Ten eerste:quote:Op zondag 10 april 2005 23:07 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klinkt geweldig!
[..]
Je moet ook je foto's niet naar de duurste fotograaf brengen die je kunt vinden!En het is het CBS, niet het CPB, en ik ga niet over het artikelpakket!
![]()
Niet als je vier maanden geldigheid wilquote:Op zondag 10 april 2005 23:22 schreef Liejannuh het volgende:
886 euro???? Veel man!!!!
Dat moet toch goedkoper kunnen????
Die heb ik in mijn boekenkast liggen. Ontzettend leuk boek van Tony Hawks. Je kan hem wel lenen.quote:Op maandag 11 april 2005 09:20 schreef Hik het volgende:
En over die boeken: ik zag van de week ergens dat verhaal liggen van die man die met zijn koelkast door Ierland reist. Heeft iemand dat gelezen? Lijkt ook wel leuk...
quote:En nu weer een spannende (paar) dag(en) wachten op een telefoontje... [insert duimsmiley]
Wat jij wil.quote:Op maandag 11 april 2005 09:36 schreef Hik het volgende:!
Ik bedoelde duimen als in "hopen", niet als in "goed hč?!"
quote:Op maandag 11 april 2005 05:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
facature's
quote:Op maandag 11 april 2005 10:49 schreef YPPY het volgende:
Heb je nog steeds niet gehoord van die baan Hik? Dat duurt lang, al kan het ook positief zijn dat ze zo twijfelen.
Tja, jullie kletsen zo veel dat je het soms even mist natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:59 schreef Hik het volgende:!
Net telefoontje over de sollicitatie (van het kantoor in NL). Wilden even kwijt dat ze er nog niet uit zijn. Na mijn slechte gevoel na woensdag vind ik dit eigenlijk een heel goed teken. Heb eerlijk gezegd dat het woensdag niet echt lekker ging en ze waren erg meelevend.![]()
Misschien komt er nog een extra gesprek in NL. Vind ik alleen maar prima!![]()
Een harlekijneend ja!quote:Op zondag 10 april 2005 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb daar een halve minuut van meegekregen. Maar die man ging heel enthousiast doen over een eend.
Dit wordt de vuurproef. Waarom is het heel tricky? Logistieke ervaring heb ik wel een beetje, maar niet op dit gebied.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:33 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
´
heb je al logistieke ervaring of wordt dit de vuurproef - en dan met name met perishables ?
is héééél tricky !
F&F mijd ik, aangezien V. daar moderator is.quote:Op maandag 11 april 2005 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja hallo! Ik ben mod van TRV! Niet van Flora & Fauna.
Ben je vanavond op tv??quote:Op maandag 11 april 2005 12:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vanavond eerst naar Voetbal Insite.
Ik wil eigenlijk wel leuk zwaaien of op een andere manier opvallend doen, maar de regels daar zijn dat er niet gezwaaid mag worden en dergelijke.quote:Op maandag 11 april 2005 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ben je vanavond op tv??Ga je leuk zwaaien of kunnen we je herkennen??
![]()
Goede tijd YPPY!!! Was je veel sneller dan de 10 km van pas??
Best wel, daar deed ik 1.13.01 over. Nu dus sneller en een km meer gelopen. Het is wel een stuk makkelijker wanneer je tussen zoveel mensen loopt, dan kun je proberen achter iemand aan te blijven lopen.quote:Op maandag 11 april 2005 13:57 schreef Liejannuh het volgende:
Goede tijd YPPY!!! Was je veel sneller dan de 10 km van pas??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |