Hier al eens geweest? http://www.tapascafemegusta.nlquote:Op donderdag 14 april 2005 14:08 schreef Hik het volgende:
In de zomer moet het wel wat met een terras zijn natuurlijk. En lekkere rosé!Maar daar heb jij weer geen mening over natuurlijk...
Zoeken in iens op "Spaans" "Amsterdam" "aan het water/binnenplaats/terras"
[..]![]()
Ja. Mijn vorige woning was daar om de hoek.quote:Op donderdag 14 april 2005 14:42 schreef Litman het volgende:
Hier al eens geweest? http://www.tapascafemegusta.nl
Heerlijk terras!
![]()
Er gaan drie maaltijden in een dag en half juli is nog zo'n 90 dagen weg... you do the calculatingquote:Op donderdag 14 april 2005 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
En ik heb nog wat tapasbarretjes te bezoeken voordat ik een advies kan geven.
Van die Cohiba's? Waar je bijna een uur op kan paffen en hele kamers mee blauw zet en de volgende dag zo'n rouwe keel van hebt?quote:
Dan ben ik ook op Schiphol.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:22 schreef Hik het volgende:
Doe maar op 28 mei op Schiphol dan...![]()
Ik neem de sigaren mee...![]()
Jij kiest je woningen primair op de nabijheid van restaurants?quote:Op donderdag 14 april 2005 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja. Mijn vorige woning was daar om de hoek.
Jij viert je verjaardag altijd vrij uitgebreid?!quote:Op donderdag 14 april 2005 23:43 schreef k_man het volgende:
Ow en ik ben jarig op 12 juli, dus weekend ervoor en erna is lastig ivm een meet.
Onder andere.quote:Op donderdag 14 april 2005 23:42 schreef k_man het volgende:
Jij kiest je woningen primair op de nabijheid van restaurants?![]()
![]()
Gefeliciteerd en succes... en dan nog een vierde en laatste ronde?quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:19 schreef YPPY het volgende:
Whaaaaaaaaaaaa! Woensdagavond de derde ronde van de sollicitatie. Het gaat wel vlug nu.
Spannend!!!quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:19 schreef YPPY het volgende:
Whaaaaaaaaaaaa! Woensdagavond de derde ronde van de sollicitatie. Het gaat wel vlug nu.
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.quote:Op vrijdag 15 april 2005 15:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
mn sex op de travelmeet topic mag wel dicht overigens... ik was een beetje in een melige bui ...![]()
Sterkte met de sollicitaties!
... ik dacht even dat je reply'de op de laatste opmerking van Hik.. dan zou je voor de 2e keer onbedoeld grappig zijn geweest vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2005 16:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Zo banaal ben ik nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:28 schreef DutchTrain het volgende:
... ik dacht even dat je reply'de op de laatste opmerking van Hik.. dan zou je voor de 2e keer onbedoeld grappig zijn geweest vandaag![]()
Succes !quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:32 schreef Hik het volgende:
Hmmmm.... sigaren, baby's... er komt geen eind aan de pret vandaag. Ik houd het voor gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |