ja hoor, helaas, ze bestaan...quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop toch van ganser harte dat er niet echt van die personen als Matthijs bestaan
Gelukkig is dít nepquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:35 schreef Svensational het volgende:
Dat is toch niet normaal, dat iemand zo z'n vriendin loopt te pushen
bronquote:De cast bestaat uit Dorien Haan, Mark van Eeuwen, Zdenly Anton, Anjali Taneja, Arie Rustenburg, Olly de Jeu en Caro Lenssen. Voor bijna alle acteurs is het optreden in deze serie een debuut voor het grote publiek. Alleen Caro Lenssen was eerder al te zien in onder meer de films ‘Cloaca’ en ‘Stille Nacht’ en de NET 5-televisieserie ‘Meiden Van De Wit’.
Ja, dat dit nep is weet ikquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:38 schreef moussy het volgende:
[..]
Gelukkig is dít nep
De andere namen van de cast....
[..]
bron
quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:55 schreef Kontiki het volgende:
Ach tenminste 1 goede acteur +O
quote:Op zondag 24 april 2005 22:46 schreef Svensational het volgende:
Goh, net als (bijna) iedereen dus. Petje af hoor..
quote:YORIN Zondag 1 mei
17:40 Yorin design
18:10 Kicken!
19:05 De farm
Oh dus jij vind programma's pas leuk als je weet wat voor programma de makers zelf willen maken?... Knap lastig want vaak weten ze dat zelf niet eens. Kijk maar naar films, iedereen loopt bij "goeie" films altijd te filosoferen over de plot. Dan is het klote voor je dat je moet wachten op een statement van de makers voordat jij weet of je de film leuk vond.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:07 schreef ASroma het volgende:
dus het is een humoristisch programma? als dat zo is, dan is het inderdaad een leuk programma om te kijken. Maar als men met deze serie een serieuze poging doet tot proffesionele televisie, is het een knap staaltje van onkunde, echt heel slecht in dat geval.
Ik hoop voor de programma makers dat dit als een soort van "grap is bedoelt.
Ik geef toe dat mijn verhaal niet Heel duidelijk is, maar dat zeg ik zeker niet. Je heb mijn verhaal waarschijnlijk half gelezen....quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:39 schreef Kontiki het volgende:
Frizzel, ik snap niet zo goed wat je wil zeggen... Omdat mensen realisme willen moeten ze Buffy gaan kijken? WTF?
Jij valt volgens mij exact binnen de doelgroep van het programmaquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:45 schreef frizzel het volgende:
[..]
Ik geef toe dat mijn verhaal niet Heel duidelijk is, maar dat zeg ik zeker niet. Je heb mijn verhaal waarschijnlijk half gelezen....
Misschien wel:) maar op welke doelgroep is dit programma gericht denk je?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij valt volgens mij exact binnen de doelgroep van het programma.
Zwakbegaafde tmf-smsers e.d.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:04 schreef frizzel het volgende:
[..]
Misschien wel:) maar op welke doelgroep is dit programma gericht denk je?
Helemaal mee eens, zit vaak goeie humor inquote:Op woensdag 20 april 2005 10:51 schreef kavorka het volgende:
Matthijs is mijn held in deze leuke serie! Dat toontje en zijn gedrag is schitterend om naar te kijken..
Uiteraard is alles nep, dat is nu wel bekend, maar dat maakt het niet minder om naar te kijken!
edit: ik zag matthijs dernet zelfs in een McDonalds-reclame
niet mee eens, en dat ben ik ook niet,quote:
Het heeft inderdaad wel iets weg van The Office (ook een geniale serie), hoewel het bij The Office er wel heel dik bovenop ligt dat het allemaal nep is, ondanks de documentairevorm waarin het is gebracht.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:25 schreef frizzel het volgende:
Ik vergelijk dit programma trouwens met "The Office" wat ook heel gaaf is!
Nooit gezien.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:18 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het meer op Finals en Cut! lijken..
idd, ook heel nederlands.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |