Hmmm. Er is iets misgegaan met het mergen. En dat is natuurlijk niet meer terug te draaien. Ik zal wel wat deleten.quote:Op woensdag 6 april 2005 09:48 schreef Hik het volgende:
Misschien oud nieuws hoor, maar Leuke, Europese steden voor een weekendje! begint op een héle rare manier, voor een topic over Europese steden...![]()
*zucht*quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:34 schreef UIO_AMS het volgende:
edit
en we hebben een kritiek / feedbacktopic hier in TRV
maak er gerust eens gebruik van ipv steeds in HTL of enig ander topic mij op modacties aan te spreken
dank jequote:Op dinsdag 12 april 2005 23:34 schreef k_man het volgende:
Op uitdrukkelijk verzoek van UIO dan maar ff in dit topic ipv HTL.
wederom dankquote:*zucht*
Zoals ik al zei in de tekst die je weg hebt gehaald heeft het in de basis niks met jou acties te maken. Je doet het goed als mod.
En daar verschillen we van mening. Dit feedbacktopic is juist ook voor jullie kritiek op moderaties en een post die begint met hé supermod, waarna je begint over de waarschuwing die ik net gegeven had, lijkt me toch aardig kritisch. Daarnaast bevatte het ook weer een sneer naar Diego. Vandaar de edit.quote:Daarbij is dit feedbacktopic bedoeld voor opmerkingen over TRV en daar heeft het al helemáál niks mee van doen. Jammer dat je dit persoonlijk als kritiek lijkt op te vatten, terwijl het gewoon een luchtige opmerking was.
Met dat linkje had ik geen problemen. Natuurlijk was ik wel pissig dat Diego doodleuk post wat ik in een msn-gesprek over zijn laatste ban met hem besproken heb. De verdere inhoud van het gesprek blijft wat mij betreft tussen Diego en mij. De rest van je post was natuurlijk wel weer om Diego uit zijn tent te lokken. Vandaar mijn opmerking om elkaar een tijdje te negeren. Zoals ik ook al eerder in HTL probeerde duidelijk te maken.quote:Slowchattopics zijn er ter centralisatie van het nutteloos gewauwel en dat was nou juist wat het wél was.Een linkje naar een opmerkelijke post van een andere user en ook niet meer dan dat. Nu wordt het alweer veel belangrijker gemaakt dan het is (namelijk: niet). Kheb ook eigenlijk helemaal geen zin om er nog op in te gaan, maar kwilde alleen even rechtzetten wat de intentie van de opmerking was. Hence the
Klopt.quote:Op woensdag 13 april 2005 11:48 schreef DutchTrain het volgende:
Introductielessen helikoptervliegen
wellicht meer iets voor PTA?
Jij krijgt binnenkort slotjesknopjes voor hier in TRV. Scheelt me een hoop werk.quote:Op woensdag 13 april 2005 12:56 schreef DutchTrain het volgende:
Ervaringen met vliegmaatschappijen
zegt genoeg...
Nog 453 dagen voor 288 reactiesquote:Op woensdag 13 april 2005 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij krijgt binnenkort slotjesknopjes voor hier in TRV. Scheelt me een hoop werk.
En dit topic wordt dan niet zo snel gevuld.
En ik dan?quote:Op woensdag 13 april 2005 13:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij krijgt binnenkort slotjesknopjes voor hier in TRV. Scheelt me een hoop werk.
En dit topic wordt dan niet zo snel gevuld.
Neuh, je ziet sarcasme waar dat niet bedoeld was.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:36 schreef UIO_AMS het volgende:
een post die begint met hé supermod, waarna je begint over de waarschuwing die ik net gegeven had, lijkt me toch aardig kritisch.
Donequote:Op donderdag 14 april 2005 18:03 schreef DutchTrain het volgende:
USA North-East
spreekt wederom voor zich
Wat Lucille hierboven zei.quote:
Diego's topics en posts kun je negeren en sinds m'n opmerking is er niets meer gepost. Lijkt mij voldoende.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:04 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens K_man. Diego is wat mij betreft ook absoluut geen aanwinst voor TRV.
Overigens zou wat actiever modden in het genoemde topic ook geen kwaad kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |