zeker als je alleen palomino confectie gewend bent he...quote:Op woensdag 6 april 2005 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lonsdale is een zwaar verkut merk.
Het zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
zeker als je alleen palomino confectie gewend bent he...
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij eet ook vrijwillig de mckroket, dus aan jou mening hechten we geen waarde.
Lonsdale is om in te sporten, tis geen kleding!quote:Op woensdag 6 april 2005 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lonsdale is een zwaar verkut merk.
Pas maar op dat je geen klappernoot op je hoofd krijgt.quote:
melk is goed voor elkquote:Op woensdag 6 april 2005 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen klappernoot op je hoofd krijgt.
Conclusie:quote:Op woensdag 6 april 2005 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Als je McDonaldsbekers vol met cola 2 dagen op tafel laat staan dan gaat het karton doorlekken ...
(met als gevolg dat de hoes van je dvd van The Huncback of Notre Dame doorweekt is)
Lord of the fliesquote:Op woensdag 6 april 2005 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zo, boek uit.
Welke nu ............
gay friendly topic op fok,quote:Op woensdag 6 april 2005 22:04 schreef Mvnl het volgende:
Uhm... wat doet die 'homo' in de topictitel?
Is dit een gay-members-only-topic?
Is t een dubieuze afkorting voor iets anders?
Is de gespreksstof 'roze'?
and the same to youquote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nu ga ik slapen.
De tyfus allemaal.
Tot nooitquote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nu ga ik slapen.
De tyfus allemaal.
Ja die staat ook nog in de kast.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:04 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Lord of the flies! Het is een hele tijd geleden dat ik het gelezen heb, maar als mijn geheugen me niet in de steek laat, weet de schrijver heel indringend de sfeer van de omgeving te omschrijven.
En dan natuurlijk De ontdekking van de hemel!
Is de rest van fok-forum dan zo gay unfriendly? Nooit wat van meegekregen...quote:
Oké... zag t topic staan en t leek me wel aardig om ns te bekijken, maar kon al niet echt ontdekken waar t nou om draaide...quote:voornamenlijk homo's en een verdwaalde bi-gozer (zo goed jer?)
gespreksstof gaat alle kanten op, is nooit te voorspellen
Neen, maar het is toch fijn als je als lotgenoten bij elkaar kunt kruipenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:15 schreef Mvnl het volgende:
Is de rest van fok-forum dan zo gay unfriendly? Nooit wat van meegekregen...
Het draait om ONZinquote:Oké... zag t topic staan en t leek me wel aardig om ns te bekijken, maar kon al niet echt ontdekken waar t nou om draaide...
Uhmm... tja... lees nog wel een tijdje mee, wieweet komt er iets leuks om over mee te forummen
neuh, maar ach een eigen chatspace kan nooit geen kwaad...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:15 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Is de rest van fok-forum dan zo gay unfriendly? Nooit wat van meegekregen...
lurker...quote:Oké... zag t topic staan en t leek me wel aardig om ns te bekijken, maar kon al niet echt ontdekken waar t nou om draaide...
Uhmm... tja... lees nog wel een tijdje mee, wieweet komt er iets leuks om over mee te forummen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |