abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26170911
is het nou reallife of niet? ik zoek eigenlijk degene die beweert van wel! het is zelfs in de media niet echt duidelijk geworden... maar wat ASroma zegt, het is er zelfs grappig door... hoewel het met het paard wel echt zielig was maar ja ook weer zo nep met dat schot...
Carpe diem
pi_26170970
Shite-serie, maar er werd op voorhand al niets anders verwacht (door iedereen behalve de zender in kwestie).
Wordt duidelijk voortijdig van de buis gehaald.
  dinsdag 12 april 2005 @ 14:36:30 #28
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26171000
Debiel script, en nog debielere acteurs.

Kicken is gewoon een debiel trieste serie.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:06:54 #29
97934 ASroma
Flamboyant
pi_26171760
ik denk dat het een beetje spot is op de echte real-life. Want als dit serieus bedoelt is, is het wel heel zielig. Neem Bijvoorbeeld die Ellen, die loopt de hele tijd te zeiken is nooit positief, na ja iedereen kent wel zijn persoon in zijn omgeving. En die Kim zo'n onzeker type dat alle doet wat gevraagd wordt.
  dinsdag 12 april 2005 @ 15:28:25 #30
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_26172303
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef ASroma het volgende:
ik denk dat het een beetje spot is op de echte real-life. Want als dit serieus bedoelt is, is het wel heel zielig. Neem Bijvoorbeeld die Ellen, die loopt de hele tijd te zeiken is nooit positief, na ja iedereen kent wel zijn persoon in zijn omgeving. En die Kim zo'n onzeker type dat alle doet wat gevraagd wordt.
Nee.

Dat zou inhouden dat de makers van dit wangedrocht nog iets van intelligentie bezaten. Ik weiger dat te geloven, dat is ketterse propaganda, een vuile leugen waar zelfs de duivel nog van zou blozen.

Het script is echt van het niveau waterige stront, het is zo slecht in elkaar gezet dat je bijna niet weet waar je moet beginnen met afkraken en afzeiken. Zelfs met je verstand op nul erger je je nog aan de meest debiele verhaallijnen die er lopen.

Als ik Jezus was, dan zou ik mijn super-Jezus-krachten gebruiken om terug in de tijd te reizen en ervoor zorgen dat de makers van dit programma nooit geboren zouden worden, daarna gebruik ik mijn super-Jezus-krachten om mezelf in een neger te veranderen. En dan, als ik een super-jezus-neger ben, dan geef ik het meest coole feestje ooit, en iedereen is uitgenodigd, behalve jij dan, want jij vond Kicken nog ergens in de verte eigenschappen hebben die het noemen waard waren.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_26172406
Voorlopers 'Ford Alpha', 'Cut' en 'Finals' (allen BNN) waren volgens hetzelfde principe (fake real-life) alleen vele malen beter dan deze crap.
M.a.w. zo innovatief is het dus ook weer allemaal niet.
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:25:49 #32
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_26173589
Fort Alpha stamt uit 1996 en BNN bestaat pas sinds 1998.

Fort Alpha werd door de Tros gemaakt, en was een doodgewone serie over het leven op een school die voorheen uit twee scholen bestond. Het was een serie die zich richtte op jongeren.

Geen real-life soap, en geen BNN.

BNN is overigens maar een middelmatige zender met slechte programma's.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_26173643
Oops!
Ford Alpha was idd geen BNN. (wat kan jij goed jaartallen onthouden, google?)
Maar wat betreft de andere 2, voorlopers van dit programma en stukken beter. Punt.
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:36:28 #34
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_26173805
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 16:28 schreef Lucyfurr het volgende:
Oops!
Ford Alpha was idd geen BNN. (wat kan jij goed jaartallen onthouden, google?)
Maar wat betreft de andere 2, voorlopers van dit programma en stukken beter. Punt.
Cut was een trieste bedoening, het was een uitermate zwak aftreksel van het succes dat ze eerder al geboekt hadden met Finals. Cuts had net als Kicken, een verschrikkelijk slecht script, en ongeloofwaardige acteurs.

Finals was alleen in de beginfase leuk omdat het toen nog vrij experimenteel was, toen ze eenmaal begonnen te reageren op de aandacht die ze van het publiek en de media kregen, veranderde Finals in een zeer zwak product, het had haar eigen concept achter gelaten om commercieel succes te boeken, daarmee gingen ze dan ook ten onder.

