Owja.. morgen is donderdagquote:Op woensdag 6 april 2005 21:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is morgen al weer donderdag
En morgen zitten we met halve bezetting
Allemaal lillieputters?quote:Op woensdag 6 april 2005 21:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is morgen al weer donderdag
En morgen zitten we met halve bezetting
En wanneer is binnenkort? Vond het de vorige keer wel gezelligquote:Op woensdag 6 april 2005 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We gaan binnenkort naar de Red & Blue.. en we gaan weer een keer in R'dam stappen soon met een klein groepje
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Allemaal lillieputters?
Als dat maar boven de balie uitsteekt.
Weet niet, moet weer even geplanned worden. Red & Blue staat op voor mei in ieder geval.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En wanneer is binnenkort? Vond het de vorige keer wel gezellig![]()
The Sweetest Thing.quote:
Ede ookquote:Op woensdag 6 april 2005 21:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
rotterdam is ver wegmaar ik ga vrijdag weekend ov ophalen
Ik vind het sowieso al walgelijke kleding...quote:Op woensdag 6 april 2005 21:27 schreef Cybart het volgende:
ik denk dat ik maar eens Lonsdale ga kopen......
ja of niet natuurlijk
nou ik kijk nog liever van helsingquote:Op woensdag 6 april 2005 21:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Sweetest Thing.
In de juiste mood is die film best te pruimen vind ik (your penis is too big....)
ik vind ze wel verfrissende en originele ontwerpen hebben altijdquote:Op woensdag 6 april 2005 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al walgelijke kleding...
Jij eet ook vrijwillig de mckroket, dus aan jou mening hechten we geen waarde.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nou ik kijk nog liever van helsing![]()
Over smaak valt te twisten..quote:Op woensdag 6 april 2005 21:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik vind ze wel verfrissende en originele ontwerpen hebben altijd
je kan niet zeggen dat het er saai uitziet of dat het op elkaar lijkt
ik zal het ook alleen dragen omdat het zo mooi er uit ziet hoor
Ik vond Van Helsing wel gaaf, de special effects dan. Het verhaal is ver te zoeken. En Kate Beckingsale zit erquote:
Beastie Boys - Sabotagequote:Op woensdag 6 april 2005 21:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
over de mate van sarcasme over dat merk van me ook....
[afbeelding]
take it easy....quote:Op woensdag 6 april 2005 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beastie Boys - Sabotage
Het zal aan mij liggen, begrijp al een paar dagen mensen niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |