nee, standaard is een topicreport anoniem, omdat je er misstanden mee kunt rapporteren... Je hebt de optie om het uit te zetten, bijvoorbeeld voor V&A om aan te geven dat je artikel verkocht is. Dat kan niet anoniem.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:39 schreef Waxxer het volgende:
ik heb al een topicreport geplaatst. Wat is dat anoniem eigenlijk? Wordt nu mijn topicreport op een sms-board op Utrecht CS geplaatst??
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:40 schreef creno het volgende:
rustig blijven ?
ik zit te wippen op mijn stoeltje !
Whehe, have fun.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:08 schreef Waxxer het volgende:hij was al gefixed
het moet 1179 zijn
![]()
.....dan kan ons ras weer verder posten
we willquote:
Stommerd!quote:
Homo...quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stommerd!
Ik heb net met de eigenaar shirtjes zitten te bedenken voor WASHH
Die dan uitgedeeld worden, als promo materiaal.
Beetje van die suggestieve wasvoorschriften gaan 't worden
Wat nah?quote:
en daar moeten dan mensen mee rond gaan lopen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stommerd!
Ik heb net met de eigenaar shirtjes zitten te bedenken voor WASHH
Die dan uitgedeeld worden, als promo materiaal.
Beetje van die suggestieve wasvoorschriften gaan 't worden
zijn er die dan echt ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
en daar moeten dan mensen mee rond gaan lopen...
die mensen met die Gay.nl shirtjes lopen ook altijd zo gigantisch voor lul
Je icon is stuk...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm laat ik het hopen van niet......gay.nl promoteam klinkt al vrij ernstigquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:24 schreef creno het volgende:
[..]
zijn er die dan echt ?
behalve het promo-team ?
dat 20000leden feest ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer de fout gemaakt naar zo'n gay.nl feestje te gaan...![]()
ik dacht dat jij de hele merchendise had??????????quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Jerruh het volgende:
ja, die shirtjes van gay.nl zijn ranzig....
maar ja, we zien wel
Er was echt niks aan. Dankzij de drank en wat oude bekenden was het toen nog leuk...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:37 schreef creno het volgende:
ik heb foto's gezien van dat laatste feest
zag er gezellig uit
Miss Sloerie..quote:
ja, opgekocht, in de hoop dat niemand ze meer zou dragen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de hele merchendise had??????????
You failed....quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, opgekocht, in de hoop dat niemand ze meer zou dragen...
he bart....quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
You failed....
but ok...
* helemaal om ben*
die Double "gejat van Barthezz" Nation track is
travo's mag je wel neermeppen zonder dat ze jou eerst hebben geslagenquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:01 schreef creno het volgende:
tuurlijk die zijn er altijd !
ik heb wel hoge verwachtingen van een feest dat nog komen gaat op 16 april ! jammer genoeg kan ik niet
Daar is de (in mijn ogen) leukste travo aanwezig: Cybersissy
[afbeelding]
Ik aanvaard onder het voorrecht van boedelbeschrijving! En dan komt die prutconsole er van jou nooit doorheen!quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net per omgeluk 3 kwartier het gas aan laten staan van het fornuis zonder dat de vlam brandde....... het stinkt hie rnu een beetje. Uhm, als de boerderij ontploft, doen jullie dan ff mijn testament verspreiden?
Playstation2 naar Parleur in ieder geval.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:01 schreef creno het volgende:
tuurlijk die zijn er altijd !
ik heb wel hoge verwachtingen van een feest dat nog komen gaat op 16 april ! jammer genoeg kan ik niet
Daar is de (in mijn ogen) leukste travo aanwezig: Cybersissy
[afbeelding]
Het is nogal wat anders om met een gay.nl of chatboy shirt rond te lopen dan met eentje van WASHH of welk ander feest dan ookquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
welke users lopen daar los rond dan?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nijmegen wordt echt DE nichtenstad van Nederland.
Nog niemand, maar ik heb dit weekend inmiddels al verschillende setjes (braakwoord) gespot. Vroeger zag ik er geen één.quote:
dat eerste schreeuw het uit naar de hele natie...quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is nogal wat anders om met een gay.nl of chatboy shirt rond te lopen dan met eentje van WASHH of welk ander feest dan ook
the virus is spreading I guess...quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nog niemand, maar ik heb dit weekend inmiddels al verschillende setjes (braakwoord) gespot. Vroeger zag ik er geen één.
Schattig, dat blanco oordelen over aken waar z egene verstand van hbben. WASHH is nl helemaal geen rozig nichten-feest. Maar dat weet je natuurlijk, want je bent er al geweest, jij als feestbeest bij uitstek. We hoeven jou niets wijs te maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat eerste schreeuw het uit naar de hele natie...
de tweede naar de regio...
ik vergelijk de teksten en opdrukken met "gooi een stoeptegel tegen mn wenkbrauw kapot...desnoods in de naam van Allah"
je zou gek zijn om als hetero in een homofeestje'sshirt te gaan lopen....quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schattig, dat blanvo oordelen over aken waar z egene verstand van hbben. WASHH is nl helemaal geen rozig nichten-feest. Maar dat weet je natuurlijk, want je bent er al geweest, jij als feestbeest bij uitstek. We hoeven jou niets wijs te maken natuurlijk.
Is ook. Schattig hoe de man die vaak miept over "hokjes" een feest waar hij nooit geweest is meteen omdoopt naar het hokje "homofeest" en gaat vergelijken met het hokje gay.nl en chatboy, en de hetero's die er heen gaan en zo'n shirt zouden dagen meteen bestempeld met het hokje "gek" (terwijl ik het het hokje "openminded" zou geven).quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
je zou gek zijn om als hetero in een homofeestje'sshirt te gaan lopen....
tenzij je de bikkel van de buurt bent natuurlijk...
Toen ze voor m'n voeten liepen heb ik ze wel "opzouten nichten" toegefluisterd.quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
the virus is spreading I guess...
heb je ze nageroepen?
ach laat de verliefde koppeltjes lekker elkaars hand vasthouden..quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hand in hand lopen doe je gewoon niet Vlarp. Enige uitzondering zijn ouders met kleine kinderen. Voor de rest is het hopeloos irritant.
Bekkende stelletjes staat iig niet zover uit elkaar dat je er meters omheen moet lopen. Daarbij wordt er hier in de supermarkt aan de kassa niet gebekt, de boodschappen worden op de band gelegd, afgerekend en in een tas gedaan.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
ach laat de verliefde koppeltjes lekker elkaars hand vasthouden..
zolang ze niet vooraan in de rij voor de kassa staan te bekken is het nog wel te pruimen..
M-Mquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Hand in hand lopen is kut
Voetbal ook
Hoi
IK doe het zelf ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hand in hand lopen doe je gewoon niet Vlarp. Enige uitzondering zijn ouders met kleine kinderen. Voor de rest is het hopeloos irritant.
Ontkenningsfase?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:11 schreef Cybart het volgende:
hooooomooo's lopen hand in hand......
back to Lyon vs PSV
Uiteraard, maar zoals ik eerder vermeldde niet voor m'n voeten lopen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
IK doe het zelf ook niet![]()
Maar als homostelletjes het wel willen, be my guest, net als heterostelletjes
Je respecteert hand-in-hand lopende stelletjes niet?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Uiteraard, maar zoals ik eerder vermeldde niet voor m'n voeten lopen.
In de stad niet nee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je respecteert hand-in-hand lopende stelletjes niet?
Zullen wequote:Op dinsdag 5 april 2005 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dan nu weer terug naar de orde van de dag.
Je kunt te ver gaan Vlarpquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zullen wehand-in-hand
over straat huppelen?
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kunt te ver gaan Vlarp
*oefent met dwergwerpen*
videomontagequote:Op dinsdag 5 april 2005 22:20 schreef Ryan_R het volgende:
Wie loopt er nou weer hand in hand over straat?![]()
Vandaag de eerste montage ronde van ons filmpje van school gehad. We kwamen erachter dat onze cameravrouw graag door het shot heen kwettert, voordat die helemaal uitgespeeld is. Maar met goede montage valt gelukkig een hoop weg te werken![]()
Goede avond allemaal![]()
Jij en je nieuwe vlam?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:20 schreef Ryan_R het volgende:
Wie loopt er nou weer hand in hand over straat?![]()
Een babbelzieke cameravrouw valt gelukkig ook zonder montage weg te werken.quote:Vandaag de eerste montage ronde van ons filmpje van school gehad. We kwamen erachter dat onze cameravrouw graag door het shot heen kwettert, voordat die helemaal uitgespeeld is. Maar met goede montage valt gelukkig een hoop weg te werken![]()
Goede avond allemaal![]()
SPAM!!! SPAM!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:23 schreef BadBadPresident het volgende:
[afbeelding]
Showed toekomstige nieuwe avatar..
net snel eventjes gefixed![]()
Een nieuwe vlam heb ik (nog) nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij en je nieuwe vlam?
[..]
Een babbelzieke cameravrouw valt gelukkig ook zonder montage weg te werken.
je stapt in de auto, rijdt heen, rijdt terug... sjeeeez wat moet jij een moeite doen hequote:Op dinsdag 5 april 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Zo. En weer thuis.
3 hele minuten rijden... en meneer wil opgehaald worden.
En dan ook nog miepen als ik te laat kom en hij ff moet wachten
Jullie zijn ook zo aardig voor elkaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Zo. En weer thuis.
3 hele minuten rijden... en meneer wil opgehaald worden.
En dan ook nog miepen als ik te laat kom en hij ff moet wachten
En toch post je hier?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Grmbl.. Ik heb een auto aangereden en m'n ADSL ligt eruit door een storing.
.
Ik heb langs spirituele weg verbinding gemaakt met internet. Het gaat, maar snel is het niet.quote:
Tegen de tijd dat ik m'n schoenen weer aan heb is ie verdorie al bijna hierquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
je stapt in de auto, rijdt heen, rijdt terug... sjeeeez wat moet jij een moeite doen he
je wordt al moe als je het leest!![]()
Niet gek. Da's wel een mooi pakkie voor een vrouwquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
En ik vind dat de meiden van ons team in hed Kandi stijl moeten
[afbeelding]
Je kunt natuurlijk ook autorijden zonder schoenen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik m'n schoenen weer aan heb is ie verdorie al bijna hier
*Ang3l in auto ziet zitten met konijnensloffen, roze ochtendjas en krulspelden in*quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook autorijden zonder schoenen.Scheelt je weer vetertijd.
Ik had ook niet gezegd dat het prettig zou zijn, maar ik heb wel eens gehoord dat mensen dat doen. Dan heb je wel een goed pedaalgevoel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:30 schreef creno het volgende:
ik heb ooit eens auto gereden op mijn sokken, das nie fijn
Gemaakt van Fuzz?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Ang3l in auto ziet zitten met konijnensloffen, roze ochtendjas en krulspelden in*.
Sloffen. Meervoud. Kan nooit van Fuzz gemaakt zijn dan lijkt me. Of Fuzz moet enurm gegroeid zijn.quote:
Misschien is ie uitgegroeid/vetgemest tot een Vlaamse reus en/of heeft Ang3l kleine voeten?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sloffen. Meervoud. Kan nooit van Fuzz gemaakt zijn dan lijkt me. Of Fuzz moet enurm gegroeid zijn..
Nee, ik doe niks. Jij begon met konijnensloffen...quote:
dat werd tijdquote:Op woensdag 6 april 2005 00:15 schreef wizarddragon het volgende:
heheh ik ben klaar met huiswerk maken
Ik was er ook nog hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 00:19 schreef creno het volgende:
ik wilde al bijna een dialoog met mezelf aan gaan
quote:
Echt enurm hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sloffen. Meervoud. Kan nooit van Fuzz gemaakt zijn dan lijkt me. Of Fuzz moet enurm gegroeid zijn..
Digicam --> Flitser uitzetten -> eventueel op zwart/wit zetten --> piccies maken --> uploaden op je computer --> in een fotoshopprogramma (in mijn geval jasc paint shop pro) uitsnijden tot een vierkant, eventueel wat dingen retoucheren --> in een animatieprogramma (animation shop) bewerken tot een 60 bij 60 pixels icoontjequote:Op woensdag 6 april 2005 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
hee hoe maken jullie allemaal van die flitsende plaatjes enzo?
merci beaucoup.. binnenkort maar eens wat gaan knutselenquote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Digicam --> Flitser uitzetten -> eventueel op zwart/wit zetten --> piccies maken --> uploaden op je computer --> in een fotoshopprogramma (in mijn geval jasc paint shop pro) uitsnijden tot een vierkant, eventueel wat dingen retoucheren --> in een animatieprogramma (animation shop) bewerken tot een 60 bij 60 pixels icoontje
Hoiquote:
Oh jee, heb je een Limburger aan de spreekwoordelijke haak geslagen?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:47 schreef Ryan_R het volgende:
Middag allemaal. Net effe naar de woonboulevard geweest. Nu effe niksen en vanavond 2 uurtjes werken. En vanaf vrijdag een paar dagen naar Hulst toe.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jee, heb je een Limburger aan de spreekwoordelijke haak geslagen?
et goat wel.. en ik reed door rood omdat ik haast had.. er zat zo'n kutvrachtwagen voor me die heeeeel langzaam reed, en hij was rood en ik ging zo heel gluiperig dicht erop achter em aanquote:Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HoiHoe is het met jou??
En vrijdag vrij?! Wat leuk!! Een láng weekend!
.....en dat jij door rood rijdt!!
!
En als hij nou wel gestopt was voor oranje, had jij er dan op gezeten?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
et goat wel.. en ik reed door rood omdat ik haast had.. er zat zo'n kutvrachtwagen voor me die heeeeel langzaam reed, en hij was rood en ik ging zo heel gluiperig dicht erop achter em aan
welneeeequote:Op woensdag 6 april 2005 15:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En als hij nou wel gestopt was voor oranje, had jij er dan op gezeten?
En dat is voor jou dan een leuk uitzicht? Ken heel Blubberzwijn niet, dus het zou kunnenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Waxxer het volgende:Wat lief, ik heb een hekel aan bumperklevers, maar ik wil jou wel eens zien Blub, dat ik zeg maar rijd en dan kijk ik in de spiegel en dan zie ik jou zo:
achter het stuur zitten!
nouja ik kijk zowiezo altijd zo:quote:Op woensdag 6 april 2005 16:12 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dat is voor jou dan een leuk uitzicht? Ken heel Blubberzwijn niet, dus het zou kunnen![]()
verder niet bang dat ie dan meteen komt binnenrijden![]()
quote:
We gaan binnenkort naar de Red & Blue.. en we gaan weer een keer in R'dam stappen soon met een klein groepjequote:Op woensdag 6 april 2005 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zeker wel!En met jou??
Al wat ontspannender enzo?
(Ja ik dacht hierboven, ik projecteer mezelf wel als bezeikslachtoffer na de post van CB, vandaar)
Vandaag weinig gedaan, net terug van een vergadering. Maar moet een beetje oppassen dat ik niet ga leven als Onslow uit Schone Schijn....
Maarrr verder ja, z'n gangetje eigenlijk, en gisteren wilde ik vroeg gaan slapen, maar belandde in een discussie in ONZ die bijzonder boeiend was, en waarna ik heb besloten dat ik erg blij ben met dit leuke clubje
Is er weer een meet binnenkort?? Ik MOET iig heeeeeeellll binnenkort even die minimeet van een paar wk terug herkansen.
Haha zoiets had ik dus ook. Ik dacht vandaag echt dat het dinsdag was.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom gaat de tijd zo sneeheeel
En dat is erg?quote:Op woensdag 6 april 2005 20:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha zoiets had ik dus ook. Ik dacht vandaag echt dat het dinsdag was.![]()
IK had een maandag gevoel..quote:Op woensdag 6 april 2005 20:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neuh eigenlijk niet, maar ik had vandaag gewoon een dinsdaggevoel.
Het is morgen al weer donderdagquote:Op woensdag 6 april 2005 21:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ow.. da's fucked. Dan heb je ook een "later weekend"-gevoel
Owja.. morgen is donderdagquote:Op woensdag 6 april 2005 21:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is morgen al weer donderdag
En morgen zitten we met halve bezetting
Allemaal lillieputters?quote:Op woensdag 6 april 2005 21:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is morgen al weer donderdag
En morgen zitten we met halve bezetting
En wanneer is binnenkort? Vond het de vorige keer wel gezelligquote:Op woensdag 6 april 2005 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We gaan binnenkort naar de Red & Blue.. en we gaan weer een keer in R'dam stappen soon met een klein groepje
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Allemaal lillieputters?
Als dat maar boven de balie uitsteekt.
Weet niet, moet weer even geplanned worden. Red & Blue staat op voor mei in ieder geval.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En wanneer is binnenkort? Vond het de vorige keer wel gezellig![]()
The Sweetest Thing.quote:
Ede ookquote:Op woensdag 6 april 2005 21:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
rotterdam is ver wegmaar ik ga vrijdag weekend ov ophalen
Ik vind het sowieso al walgelijke kleding...quote:Op woensdag 6 april 2005 21:27 schreef Cybart het volgende:
ik denk dat ik maar eens Lonsdale ga kopen......
ja of niet natuurlijk
nou ik kijk nog liever van helsingquote:Op woensdag 6 april 2005 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Sweetest Thing.
In de juiste mood is die film best te pruimen vind ik (your penis is too big....)
ik vind ze wel verfrissende en originele ontwerpen hebben altijdquote:Op woensdag 6 april 2005 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al walgelijke kleding...
Jij eet ook vrijwillig de mckroket, dus aan jou mening hechten we geen waarde.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou ik kijk nog liever van helsing![]()
Over smaak valt te twisten..quote:Op woensdag 6 april 2005 21:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik vind ze wel verfrissende en originele ontwerpen hebben altijd
je kan niet zeggen dat het er saai uitziet of dat het op elkaar lijkt
ik zal het ook alleen dragen omdat het zo mooi er uit ziet hoor
Ik vond Van Helsing wel gaaf, de special effects dan. Het verhaal is ver te zoeken. En Kate Beckingsale zit erquote:
Beastie Boys - Sabotagequote:Op woensdag 6 april 2005 21:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
over de mate van sarcasme over dat merk van me ook....
[afbeelding]
take it easy....quote:Op woensdag 6 april 2005 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beastie Boys - Sabotage
Het zal aan mij liggen, begrijp al een paar dagen mensen niet goed
zeker als je alleen palomino confectie gewend bent he...quote:Op woensdag 6 april 2005 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lonsdale is een zwaar verkut merk.
Het zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
zeker als je alleen palomino confectie gewend bent he...
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij eet ook vrijwillig de mckroket, dus aan jou mening hechten we geen waarde.
Lonsdale is om in te sporten, tis geen kleding!quote:Op woensdag 6 april 2005 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lonsdale is een zwaar verkut merk.
Pas maar op dat je geen klappernoot op je hoofd krijgt.quote:
melk is goed voor elkquote:Op woensdag 6 april 2005 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen klappernoot op je hoofd krijgt.
Conclusie:quote:Op woensdag 6 april 2005 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Als je McDonaldsbekers vol met cola 2 dagen op tafel laat staan dan gaat het karton doorlekken ...
(met als gevolg dat de hoes van je dvd van The Huncback of Notre Dame doorweekt is)
Lord of the fliesquote:Op woensdag 6 april 2005 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zo, boek uit.
Welke nu ............
gay friendly topic op fok,quote:Op woensdag 6 april 2005 22:04 schreef Mvnl het volgende:
Uhm... wat doet die 'homo' in de topictitel?
Is dit een gay-members-only-topic?
Is t een dubieuze afkorting voor iets anders?
Is de gespreksstof 'roze'?
and the same to youquote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nu ga ik slapen.
De tyfus allemaal.
Tot nooitquote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nu ga ik slapen.
De tyfus allemaal.
Ja die staat ook nog in de kast.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:04 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Lord of the flies! Het is een hele tijd geleden dat ik het gelezen heb, maar als mijn geheugen me niet in de steek laat, weet de schrijver heel indringend de sfeer van de omgeving te omschrijven.
En dan natuurlijk De ontdekking van de hemel!
Is de rest van fok-forum dan zo gay unfriendly? Nooit wat van meegekregen...quote:
Oké... zag t topic staan en t leek me wel aardig om ns te bekijken, maar kon al niet echt ontdekken waar t nou om draaide...quote:voornamenlijk homo's en een verdwaalde bi-gozer (zo goed jer?)
gespreksstof gaat alle kanten op, is nooit te voorspellen
Neen, maar het is toch fijn als je als lotgenoten bij elkaar kunt kruipenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:15 schreef Mvnl het volgende:
Is de rest van fok-forum dan zo gay unfriendly? Nooit wat van meegekregen...
Het draait om ONZinquote:Oké... zag t topic staan en t leek me wel aardig om ns te bekijken, maar kon al niet echt ontdekken waar t nou om draaide...
Uhmm... tja... lees nog wel een tijdje mee, wieweet komt er iets leuks om over mee te forummen
neuh, maar ach een eigen chatspace kan nooit geen kwaad...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:15 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Is de rest van fok-forum dan zo gay unfriendly? Nooit wat van meegekregen...
lurker...quote:Oké... zag t topic staan en t leek me wel aardig om ns te bekijken, maar kon al niet echt ontdekken waar t nou om draaide...
Uhmm... tja... lees nog wel een tijdje mee, wieweet komt er iets leuks om over mee te forummen
Da's een hele goeie oplossing denk ik zoquote:Op woensdag 6 april 2005 22:20 schreef Mvnl het volgende:
Oké... t draait om onzin... dan is t dus vooral een kwestie van maar veel meelezen en posten zodat ik langzaamaan de andere users leer kennen denk ik...
(uit je nek lullen tegen wildvreemden kan ook leuk zijn, maar gaat op den duur toch vervelen)
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's een hele goeie oplossing denk ik zo
er is nog ergens zo'n lijstje met vragen wat door een aantal user is samengesteld...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:25 schreef Mvnl het volgende:
Aangezien t dus min-of-meer een subforumpje binnen t forum is waar ik vast wel vaker ga rondhangen ff mezelf introduceren, wieweet leidt t gelijk al tot wat gespreksstof
<knip>
Never mind :s
Je leert nog wel hoe je dat soort smileis moet "lezen"quote:
stoer!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:33 schreef Ang3l het volgende:
Kheb 'm ook niet meer dat lijstje
maar dat zal er denk ik wel binnen een uur opstaan
Anyway, ik ga onder de wol met m'n boek
(tis Abarat geworden)
ej...techter.... wa denkte gai nou....quote:
Ow, we hebben al een Maartenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:25 schreef Mvnl het volgende:
[snip]
quote:
jaja, daar istiedan:quote:Op woensdag 6 april 2005 22:37 schreef Mvnl het volgende:
Mythe is Nijmegen ja... PinkSoap ook... en ik dus ook
nijmegen is leukquote:Op woensdag 6 april 2005 22:37 schreef Mvnl het volgende:
Mythe is Nijmegen ja... PinkSoap ook... en ik dus ook
Haha die mag jij ook gaan invullen johquote:Op woensdag 6 april 2005 22:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
jaja, daar istiedan:
het lijstje!!
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
euhm... ff vraagje...quote:
Heeft ie al gedaan...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha die mag jij ook gaan invullen joh
Ik had gedacht dat G_E er wel binnen 5 minuten mee zou opduiken, maar je bent 'm voor.quote:
Hij is er nu even niet, dus toe dan maar....quote:
Ik was druk bezig met mijn anatomisch correcte mannelijke Sims!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat G_E er wel binnen 5 minuten mee zou opduiken, maar je bent 'm voor.![]()
zeker welquote:Op woensdag 6 april 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp playing: Robbie Williams - Radio (Sam La More Thumpin' Club Dub)
Zeer okeïge remix
Tja, ik daacht: ej, gottie nouw al!?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
ej...techter.... wa denkte gai nou....
Ang3l gaat slapen... nie ik
was alles nog chill geweest bij C. ?
Markie!!!!!quote:
Damn, you are right.quote:
in deel 1166 als mr_mime al gedaanquote:Op woensdag 6 april 2005 22:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha die mag jij ook gaan invullen joh
trustuh dan alvastquote:Op woensdag 6 april 2005 22:51 schreef tech het volgende:
[..]
Tja, ik daacht: ej, gottie nouw al!?
Ikkes wel, howr!
Chill bij C... Effe denken... Wie!?!
Ik moet een nieuwe winkel gaan zoeken voor m'n 'aankopen'.. m'n huidige wil niet meer zoquote:Op woensdag 6 april 2005 22:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
zeker wel![]()
![]()
ben nu zelf verslaafd aan:
Usher - Caught Up (Bimbo Jones Vocal Remix)
Candee Jay - Loose This Feeling (Twyn Remix)
Double Nation - Move Your Love (Dance Nation Remix)
Shapeshifters - Back To Basics (antoine clamaran remix)
Scooter - Suavemente (Club Mix)
Bartje!!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
Markie!!!!!
ik heb inmiddels al regelmatig de naam "White Stripes" horen vallen...
hoe is t verderz?
ik stuur je wel ff een goudmijnquote:Op woensdag 6 april 2005 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe winkel gaan zoeken voor m'n 'aankopen'.. m'n huidige wil niet meer zo
truste maartenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoi maartengroetjes maarten
truste allemaal
kan ik me voorstellen...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Bartje!!
Goed....druk druk morgen onze filmdag dus moest echt veel regelen vandaag, zou blijven zijn als t achter de rug is allemaal
Ohw, wai zen d'rnoa eik noar Bobby McGee gegon. Dè waar goe binne te haowe.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
trustuh dan alvast
euhm zondagmiddag, centraal
Dat mag ik niet vertellen, de concurrentie leest hier meequote:Op woensdag 6 april 2005 22:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen...
waar gaat het over?
Hee, Kartonnen Dozen, die heb ik ook. Dat vond ik een superlief boekje. Sowieso lees ik wel graag Tom Lanoye. Zijn stijl van schrijven spreekt me wel aan.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zo, boek uit.
Welke nu ............
Clive Barker - Abarat
William Golding - Lord of the Flies
Anne Rice - Lasher
Joost Zwagerman - Vals Licht
Jostein Gaarder - De wereld van Sofie
So many books, so little time....
ja, dat laatste wist ik wel... koen enzoquote:Op woensdag 6 april 2005 22:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat mag ik niet vertellen, de concurrentie leest hier mee
Maar we hebben een coole cast, met een paar ex soapies uit ONM en Goudkust dus best spannend allemaal
truste johquote:Op woensdag 6 april 2005 22:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoi maartengroetjes maarten
truste allemaal
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:55 schreef Mvnl het volgende:
... iets van karakter hebben .....
Robbie's mix is zeker fijn, net als Shapeshifters...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
zeker wel![]()
![]()
ben nu zelf verslaafd aan:
Usher - Caught Up (Bimbo Jones Vocal Remix)
Candee Jay - Loose This Feeling (Twyn Remix)
Double Nation - Move Your Love (Dance Nation Remix)
Shapeshifters - Back To Basics (antoine clamaran remix)
Scooter - Suavemente (Club Mix)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |