26338119
Het is toch ook helemaal niet de bedoeling dat mensen denken dat het echt is?
pi_26338770
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
Het is toch ook helemaal niet de bedoeling dat mensen denken dat het echt is?
Het wordt anders wel zo uitgelegd. ("Ik ben NAAM MUTS en maak een docu over jongeren" blabla)
Helemaal claimen doen ze het niet, want de aftiteling vermeldt natuurlijk ook de cast e.d.

Documentaires die in scene zijn gezet zijn eigenlijk per definitie al fout
pi_26340722
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik ben de enige, blijkt
haha, ik vind het ook leuk! tuurlijk is het een raar verhaal en slaat het nergens op maar het kijkt gewoon heerlijk weg en echt ik vind het gewoon leuk!

wat ik gisteren vaag vond, is dat die ellen het niet meer had over het feit of ze nou wel of niet ooit met die mathijs het bed had gedeeld... dat was 2 weken lang de issue en nu heeft ze het er niet meer over...

heeft iemand een idee van de kijkcijfers?
Carpe diem
pi_26341593
Wat zitten jullie toch allemaal te zijken over Kicken! ? Ik vind het echt een lache serie. Misschien wel alleen om die Iris maar goed. Toch kijk ik iedere week trouw.

Jammer dat ze zo'n broer heeft. Die had ik graag een naar zijn zeggen 'corrigerend' tikje gegeven.
pi_26342829
Het verhaal is idd niet hoogstaand, maar het is gewoon onwijs grappig
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 11:14:27 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_26343238
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:01 schreef lily het volgende:
Die Iris is dus Caro Lenssen (dochter van Rene Soutendijk)
OMG tot vandaag (ik heb het gister voor het eerst gezien ) dacht ik dat het echt was ik heb meteen geen medelijden meer met Kim pfieuw.. *opgelucht is*
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_26343332
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:14 schreef moussy het volgende:

[..]

OMG tot vandaag (ik heb het gister voor het eerst gezien ) dacht ik dat het echt was ik heb meteen geen medelijden meer met Kim pfieuw.. *opgelucht is*
Ik hoop toch van ganser harte dat er niet echt van die personen als Matthijs bestaan
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 11:34:14 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_26343616
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:19 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik hoop toch van ganser harte dat er niet echt van die personen als Matthijs bestaan
ja hoor, helaas, ze bestaan...
pi_26343649
Dat is toch niet normaal, dat iemand zo z'n vriendin loopt te pushen
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 11:38:12 #53
7074 moussy
kuttekop
pi_26343700
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
Dat is toch niet normaal, dat iemand zo z'n vriendin loopt te pushen
Gelukkig is dķt nep

De andere namen van de cast....
quote:
De cast bestaat uit Dorien Haan, Mark van Eeuwen, Zdenly Anton, Anjali Taneja, Arie Rustenburg, Olly de Jeu en Caro Lenssen. Voor bijna alle acteurs is het optreden in deze serie een debuut voor het grote publiek. Alleen Caro Lenssen was eerder al te zien in onder meer de films ‘Cloaca’ en ‘Stille Nacht’ en de NET 5-televisieserie ‘Meiden Van De Wit’.
bron
pi_26343735
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:38 schreef moussy het volgende:

[..]

Gelukkig is dķt nep

De andere namen van de cast....
[..]

bron
Ja, dat dit nep is weet ik Caro is
pi_26343755
Die ene gast met dat lange haar is ook wel cool
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 11:46:07 #56
7074 moussy
kuttekop
pi_26343861
Nou baal ik eigenlijk wel... kan ik me niet meer opfokken om matthijs
pi_26343955
Dat kan nog steeds hoor
pi_26344075
Ach tenminste 1 goede acteur +O
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 12:07:44 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_26344336
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:55 schreef Kontiki het volgende:
Ach tenminste 1 goede acteur +O

Mark van Eeuwen
  woensdag 20 april 2005 @ 10:51:35 #60
3485 kavorka
lure of the animal
pi_26369442
Matthijs is mijn held in deze leuke serie! Dat toontje en zijn gedrag is schitterend om naar te kijken..

Uiteraard is alles nep, dat is nu wel bekend, maar dat maakt het niet minder om naar te kijken!

edit: ik zag matthijs dernet zelfs in een McDonalds-reclame

[ Bericht 26% gewijzigd door kavorka op 20-04-2005 19:15:04 ]
animal magnetism sexual attractive state
  vrijdag 22 april 2005 @ 20:18:42 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_26440081
Ik ook ja
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_26480644
LOL ik zag meteen dat het acteer werk was en de aftiteling bevestigde dat alleen maar.
pi_26485990
Goh, net als (bijna) iedereen dus. Petje af hoor. .
pi_26495805
Haha, gisteren voor het eerst gezien. Dacht wel even een paar seconden dat het echt was, maar toen ik beter opletten en er geacteerd moest worden was het snel duidelijk. Niemand kan zo'n idioot zijn als die bal. De rest vond ik trouwens ook eikels.
Ik kreeg toch medelijden met het meisje dat therapie nodig heeft. Haar vond ik niet helemaal onecht.
Toch wel wel kromme tenen.
pi_26495841
Zonde van de resources dit gedoe!
pi_26496109
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Goh, net als (bijna) iedereen dus. Petje af hoor. .
pi_26506324
Zo. Weer tijd voor een nieuwe aflevering
pi_26507127
Wat een kneus die Mathijs. Hopen dat ze nog een keer gaan vechten. Daan heeft gelijk dat hij die zielige kneus daar lekker laat wegrotten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26507729
Beetje ongeloofwaardig met die Daan en z'n pillen maar desondanks weer een hilarische aflevering

En Iris blijft
pi_26507775
ik heb het gemist, ik ben er zelf een half jaar geweest, nieuw zeeland, en lees net 1 minuut geleden in de gids dat het afgelopen is

herhaling anyone?

is het dus echt kut? (als ik zo de reactie hier lees haast wel... )
-
pi_26507826
Nee, het is geweldig
pi_26507924
quote:
YORIN Zondag 1 mei
17:40 Yorin design
18:10 Kicken!
19:05 De farm
pi_26508016
Ik zag het vorige week voor het eerst en toen wist ik nog niet dat het acteurs waren. Nu ik dat wel weet vond ik het wel iets minder. Maar het blijft een geweldige serie. Ik heb weer helemaal dubbel gelegen.
pi_26518706
Ik vind deze serie fantastisch!
Ook al is het nep, kan je wel zien dat echt Typische Nederlands zijn die een beetje het mannetje uithangen in het buitenland... heel gaaf en grappig.
Vooral die Matthijs en die dude met lang haar zijn grappig. Met dat bungee jumpen hoe Matthijs gaat zeiken over vrouwen enz.
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
pi_26519691
Ik wil hier nog even aan toevoegen dat is het raar vind dat 90% van de mensen dit een slechte serie vind. Hier volgen mijn argumenten:

- Behalve het feit dat er van die "overdreven dingen" gebeuren komt een vakantie met een groep vaak op hetzelfde als dit neer. Ruzie en elkaar stoken is (misschien alleen bij jongeren) altijd aanwezig. Dit weerspiegelt dat goed.

-Maar neeeee, iedereen wil Yorin Travel en De Trip waar alles vlekkeloos verloopt en leuk is. Omdat mensen zich hier anders gedragen vanwege de camera, zelfde geld voor Big Brother, Expeditie Robinson ect. Maar in dit programma wordt er geacteerd hoe het in reality zou zijn zonder camera en dat is leuk want het zit precies Tussen Reality Shows en Gewone Series in.

- Dit is dus nieuw, mensen moeten wennen. Maar dit gaat een populair programma worden .

- Maar goed tot dat het zover is kunnen jullie lekker Buffy en dat soort onzin blijven kijken . Persoonlijk houw ik van iets wat nieuw is en grappig,

Ik vergelijk dit programma trouwens met "The Office" wat ook heel gaaf is!
"The best way into a girl's bed is through her parents. Have sex with them, and you're in."
  dinsdag 26 april 2005 @ 15:07:37 #76
97934 ASroma
Flamboyant
pi_26520698
dus het is een humoristisch programma? als dat zo is, dan is het inderdaad een leuk programma om te kijken. Maar als men met deze serie een serieuze poging doet tot proffesionele televisie, is het een knap staaltje van onkunde, echt heel slecht in dat geval.

Ik hoop voor de programma makers dat dit als een soort van "grap is bedoelt.
pi_26520968
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:07 schreef ASroma het volgende:
dus het is een humoristisch programma? als dat zo is, dan is het inderdaad een leuk programma om te kijken. Maar als men met deze serie een serieuze poging doet tot proffesionele televisie, is het een knap staaltje van onkunde, echt heel slecht in dat geval.

Ik hoop voor de programma makers dat dit als een soort van "grap is bedoelt.
Oh dus jij vind programma's pas leuk als je weet wat voor programma de makers zelf willen maken?... Knap lastig want vaak weten ze dat zelf niet eens. Kijk maar naar films, iedereen loopt bij "goeie" films altijd te filosoferen over de plot. Dan is het klote voor je dat je moet wachten op een statement van de makers voordat jij weet of je de film leuk vond.

*dit bedoelde ik niet eens zo sarcastisch want:

Klein voorbeeldje . Iemand vind Rotjes saai omdat je ze, volgens de makers, eerst op de grond moet leggen en daarna pas aan moet steken, en vervolgens afstand nemen.

je vind het voorbeeldje lame? het is hetzelfde als wat jij zegt over dit programma:)
pi_26522453
Frizzel, ik snap niet zo goed wat je wil zeggen... Omdat mensen realisme willen moeten ze Buffy gaan kijken? WTF?
pi_26522572
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:39 schreef Kontiki het volgende:
Frizzel, ik snap niet zo goed wat je wil zeggen... Omdat mensen realisme willen moeten ze Buffy gaan kijken? WTF?
Ik geef toe dat mijn verhaal niet Heel duidelijk is, maar dat zeg ik zeker niet. Je heb mijn verhaal waarschijnlijk half gelezen....
pi_26522763
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:45 schreef frizzel het volgende:

[..]

Ik geef toe dat mijn verhaal niet Heel duidelijk is, maar dat zeg ik zeker niet. Je heb mijn verhaal waarschijnlijk half gelezen....
Jij valt volgens mij exact binnen de doelgroep van het programma .
  dinsdag 26 april 2005 @ 17:01:23 #81
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26522899
ik zag het gister. vond het wel grappig
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_26522967
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jij valt volgens mij exact binnen de doelgroep van het programma .
Misschien wel:) maar op welke doelgroep is dit programma gericht denk je?
pi_26523045
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:04 schreef frizzel het volgende:

[..]

Misschien wel:) maar op welke doelgroep is dit programma gericht denk je?
Zwakbegaafde tmf-smsers e.d. .
pi_26526398
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:51 schreef kavorka het volgende:
Matthijs is mijn held in deze leuke serie! Dat toontje en zijn gedrag is schitterend om naar te kijken..

Uiteraard is alles nep, dat is nu wel bekend, maar dat maakt het niet minder om naar te kijken!

edit: ik zag matthijs dernet zelfs in een McDonalds-reclame
Helemaal mee eens, zit vaak goeie humor in
-
-
pi_26538676
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zwakbegaafde tmf-smsers e.d. .
niet mee eens, en dat ben ik ook niet,
pi_26547355
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef frizzel het volgende:

Ik vergelijk dit programma trouwens met "The Office" wat ook heel gaaf is!
Het heeft inderdaad wel iets weg van The Office (ook een geniale serie), hoewel het bij The Office er wel heel dik bovenop ligt dat het allemaal nep is, ondanks de documentairevorm waarin het is gebracht.

Wat precies de bedoeling van de makers van Kicken is weet ik ook niet. Misschien is het een parodie op alle andere reality shows. Dan is het heel goed gedaan, want tijdens de eerste aflevering had ik (en ook veel anderen) nog niet door dat het nep was. Ook het kotsen van die vriendin van Matthijs nadat zij had gebungee-jumpt zag er weinig geacteerd uit.

Al met al vind ik het een zeer verfrissend programma vergeleken met alle andere meuk die op tv wordt uitgezonden, dus Kicken en volgende week kijk ik weer.
pi_26547455
Plus het is een programmatip van TVgids.nl, dus dan moet het wel goed zijn.
pi_26553700
Ik vind het meer op Finals en Cut! lijken. .
pi_26560173
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het meer op Finals en Cut! lijken. .
Nooit gezien.
pi_26681239
Tis net weer afgelopen! Het blijft wel komisch om naar te kijken! Vooral die matthijs is erg goed. Die kan je echt het bloed onder je nagels vandaan halen.

Super!
pi_26683420
Ik vind het cool!
pi_26686041
Ja, het was weer leuk gisteren
pi_26693862
Ik vind dat zusje van Matthijs zo lief

Duurde trouwens drie afleveringen voor ik door had dat het gespeeld was
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:28:13 #94
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_26694378
Ik blijf het een leuke serie vinden!

En wat speelt die Mathijs een ernorme LUL zeg, goed ge-typcast zullen we maar zeggen!
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_26695826
Ik vind het zo herkenbaar allemaal
pi_26696575
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:13 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het zo herkenbaar allemaal
idd, ook heel nederlands.
pi_26700445
godver en weer gemist
ik ga het eens in me agenda zetten
-
  maandag 9 mei 2005 @ 19:50:39 #98
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_26862255
Ik zit vanavond weer klaar, heerlijk ergeren aan die Matthijs, hij speelt het echt goed vind ik!! Die Nick is wel grappig met zn opmerkingen.
Ben benieuwd, heb de afleveringen tot nu toe allemaal gezien en vind t wel grappig.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_26868316
Beetje saaie aflevering
pi_26868429
ah, ik kon dit topic al niet vinden, maar dat wat net nu bezig is / was, daar ben ik geweest!
-
pi_26868505
In dat ravijn
  maandag 9 mei 2005 @ 22:57:36 #102
97934 ASroma
Flamboyant
pi_26868536
lachen net toen die daan in dat ravijn lag, en maar bekogelen met appels en energyrepen hahahaha wat een dom programma is het toch hahaa
pi_26868619
Ik heb er wel eens iemand daar uit een spelonkje gehaald, omdat ze klem zat, en ik achter haar liep ^-^

Verder, ik zapte in toen ze aan het rennen waren, was dat omdat ze erin viel, of renden ze het hele eind al?

En tevens, volgende week komen ze iets van misdadigers tegen, zag ik in de preview
-
pi_26868945
Volgens mij is het allemaal geacteerde bullshit
  maandag 9 mei 2005 @ 23:17:01 #105
97934 ASroma
Flamboyant
pi_26869234
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:09 schreef MatiCe het volgende:
Volgens mij is het allemaal geacteerde bullshit
wordt ook iemand wakker
  maandag 9 mei 2005 @ 23:41:59 #106
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_26870073
Irisje mjammie mjammie "5 weken zonder sex begint nu echt vervelend te worden"

Iets zegt me dat ze dat in het echt nooit zou zeggen.

En btw wat kan mij het rotten dat het nep is, het is grappig om te zien
pi_26884228
Volgende week krijgen ze klappen!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_26884248
quote:
Op maandag 9 mei 2005 23:41 schreef xstatic1975 het volgende:
Irisje mjammie mjammie "5 weken zonder sex begint nu echt vervelend te worden"

Iets zegt me dat ze dat in het echt nooit zou zeggen.

En btw wat kan mij het rotten dat het nep is, het is grappig om te zien
Die Iris is wel lekker ja!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:00:18 #109
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_26887242
In dat ravijn, dat was echt hilarisch, met het gooien van die appel , maar dat stuk waarop die Kim lag daar kon ze zoals ik het zag echt makkelijk op gaan zitten ipv zo debiel te liggen, maar dat leek misschien zo.
Nou ben ik benieuwd of die Iris en Nick wat gaan krijgen met elkaar. Volgende week ziet Iris een leuke jongen ofzo, en dan krijgen ze allemaal ruzie met zo'n hele groep jongens en daarmee gaan ze op de vuist.
Gependeld
  woensdag 11 mei 2005 @ 16:33:38 #110
110248 leen-lo
Want some candy?
pi_26917814
Ik had al gelijk door dat het nep was.
Iris is idd wel een schatje.
Maar die Daan (Arie Trustenburg) dat is een lekkertje zeg! Kijk alleen nog maar voor hem
Life's a riddle, keep answering the questions
pi_26937873
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 17:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
In dat ravijn, dat was echt hilarisch, met het gooien van die appel , maar dat stuk waarop die Kim lag daar kon ze zoals ik het zag echt makkelijk op gaan zitten ipv zo debiel te liggen, maar dat leek misschien zo.
Nou ben ik benieuwd of die Iris en Nick wat gaan krijgen met elkaar. Volgende week ziet Iris een leuke jongen ofzo, en dan krijgen ze allemaal ruzie met zo'n hele groep jongens en daarmee gaan ze op de vuist.
Ja dat zag ik ook wel, ben benieuwd!
-
-
pi_26950132
Ik vind Kicken erg leuk om naar te kijken.
Al is het dan nep allemaal.
Er gebeurt tenminste genoeg in.