Als je iets opstelt met een zekere tijdslimiet, dan gaat het bergafwaarts zodra je voorbij de grens bent geraakt. Finals zakte snel in elkaar nadat de hoofdpersonen hun 'finals' hadden gehaald.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_26174308
-edit-

Laat maar, ik begrijp dat je 'Kicken' ook niet al te leuk vindt (en terecht).
pi_26199426
Dit is echt de meest kansloze serie die ik ooit in mijn leven heb gezien. Aan de ene kant nodigd
het uit om je tv uit het raam te pleuren, maar uit nieuwschierigheid wil ik toch alle afleveringen zien.
Je blijft toch op het eind van elke aflevering zitten met de vraag: Kan het nog slechter? Ik heb trouwens het idee dat die Matthijs niet eens acteert, hij is volgensmij gewoon altijd al zo'n kansloze hockey stumpert geweest...
er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze post
  woensdag 13 april 2005 @ 17:37:10 #37
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_26200163
@ Nitro: AMEN!

persoonlijk kan ik er niet bij dat EEN programma ZO VEEL irritatie bij me opwerkt... Blóeeedddd onder mijn nagels vandaan kan halen... UNBELIEVABLE!
:: my weblog ::
pi_26335536
Wat een neppe zooi zeg. Slechte acteurs, en wanneer leren ze in televisieland nou eens dat je bij een ruzie niet meteen "godverdomme, jij klootzak" roept en een klap wil uitdelen.
Alleen die 'Matthijs' vind ik best aardig acteren, ik heb in ieder geval een hekel aan hem :R

Ze lopen wel met camera's rond, maar Ik heb ook het idee dat alles wordt gefilmd door een professionele cameraman, want de kaders e.d. zijn wel goed. Te goed voor een 'real life' soap die gefilmd zou moeten zijn door onervaren twintigers.
pi_26335888
Ja idd viel mij ook al op is naam mijn idee te goed gefilmt. Ik vind ze nog wel redelijk acteren ahoewel je wel kunt zien dat het nep is wat ik minder bij Finals had.
Wel vind ik het verhaal erg slecht.
pi_26337770
Geweldige serie. En wat is die Matthijs een lul zeg

En Iris is
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_26337911
Oh, ik ben de enige, blijkt
pi_26338075
Ik heb het gister gezien toevallig en wat is dát slecht zeg! Wie gelooft dat het echt is, moet wel een heel naief persoon zijn.
Die super neppe ruzies, lompe verhalen, echt...het slaat als een vlag op een strontschuit.
Back in business.
pi_26338119
Het is toch ook helemaal niet de bedoeling dat mensen denken dat het echt is?
pi_26338770
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:11 schreef Svensational het volgende:
Het is toch ook helemaal niet de bedoeling dat mensen denken dat het echt is?
Het wordt anders wel zo uitgelegd. ("Ik ben NAAM MUTS en maak een docu over jongeren" blabla)
Helemaal claimen doen ze het niet, want de aftiteling vermeldt natuurlijk ook de cast e.d.

Documentaires die in scene zijn gezet zijn eigenlijk per definitie al fout
pi_26340722
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik ben de enige, blijkt
haha, ik vind het ook leuk! tuurlijk is het een raar verhaal en slaat het nergens op maar het kijkt gewoon heerlijk weg en echt ik vind het gewoon leuk!

wat ik gisteren vaag vond, is dat die ellen het niet meer had over het feit of ze nou wel of niet ooit met die mathijs het bed had gedeeld... dat was 2 weken lang de issue en nu heeft ze het er niet meer over...

heeft iemand een idee van de kijkcijfers?
Carpe diem
pi_26341593
Wat zitten jullie toch allemaal te zijken over Kicken! ? Ik vind het echt een lache serie. Misschien wel alleen om die Iris maar goed. Toch kijk ik iedere week trouw.

Jammer dat ze zo'n broer heeft. Die had ik graag een naar zijn zeggen 'corrigerend' tikje gegeven.
pi_26342829
Het verhaal is idd niet hoogstaand, maar het is gewoon onwijs grappig
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 11:14:27 #49
7074 moussy
kuttekop
pi_26343238
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 12:01 schreef lily het volgende:
Die Iris is dus Caro Lenssen (dochter van Rene Soutendijk)
OMG tot vandaag (ik heb het gister voor het eerst gezien ) dacht ik dat het echt was ik heb meteen geen medelijden meer met Kim pfieuw.. *opgelucht is*
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_26343332
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:14 schreef moussy het volgende:

[..]

OMG tot vandaag (ik heb het gister voor het eerst gezien ) dacht ik dat het echt was ik heb meteen geen medelijden meer met Kim pfieuw.. *opgelucht is*
Ik hoop toch van ganser harte dat er niet echt van die personen als Matthijs bestaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')