En daar gaat het toch om?
Keep the faith!!
  Eindredactie Games donderdag 12 mei 2005 @ 17:13:43 #113
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26950268
wel grappig is als er iets gebeurd dat er dan meteen reclame is
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_27067949
Een achtervolging. Spannend!
pi_27067983
Spannend hoor
pi_27068036
Shit reclame, nu moet ik nog langer in spanning zitten hoe dat dit af gaat lopen......
pi_27068046
Haha vind het wel lachen en Iris/Caro
pi_27068983
Was weer lachen, ik vind dit echt een leuke serie. Was ook goed dat ze nu dat met die achtervolging hadden en alle andere conflicten even op de achtergrond kwamen
pi_27069219
Holy sh*t.... ik kan r effe niet met mn koppie bij... in de laatste aflevering met die criminelen...

Ze worden lastig gevallen door 5 gasten ofzo en na een paar 'spannende' achtervolgingen werd er 'gevochten', toen kwam die hysterische tuttenbel er tussen springen en schreeuwde dat ze op moesten houden, die gasten gingen meteen weg...

op het einde zitten ze na te bespreken op t strand en dan komen die gasten weer, deze keer komen ze met bier en opeens lijken het goede vrienden te zijn, wat ik niet snap is dat ze elkaar eerst de kop wilde inslaan en vervolgens zitten ze met elkaar te praten en te drinken alsof t goede vrienden zijn.

Trouwens dat vechten zag er ook nep uit, ik heb zo vaak mensen zien vechten maar nog nooit zo vaak mis zien slaan
pi_27070294
Iris lijkt op dat meisje uit Summerbase op tmf. Kyra ofzo?
Delivered without an information leaflet
  dinsdag 17 mei 2005 @ 01:31:31 #121
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27072304
quote:
Op maandag 16 mei 2005 23:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Iris lijkt op dat meisje uit Summerbase op tmf. Kyra ofzo?
Die met die grote tieten! Ja! Is er dan helemaal niks meer echt?

Ik vind het echt een tof programma. Dat het nep is, oke. Dat het soms wat knullig is, oke. Maar toch, ik blijf kijken!
Afgelopen aflevering vond ik wel wat knullig, hoe ze 'ineens' vrienden maakten met die New Zeelandse jongelui, alleen maar omdat Kim even uit haar slof was geschoten. Maar ja, een zichzelf ontkledende Iris maakte veel goed

pi_27074056
Beetje ongeloofwaardig verhaal weer gister maar wel weer ontzettend grappig, vooral Matthijs weer
pi_27075714
Kut, ik miste net het stukje waarin dat meisje die 5 jongens wegstuurde. Wat zei ze nou precies tegen die lui waardoor ze ineens weggingen en later heel relaxed waren?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:26:12 #124
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_27076349
Your mothers should have been beaten with oars when they were pregnant with you!

This program makes baby jesus cry a little on the inside!

Kill the abomination before it spreads! Kill it NOW!

Ik HAAT Kicken
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_27078413
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Your mothers should have been beaten with oars when they were pregnant with you!

This program makes baby jesus cry a little on the inside!

Kill the abomination before it spreads! Kill it NOW!

Ik HAAT Kicken

ohjaaa! vandaag is het dinsdag, dacht gister dat het soort van zondag was,
tering!
-
  Eindredactie Games dinsdag 17 mei 2005 @ 11:55:11 #126
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27078671
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 09:57 schreef Redux het volgende:
Kut, ik miste net het stukje waarin dat meisje die 5 jongens wegstuurde. Wat zei ze nou precies tegen die lui waardoor ze ineens weggingen en later heel relaxed waren?
ze zei :
why?

pi_27078920
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 11:55 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ze zei :
why?

Nee! Serieus? thats it?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:35:37 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_27083591
Ja dat was idd wel een sneu stukje...vooral dat ze daarvoor gingen klappen enzo
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_27088833
hahaa, ik heb me weer goed vermaakt gister, grappig hoe relax die Nick ook blijft steeds, pff laten we gaan kajakken, pff doe es rustig joh
-
-
  Eindredactie Games dinsdag 17 mei 2005 @ 17:23:31 #130
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27088970
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:04 schreef Redux het volgende:

[..]

Nee! Serieus? thats it?
ja dat was het, helaas
pi_27093449
Ik kan er niet meer naar kijken. Gisteren zapte ik er heel even langs...

*zap*
- Iris kijkt naar jongens aan de overkant'
"Hee kijk die jongens daar"
"Iris, niet doen joh"
"Ah joh, ze zijn leuk toch?"
"Niet doen Iris, kom op"
"Ah kom op, ze zijn leuk"
"Iris, niet doen"
"Ah joh, die ene met die pet is leuk"
"Iris niet doen, doorlopen kom op"
"Ah joh kom op ze zijn leuk"

*zap*

Hoogstaande dialogen...
pi_27095108
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 19:25 schreef Kontiki het volgende:
Ik kan er niet meer naar kijken. Gisteren zapte ik er heel even langs...

*zap*
- Iris kijkt naar jongens aan de overkant'
"Hee kijk die jongens daar"
"Iris, niet doen joh"
"Ah joh, ze zijn leuk toch?"
"Niet doen Iris, kom op"
"Ah kom op, ze zijn leuk"
"Iris, niet doen"
"Ah joh, die ene met die pet is leuk"
"Iris niet doen, doorlopen kom op"
"Ah joh kom op ze zijn leuk"

*zap*

Hoogstaande dialogen...
Hoe wou jij daar een hoogstaande dialoog neerzetten dan?
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:13:40 #133
45963 Kiezel
Niet van steen, wel een kei!
pi_27095175
Toen ik vorige week bij een toneelstuk van theatergroep Aluin was en daar 1 van de "broertjes" uit Kicken zag staan spelen wist ik ineens HEEL zeker dat het allemaal nep is
wOOps
  Eindredactie Games dinsdag 17 mei 2005 @ 20:14:28 #134
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27095209
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:11 schreef Redux het volgende:

[..]

Hoe wou jij daar een hoogstaande dialoog neerzetten dan?
gewoon geen dialoog en kim en iris alleen maar laten strippen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 20:24:53 #135
97934 ASroma
Flamboyant
pi_27095578
mathijs was weer super, die kerl weet hoe die een kakker moet spelen, prachtig~!
pi_27096240
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef ASroma het volgende:
mathijs was weer super, die kerl weet hoe die een kakker moet spelen, prachtig~!
Misschien is ie er wel gewoon echt eentje!
pi_27110549
Waarom heet ik nou ook Matthijs ....

Maar kicken is tof ! Ookal is het nep, maakt me neit zo uit, het is gewoon leuk om naar te kijken. Verstand op nul. Wanneer komt het nou precies? Maandag avond 22:30?
Fingerspitzgefühl
pi_27110717
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:12 schreef ForumGek het volgende:
Waarom heet ik nou ook Matthijs ....

Maar kicken is tof ! Ookal is het nep, maakt me neit zo uit, het is gewoon leuk om naar te kijken. Verstand op nul. Wanneer komt het nou precies? Maandag avond 22:30?
22:00
pi_27111103
Ké tof bedankt !
Fingerspitzgefühl
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:35:21 #140
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27111249
vind het wel leuk
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:58:44 #141
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27119155
Die aflevering met de achtervolging was de eerste die ik zag..vond het wel spannend
Ik dacht ook eerst dat het echt was, maar dat stukje met Hysterie-Kim ("WHY!") vond ik wel beetje te easy..die gasten meteen klappen enzo..yeah right
Wie lag daar trouwens in de duinen met die jongen met dat lange haar?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:37:04 #142
110248 leen-lo
Want some candy?
pi_27124106
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:58 schreef miki het volgende:

Wie lag daar trouwens in de duinen met die jongen met dat lange haar?
Iris
Life's a riddle, keep answering the questions
pi_27126248
Ik vind 'r geen ene fuck aan, ik word allergisch van de diverse acteurs...ze irriteren me mateloos

Vooral Finals en iets mindere mate Cut waren veel beter in dit genre

Zo, dat is er uit...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_27129899
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:17 schreef Remzz het volgende:

[..]

22:00
Volgende week om 21.50 omdat Bobo's in The Bush niet meer komt.
pi_27289687
Zometeen dus
Vind het gewoon echt leuk
  maandag 23 mei 2005 @ 22:43:23 #146
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_27291877
Het is wel realistisch. Eerst die ene meid maar klagen dat Nick geen move maakt. En nu is hij alweer teveel op haar lip. Typisch vrouwengedrag
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_27291983
Ruzie
pi_27292171
Word weer knokken de volgende aflevering
pi_27292759
Kim is eindelijk niet meer zo zeikerig
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:59:13 #150
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27343311
Vond de aflevering van gisteren wel leuk, realistisch ook..
Volgende week knokken met Americans..
  vrijdag 27 mei 2005 @ 09:10:28 #151
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_27397457
Ik blijf Matthijs echt geweldig vinden
Gependeld
  zondag 29 mei 2005 @ 20:56:31 #152
114754 brokkepiloot
May Day, May day
pi_27463438
Vet Nep.

gisteravond was er ook een Docu op BNN. Hierin zat Kim ( reallife Dorien ) Tijdens haar muziekstudie in Amsterdam werd ze weg geroepen voor een jongeren serie in New Zealand.

Nou dat verklaard al een hoop,..
pi_27468724
Wat bedoel je nou??? Dat de serie nep is? Nou, daar ben je dan al gauw achter.

En gisteren zat Kim idd in de telefilm On Stage.
  maandag 30 mei 2005 @ 01:05:13 #154
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_27470633
quote:
Op maandag 4 april 2005 22:47 schreef static het volgende:
euh... er lopen zeker 2 meisjes rond die eerder dingen op tv hebben gedaan....die ene is olgesn mij uit be a moviestar gekikt, en een andere zat in een of andere serie geloof ik...

vond er net zo weinig aan als aan finals...dus t lijkt er waarschijnlijk gewoon te veel op
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_27470700
Je bedoelt waarschijk Caro Lenssen, uit oa. Meiden van de Wit, Cloaca en Stille Nacht.

Eindredactie Games maandag 30 mei 2005 @ 08:04:10 #156
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27472461
quote:
Op maandag 30 mei 2005 01:11 schreef Svensational het volgende:
Je bedoelt waarschijk Caro Lenssen, uit oa. Meiden van de Wit, Cloaca en Stille Nacht.

[afbeelding]
maar Stille Nacht is ook eenkutfilm
pi_27473809
quote:
Op maandag 30 mei 2005 08:04 schreef donald_dick het volgende:

[..]

maar Stille Nacht is ook eenkutfilm
Je "maar" en je "ook" begrijp ik niet helemaal

En het het is helemaal geen kutfilm
  maandag 30 mei 2005 @ 15:27:34 #158
114754 brokkepiloot
May Day, May day
pi_27483561
quote:
Op zondag 29 mei 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
Wat bedoel je nou??? Dat de serie nep is? Nou, daar ben je dan al gauw achter.

En gisteren zat Kim idd in de telefilm On Stage.
oh gut meneer wist al eerder dat de serie nep was,.
pi_27484491
quote:
Op maandag 30 mei 2005 15:27 schreef brokkepiloot het volgende:

[..]

oh gut meneer wist al eerder dat de serie nep was,.
Ik en de rest van Nederland .
  maandag 30 mei 2005 @ 17:28:44 #160
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27487461
Het wordt zelfs aangeduid in tvgidsen e.d. als "fictieve serie"
pi_27495477
Prachtige wat een lul die Matthijs is.
pi_27495543
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:11 schreef Remzz het volgende:
Prachtige wat een lul die Matthijs is.
Ik had em inderdaad allang op z'n bek geslagen godsamme
  maandag 30 mei 2005 @ 22:25:56 #163
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_27495986
Nou, als ik zo'n vakantie had, was ik meteen op het vliegtuig naar NL gestapt!
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_27496033
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:25 schreef Kipman het volgende:
Nou, als ik zo'n vakantie had, was ik meteen op het vliegtuig naar NL gestapt!
Haha idd ook lekker geloofwaardig gewoon blijven filmen als die Amerikanen achter je aan zitten.
  maandag 30 mei 2005 @ 22:29:21 #165
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27496101
ik hoop dat die zatte herder klappe krijgt
pi_27496202
Beetje jammer dat ze met die camera maar blijft staan
  maandag 30 mei 2005 @ 22:33:10 #167
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27496232
wreeed :D:D:D: ::D: D: D: D!!!!11
pi_27496256
Het wordt echt slechter en slechter met dat "acteren"
  maandag 30 mei 2005 @ 22:35:42 #169
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27496314
schijt aan, wat moet je anders doen
nu is die wout er
pi_27496506
hahaha wat een masterserie is 't toch ik kijk al vrij vanaf het begin en ik vind het echt ongeveer het leukste programma van het moment hoe nep 't ook dan mag zijn
pi_27496545
Matthijs ziet het volgende aflevering dus niet meer zitten
pi_27496695
Hie tutsjt maj brest
pi_27496750
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:47 schreef tonks het volgende:
Hie tutsjt maj brest
Ik zou der wel ff willen troosten hoor
pi_27496927
Ent hie tutsjt her toe..

Jes he dit..
  Eindredactie Games maandag 30 mei 2005 @ 22:57:05 #175
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27497032
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:40 schreef Svensational het volgende:

[..]

Je "maar" en je "ook" begrijp ik niet helemaal
das jouw probleem
quote:
En het het is helemaal geen kutfilm
oke, dat de verkrachter van utrecht een klootzak is, daar ben ik helemaal mee eens, maar ga geen 2 uur durende film over hem maken, das teveel eer. daarna werken ze 1,5 uur naar het plot toe, en dan vernaggelen ze het gewoon in 5 minuten. dat vind ik op zich een gemis
pi_27497957
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:54 schreef tonks het volgende:
Ent hie tutsjt her toe..

Jes he dit..
Wie is dat in je ava
  Eindredactie Games maandag 30 mei 2005 @ 23:33:55 #177
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27498409
quote:
Op maandag 30 mei 2005 22:48 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik zou der wel ff willen troosten hoor
ja en dan haar tieten dicht tegen ej aan drukken zeker verder vond ik dit heftstige aflvevering, en eigleijjk te heftig voor deze serie, vond het gewoon niet echt kunne
n
pi_27503529
heeft iemand een kleine sammenvatting voor me, heb het gemist en kan het zondag ook niet kijken... grrrr. kan het nl. niet helemaal opmaken uit de laatste posts...
Carpe diem
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:01:09 #179
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_27504413
waren die amerikanen nu dezelfde als van de vorige keer, die ze achtervolgden? dacht namelijk dat het toen nieuwzeelanders waren
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 31 mei 2005 @ 11:23:19 #180
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27507188
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 09:27 schreef klossie het volgende:
heeft iemand een kleine sammenvatting voor me, heb het gemist en kan het zondag ook niet kijken... grrrr. kan het nl. niet helemaal opmaken uit de laatste posts...
Ze gingen raften...een groepje Amerikaanse jongens was ook aan het raften...vervolgens ging Matthijs (die dus dronken was) die Amerikanen uitmaken voor flikker, de Amerikanen maakten hem uit voor Goudlokje
Ze waren op weg naar één of andere hut waar een jacuzzi e.d. in zou zitten, komen ze daar, is het één of andere bouwkeet inclusief gore kussens en muizenkeutels. Gaan buiten zitten, waar dronken Matthijs buiten in slaap valt. Volgende morgen vinden de anderen een amerikaanse vlag op Matthijs met 'See You Later' (oid) erop. Ze maken dat ze wegkomen en gaan weer de rivier op. Daar komen ze uiteindelijk in een bos terecht, waar ze in gevecht komen met die Amerikanen. Matthijs wordt in elkaar gestampt, en de meiden worden aangerand (vooral Iris). Dan gaan ze aangifte doen...
En dan was het

Vond het ook een heftige aflevering, maar iets té naar mijn idee.
Vind de hele serie trouwens wel leuk om naar te kijken. Jammer dat ik weet dat het nep is, anders was het misschien nóg leuker
Maar wat zij allemaal meemaken in een vakantie...dat maakt niemand mee...beetje ongeloofwaardig volgende week Matthijs verdwenen..
pi_27510676
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 11:23 schreef miki het volgende:

[..]

Ze gingen raften...een groepje Amerikaanse jongens was ook aan het raften...vervolgens ging Matthijs (die dus dronken was) die Amerikanen uitmaken voor flikker, de Amerikanen maakten hem uit voor Goudlokje
Ze waren op weg naar één of andere hut waar een jacuzzi e.d. in zou zitten, komen ze daar, is het één of andere bouwkeet inclusief gore kussens en muizenkeutels. Gaan buiten zitten, waar dronken Matthijs buiten in slaap valt. Volgende morgen vinden de anderen een amerikaanse vlag op Matthijs met 'See You Later' (oid) erop. Ze maken dat ze wegkomen en gaan weer de rivier op. Daar komen ze uiteindelijk in een bos terecht, waar ze in gevecht komen met die Amerikanen. Matthijs wordt in elkaar gestampt, en de meiden worden aangerand (vooral Iris). Dan gaan ze aangifte doen...
En dan was het

Vond het ook een heftige aflevering, maar iets té naar mijn idee.
Vind de hele serie trouwens wel leuk om naar te kijken. Jammer dat ik weet dat het nep is, anders was het misschien nóg leuker
Maar wat zij allemaal meemaken in een vakantie...dat maakt niemand mee...beetje ongeloofwaardig volgende week Matthijs verdwenen..
WOW, danki! Wel een beetje erg heftig ja... Ben benieuwd naar de volgende keer dan...
Carpe diem
pi_27511103
en eeh die kim en die gast hebben gekust
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:40:25 #183
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_27511480
Owja, dat was ik vergeten...Kim en Daan
pi_27514210
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:40 schreef miki het volgende:
Owja, dat was ik vergeten...Kim en Daan
en dan gaat Nick niet eens flippen of weet ie het nog niet?
Carpe diem
pi_27518195
Grappige serie, zo slecht dat het weer goed wordt. Ik heb een petitie gevonden, ik stem voor een nieuw seizoen http://www.petitiononline.com/kicken/ Mathijs is koning!!!!!
  maandag 6 juni 2005 @ 19:26:43 #186
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_27685303
Vanavond de laatste aflevering
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_27686904
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:26 schreef J.A.N.A. het volgende:
Vanavond de laatste aflevering
Nu al
Jammer vond het erg leuk.
pi_27686941
Idd wel jammer dat het weer afgelopen is! Vond het ook wel grappig!
pi_27691124
Begint pas om 22.20
  maandag 6 juni 2005 @ 22:45:52 #190
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27692546
Daan is ook maar naief hoor, wat dacht hij nou toen hij op die band ging liggen
  maandag 6 juni 2005 @ 23:03:35 #191
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27693201
En, een zelfmoordje erbij?
pi_27693593
Matthijs neemt ze gewoon allemaal in de zeik Zijn ze straks nog kwaaier op em !
pi_27693628
Kano's ook nog weg whehehhe
  maandag 6 juni 2005 @ 23:14:55 #194
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27693696
Wat een geweldige serie. Kan dit niet dagelijks worden?
  maandag 6 juni 2005 @ 23:18:31 #195
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27693847
Whahahahahahahahaha

Dit is echt geniaal
pi_27693865

Wat een serie
  maandag 6 juni 2005 @ 23:20:02 #197
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27693902
'Ik weet heus wel met wie ik naar bed ga hoor'

maandag 6 juni 2005 @ 23:20:48 #198
24291 Biotje
Fuck me, I'm famous!
pi_27693935
Een vraagje over de aflevering van vandaag, in de scene dat ze aan het kanoėn waren, nadat Mathijs het had uitgemaakt met Kim en boos wegging, was er een heel relaxt achtergrond muziekje, weet iemand toevallig welk nummer dit was? :x
pi_27694196
Haha, dat was te voorspellen Wel goeie actie van Matthijs
pi_27694387
Was weer leuk, jammer dat het de laatste aflevering was
pi_27694405
Ja
pi_27699350
in welk deel van nieuw zeeland zaten de laatste aflevering? dat miste ik en het zag er daar wel heel chill uit!!!

btw was een colle aflevering, beetje voorspelbaar maar toch nog leuk, hoop een vervolg seizoen maar ben bang dat dat er niet in zit... het is natuurlijk wel een afgerond geheel zo...
Carpe diem
pi_27699686
Ik denk niet dat een nieuw seizoen leuk zou zijn. Het gedoe tussen Matthijs en Kim is wel afgelopen nu, dus een 2e seizoen zal nooit zo sterk zijn.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:19:57 #204
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_27712403
Einde vond ik een beetje een anticlimax. En wat een stelletje zeikerds allemaal zeg, Matthijs verdient beter
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:49:21 #205
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_27713607
Afgeraffeld eind, er had nog een aflevering moeten komen, terugreis, aankomst, afscheid etc
pi_27713727
pi_27716555
Zou wel leuk zijn als ze een serie maakten met alleen Mathijs (en eventueel Iris) en voor de rest nieuwe acteurs.

De Nieuwe Avonturen van Mathijs zou ik graag kijken, echt een goed bedacht en uitgewerkt karakter
  dinsdag 7 juni 2005 @ 20:24:23 #208
97934 ASroma
Flamboyant
pi_27720039
idd mathijs is top! hij draagt de hele serie, eigenlijk het enige interresante karakter. Super hoe die ook in die hot tub zat hahaha echt schitterend

Ik pleit ook voor een nieuwe serie die rond mathijs draait!
pi_27720995
Ja zonder hem zou het lang zo leuk niet zijn geweest, ik keek ook met name om om hem te lachen en de lijntjes te volgen die met hem te maken hadden. Hij was ook wel een klootzak, hehehe, maar bleef grappig tot het einde idd met die hot tub.
  Eindredactie Games dinsdag 7 juni 2005 @ 21:59:01 #211
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27723740
quote:
lekker snel
pi_27723769
quote:
Ja? En? Dat is al een tijdje geleden ...
pi_27736075
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 09:11 schreef klossie het volgende:
in welk deel van nieuw zeeland zaten de laatste aflevering? dat miste ik en het zag er daar wel heel chill uit!!!

btw was een colle aflevering, beetje voorspelbaar maar toch nog leuk, hoop een vervolg seizoen maar ben bang dat dat er niet in zit... het is natuurlijk wel een afgerond geheel zo...
weet iemand al waar het was, is dat gezegd danwel kenbaar geworden?
Carpe diem
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:06:25 #214
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_27738620
Ik vermoed dat ze Abel Tasman National Park waren, ik ben er ook geweest!

Het is daar echt prachtig, maar dat is het hele zuider eiland van New Zeeland

pi_27743338
Dank je JANA! Goh misschien moet ik me hier inderdaad maar eens in gaan verdiepen!
Carpe diem
  donderdag 9 juni 2005 @ 20:52:45 #216
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_27785965
Het is zeker de moeite waard, probeer het eens met een groep vreemden
  donderdag 9 juni 2005 @ 21:31:49 #217
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27787381
Vooral met een kakker erbij. En dan filmen
  zondag 12 juni 2005 @ 21:42:06 #218
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27868732
Ben ik de enige die ook de herhaling weer heeft gekeken?
pi_27874190
quote:
Op zondag 12 juni 2005 21:42 schreef Douwe het volgende:
Ben ik de enige die ook de herhaling weer heeft gekeken?
Ik kwam al zappend terecht op het einde zo ongeveer, heb het wel afgekeken, puur om te zien hoe die gast daar in dat bubbelbad lag en iedereen o zo kwaad op hem werd!
  maandag 13 juni 2005 @ 12:02:52 #220
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27882042
quote:
Op maandag 13 juni 2005 00:28 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik kwam al zappend terecht op het einde zo ongeveer, heb het wel afgekeken, puur om te zien hoe die gast daar in dat bubbelbad lag en iedereen o zo kwaad op hem werd!
Wat een lul is het ook
pi_27882913
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:02 schreef Christine het volgende:

[..]

Wat een lul is het ook
Vind wel dat ie dat karakter heel erg goed heeft neergezet!
  maandag 13 juni 2005 @ 14:33:56 #222
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_27887555
quote:
Op maandag 13 juni 2005 00:28 schreef mrcool het volgende:

[..]

Jaaaa, dat hij daar zat met die champagne... geweldig, die blik
  maandag 13 juni 2005 @ 16:10:25 #223
15777 la.femme.nikita
pi_27891089
ik trek Kicken echt zo NIETTTT! Gisteren weer niét gered om het af te kijken... Irriteerd me way2much!
pi_28049984
Ik vond het best wel leuk. Als je ook wil dat er tweede serie komt, moet je even tekenen!

http://www.petitiononline.com/kicken/petition.html
  maandag 20 juni 2005 @ 13:40:30 #225
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_28087734
Ik heb even gestemd op de link hierboven.
Ik wil Mathijs weer terug zien, hij speelde het echt briljant

Ik mis echt iets aan deze afleveringen, een leuker einde van dat je nog ging zien wat iedereen ging doen, of iets van een Making off ofzo.. snif.. mijn maandagavonden zijn echt wat saaier geworden..
Gependeld
  maandag 20 juni 2005 @ 14:41:06 #226
97934 ASroma
Flamboyant
pi_28089635
mocht er een 2de seizoen komen van kicken dan moet mathijs zeker terugkomen anders is de hele serie gelijk ook geen kloot meer aan.
pi_28169206
Mensen...help ons mee...laat je hele omgeving de Kicken-petitie tekenen!
Yorin zal niks voor ons kunnen betekenen als wij niet eerst 1000 handtekeningen ophalen. Wij willen een tweede seizoen. Aub...help ons aan die 1000 handtekenigen!

http://www.petitiononline.com/kicken

Danku...
pi_28169642
Man dat programma was oersaai en slecht geacteerd
You won't know the facts until you've seen the fiction
pi_28172940
Matthijs, de held van de 1e serie, zit vanaf morgen in GTST!
pi_28173017
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Ik mag dan wel kicken kijken maar ik wil wel een beetje niveau!
  donderdag 23 juni 2005 @ 20:57:51 #231
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_28173579
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:36 schreef Svensational het volgende:
Mijn vrouw werd gek!
Ze schreewde hard de tuin in ( voor wifi ) die kakker uit Kicken zit in GTST, de hele buurt weet het nu
pi_28174766
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:57 schreef J.A.N.A. het volgende:

[..]

Mijn vrouw werd gek!
Ze schreewde hard de tuin in ( voor wifi ) die kakker uit Kicken zit in GTST, de hele buurt weet het nu
Whehe
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:04:46 #233
97934 ASroma
Flamboyant
pi_28176015
jammer dat mathijs zichzelf tot dat niveau moet verlagen.......tenzij die natuurlijk het ballerige kakkertype met een grote lepel humor en sarcasme gaat spelen, maar GTST kennende zal dat wel niet zo zijn

jammer mathijs heel jammer
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:06:55 #234
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_28176080
Tenzij hij Mathijs speelt natuurlijk
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:57:52 #235
15777 la.femme.nikita
pi_28506173
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 22:04 schreef ASroma het volgende:
jammer dat mathijs zichzelf tot dat niveau moet verlagen.......tenzij die natuurlijk het ballerige kakkertype met een grote lepel humor en sarcasme gaat spelen, maar GTST kennende zal dat wel niet zo zijn

jammer mathijs heel jammer
Denk dat hij de zoon (of iets in de geest) gaat spelen vangoodold (badold) Frits van Houten!
pi_31929121
Ellen uit Kicken! zit trouwens ook in een kort horrorfilmpje wat hier te downloaden staat:
www.twistedpictures.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')